Beetje als een presentatie bijwonen maar niemand op het podium zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Beschrijving hoe een vrouw thee drinkt![]()
Het lijkt bijna wel een radio verslaggeving
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.quote:
Ook gasflessen en pakken hagelslag schijnen een aanwijzing te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga voortaan ook letter op wasdrogertjes.
Hoeveel magnetronnen heb jij staan?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook gasflessen en pakken hagelslag schijnen een aanwijzing te zijn.
Hahah ja zag t ook voorbij komen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.
Was dit toch weer hele normale tv ineens.
Zou ik het ineens overwegen te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hahah ja zag t ook voorbij komen.Kan Marcel ook wel een repo over maken
Niets aan de hand zolang je niet in de gemeente Brummen woont.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwmagnetron en een losse magnetron. Hopelijk is dat niet verdacht.
Op het randje. Net gezien dat de grens bij 3 magnetrons ligt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwmagnetron en een losse magnetron. Hopelijk is dat niet verdacht.
Ik woon er letterlijk naast, gelukkig heb ik slechts 3 koelkasten.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Niets aan de hand zolang je niet in de gemeente Brummen woont.
TV / [TV-tip NPO3] Short dick manquote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.
Was dit toch weer hele normale tv ineens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |