Dit is echt de ongemakkelijkste reportage die ik tot nog toe heb gezienquote:
Wat mij betreft niet Hugo, ik vind het nu ook leuker met de actuele reportages.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:18 schreef Hugo_Treger het volgende:
Zeer zwakke start. Is het trucje uitgewerkt? De vraag stellen is hem beantwoorden.
De balie is daarentegen wel bovengemiddeld klaar voor Marcel zijn ongemakkelijkheid.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef Dutch_view het volgende:
Eén van de meest onsexy congressen lijkt me
Gezichten worden niet in beeld genomen toch. Het doel is het ongemak laten zien en dat niet alles werkt in een reportage op locatie.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef NoCigar het volgende:
Beetje lullig en fout, mensen achtervolgen.
Beetje als een presentatie bijwonen maar niemand op het podium zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Beschrijving hoe een vrouw thee drinkt![]()
Het lijkt bijna wel een radio verslaggeving
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.quote:
Ook gasflessen en pakken hagelslag schijnen een aanwijzing te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga voortaan ook letter op wasdrogertjes.
Hoeveel magnetronnen heb jij staan?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook gasflessen en pakken hagelslag schijnen een aanwijzing te zijn.
Hahah ja zag t ook voorbij komen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.
Was dit toch weer hele normale tv ineens.
Zou ik het ineens overwegen te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hahah ja zag t ook voorbij komen.Kan Marcel ook wel een repo over maken
Niets aan de hand zolang je niet in de gemeente Brummen woont.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwmagnetron en een losse magnetron. Hopelijk is dat niet verdacht.
Op het randje. Net gezien dat de grens bij 3 magnetrons ligt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwmagnetron en een losse magnetron. Hopelijk is dat niet verdacht.
Ik woon er letterlijk naast, gelukkig heb ik slechts 3 koelkasten.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Niets aan de hand zolang je niet in de gemeente Brummen woont.
TV / [TV-tip NPO3] Short dick manquote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.
Was dit toch weer hele normale tv ineens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |