Vond het hele seizoen wel vermakelijk, dus ik zeg doen!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:07 schreef tong80 het volgende:
Laatste twee nog terugkijken. Of de moeite niet ?
https://pers.bnnvara.nl/m(...)smalen-op-reportage/quote:MARCEL VAN ROOSMALEN KEERT TERUG MET EEN NIEUW SEIZOEN 'VAN ROOSMALEN OP REPORTAGE'
Schrijver en columnist Marcel van Roosmalen trekt opnieuw het land in voor een nieuw seizoen van ‘Van Roosmalen op Reportage’. Met zijn eigenzinnige blik en gevoel voor humor laat hij zien wat er speelt in Nederland. Dit seizoen duikt hij nog dieper in de actualiteit, en laat de ongepolijste werkelijkheid zien achter het reportage maken. Met microfoon in de hand en een gezonde dosis scepsis reist hij in zes afleveringen kriskras door het land om van dichtbij een beeld te schetsen van de uiteenlopende plekken en mensen in Nederland. ‘Van Roosmalen op Reportage’ is vanaf 5 mei om 20.30 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3.
Marcel doet onder andere verslag van het groeiende aantal Nederlanders dat hun boodschappen over de grens in Duitsland doet, woont een drugsvoorlichting voor ambtenaren bij in de gemeente Brummen en schuift aan bij een rumoerige informatieavond over de komst van een AZC in Best. Ook duikt hij in het reilen en zeilen van het AI Marketing Event op de jaarbeurs in Utrecht, en loopt hij mee met NS-veiligheidsmedewerkers op station Amsterdam Centraal. Op zijn Van Roosmalens’ doet Marcel verslag van alles wat hij onderweg tegenkomt. Daarmee brengt hij de maatschappelijke thema’s die Nederland bezighouden scherp en ontwapenend in beeld.
Heel fijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[..]
https://pers.bnnvara.nl/m(...)smalen-op-reportage/
Ik verwijs u door naar een woordvoerder.quote:
De hoogleraar die uit zichzelf stelt dat het inderdaad saai en constant hetzelfde verhaal isquote:
Die gaat waarschijnlijk vragen stellen over het programma met als afsluiter "Maar dit kijk ik niet"quote:Op maandag 5 mei 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
@:tong80 al op de hoogte van het 2e seizoen?
Nah, hij was hier vorig seizoen ook van de partijquote:Op maandag 5 mei 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vragen stellen over het programma met als afsluiter "Maar dit kijk ik niet"
Zou er nog uren naar kunnen kijken. Marcel die 3 uur lang bij de winkel staat.quote:
Klopt, toen nog als D66 in Europa.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
Die vrouw van Uffelen zit toch ook wel eens aan bij Marcel en Gijs?
Ah, dankjequote:
En met een zekere terughoudendheid denk ik gezien Marcel zijn reputatiequote:Op maandag 5 mei 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, dankje
Niet dat ik dacht dat ze Marcel om zijn nek zou vallen, maar ze reageerde wat lauwtjes
Of zo hebben ze het geknipt/geplakt, kan ook
En ook Coca Cola heeft een houdbaarheidsdatum. Hoe wil je 150 flessen goed houden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Toch niet gezond om zo veel Coca Cola te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |