De hoogleraar die uit zichzelf stelt dat het inderdaad saai en constant hetzelfde verhaal isquote:
Die gaat waarschijnlijk vragen stellen over het programma met als afsluiter "Maar dit kijk ik niet"quote:Op maandag 5 mei 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
@:tong80 al op de hoogte van het 2e seizoen?
Nah, hij was hier vorig seizoen ook van de partijquote:Op maandag 5 mei 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vragen stellen over het programma met als afsluiter "Maar dit kijk ik niet"
Zou er nog uren naar kunnen kijken. Marcel die 3 uur lang bij de winkel staat.quote:
Klopt, toen nog als D66 in Europa.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
Die vrouw van Uffelen zit toch ook wel eens aan bij Marcel en Gijs?
Ah, dankjequote:
En met een zekere terughoudendheid denk ik gezien Marcel zijn reputatiequote:Op maandag 5 mei 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, dankje
Niet dat ik dacht dat ze Marcel om zijn nek zou vallen, maar ze reageerde wat lauwtjes
Of zo hebben ze het geknipt/geplakt, kan ook
En ook Coca Cola heeft een houdbaarheidsdatum. Hoe wil je 150 flessen goed houden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Toch niet gezond om zo veel Coca Cola te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |