Het trucje begint inderdaad wat te doorzichtig en irritant te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
Dat steeds herhalen van de antwoorden die mensen net gegeven begint nu wel wat flauw te worden.
Als er een azc voor je huis wordt gebouwd zonder enig overleg zou jij ook niet blij zijn hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef golfer het volgende:
De domheid van die mensen tegen een AZC.
De honden kunnen niet meer worden uitgelaten.
Nee, maar met die lui in het dorp zou ik helemaal niks te maken willen hebben,quote:Op maandag 26 mei 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als er een azc voor je huis wordt gebouwd zonder enig overleg zou jij ook niet blij zijn hoor.
Ben aan het terugkijken maar dat geloof ik graag. Het is wel een zeker slag mens.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, maar met die lui in het dorp zou ik helemaal niks te maken willen hebben,
Ja hoor, maar die vind ik dan buiten het dorp, ter onderscheid.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben aan het terugkijken maar dat geloof ik graag. Het is wel een zeker slag mens.
Maar als je Rien zijn huis ziet en het weiland ervoor, nee dan snap ik de woede.
Ze zijn wel irritant dom helaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die vind ik dan buiten het dorp, ter onderscheid.
Geen probleem hoor. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
Als er een azc voor je huis wordt gebouwd zonder enig overleg zou jij ook niet blij zijn hoor.
Fout topic, RR misschien?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:05 schreef Eilatan het volgende:
Een vrouw met een rugzakje, letterlijk en figuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |