Gelukkig creeeren ze die stikstof in andere landen nietquote:Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nee, maar dat circuit veranderen, de race zelf en alles wat erop af komt, komt veel stikstof bij vrij. Stikstof is een van de grote bottlenecks bij het bouwen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig creeeren ze die stikstof in andere landen niet
Wat een non reden om tegen Zandvoort te zijn
Dan moet je geen F1 meer kijken
Hockenheim!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
Laat ze zoals @:Nattekat ze noemt maar eens wat zandbakraces schrappen
En Duitsland terug jaaaaa!!!
De oude layout ja, maar dat zit er niet in ben ik bang.quote:
Zandvoort levert tot nu toe ieder jaar wel, dus ook afblijvenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De oude layout ja, maar dat zit er niet in ben ik bang.
Zandvoort boeit me niet maar van Spa moeten ze afblijven
En Sepang zou ook mooi zijn.
Nu zit ik te twijfelen of de Las Vegas GP met F1TV commentaar ga kijken.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
!
Ze kunnen beter kijken naar het duel tussen Norris en Leclerc
Dat wil je jezelf niet aandoenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of de Las Vegas GP met F1TV commentaar ga kijken.
puur voor het leedvermaak
Alsof Norris in de verste verste ook maar nog kans maakt. Die is de vorige race keihard geknakt, dat zag je na de race aan alles. Lichaamstaal, ogen, spraak......quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
!
Max: or scores no more than 3 points less as Landoquote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
!
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alsof Norris in de verste verste ook maar nog kans maakt. Die is de vorige race keihard geknakt, dat zag je na de race aan alles. Lichaamstaal, ogen, spraak......
Yup.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:11 schreef Jane het volgende:
Er is weer iemand weggestuurd?
Bekijk deze YouTube-video
Ik schakelde net te laat in. (het is nu live)
Gaat lekker.quote:
Net zo lekker als Max door de regenquote:
Dat kan 'm ook weer nieuwe energie geven. Gewoon racen en verder nergens rekening mee hoeven houden.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alsof Norris in de verste verste ook maar nog kans maakt. Die is de vorige race keihard geknakt, dat zag je na de race aan alles. Lichaamstaal, ogen, spraak......
Die was echt tofquote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef RotatoR het volgende:
Bottas heeft al een nieuwe job gevonden.
Yup. De zoveelste narcist die niet met macht om kan gaan. Al zo vaak gezien in de sector waar ik in werk. Dit soort mensen maakt meestal meer kapot dan dan het iets uithaalt.quote:
Daarvoor wil ik zelf speciaal naar België gaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef RotatoR het volgende:
Bottas heeft al een nieuwe job gevonden.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik zelf speciaal naar België gaan.
Wat heeft een mening hebben en eerlijk zijn met disrespect naar de fans te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft al geroepen dat die hoopt ziek te zijn tijdens de week van F1 75. Sorry, beetje disrespect naar de fans van F1.
ECHTE fans zoals jij?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft al geroepen dat die hoopt ziek te zijn tijdens de week van F1 75. Sorry, beetje disrespect naar de fans van F1.
wowquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja, die als het wat minder gaat met hun coureur snel fan zijn van een andere coureur, die echte fansquote:
Zolang ie maar geen steward wordt...quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Max krijgt wel eens dingen voor elkaar
Zie hier niet helemaal de link met Max, maar ik wens Damon alle succes toe in zijn zoektocht naar een nieuwe mooie uitdaging.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Max krijgt wel eens dingen voor elkaar
quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie hier niet helemaal de link met Max, maar ik wens Damon alle succes toe in zijn zoektocht naar een nieuwe mooie uitdaging.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ x ]
Ja heel jammer voor de "fans"
Om de balans te brengen moet je soms ver gaan en offers plegen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, die als het wat minder gaat met hun coureur snel fan zijn van een andere coureur, die echte fans![]()
.
Hij is toch heel trouw voor alle coureurs die tegen Verstappen strijden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, die als het wat minder gaat met hun coureur snel fan zijn van een andere coureur, die echte fans![]()
.
Je kunt ze hier winnen op Heart Radio, zijn van de week gelijk begonnen met acties daarvoor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ x ]
Ja heel jammer voor de "fans"
Hoezo ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb regelmatig in kleine vliegtuigjes gevlogen, maar een jet lijkt me toch echt wel het summum. Maar deze video valt me een beetje tegen qua hoe spectaculair het is. Mooie beelden daar niet van, maar leek meer of ze gewoon ook echt een programma af moesten werken. Dan vond ik de video van Martin Garrix in een F16 leuker om te zien, die trok ook wat meer g geloof ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:07 schreef ZaZoe het volgende:
Charles Leclerc: GOING SUPERSONIC !
Perez 5,3 keer meer schade dan Maxquote:
Lekker, Perez verantwoordelijk voor 81% oid, bij RB. Ik snap echt niet da tze die gast aanhouden. Maar goed, daar ben ik nietde enige in geloof ik.quote:
Ze hadden net zo Mick Schumacher in die tweede red Bull kunnen zetten.quote:
Grootste schade was denk ik Monaco? Daar kon hij toch vrij weinig aan doen..quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Perez 5,3 keer meer schade dan Max![]()
Maar goed, staat die ook een keer bovenaan in een kampioenschap
En Gasly doet 't wel erg goed
Die heeft een grote zak met geld meegekregen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
🚨| Another figure leaves the FIA: ‘Ben Sulayem lost faith in him’:
– Paolo Basarri, the FIA’s compliance officer, is no longer with the federation. Reports indicate that FIA President Mohammed Ben Sulayem lost confidence in Basarri, prompting his departure, according to BBC Sport. Basarri was responsible for compiling a report investigating allegations of Ben Sulayem’s interference in two cases.
– The investigation cleared Ben Sulayem of allegations, including overturning Fernando Alonso’s penalty at the 2023 Saudi Arabian GP and refusing to certify the results of the inaugural Las Vegas GP.
– When asked by the BBC about his departure, Basarri declined to comment:
“I cannot comment on this.”
– Basarri’s exit follows the recent sudden departure of Niels Wittich, who served as Formula One’s Race Director, marking another key figure leaving the FIA within a short period.
#fia
VIA: [gpblog]
Omdat de schade aan de auto, salaris van Checo en het verschil tussen plek 1 en 3 in de WCC (om en nabij de 20 miljoen) allemaal gecompenseerd worden door Checo zijn sponsors.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Lekker, Perez verantwoordelijk voor 81% oid, bij RB. Ik snap echt niet da tze die gast aanhouden. Maar goed, daar ben ik nietde enige in geloof ik.
Ja dat snap ik, maar het is niet alsof RB dat geld nou echt nodig heeft, samen met Ferrari zijn het de 2 rijkste constructeurs geloof ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat de schade aan de auto, salaris van Checo en het verschil tussen plek 1 en 3 in de WCC (om en nabij de 20 miljoen) allemaal gecompenseerd worden door Checo zijn sponsors.
Vandaar dat ze met zo'n sponsorship constructie van Checo rijk blijven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is niet alsof RB dat geld nou echt nodig heeft, samen met Ferrari zijn het de 2 rijkste constructeurs geloof ik.
Ik denk dat Checo daar een beetje laat mee is. Hij werd gezien als een goede subtopper, daar is weinig meer van over.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met zo'n sponsorship constructie van Checo rijk blijven.![]()
Checo moet persoonlijk eens goed achter oren krabben wat hij als F1 driver, qua aanzien, op het spel zet door willens en wetens in de F1 te blijven.
Zou jij dan opstappen in zijn positie? Ik denk dat hij niet zo zeer bezig is met hoe slecht hij het nu doet, maar vooral met dat hij het beter wil gaan doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met zo'n sponsorship constructie van Checo rijk blijven.![]()
Checo moet persoonlijk eens goed achter oren krabben wat hij als F1 driver, qua aanzien, op het spel zet door willens en wetens in de F1 te blijven.
Ik kan ook wel geloven dat ik het in me hebt om F1 wereldkampioen te worden zonder ooit in een F1 wagen te hebben gereden, maar de realiteit is dat Checo en ik, realistisch gezien, dezelfde uitkomst hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zou jij dan opstappen in zijn positie? Ik denk dat hij niet zo zeer bezig is met hoe slecht hij het nu doet, maar vooral met dat hij het beter wil gaan doen.
Wat is er mis, met in jezelf geloven?
Vergelijk je jezelf nu met Checo en stel je dat jullie het beide even goed moeten doen? Ik snap sowieso niet het argument dat je wereldkampioen moet worden, er doen veel meer mensen mee. Het is toch niet dat hij telkens rondes achter ligt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel geloven dat ik het in me hebt om F1 wereldkampioen te worden zonder ooit in een F1 wagen te hebben gereden, maar de realiteit is dat Checo en ik, realistisch gezien, dezelfde uitkomst hebben.
Prima dat je ergens in hebt gelooft ten tijden van je carrière , maar op den duur moet je de realiteit onder ogen komen en niet krampachtig blijven hangen in je eigen constante onzin-optimisme.
Toch snap ik niet dat hij zich dan niet inkoopt bij een ander team, waar hij wel een reële kans heeft om voor zijn teammaat te eindigen. Rond plaats 11 tot 16 is toch het eindresultaat.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zou jij dan opstappen in zijn positie? Ik denk dat hij niet zo zeer bezig is met hoe slecht hij het nu doet, maar vooral met dat hij het beter wil gaan doen.
Wat is er mis, met in jezelf geloven?
En dat is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat een ander team hem wil hebben? Hij heeft het volgens mij wel goed voor elkaar, en ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om in het hele geheel mee te doen. Je hebt toch fans, en staat in de belangstelling.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat hij zich dan niet inkoopt bij een ander team, waar hij wel een reële kans heeft om voor zijn teammaat te eindigen. Rond plaats 11 tot 16 is toch het eindresultaat.
Scherpe opmerking, als je je moet druk maken om je aanzien, dat wil zeggen wat vreemde nobodies die jij niet kent van jou vinden. Dan raak je alles kwijt. Het gaat erom hoe je familie, vrienden, collega's en alle andere mensen om jou heen je zien.quote:
Precies. "Het is toch niet dat hij telkens rondes achter ligt?"quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:10 schreef DKUp het volgende:
Straks is Perez nog een geweldige coureur dit seizoen……..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Scherpe opmerking, als je je moet druk maken om je aanzien, dat wil zeggen wat vreemde nobodies die jij niet kent van jou vinden. Dan raak je alles kwijt. Het gaat erom hoe je familie, vrienden, collega's en alle andere mensen om jou heen je zien.
Wat je qua aanzien kwijtraakt met betrekking tot mensen op een tribune, forum, X of waar dan ook over je zeggen, als je je dat moet aantrekken, dan ben je gewoon alles kwijt.
Mochten de geruchten waar zijn dat Checo in 2025 aanblijft bij Red Bull, als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje koopt door een smak geld neer te leggen. Het daadwerkelijk in zijn gezicht zeggen vanuit interne kring is heel iets anders nietwaar?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:18 schreef Abid-Meher het volgende:
Het gaat erom hoe je familie, vrienden, collega's en alle andere mensen om jou heen je zien.
Daarbij wordt niet meegerekend dat met Perez de ontwikkeling van de auto maar door één coureur gebeurt, RBR behoorlijk voor lul staat met hun tweede coureur en ze in races geen enkel strategisch voordeel kunnen behalen met hun tweede rijder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat de schade aan de auto, salaris van Checo en het verschil tussen plek 1 en 3 in de WCC (om en nabij de 20 miljoen) allemaal gecompenseerd worden door Checo zijn sponsors.
Schattig dat ze ook elkaar quoten om zo het verhaal wat sterker te maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Typerend dat de twee anti Max-trollen het aanblijven van Pérez verdedigen.
Dat is hoe jij kijkt als buitenstaander. Ik denk dat hij in interne kring genoeg mensen heeft die om hem geven en die het hem gunnen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mochten de geruchten waar zijn dat Checo in 2025 aanblijft bij Red Bull, als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje koopt door een smak geld neer te leggen. Het daadwerkelijk in zijn gezicht zeggen vanuit interne kring is heel iets anders nietwaar?
Inloggen, uitloggen, het is best wat werk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Schattig dat ze ook elkaar quoten om zo het verhaal wat sterker te maken.
Hem wat gunnen? Een zitje bij Red Bull? O, ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat zijn naaste kring, inclusief collega's, Checo dan nog steeds zullen zien als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje voor 2025 heeft gekocht middels sponsorship van KitKat en Carlos Slimquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:52 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik denk dat hij in interne kring genoeg mensen heeft die om hem geven en die het hem gunnen.
Heeft op zich niks met Anti Max te maken. Max heeft er alleen maar baat bij dat Perez blijft zitten. Zo houdt Max het team en zijn positie optimaal onder controle.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Typerend dat de twee anti Max-trollen het aanblijven van Pérez verdedigen.
Ik kan niet spreken voor de familie van Checo of zijn collegas, jij kan dat wel?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hem wat gunnen? Een zitje bij Red Bull? O, ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat zijn naaste kring, inclusief collega's, Checo dan nog steeds zullen zien als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje voor 2025 heeft gekocht middels sponsorship van KitKat en Carlos Slim
Ja?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor de familie van Checo of zijn collegas, jij kan dat wel?
Checo verdientkrijgt 15-20 miljoen per jaar, daar kan je een hele hoop leuke feestjes van geven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja?![]()
Als het gerucht waar zou zijn, dan is dat dus een feit. Waarom zouden feiten voor collega's en vrienden anders zijn? Nouja, weet je wat? Ik geef je deels gelijk. Als de familieleden en collega's het IQ hebben van een pantoffeldiertje, een persoonlijke stoornis hebben of onder de leeftijd van pak em beet 16, dan kan ik erin komen dat een troebele realiteit de daadwerkelijke feiten overschaduwen.
Exactquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Checo verdientkrijgt 15-20 miljoen per jaar, daar kan je een hele hoop leuke feestjes van geven.
Boeit het jouw vrienden wat voor werk je doet? Nee toch?
Zeker niet als je ze af en toe uitnodigt voor een gratis feestje..
Ik denk dat Verstappen vooral gebaat is bij een teamgenoot die punten van de concurrentie af pakt en die strategisch in een race te gebruiken is. Niet iemand die hij elk jaar met 23-1 in de kwalificatie verslaat en die achter iedereen die naar een beetje potente wagen heeft aan rijdt en die bovendien ieder jaar voor miljoenen aan schade rijdt waardoor het ontwikkelbudget achter blijft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft op zich niks met Anti Max te maken. Max heeft er alleen maar baat bij dat Perez blijft zitten. Zo houdt Max het team en zijn positie optimaal onder controle.
‘Ja, maar de familie van Pérez en zijn vrienden zijn best tevreden’quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:05 schreef DKUp het volgende:
Even mensen weer met beide benen op de grond brengen......
1 M. Verstappen Red Bull 393
2 L. Norris McLaren 331
3 C. Leclerc Ferrari 307
4 O. Piastri McLaren 262
5 C. Sainz jr. Ferrari 244
6 G. Russell Mercedes 192
7 L. Hamilton Mercedes 190
8 S. Pérez Red Bull 151
Hij is zo goed dat hij de nummer 8 van 2024 is, “allemaal de schuld van de auto…..”
Dat gaat de aankomende twee jaar alleen maar beter worden natuurlijk. Als hij blijft, dan komt het alleen door het sponsorgeld.
En RB ook, waarom laten ze hem anders daar zitten. Het probleem ligt niet bij Perez, het ligt bij RB. Dan moet RB iemand anders zoeken, maar blijkbaar willen ze hem.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
‘Ja, maar de familie van Pérez en zijn vrienden zijn best tevreden’
En toch horen we Max niet klagen. Waarom? Hij wordt gewoon wereldkampioen. Pas als dat een bedreiging wordt gaat hij waarschijnlijk klagen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat Verstappen vooral gebaat is bij een teamgenoot die punten van de concurrentie af pakt en die strategisch in een race te gebruiken is. Niet iemand die hij elk jaar met 23-1 in de kwalificatie verslaat en die achter iedereen die naar een beetje potente wagen heeft aan rijdt en die bovendien ieder jaar voor miljoenen aan schade rijdt waardoor het ontwikkelbudget achter blijft.
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:44 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
En RB ook, waarom laten ze hem anders daar zitten. Het probleem ligt niet bij Perez, het ligt bij RB. Dan moet RB iemand anders zoeken, maar blijkbaar willen ze hem.
Verder blijf ik er bij, Perez zal niet stoppen omdat hij denkt, oh ik ben slecht. Dat zal bijna niemand doen uit zichzelf, zeker wanneer je best goed zit. Leuk loon, fans, belangstelling etc.
Ik snap dat jullie Perez liever zien vertrekken, ik zeg alleen dat je het hem niet kwalijk kan nemen dat hij blijft, en dat hij het wel prima zal vinden.
Snap niet wat daar zo gek aan is, Perez zal doen wat hij zelf wil, niet wat mensen hier willen, en dat vind ik wel goed zo.
Ik heb hem anders met regelmaat opmerkingen horen maken, zelfs in in de tijd dat het goed ging. Alleen heeft Max zijn handen vol aan zijn eigen shit. Hij zal op de achtergrond ongetwijfeld aangeven wat hij ervan vindt, maar gezien de toxic rotzooi op internet waagt hij zich (begrijpelijk) niet aan een oorlog met de Mexicanen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch horen we Max niet klagen. Waarom? Hij wordt gewoon wereldkampioen. Pas als dat een bedreiging wordt gaat hij waarschijnlijk klagen.
Max Verstappen heeft uitgesproken dat hij Sergio Pérez als teammaat wil behouden bij Red Bull Racing. https://www.gpfans.com/nl(...)-hem-als-teamgenoot/quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb hem anders met regelmaat opmerkingen horen maken, zelfs in in de tijd dat het goed ging. Alleen heeft Max zijn handen vol aan zijn eigen shit. Hij zal op de achtergrond ongetwijfeld aangeven wat hij ervan vindt, maar gezien de toxic rotzooi op internet waagt hij zich (begrijpelijk) niet aan een oorlog met de Mexicanen.
Dit was exact in de periode waarin hij de druk op RBR wilde opvoeren, omdat hij zich dood ergerde aan de auto die hij in dezelfde periode een monster noemde. Natuurlijk gaat hij dan niet Pérez afvallen. Nogmaals, dat moet hij sinds São Paulo 2022 sowieso niet meer openbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft uitgesproken dat hij Sergio Pérez als teammaat wil behouden bij Red Bull Racing. https://www.gpfans.com/nl(...)-hem-als-teamgenoot/
Dat laatste is een hele andere discussie. De discussie begon met dat Perez de eer aan zichzelf moest houden en beter kon stoppen, ik stelde dat het hem een rotzorg zou zijn. Dat hij waarschijnlijk het geloof heeft dat er meer in zit, toen ging men ermee aan de haal dat het voor hem beter zou zijn om weg te gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:
Wat lees ik nu? Domenicali weg?
https://www.instagram.com/p/DCceTQGowuK/
quote:
Nee, dat is vooralsnog een brainfart van Jack Plooij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:
Wat lees ik nu? Domenicali weg?
https://www.instagram.com/p/DCceTQGowuK/
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?
Dus Lawson zou dus vanaf 2026 in die red bull kunnen rijden. Heeft genoeg ervaring opgedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.
Lawson zit er te kort, Ricciardo was zeker niet goed genoeg meer, Tsunoda kan die druk nu al amper aan, Hadjar rijdt nog niet in F1.
En ondertussen heeft Perez een sponsor die niet alleen het salaris van Perez betaalt maar ook het gemis in inkomsten in de WCC compenseert.
Het kost Red Bull dus helemaal niks om Perez rond te rijden..zelfs z'n schade wordt vergoed.
Lawson kan het misschien wel beter doen dan Perez maar die heeft amper sponsors, dan moet die duidelijk resulaten laten zien zodat het WCC ook een zekerheid is.
Dan kijk je alleen binnen de RB-stal, maar ik ben dat bijvoorbeeld Sainz graag naar RedBull was gekomen. Bottas zie ik ook nog steeds als een betere optie dan Perez.quote:Op zondag 17 november 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.
Lawson zit er te kort, Ricciardo was zeker niet goed genoeg meer, Tsunoda kan die druk nu al amper aan, Hadjar rijdt nog niet in F1.
En ondertussen heeft Perez een sponsor die niet alleen het salaris van Perez betaalt maar ook het gemis in inkomsten in de WCC compenseert.
Het kost Red Bull dus helemaal niks om Perez rond te rijden..zelfs z'n schade wordt vergoed.
Lawson kan het misschien wel beter doen dan Perez maar die heeft amper sponsors, dan moet die duidelijk resulaten laten zien zodat het WCC ook een zekerheid is.
Geen 4k. Teleurstellend.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
De volledige Las Vegas GP van 2023 staat op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |