Grootste schade was denk ik Monaco? Daar kon hij toch vrij weinig aan doen..quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Perez 5,3 keer meer schade dan Max![]()
Maar goed, staat die ook een keer bovenaan in een kampioenschap
En Gasly doet 't wel erg goed
Die heeft een grote zak met geld meegekregen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
🚨| Another figure leaves the FIA: ‘Ben Sulayem lost faith in him’:
– Paolo Basarri, the FIA’s compliance officer, is no longer with the federation. Reports indicate that FIA President Mohammed Ben Sulayem lost confidence in Basarri, prompting his departure, according to BBC Sport. Basarri was responsible for compiling a report investigating allegations of Ben Sulayem’s interference in two cases.
– The investigation cleared Ben Sulayem of allegations, including overturning Fernando Alonso’s penalty at the 2023 Saudi Arabian GP and refusing to certify the results of the inaugural Las Vegas GP.
– When asked by the BBC about his departure, Basarri declined to comment:
“I cannot comment on this.”
– Basarri’s exit follows the recent sudden departure of Niels Wittich, who served as Formula One’s Race Director, marking another key figure leaving the FIA within a short period.
#fia
VIA: [gpblog]
Omdat de schade aan de auto, salaris van Checo en het verschil tussen plek 1 en 3 in de WCC (om en nabij de 20 miljoen) allemaal gecompenseerd worden door Checo zijn sponsors.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Lekker, Perez verantwoordelijk voor 81% oid, bij RB. Ik snap echt niet da tze die gast aanhouden. Maar goed, daar ben ik nietde enige in geloof ik.
Ja dat snap ik, maar het is niet alsof RB dat geld nou echt nodig heeft, samen met Ferrari zijn het de 2 rijkste constructeurs geloof ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat de schade aan de auto, salaris van Checo en het verschil tussen plek 1 en 3 in de WCC (om en nabij de 20 miljoen) allemaal gecompenseerd worden door Checo zijn sponsors.
Vandaar dat ze met zo'n sponsorship constructie van Checo rijk blijven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is niet alsof RB dat geld nou echt nodig heeft, samen met Ferrari zijn het de 2 rijkste constructeurs geloof ik.
Ik denk dat Checo daar een beetje laat mee is. Hij werd gezien als een goede subtopper, daar is weinig meer van over.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met zo'n sponsorship constructie van Checo rijk blijven.![]()
Checo moet persoonlijk eens goed achter oren krabben wat hij als F1 driver, qua aanzien, op het spel zet door willens en wetens in de F1 te blijven.
Zou jij dan opstappen in zijn positie? Ik denk dat hij niet zo zeer bezig is met hoe slecht hij het nu doet, maar vooral met dat hij het beter wil gaan doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met zo'n sponsorship constructie van Checo rijk blijven.![]()
Checo moet persoonlijk eens goed achter oren krabben wat hij als F1 driver, qua aanzien, op het spel zet door willens en wetens in de F1 te blijven.
Ik kan ook wel geloven dat ik het in me hebt om F1 wereldkampioen te worden zonder ooit in een F1 wagen te hebben gereden, maar de realiteit is dat Checo en ik, realistisch gezien, dezelfde uitkomst hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zou jij dan opstappen in zijn positie? Ik denk dat hij niet zo zeer bezig is met hoe slecht hij het nu doet, maar vooral met dat hij het beter wil gaan doen.
Wat is er mis, met in jezelf geloven?
Vergelijk je jezelf nu met Checo en stel je dat jullie het beide even goed moeten doen? Ik snap sowieso niet het argument dat je wereldkampioen moet worden, er doen veel meer mensen mee. Het is toch niet dat hij telkens rondes achter ligt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel geloven dat ik het in me hebt om F1 wereldkampioen te worden zonder ooit in een F1 wagen te hebben gereden, maar de realiteit is dat Checo en ik, realistisch gezien, dezelfde uitkomst hebben.
Prima dat je ergens in hebt gelooft ten tijden van je carrière , maar op den duur moet je de realiteit onder ogen komen en niet krampachtig blijven hangen in je eigen constante onzin-optimisme.
Toch snap ik niet dat hij zich dan niet inkoopt bij een ander team, waar hij wel een reële kans heeft om voor zijn teammaat te eindigen. Rond plaats 11 tot 16 is toch het eindresultaat.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zou jij dan opstappen in zijn positie? Ik denk dat hij niet zo zeer bezig is met hoe slecht hij het nu doet, maar vooral met dat hij het beter wil gaan doen.
Wat is er mis, met in jezelf geloven?
En dat is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat een ander team hem wil hebben? Hij heeft het volgens mij wel goed voor elkaar, en ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om in het hele geheel mee te doen. Je hebt toch fans, en staat in de belangstelling.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat hij zich dan niet inkoopt bij een ander team, waar hij wel een reële kans heeft om voor zijn teammaat te eindigen. Rond plaats 11 tot 16 is toch het eindresultaat.
Scherpe opmerking, als je je moet druk maken om je aanzien, dat wil zeggen wat vreemde nobodies die jij niet kent van jou vinden. Dan raak je alles kwijt. Het gaat erom hoe je familie, vrienden, collega's en alle andere mensen om jou heen je zien.quote:
Precies. "Het is toch niet dat hij telkens rondes achter ligt?"quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:10 schreef DKUp het volgende:
Straks is Perez nog een geweldige coureur dit seizoen……..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Scherpe opmerking, als je je moet druk maken om je aanzien, dat wil zeggen wat vreemde nobodies die jij niet kent van jou vinden. Dan raak je alles kwijt. Het gaat erom hoe je familie, vrienden, collega's en alle andere mensen om jou heen je zien.
Wat je qua aanzien kwijtraakt met betrekking tot mensen op een tribune, forum, X of waar dan ook over je zeggen, als je je dat moet aantrekken, dan ben je gewoon alles kwijt.
Mochten de geruchten waar zijn dat Checo in 2025 aanblijft bij Red Bull, als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje koopt door een smak geld neer te leggen. Het daadwerkelijk in zijn gezicht zeggen vanuit interne kring is heel iets anders nietwaar?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:18 schreef Abid-Meher het volgende:
Het gaat erom hoe je familie, vrienden, collega's en alle andere mensen om jou heen je zien.
Daarbij wordt niet meegerekend dat met Perez de ontwikkeling van de auto maar door één coureur gebeurt, RBR behoorlijk voor lul staat met hun tweede coureur en ze in races geen enkel strategisch voordeel kunnen behalen met hun tweede rijder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat de schade aan de auto, salaris van Checo en het verschil tussen plek 1 en 3 in de WCC (om en nabij de 20 miljoen) allemaal gecompenseerd worden door Checo zijn sponsors.
Schattig dat ze ook elkaar quoten om zo het verhaal wat sterker te maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Typerend dat de twee anti Max-trollen het aanblijven van Pérez verdedigen.
Dat is hoe jij kijkt als buitenstaander. Ik denk dat hij in interne kring genoeg mensen heeft die om hem geven en die het hem gunnen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mochten de geruchten waar zijn dat Checo in 2025 aanblijft bij Red Bull, als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje koopt door een smak geld neer te leggen. Het daadwerkelijk in zijn gezicht zeggen vanuit interne kring is heel iets anders nietwaar?
Inloggen, uitloggen, het is best wat werk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Schattig dat ze ook elkaar quoten om zo het verhaal wat sterker te maken.
Hem wat gunnen? Een zitje bij Red Bull? O, ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat zijn naaste kring, inclusief collega's, Checo dan nog steeds zullen zien als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje voor 2025 heeft gekocht middels sponsorship van KitKat en Carlos Slimquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:52 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik denk dat hij in interne kring genoeg mensen heeft die om hem geven en die het hem gunnen.
Heeft op zich niks met Anti Max te maken. Max heeft er alleen maar baat bij dat Perez blijft zitten. Zo houdt Max het team en zijn positie optimaal onder controle.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Typerend dat de twee anti Max-trollen het aanblijven van Pérez verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |