abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215601093
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:08 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hem wat gunnen? Een zitje bij Red Bull? O, ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat zijn naaste kring, inclusief collega's, Checo dan nog steeds zullen zien als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje voor 2025 heeft gekocht middels sponsorship van KitKat en Carlos Slim
Ik kan niet spreken voor de familie van Checo of zijn collegas, jij kan dat wel?
pi_215601241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:24 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ik kan niet spreken voor de familie van Checo of zijn collegas, jij kan dat wel?
Ja? :')

Als het gerucht waar zou zijn, dan is dat dus een feit. Waarom zouden feiten voor collega's en vrienden anders zijn? Nouja, weet je wat? Ik geef je deels gelijk. Als de familieleden en collega's het IQ hebben van een pantoffeldiertje, een persoonlijke stoornis hebben of onder de leeftijd van pak em beet 16, dan kan ik erin komen dat een troebele realiteit de daadwerkelijke feiten overschaduwen.
De enige echte.
pi_215601405
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ja? :')

Als het gerucht waar zou zijn, dan is dat dus een feit. Waarom zouden feiten voor collega's en vrienden anders zijn? Nouja, weet je wat? Ik geef je deels gelijk. Als de familieleden en collega's het IQ hebben van een pantoffeldiertje, een persoonlijke stoornis hebben of onder de leeftijd van pak em beet 16, dan kan ik erin komen dat een troebele realiteit de daadwerkelijke feiten overschaduwen.
Checo verdientkrijgt 15-20 miljoen per jaar, daar kan je een hele hoop leuke feestjes van geven.

Boeit het jouw vrienden wat voor werk je doet? Nee toch?
Zeker niet als je ze af en toe uitnodigt voor een gratis feestje..
pi_215601421
Even mensen weer met beide benen op de grond brengen......

1 M. Verstappen Red Bull 393
2 L. Norris McLaren 331
3 C. Leclerc Ferrari 307
4 O. Piastri McLaren 262
5 C. Sainz jr. Ferrari 244
6 G. Russell Mercedes 192
7 L. Hamilton Mercedes 190
8 S. Pérez Red Bull 151

Hij is zo goed dat hij de nummer 8 van 2024 is, “allemaal de schuld van de auto…..”
Dat gaat de aankomende twee jaar alleen maar beter worden natuurlijk. Als hij blijft, dan komt het alleen door het sponsorgeld.
SOONY
pi_215601483
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2024 19:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Checo verdientkrijgt 15-20 miljoen per jaar, daar kan je een hele hoop leuke feestjes van geven.

Boeit het jouw vrienden wat voor werk je doet? Nee toch?
Zeker niet als je ze af en toe uitnodigt voor een gratis feestje..
Exact :D Mochten mijn vrienden een publieke functie hebben, dan houd ik ook mijn bek wel dicht als er wat leuke perks mijn kant opkomen. :Y
De enige echte.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:27:52 #81
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215601599
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Heeft op zich niks met Anti Max te maken. Max heeft er alleen maar baat bij dat Perez blijft zitten. Zo houdt Max het team en zijn positie optimaal onder controle.
Ik denk dat Verstappen vooral gebaat is bij een teamgenoot die punten van de concurrentie af pakt en die strategisch in een race te gebruiken is. Niet iemand die hij elk jaar met 23-1 in de kwalificatie verslaat en die achter iedereen die naar een beetje potente wagen heeft aan rijdt en die bovendien ieder jaar voor miljoenen aan schade rijdt waardoor het ontwikkelbudget achter blijft.
Rini dankjewel.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:28:50 #82
466281 WismutVeilchen83
pi_215601610
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 19:05 schreef DKUp het volgende:
Even mensen weer met beide benen op de grond brengen......

1 M. Verstappen Red Bull 393
2 L. Norris McLaren 331
3 C. Leclerc Ferrari 307
4 O. Piastri McLaren 262
5 C. Sainz jr. Ferrari 244
6 G. Russell Mercedes 192
7 L. Hamilton Mercedes 190
8 S. Pérez Red Bull 151

Hij is zo goed dat hij de nummer 8 van 2024 is, “allemaal de schuld van de auto…..”
Dat gaat de aankomende twee jaar alleen maar beter worden natuurlijk. Als hij blijft, dan komt het alleen door het sponsorgeld.
‘Ja, maar de familie van Pérez en zijn vrienden zijn best tevreden’

:')
Rini dankjewel.
pi_215601799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
‘Ja, maar de familie van Pérez en zijn vrienden zijn best tevreden’

:')
En RB ook, waarom laten ze hem anders daar zitten. Het probleem ligt niet bij Perez, het ligt bij RB. Dan moet RB iemand anders zoeken, maar blijkbaar willen ze hem.

Verder blijf ik er bij, Perez zal niet stoppen omdat hij denkt, oh ik ben slecht. Dat zal bijna niemand doen uit zichzelf, zeker wanneer je best goed zit. Leuk loon, fans, belangstelling etc.

Ik snap dat jullie Perez liever zien vertrekken, ik zeg alleen dat je het hem niet kwalijk kan nemen dat hij blijft, en dat hij het wel prima zal vinden.

Snap niet wat daar zo gek aan is, Perez zal doen wat hij zelf wil, niet wat mensen hier willen, en dat vind ik wel goed zo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2024 19:45:15 ]
  Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 20:00:30 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215602065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 19:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik denk dat Verstappen vooral gebaat is bij een teamgenoot die punten van de concurrentie af pakt en die strategisch in een race te gebruiken is. Niet iemand die hij elk jaar met 23-1 in de kwalificatie verslaat en die achter iedereen die naar een beetje potente wagen heeft aan rijdt en die bovendien ieder jaar voor miljoenen aan schade rijdt waardoor het ontwikkelbudget achter blijft.
En toch horen we Max niet klagen. Waarom? Hij wordt gewoon wereldkampioen. Pas als dat een bedreiging wordt gaat hij waarschijnlijk klagen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 november 2024 @ 20:01:31 #85
466281 WismutVeilchen83
pi_215602074
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 19:44 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
En RB ook, waarom laten ze hem anders daar zitten. Het probleem ligt niet bij Perez, het ligt bij RB. Dan moet RB iemand anders zoeken, maar blijkbaar willen ze hem.

Verder blijf ik er bij, Perez zal niet stoppen omdat hij denkt, oh ik ben slecht. Dat zal bijna niemand doen uit zichzelf, zeker wanneer je best goed zit. Leuk loon, fans, belangstelling etc.

Ik snap dat jullie Perez liever zien vertrekken, ik zeg alleen dat je het hem niet kwalijk kan nemen dat hij blijft, en dat hij het wel prima zal vinden.

Snap niet wat daar zo gek aan is, Perez zal doen wat hij zelf wil, niet wat mensen hier willen, en dat vind ik wel goed zo.
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?
Rini dankjewel.
  zaterdag 16 november 2024 @ 20:04:13 #86
466281 WismutVeilchen83
pi_215602117
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En toch horen we Max niet klagen. Waarom? Hij wordt gewoon wereldkampioen. Pas als dat een bedreiging wordt gaat hij waarschijnlijk klagen.
Ik heb hem anders met regelmaat opmerkingen horen maken, zelfs in in de tijd dat het goed ging. Alleen heeft Max zijn handen vol aan zijn eigen shit. Hij zal op de achtergrond ongetwijfeld aangeven wat hij ervan vindt, maar gezien de toxic rotzooi op internet waagt hij zich (begrijpelijk) niet aan een oorlog met de Mexicanen.
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 20:13:10 #87
pi_215602222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik heb hem anders met regelmaat opmerkingen horen maken, zelfs in in de tijd dat het goed ging. Alleen heeft Max zijn handen vol aan zijn eigen shit. Hij zal op de achtergrond ongetwijfeld aangeven wat hij ervan vindt, maar gezien de toxic rotzooi op internet waagt hij zich (begrijpelijk) niet aan een oorlog met de Mexicanen.
Max Verstappen heeft uitgesproken dat hij Sergio Pérez als teammaat wil behouden bij Red Bull Racing. https://www.gpfans.com/nl(...)-hem-als-teamgenoot/
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 november 2024 @ 20:57:27 #88
466281 WismutVeilchen83
pi_215603064
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Max Verstappen heeft uitgesproken dat hij Sergio Pérez als teammaat wil behouden bij Red Bull Racing. https://www.gpfans.com/nl(...)-hem-als-teamgenoot/
Dit was exact in de periode waarin hij de druk op RBR wilde opvoeren, omdat hij zich dood ergerde aan de auto die hij in dezelfde periode een monster noemde. Natuurlijk gaat hij dan niet Pérez afvallen. Nogmaals, dat moet hij sinds São Paulo 2022 sowieso niet meer openbaar.
Rini dankjewel.
pi_215603745
Bekijk deze YouTube-video

De volledige Las Vegas GP van 2023 staat op youtube :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215603823
vroeg opstaan. kwalificatie om 07:00, de race om 07:00, Nederlandse tijd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 21:37:32 #91
pi_215603825
Fantastische race was dat. Heb gister toevallig even de lange samenvatting gekeken. Was heel gaaf.

Beter dan caesers palace en veel straatraces.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215603926
Wat lees ik nu? Domenicali weg?

https://www.instagram.com/p/DCceTQGowuK/
De enige echte.
pi_215603988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?
Dat laatste is een hele andere discussie. De discussie begon met dat Perez de eer aan zichzelf moest houden en beter kon stoppen, ik stelde dat het hem een rotzorg zou zijn. Dat hij waarschijnlijk het geloof heeft dat er meer in zit, toen ging men ermee aan de haal dat het voor hem beter zou zijn om weg te gaan.

Kijk ik vind de discussie: 'Perez hoort niet in RB, en zit er alleen maar in omdat Horner ruzie heeft met Marko' Een hele andere discussie dan: 'Perez moet de eer aan zichzelf houden en stoppen wil hij geen gezichtsverlies hebben blabla.' In dit laatste vind ik dat Perez dat helemaal zelf moet weten en dat wij niet kunnen gaan roepen wat Perez zou moeten doen, het is zijn leven.

Dat het verschil tussen Perez en Max groot is, dat zal ik niet ontkennen, maar ik vind niet dat daar logisch uit volgt dat Perez dan maar uit zichzelf moet opstappen, daar heb ik moeite mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2024 21:47:09 ]
pi_215604970
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:

quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
Euhh gaat domenicali nu ook weg :o
:+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2024 @ 23:07:55 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215604971
Leegloop
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 november 2024 @ 01:05:20 #96
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215605507
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:

Nee, dat is vooralsnog een brainfart van Jack Plooij.

Volgens hem gaat Domenicali net als Maffei weg omdat Trump aan de macht komt en ze bang zijn de Amerikaanse justitie achter zich aan te krijgen voor dat gedoe met Andretti.

De justitie was er al in Austin (voordat Trump herkozen werd) en gaat ze, naar verluidt, weer ondervragen in Las Vegas, maar dat heeft imho niets met Trump te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 17-11-2024 01:11:08 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215605588
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.
Lawson zit er te kort, Ricciardo was zeker niet goed genoeg meer, Tsunoda kan die druk nu al amper aan, Hadjar rijdt nog niet in F1.
En ondertussen heeft Perez een sponsor die niet alleen het salaris van Perez betaalt maar ook het gemis in inkomsten in de WCC compenseert.
Het kost Red Bull dus helemaal niks om Perez rond te rijden..zelfs z'n schade wordt vergoed.

Lawson kan het misschien wel beter doen dan Perez maar die heeft amper sponsors, dan moet die duidelijk resulaten laten zien zodat het WCC ook een zekerheid is.
pi_215605935
quote:
11s.gif Op zondag 17 november 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Lawson zit er te kort, Ricciardo was zeker niet goed genoeg meer, Tsunoda kan die druk nu al amper aan, Hadjar rijdt nog niet in F1.
En ondertussen heeft Perez een sponsor die niet alleen het salaris van Perez betaalt maar ook het gemis in inkomsten in de WCC compenseert.
Het kost Red Bull dus helemaal niks om Perez rond te rijden..zelfs z'n schade wordt vergoed.

Lawson kan het misschien wel beter doen dan Perez maar die heeft amper sponsors, dan moet die duidelijk resulaten laten zien zodat het WCC ook een zekerheid is.
Dus Lawson zou dus vanaf 2026 in die red bull kunnen rijden. Heeft genoeg ervaring opgedaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 november 2024 @ 09:05:58 #99
466281 WismutVeilchen83
pi_215606202
quote:
11s.gif Op zondag 17 november 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dan kijk je alleen binnen de RB-stal, maar ik ben dat bijvoorbeeld Sainz graag naar RedBull was gekomen. Bottas zie ik ook nog steeds als een betere optie dan Perez.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 november 2024 @ 09:20:00 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215606328
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

De volledige Las Vegas GP van 2023 staat op youtube :o
Geen 4k. Teleurstellend.
100.000 katjes
Fuck the EBU!