Ik kan niet spreken voor de familie van Checo of zijn collegas, jij kan dat wel?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hem wat gunnen? Een zitje bij Red Bull? O, ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat zijn naaste kring, inclusief collega's, Checo dan nog steeds zullen zien als een gedegradeerde klassieke pay driver die zijn stoeltje voor 2025 heeft gekocht middels sponsorship van KitKat en Carlos Slim
Ja?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor de familie van Checo of zijn collegas, jij kan dat wel?
Checo verdientkrijgt 15-20 miljoen per jaar, daar kan je een hele hoop leuke feestjes van geven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja?![]()
Als het gerucht waar zou zijn, dan is dat dus een feit. Waarom zouden feiten voor collega's en vrienden anders zijn? Nouja, weet je wat? Ik geef je deels gelijk. Als de familieleden en collega's het IQ hebben van een pantoffeldiertje, een persoonlijke stoornis hebben of onder de leeftijd van pak em beet 16, dan kan ik erin komen dat een troebele realiteit de daadwerkelijke feiten overschaduwen.
Exactquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Checo verdientkrijgt 15-20 miljoen per jaar, daar kan je een hele hoop leuke feestjes van geven.
Boeit het jouw vrienden wat voor werk je doet? Nee toch?
Zeker niet als je ze af en toe uitnodigt voor een gratis feestje..
Ik denk dat Verstappen vooral gebaat is bij een teamgenoot die punten van de concurrentie af pakt en die strategisch in een race te gebruiken is. Niet iemand die hij elk jaar met 23-1 in de kwalificatie verslaat en die achter iedereen die naar een beetje potente wagen heeft aan rijdt en die bovendien ieder jaar voor miljoenen aan schade rijdt waardoor het ontwikkelbudget achter blijft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft op zich niks met Anti Max te maken. Max heeft er alleen maar baat bij dat Perez blijft zitten. Zo houdt Max het team en zijn positie optimaal onder controle.
‘Ja, maar de familie van Pérez en zijn vrienden zijn best tevreden’quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:05 schreef DKUp het volgende:
Even mensen weer met beide benen op de grond brengen......
1 M. Verstappen Red Bull 393
2 L. Norris McLaren 331
3 C. Leclerc Ferrari 307
4 O. Piastri McLaren 262
5 C. Sainz jr. Ferrari 244
6 G. Russell Mercedes 192
7 L. Hamilton Mercedes 190
8 S. Pérez Red Bull 151
Hij is zo goed dat hij de nummer 8 van 2024 is, “allemaal de schuld van de auto…..”
Dat gaat de aankomende twee jaar alleen maar beter worden natuurlijk. Als hij blijft, dan komt het alleen door het sponsorgeld.
En RB ook, waarom laten ze hem anders daar zitten. Het probleem ligt niet bij Perez, het ligt bij RB. Dan moet RB iemand anders zoeken, maar blijkbaar willen ze hem.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
‘Ja, maar de familie van Pérez en zijn vrienden zijn best tevreden’
En toch horen we Max niet klagen. Waarom? Hij wordt gewoon wereldkampioen. Pas als dat een bedreiging wordt gaat hij waarschijnlijk klagen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat Verstappen vooral gebaat is bij een teamgenoot die punten van de concurrentie af pakt en die strategisch in een race te gebruiken is. Niet iemand die hij elk jaar met 23-1 in de kwalificatie verslaat en die achter iedereen die naar een beetje potente wagen heeft aan rijdt en die bovendien ieder jaar voor miljoenen aan schade rijdt waardoor het ontwikkelbudget achter blijft.
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:44 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
En RB ook, waarom laten ze hem anders daar zitten. Het probleem ligt niet bij Perez, het ligt bij RB. Dan moet RB iemand anders zoeken, maar blijkbaar willen ze hem.
Verder blijf ik er bij, Perez zal niet stoppen omdat hij denkt, oh ik ben slecht. Dat zal bijna niemand doen uit zichzelf, zeker wanneer je best goed zit. Leuk loon, fans, belangstelling etc.
Ik snap dat jullie Perez liever zien vertrekken, ik zeg alleen dat je het hem niet kwalijk kan nemen dat hij blijft, en dat hij het wel prima zal vinden.
Snap niet wat daar zo gek aan is, Perez zal doen wat hij zelf wil, niet wat mensen hier willen, en dat vind ik wel goed zo.
Ik heb hem anders met regelmaat opmerkingen horen maken, zelfs in in de tijd dat het goed ging. Alleen heeft Max zijn handen vol aan zijn eigen shit. Hij zal op de achtergrond ongetwijfeld aangeven wat hij ervan vindt, maar gezien de toxic rotzooi op internet waagt hij zich (begrijpelijk) niet aan een oorlog met de Mexicanen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch horen we Max niet klagen. Waarom? Hij wordt gewoon wereldkampioen. Pas als dat een bedreiging wordt gaat hij waarschijnlijk klagen.
Max Verstappen heeft uitgesproken dat hij Sergio Pérez als teammaat wil behouden bij Red Bull Racing. https://www.gpfans.com/nl(...)-hem-als-teamgenoot/quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb hem anders met regelmaat opmerkingen horen maken, zelfs in in de tijd dat het goed ging. Alleen heeft Max zijn handen vol aan zijn eigen shit. Hij zal op de achtergrond ongetwijfeld aangeven wat hij ervan vindt, maar gezien de toxic rotzooi op internet waagt hij zich (begrijpelijk) niet aan een oorlog met de Mexicanen.
Dit was exact in de periode waarin hij de druk op RBR wilde opvoeren, omdat hij zich dood ergerde aan de auto die hij in dezelfde periode een monster noemde. Natuurlijk gaat hij dan niet Pérez afvallen. Nogmaals, dat moet hij sinds São Paulo 2022 sowieso niet meer openbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft uitgesproken dat hij Sergio Pérez als teammaat wil behouden bij Red Bull Racing. https://www.gpfans.com/nl(...)-hem-als-teamgenoot/
Dat laatste is een hele andere discussie. De discussie begon met dat Perez de eer aan zichzelf moest houden en beter kon stoppen, ik stelde dat het hem een rotzorg zou zijn. Dat hij waarschijnlijk het geloof heeft dat er meer in zit, toen ging men ermee aan de haal dat het voor hem beter zou zijn om weg te gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:
Wat lees ik nu? Domenicali weg?
https://www.instagram.com/p/DCceTQGowuK/
quote:
Nee, dat is vooralsnog een brainfart van Jack Plooij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:
Wat lees ik nu? Domenicali weg?
https://www.instagram.com/p/DCceTQGowuK/
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zit daar omdat Horner en Marko een conflict hebben en Horner om die reden alles tegenovergesteld vindt van wat Marko vindt. Daarom zat Ricciardo om belachelijk lang in de VCARB, terwijl overduidelijk was dat Lawson het veel beter zou doen. Zelfs voor Horner lijkt het langzamerhand te gortig te worden, maar de enige reden dat Pérez nog in de RB zit is Horner, niet zijn prestaties. Is het nu echt zo moeilijk om in te zien (en vooral toe te geven) dat het verschil tussen Verstappen en Pérez van te groot is?
Dus Lawson zou dus vanaf 2026 in die red bull kunnen rijden. Heeft genoeg ervaring opgedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.
Lawson zit er te kort, Ricciardo was zeker niet goed genoeg meer, Tsunoda kan die druk nu al amper aan, Hadjar rijdt nog niet in F1.
En ondertussen heeft Perez een sponsor die niet alleen het salaris van Perez betaalt maar ook het gemis in inkomsten in de WCC compenseert.
Het kost Red Bull dus helemaal niks om Perez rond te rijden..zelfs z'n schade wordt vergoed.
Lawson kan het misschien wel beter doen dan Perez maar die heeft amper sponsors, dan moet die duidelijk resulaten laten zien zodat het WCC ook een zekerheid is.
Dan kijk je alleen binnen de RB-stal, maar ik ben dat bijvoorbeeld Sainz graag naar RedBull was gekomen. Bottas zie ik ook nog steeds als een betere optie dan Perez.quote:Op zondag 17 november 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft ook nog niet een goede vervanger voor Perez.
Lawson zit er te kort, Ricciardo was zeker niet goed genoeg meer, Tsunoda kan die druk nu al amper aan, Hadjar rijdt nog niet in F1.
En ondertussen heeft Perez een sponsor die niet alleen het salaris van Perez betaalt maar ook het gemis in inkomsten in de WCC compenseert.
Het kost Red Bull dus helemaal niks om Perez rond te rijden..zelfs z'n schade wordt vergoed.
Lawson kan het misschien wel beter doen dan Perez maar die heeft amper sponsors, dan moet die duidelijk resulaten laten zien zodat het WCC ook een zekerheid is.
Geen 4k. Teleurstellend.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De volledige Las Vegas GP van 2023 staat op youtube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |