Gelukkig creeeren ze die stikstof in andere landen nietquote:Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nee, maar dat circuit veranderen, de race zelf en alles wat erop af komt, komt veel stikstof bij vrij. Stikstof is een van de grote bottlenecks bij het bouwen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig creeeren ze die stikstof in andere landen niet
Wat een non reden om tegen Zandvoort te zijn
Dan moet je geen F1 meer kijken
Hockenheim!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
Laat ze zoals @:Nattekat ze noemt maar eens wat zandbakraces schrappen
En Duitsland terug jaaaaa!!!
De oude layout ja, maar dat zit er niet in ben ik bang.quote:
Zandvoort levert tot nu toe ieder jaar wel, dus ook afblijvenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De oude layout ja, maar dat zit er niet in ben ik bang.
Zandvoort boeit me niet maar van Spa moeten ze afblijven
En Sepang zou ook mooi zijn.
Nu zit ik te twijfelen of de Las Vegas GP met F1TV commentaar ga kijken.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
!
Ze kunnen beter kijken naar het duel tussen Norris en Leclerc
Dat wil je jezelf niet aandoenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of de Las Vegas GP met F1TV commentaar ga kijken.
puur voor het leedvermaak
Alsof Norris in de verste verste ook maar nog kans maakt. Die is de vorige race keihard geknakt, dat zag je na de race aan alles. Lichaamstaal, ogen, spraak......quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
!
Max: or scores no more than 3 points less as Landoquote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
!
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alsof Norris in de verste verste ook maar nog kans maakt. Die is de vorige race keihard geknakt, dat zag je na de race aan alles. Lichaamstaal, ogen, spraak......
Yup.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:11 schreef Jane het volgende:
Er is weer iemand weggestuurd?
Bekijk deze YouTube-video
Ik schakelde net te laat in. (het is nu live)
Gaat lekker.quote:
Net zo lekker als Max door de regenquote:
Dat kan 'm ook weer nieuwe energie geven. Gewoon racen en verder nergens rekening mee hoeven houden.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alsof Norris in de verste verste ook maar nog kans maakt. Die is de vorige race keihard geknakt, dat zag je na de race aan alles. Lichaamstaal, ogen, spraak......
Die was echt tofquote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef RotatoR het volgende:
Bottas heeft al een nieuwe job gevonden.
Yup. De zoveelste narcist die niet met macht om kan gaan. Al zo vaak gezien in de sector waar ik in werk. Dit soort mensen maakt meestal meer kapot dan dan het iets uithaalt.quote:
Daarvoor wil ik zelf speciaal naar België gaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef RotatoR het volgende:
Bottas heeft al een nieuwe job gevonden.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik zelf speciaal naar België gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |