Ah okee. Daar had ik nog niet gekeken (en nog steeds niet want ik heb geen account, maar ik geloof je op je mooie blauwe ogen, ts).quote:Op woensdag 13 november 2024 13:33 schreef Hexagon het volgende:
Meer dan de helft van de reageerders hier bijvoorbeeld
https://www.nu.nl/nujij/6(...)kelstraat.html#nujij
Van die skeere disney remakes waarbij Aladin een snor had.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Als puber kwam ik nog wel eens bij Blokker voor goedkope videofilms die ze er hadden.
Ik mag hopen die rechter, een hoger vermogen en spraakberichtenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:49 schreef Nober het volgende:
Vorig jaar nog een eier(en)koker gekocht.
[poll=8044]
[ afbeelding ]
Het geld lag niet op maar in de kast?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:56 schreef Näsenbar het volgende:
Vanochtend was ik ook bij mijn dementerende buurvrouw op bezoek. Ik help haar soms in huis. Toen waren de vuilniszakken op, ze vroeg: 'Jongen op de kast in de gang ligt wat kleingeld, kan je even naar de Blokker om nieuwe vuilniszakken te halen?' Ik kon het niet over mijn hart krijgen om het nieuws aan deze arme vrouw te vertellen.
Nee de Blokker is failliet.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het geld lag niet op maar in de kast?
Ik kwam best vaak bij de Blokker omdat er een DHL afhaalpunt is, realiseer ik me nu.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:03 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij zijn de echte die hard Blokker bezoekers ook de gene die hardcore Douwe Egberts zegels sparen.
En dat worden er steeds minder.
Stiekem heb je ook zo'n typisch oude koektrommel vol zegeltjesquote:Op woensdag 13 november 2024 14:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik kwam best vaak bij de Blokker omdat er een DHL afhaalpunt is, realiseer ik me nu.
Als al die verzamelaars bij de Blokker zouden kopen, was het de best draaiende winkel van Nederland.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:03 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij zijn de echte die hard Blokker bezoekers ook de gene die hardcore Douwe Egberts zegels sparen.
En dat worden er steeds minder.
quote:Op woensdag 13 november 2024 14:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiekem heb je ook zo'n typisch oude koektrommel vol zegeltjes
Fuck, ik heb jou op LinkedIn geloof ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:53 schreef Näsenbar het volgende:
Toen mijn zoontje (vijf jaar..) het nieuws hoorde van de Blokker vroeg hij aan mij: 'Papa, waarom gaan alle authentieke Nederlandse dingen in het straatbeeld weg? Moet ik dan straks ook weg? Ik ben bang..'
Het is toch ongelooflijk dat zoiets kan en dat er niks tegen gedaan wordt..
Dat niet nee maar verder prima user.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef herverwijderd het volgende:
Ben ik ook nog niet tegengekomen. Behalve Mikey dan, maar ik mag toch aannemen dat niemand die act nog serieus neemt.
Zeker, houdt de reuring en de activiteit erin.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat niet nee maar verder prima user.
Juist ja.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:35 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Zeker, houdt de reuring en de activiteit erin.
De eerste ging stuk omdat ik er alleen flessen met witte wijn in deed.quote:
Dus dan is ie beter?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:37 schreef capricia het volgende:
Mijn sodastream komt van de blokker. 50% korting. Want gemaakt in Israël.
Nee. Maar gaf wel 50% korting.quote:
Het is een apparaat dat belletjes maakt in je waterquote:
Oh zo ja , zo'n ding hadden wij ook in het huisje tijdens onze vakantie . Niet gebruiktquote:Op woensdag 13 november 2024 14:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is een apparaat dat belletjes maakt in je water
Daar betaal je dan voor
Nee natuurlijk niet, is een scam johquote:Op woensdag 13 november 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja , zo'n ding hadden wij ook in het huisje tijdens onze vakantie . Niet gebruikt
lolquote:Op woensdag 13 november 2024 15:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, is een scam joh
Ik dacht ik maak lekkere prosecco. In de zomer. Heerlijke bubbels. Had ik op YT gezien.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar betaal je dan voor
Vrouwenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak lekkere prosecco. In de zomer. Heerlijke bubbels. Had ik op YT gezien.
Kijk.
Bekijk deze YouTube-video
En Apfelschorle voor de kinderen.
Dat was wel echt lekker btw.
Maar ja, na een liter of 50 wijn hield ie er mee op. Was alles aan de binnenkant vastgeplakt. Ik heb ook wodka en sinaasappelsap geprobeerd. Misschien lag het daar wel aan.
Dus toen heb ik hem teruggebracht 'hij doet het opeens niet meer'. En een nieuwe gekregen. Nu zit ik dus maar aan het bubbeltjes water.
Ja, mijn man vond het ook al niets.quote:
"GODVERDOMME JE EIEREN ZIJN KLAAR HAAL ZE NU ERUIT SNEL!!111"quote:Op woensdag 13 november 2024 13:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik mag hopen die rechter, een hoger vermogen en spraakberichten
Snap ik, die wilde eigenlijk een biertenderquote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, mijn man vond het ook al niets.
Ik kan me daar niet zoveel meer van herinneren na al die wijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Snap ik, die wilde eigenlijk een biertender
Hoe betalen ze daarvan de huur en personeel?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb in het verleden eens 3 maanden bij de Blokker gewerkt. Als je toen zag wat er aan omzet werd gedraaid viel dat best tegen. Maar je had wel 2-3 man personeel nodig. Het valt mij eigenlijk mee dat ze het nog zo lang hebben volgehouden.
En wat verkopen ze. Dingen als vuilniszakken, swiffer doekjes of iemand die snel een blender nodig heeft, een spatel of een airfryer. Het is een winkel die natuurlijk niet echt iets unieks heeft. Helemaal nu veel in de supermarkt ligt en je daarnaast nog een Xenos en Action hebt. Of een Mediamarkt waar je ook gewoon een tosti ijzer kunt kopen.
Dan mag @capricia wel uitkijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee juist niet, dan kan die zomaar ontploffen als de Mossad het wil.
Niet dus blijkbaar, aan het faillissement te zien. Maarja vind het niet heel gek. Vriend van me werkte toen in een slijterij als bijbaan en die draaiden op een standaard zaterdag wat de Blokker in een week deed.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:15 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Hoe betalen ze daarvan de huur en personeel?
Een wijn ei is echt een bestaand ding.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef sp3c het volgende:
@:capricia doet ook gewoon wijn in dr eierkoker
Kijken wat er gebeurd
Oh, dan kan ik hem beter weggeven?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee juist niet, dan kan die zomaar ontploffen als de Mossad het wil.
Ik wist het!!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Een wijn ei is echt een bestaand ding.
Doe voor de zekerheid je epilady ook maar weg. Want dat is ook een israelische uitvinding.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik hem beter weggeven?
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef sp3c het volgende:
@:capricia doet ook gewoon wijn in dr eierkoker
Kijken wat er gebeurd
Ik ging als kind altijd belletjes blazen in mijn chocomel met een rietje.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar betaal je dan voor
Kinderen leven beterquote:Op woensdag 13 november 2024 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ging als kind altijd belletjes blazen in mijn chocomel met een rietje.
Stuk goedkoper.
Pas maar op komt een groepje in scooters achter jou aan.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:37 schreef capricia het volgende:
Ik zeg 3 dagen nadat @capricia er begint te shoppenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:38 schreef hoechst het volgende:
Voorspel hier wanneer de Hema failliet gaat.
HEMA doet het juist goed tegenwoordig. En zal wel van de klandizie die Blokker nog had profiteren.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:38 schreef hoechst het volgende:
Dat was mijn zaterdagbaantje, de Hema, toen ik nog een kleine capricia was.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg 3 dagen nadat @:capricia er begint te shoppen
Ja snap ik, tijdens de oorlog was het niet zo drukquote:Op woensdag 13 november 2024 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was mijn zaterdagbaantje, de Hema, toen ik nog een kleine capricia was.
Heel veel lol gehad.
De Hollandse Eenheid Maatschappij doet het ook prima in Duitsland en Oostenrijk, ja.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja snap ik, tijdens de oorlog was het niet zo druk
En Parijs toch? In ieder geval heb ik de laatste keer dat ik in Parijs was daar een HEMA gezien.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:51 schreef capricia het volgende:
[..]
De Hollandse Eenheid Maatschappij doet het ook prima in Duitsland en Oostenrijk, ja.
De Blokker niet meer.
Die van het zuur-zoet?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef 111210 het volgende:
Wie dan? Ik ken niemand die de blokker zal missen, de laatste keer dat ik er kwam was balkenende nog minister-president
Alleen die achterlijke half-homo uit de reclame moet wieberen.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
HEMA doet het juist goed tegenwoordig. En zal wel van de klandizie die Blokker nog had profiteren.
Pardon, eenheidsPRIJZEN maatschappij.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:51 schreef capricia het volgende:
[..]
De Hollandse Eenheid Maatschappij doet het ook prima in Duitsland en Oostenrijk, ja.
De Blokker niet meer.
Deze user weet..quote:Op woensdag 13 november 2024 19:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Pardon, eenheidsPRIJZEN maatschappij.
Ik trek vooral die verschrikkelijke stem nietquote:Op woensdag 13 november 2024 18:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Alleen die achterlijke half-homo uit de reclame moet wieberen.
Bekijk deze YouTube-video
Hema draait juist goed. Afgelopen drie jaar is de winst elk jaar verdubbeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:38 schreef hoechst het volgende:
Van 6,25 naar 12,50 naar 25,- is inderdaad opmerkelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hema draait juist goed. Afgelopen drie jaar is de winst elk jaar verdubbeld.
Terwijl ik gestopt ben met drinken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hema draait juist goed. Afgelopen drie jaar is de winst elk jaar verdubbeld.
Kappers?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik gestopt ben met drinken.Heerlijke winkel. 40 meter hier vandaan. Vanmiddag wel ff bij de Blokker geweest. In Bommel is een kennis de exploitant. Hij zag het allang aankomen. Hij heeft al andere ideeën om de winkel voort te zetten. Maar het is allemaal wel jammer. Veel verdwijnt. We hebben hier in het centrum wel 12 kapsalons.
Qoifeur stilisten, hair desingers, haarbelevingswereld etc.....quote:Op woensdag 13 november 2024 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Kappers?![]()
Oh, hier barst het juist van de horeca. Zelfs cup cake winkels, ik verdenk ze er van een dekmantel te zijn. Want wie gaat er nu de hele tijd cupcakes eten?
Wel opeens een barbier erbij. Zo:n hippe.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Qoifeur stilisten, hair desingers, haarbelevingswereld etc.....
Oh ja die ook. Zien eruit alsof ze rechtstreeks uit de Wehkampgids zijn gelopen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel opeens een barbier erbij. Zo:n hippe.
Kan de Blokker niet tegenop.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja die ook. Zien eruit alsof ze rechtstreeks uit de Wehkampgids zijn gelopen.
quote:
De uitverkoop was het enige moment dat succesnummer Hudson's Bay een beetje normale prijzen had. Dan had je nog steeds geen vaas in de vorm van een gouden pistool nodig, maar het was wel wat beter te doenquote:Op woensdag 13 november 2024 22:51 schreef sp3c het volgende:
Maar gaat nu alles in de uitverkoop?
Ik kan nog wel wat spulletjes gebruiken
Hier idem. Eentje vraagt zelfs 40,00 euro voor knippen van een herenkapsel. Daar kan je twee keer voor naar één van de andere kapsalons.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel verdwijnt. We hebben hier in het centrum wel 12 kapsalons.
quote:Op woensdag 13 november 2024 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hier idem. Eentje vraagt zelfs 40,00 euro voor knippen van een herenkapsel. Daar kan je twee keer voor naar één van de andere kapsalons.
Ik betaal 32 euro. Nog steeds veel. Maar wel een kapper die ik al 25 jaar heb. Toen nog 18 gulden.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hier idem. Eentje vraagt zelfs 40,00 euro voor knippen van een herenkapsel. Daar kan je twee keer voor naar één van de andere kapsalons.
Hebben ze serieus gehad. Paste 1 bloem in. Totaal overbodigquote:Op woensdag 13 november 2024 23:02 schreef sp3c het volgende:
Een vaas in de vorm van een gouden pistool
Ach er worden ook blokjes kaas of meloen ver-en gekocht.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze serieus gehad. Paste 1 bloem in. Totaal overbodig
Terechte klacht.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:21 schreef Hexagon het volgende:
Blokker is failliet en nu komen er uit allerlei hoeken en gaten mensen die roepen dat ze Blokker missen en het cultureel erfgoed is en blabla.
De meeste van die zeikerds kochten nooit wat bij Blokker. En nu janken dat het failliet is.
Die uit Palestina was anders gratis en kreeg je gratis Palestijnse vlag bij.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:37 schreef capricia het volgende:
Nee dank je. Die hoef ik niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die uit Palestina was anders gratis en kreeg je gratis Palestijnse vlag bij.
En in grote filialen zat die LaPlace vaak op een plek waarbij je over de stad uit kon kijken. O.a. Leiden had een mooie LaPlace.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
Dat soort heimwee heb ik bij Blokker niet, wel bij V&D. Groot warenhuis met van alles en nog wat, vaak een Laplace.
Op de bovenste verdieping leuke decoratie. Jammer dat het vergane glorie is.
En Zwolle.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En in grote filialen zat die LaPlace vaak op een plek waarbij je over de stad uit kon kijken. O.a. Leiden had een mooie LaPlace.
Die mogelijkheid is er nu niet zo veel meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |