In ieder geval niet jouw originele grap.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:18 schreef OMG het volgende:
Niets zo inefficiënt als een nieuw departement te starten met 2(!) figuren aan het hoofd. Is dit een grap of zo?
Echte liefde!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:33 schreef Kijkertje het volgende:
Melania schittert weer door afwezigheid.
[ x ]
[ afbeelding ]
Wat een sukkelsquote:Op woensdag 13 november 2024 18:15 schreef Kijkertje het volgende:
Zo teleurstellend. Trump beloofde de Moslims op 6 nov een onmiddelijk staakt-het-vuren uit te roepen voor Palestina en Libanon en daarom kozen ze voor hem. Ze willen nu weten waarom hij zich niet aan zijn belofte hield.
[ x ]
[ afbeelding ]
What borders on complete stupidity?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:15 schreef Kijkertje het volgende:
Zo teleurstellend. Trump beloofde de Moslims op 6 nov een onmiddelijk staakt-het-vuren uit te roepen voor Palestina en Libanon en daarom kozen ze voor hem. Ze willen nu weten waarom hij zich niet aan zijn belofte hield.
[ x ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat helemaal goed komen.quote:
Fauci moet ook opgesloten worden!quote:
Behoorlijk treurig als je werkelijk denkt dat het de taak is van een volksvertegenwoordiger om blind achter een leider aan te lopen.quote:
Oh ja DOGE als afkorting van Department of Government Efficiency. Ze zochten een mooi uitgangspunt met ‘Doge(coin)’, stukje reclame in een afkorting.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Aanstelling is voor 18 maanden geloof ik. Precies op tijd voor 250 jaar USA.
Edit: zie tweet. Gezocht om bewering te ondersteunen, dus garantie tot de deur.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CNBC: Dogecoin spikes as Trump announces Department of Government Efficiency
Bitcoinsluikreclame in een tak van de overheid.
Musk z’n eigen witwasdepartement. Briljant.
[ Bericht 32% gewijzigd door Beathoven op 13-11-2024 20:07:58 ]
Ron én Rupar.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:49 schreef superniger het volgende:
Gaan we elke scheet van Ron hier posten?
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oh ja DOGE als afkorting van Department of Government Efficiency. Ze zochten een mooi uitgangspunt met ‘Doge(coin)’, stukje reclame in een afkorting.Ik vind het echt ronduit bizar dat mensen niet inzien wat hier allemaal niet oké aan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CNBC: Dogecoin spikes as Trump announces Department of Government Efficiency
Bitcoinsluikreclame in een tak van de overheid.
Musk z’n eigen witwasdepartement. Briljant.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Ze hebben net een veroordeelde tot president gekozen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het echt ronduit bizar dat mensen niet inzien wat hier allemaal niet oké aan is.
Dat zien mensen wel, maar dat zijn GOP republikeinen of democraten. MAGAfanaten vinden alles prachtig wat tot bizarre autocratische extremen gaat.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het echt ronduit bizar dat mensen niet inzien wat hier allemaal niet oké aan is.
Niet. Daarvoor heb je X, de staatsomroep van minister Musk.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Rnie het volgende:
Ik had een Bluesky accountje aangemaakt maar bij mijn Discovery tijdlijn zie ik enkel (extreem)linkse drek voorbij komen.Aan de experts hier: hoe kan ik dit van mijn tijdlijn verwijderen?
Minister van propaganda.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:40 schreef Ludachrist het volgende:
Welke loyalisten blijven er nog over voor welke posities? Carlson nog ergens?
Hahaha geweldig, morgen Hilary Clinton bij MSNBC om te vertellen dat Tulsi betaald word door de Russen, feitenvrij uiteraard.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Kijkertje het volgende:
Tulsi Gabbard wordt DNI (Director of National Intelligence)
[ x ]
Geen wonder dat Trump de goedkeuring van de Senaat wil omzeilen ...
En daar gaat Five Eyes de vuinisbak in. Ik denk niet dat andere landen nu gevoelige SIGInt gaan delen met de VS.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Die ging gezondheidszorg doen toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:57 schreef Jaeger85 het volgende:
Komt er nog een rol voor gekkie Rfk jr. of wordtie gedumpt nu hij niet meer nodig is?
Dat is (tot nu toe) een wild gerucht.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die ging gezondheidszorg doen toch?
Only the best!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo te lezen krijgen de Amerikaanse kiezers waar voor hun geld met kabinet Trump. Zoveel klasse, zoveel intellect, zoveel kwaliteit, dat moet helemaal goed komen met Trump 2
Ik denk dat binnen 2 maanden de 1e serieuze benoeming is vertrokken.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo te lezen krijgen de Amerikaanse kiezers waar voor hun geld met kabinet Trump. Zoveel klasse, zoveel intellect, zoveel kwaliteit, dat moet helemaal goed komen met Trump 2
Hij overtreft mijn verwachtingen!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hahaha geweldig, morgen Hilary Clinton bij MSNBC om te vertellen dat Tulsi betaald word door de Russen, feitenvrij uiteraard.
Gelukkig dat er geen hond meer kijkt naar MSNBC. Ze zijn geloof ik 50% van hun kijkers verloren en als ik wat beelden van hun zie dan begrijp ik ook meteen waarom.
Dat is verstandig. In deze tijd van drugs- en kindermisbruik heb je iemand nodig die weet hoe daders van zulke misdrijven denken. Wie kan dat dan beter dan een doorgesnoven pedofiel als Gaetz?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef L_auteur het volgende:
Matt Gaetz wordt Attorney General
[ x ]
Hij heeft veel praktijkervaring iigquote:Op woensdag 13 november 2024 22:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is verstandig. In deze tijd van drugs- en kindermisbruik heb je iemand nodig die weet hoe daders van zulke misdrijven denken. Wie kan dat dan beter dan een doorgesnoven pedofiel als Gaetz?
Chivaz in GTST-modus.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik begin echt het idee te krijgen dat Biden best blij is dat Kamala het niet is geworden. Ik lees her en der dat Kamala sowieso niet Bidens eerste keuze was maar dat hij wel moest want vrouw en een kleurtje.
De betrekkingen tussen de Bidens en Kamala lijken ook erg bekoeld. Kamala die Jill geen hand geeft en volgens Lindy Li was Biden nog steeds pissig om haar omdat zij hem min of meer voor een racist had uitgemaakt.
Biden is gewoon blij dat het er bijna op zit en geef 'm eens ongelijk op z'n bijna 82ste.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chivaz in GTST-modus.
Ja, Biden is laaiend enthousiast. We weten immers allemaal hoe groot fan hij is van Trump.
Maar goed, je baseert dat hele riedeltje dus op het feit dat Biden een keertje lacht tijdens z'n ontmoeting met Trump. Topshow.
Persconferentie geven terwijl Kamala op het programma stond om het volk toe te spreken, MAGA petje opzetten, Jill kreeg geen hand van Kamala op veteranendag..quote:Op woensdag 13 november 2024 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chivaz in GTST-modus.
Ja, Biden is laaiend enthousiast. We weten immers allemaal hoe groot fan hij is van Trump.
Maar goed, je baseert dat hele riedeltje dus op het feit dat Biden een keertje lacht tijdens z'n ontmoeting met Trump. Topshow.
Helemaal correct.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gelukkig dat er geen hond meer kijkt naar MSNBC. Ze zijn geloof ik 50% van hun kijkers verloren en als ik wat beelden van hun zie dan begrijp ik ook meteen waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |