Nee, posts zijn openbaar in te zien. Alleen wrsch niet de comments.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moet ik daar nog iets speciaals voor doen? Uitgenodigd worden?
Ik stap ook over, helemaal gehad met dat twitterquote:Op woensdag 13 november 2024 13:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3las7pftugc2b
BlueSky bevalt goed. Wel veel katten...en leuke filmpjes natuurlijk
Ik was een paar dagen terug ook maar gaan kijken. Ziet er inderdaad een stuk beter uit dan X. Die site is zo goed als onbruikbaar gemaakt, ik blijf spam en shit blocken.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3las7pftugc2b
BlueSky bevalt goed. Wel veel katten...en leuke filmpjes natuurlijk
Ja dat die IRA zo heet is puur zodat Joe Manchin er dan mee in kom stemmen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
...die strookt met het nieuws dat ik eerder heb gelezen. De inflation reduction act bevat ook wat dingetjes die de inflatie niet reduceren.
Maar goed, ik ben hier voor m'n entertainment.
Ja, open je hem op een dag, krijg je niks anders dan tweets van Ted Cruz, End Wokeness, Mike Lee en andere wappies gepushed. Ben je weer lang bezig om je tijdlijn op te schonen, heeft Musk zichzelf weer overal ge-unblockedquote:Op woensdag 13 november 2024 14:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen terug ook maar gaan kijken. Ziet er inderdaad een stuk beter uit dan X. Die site is zo goed als onbruikbaar gemaakt, ik blijf spam en shit blocken.
Precies. Alsof je een TV hebt die standaard alleen maar Tucker Carlson kan laten zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja, open je hem op een dag, krijg je niks anders dan tweets van Ted Cruz, End Wokeness, Mike Lee en andere wappies gepushed. Ben je weer lang bezig om je tijdlijn op te schonen, heeft Musk zichzelf weer overal ge-unblocked
En iedere dag een stuk of 5 bots die je volgen. Echt klaar mee...
Vóór september 2025. Conservatieve schatting...quote:Op woensdag 13 november 2024 14:45 schreef Ulx het volgende:
Hoe lang gaat het volgens jullie duren tot de ego's van Musk en Trump keihard clashen?
Dat was destijds verplicht in de Filipijnenquote:
Over je reactie op mij wat betreft de onmogelijk van het uitzetten van neder-Marokkanen (geen idee hoe je een quote uit een andere reeks hierheen brengt). Dat was precies mijn punt.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moet ik daar nog iets speciaals voor doen? Uitgenodigd worden?
In de maga-kringen (en ook in Nederland in bepaalde kringen) vindt men rechters maar vervelend en in de weg staand. Lijkt me een gevaarlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Musk is blijkbaar niet bekend met de scheiding der machten. Toch fijn dat iemand met zo'n gemankeerd wereldbeeld een bepalende functie kan kopen in de regering van het machtigste land ter wereld.
[ x ]
Gewoon 4 jaar. Die gaan het prima uitzitten samenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:45 schreef Ulx het volgende:
Hoe lang gaat het volgens jullie duren tot de ego's van Musk en Trump keihard clashen?
Teveel tabbladen openquote:Op woensdag 13 november 2024 16:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over je reactie op mij wat betreft de onmogelijk van het uitzetten van neder-Marokkanen (geen idee hoe je een quote uit een andere reeks hierheen brengt). Dat was precies mijn punt.
Maar gek genoeg vindt hij zijn eigen onverkozen, gekochte rol dan weer vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In de maga-kringen (en ook in Nederland in bepaalde kringen) vindt men rechters maar vervelend en in de weg staand. Lijkt me een gevaarlijke ontwikkeling.
"ja, ik heb er toch voor betaald?"quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar gek genoeg vindt hij zijn eigen onverkozen, gekochte rol dan weer vanzelfsprekend.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
...
Maar goed, ik ben hier voor m'n entertainment.
Hahaha. Dat zou voor Trump een unicum zijn en dat met de instabiele Musk. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar. Die gaan het prima uitzitten samen
Je For You gebruiken als eigen graadmeter op X. Het blijft ook zo heerlijk aandoenlijk dit soort berichten.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja, open je hem op een dag, krijg je niks anders dan tweets van Ted Cruz, End Wokeness, Mike Lee en andere wappies gepushed. Ben je weer lang bezig om je tijdlijn op te schonen, heeft Musk zichzelf weer overal ge-unblocked
En iedere dag een stuk of 5 bots die je volgen. Echt klaar mee...
Aanstelling is voor 18 maanden geloof ik. Precies op tijd voor 250 jaar USA.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat zou voor Trump een unicum zijn en dat met de instabiele Musk. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |