De witte piste was kennelijk al vroeg geopend vanmorgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:26 schreef Basp1 het volgende:
Je zult maar zo manisch door het leven gaan.
Ergens hoop je gewoon dat het gebeurt zodat er wat ogen geopend worden bij het naeve stemveequote:Op dinsdag 12 november 2024 04:00 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's border bully (='sterke' man!) Tom Homan aangenomen om miljoenen illegalen te deporteren.
[ x ]
[ x ]
Latino Trump stemmer: neeee joh gaat-ie niet doen want dat zou oneerlijk zijn!
[ x ]
Weer zo'n stemmer op de Leopards eating peoples faces party die denkt dat ze zijn gezicht overslaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 04:00 schreef Kijkertje het volgende:
Latino Trump stemmer: neeee joh gaat-ie niet doen want dat zou oneerlijk zijn!
Oh heerlijk toch, zo'n autocratie dansend naar de pijpen van Rusland. Maakt niemand anders zich zorgen dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:24 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Benieuwd aan wie hij allemaal gunsten zal moeten verlenen.
nee, want de kiezers gaat dat boven de pet of die geloven het nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh heerlijk toch, zo'n autocratie dansend naar de pijpen van Rusland. Maakt niemand anders zich zorgen dan?
En "hahahha owing the libs hahahhaha" is ook veel belangrijker.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, want de kiezers gaat dat boven de pet of die geloven het niet
Oh menig poster in dit topic lijkt het ook geen probleem te vinden dat Rusland een stropop in het witte huis neerzetquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, want de kiezers gaat dat boven de pet of die geloven het niet
quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:34 schreef Basp1 het volgende:
Vanaf dag 1 executive orders volgens de waarschijnlijke nieuwe chief of staff.
Hoeveel executive orders heeft Biden eigenlijk gebruikt?
Trump Plans Series of Executive Orders for Day 1, Susie Wiles Tells Donors
thanks, maar waar is de legenda rij boven de kolom want waarvoor staat de kolom die 48 als bovenste cijfer heeft?quote:
Per zittingsjaar (aantal jaar is de kolom daarnaast).quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
thanks, maar waar is de legenda rij boven de kolom want waarvoor staat de kolom die 48 als bovenste cijfer heeft?
Eens kijken of trump zijn record gaat verbreken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Per zittingsjaar (aantal jaar is de kolom daarnaast).
Even gezocht naar wie in Nederland enigszins vergelijkbaar is met Trump qua fraudezaken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
Ook zelden een club gezien die zo boos en agressief is nadat ze gewonnen hebben.
Democratie is inderdaad iets wat je moet willen beschermen. Maar helaas zijn er teveel loopholes. Aan de rechtstaat kun je wrikken door het politiek te willen kleuren (Wilders: Het zijn 'D66-rechters'), waardoor de normaalste rechtspraak ineens beladen wordt. Je kunt volledig op meningen beleid maken en de geijkte journalistiek buitenspel zetten. Toen Schoof door de NOS geinterviewd werd en overal naar toe ging stelde de interviewer heel goed als disclaimer vast 'maar u heeft het feitelijk nog niet bekeken', waar Schoof wel aan voorbij moest gaan. Ondertussen wil Wilders al iets doen aan 'alle Marokkanen'.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als je maar genoeg rijke donoren bij elkaar krijgt kun je een gigantische campagne op gang zetten of beter nog, een desinformatie campagne. Elke goedgelovige zal erin trappen (ik denk dat het ooit is begonnen met Q-anon en de meest waanzinnige theorien werden door mensen voor waar aangenomen). Als Ari Olivier Amerikaan was geweest en hij de donaties van de Russen had ontvangen, had-ie wellicht hetzelfde gedaan.
De VS dacht altijd dat het zo'n democratisch land was, maar als je blijkbaar de supreme court politiek kunt maken en op alle belangrijke posities je eigen stromannen kunt neerzetten, is het makkelijk om een fascistische regering te installeren. Ik wil niet zeggen dat wij al zover zijn in Nederland, want volgens mij hebben wij bepaalde zaken beter gescheiden en heeft een politieke partij altijd een meerderheid nodig via een coalitie en kunnen ze geen rechters aanwijzen, maar democratie blijft altijd een kwetsbaar iets wat je goed moet beschermen.
Is er ook nog een bron bij? Nu is het gewoon iemand op twitter die iets beweert.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel het ultieme bewijs dat je niets van bekende mensen hoeft aan te nemen. Megan thee stallion kreeg 5 miljoen voor haar optreden. Oprah Winfrey kreeg een miljoen voor haar optredens en Beyonc heeft ook een flink bedrag gekregen.
1 miljard weggegooid om vervolgens met lege handen te staan, sterker nog de campagne heeft een schuld van 20 miljoen.
Ik denk zomaar dat de tijden van beroemdheden uitnodigen voorbij zijn en dat is maar goed ook. Ik heb het nooit begrepen dat je je politieke keuze laat afhangen van wat Swift of Beyonc van een politieke kandidaat vind.
Oh maar dat is helemaal niet nieuw. dat gebeurt eigenlijk al sinds de oprichting van de VS. door de hulp van Frankrijk hebben ze zich los kunnen maken van Engeland, maar daar wilden de Franse wel wat voor terug.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als je maar genoeg rijke donoren bij elkaar krijgt kun je een gigantische campagne op gang zetten of beter nog, een desinformatie campagne. Elke goedgelovige zal erin trappen (ik denk dat het ooit is begonnen met Q-anon en de meest waanzinnige theorien werden door mensen voor waar aangenomen en Trump was de enige redder van al het kwaad in de wereld). Als Ari Olivier Amerikaan was geweest en hij de donaties van de Russen had ontvangen, had-ie wellicht hetzelfde gedaan.
De VS dacht altijd dat het zo'n democratisch land was, maar als je blijkbaar de supreme court politiek kunt maken en op alle belangrijke posities je eigen stromannen kunt neerzetten, is het makkelijk om een fascistische regering te installeren. Ik wil niet zeggen dat wij al zover zijn in Nederland, want volgens mij hebben wij bepaalde zaken beter gescheiden en heeft een politieke partij altijd een meerderheid nodig via een coalitie en kunnen ze geen rechters aanwijzen, maar democratie blijft altijd een kwetsbaar iets wat je goed moet beschermen.
En nu zelfs in overleg met de presidenten Zelensky en Vucic. Beschamend eigenlijk hoe makkelijk invloed te koop is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:13 schreef Sabata het volgende:
toch apart dat een nieuw-zeelander en een zuidafrikaan zoveel invloed uit kunnen oefenen in een land dat niet het hunne is.
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Vind het al tenenkrommend als een Carice van Houten hier meedoet aan snelwegblokkades (de blokkades ansich vind ik goed, ander topic) maar wat er in de VS gebeurt is wel de overtreffende trap. En niet perse productief zo blijkt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel het ultieme bewijs dat je niets van bekende mensen hoeft aan te nemen. Megan thee stallion kreeg 5 miljoen voor haar optreden. Oprah Winfrey kreeg een miljoen voor haar optredens en Beyonc heeft ook een flink bedrag gekregen.
1 miljard weggegooid om vervolgens met lege handen te staan, sterker nog de campagne heeft een schuld van 20 miljoen.
Ik denk zomaar dat de tijden van beroemdheden uitnodigen voorbij zijn en dat is maar goed ook. Ik heb het nooit begrepen dat je je politieke keuze laat afhangen van wat Swift of Beyonc van een politieke kandidaat vind.
Weet je wel wat Trumps campagne aan Melania, de echtgenote, iedere keer heeft betaald om ergens haar gezicht te laten zien?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het verbaast me niet dat ze ervoor betaald wordtquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Weet je wel wat Trumps campagne aan Melania, de echtgenote, iedere keer heeft betaald om ergens haar gezicht te laten zien?
Dat op zich is ook al zo'n opvallende. Ben benieuwd hoe dat zit qua campaign finance laws.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Weet je wel wat Trumps campagne aan Melania, de echtgenote, iedere keer heeft betaald om ergens haar gezicht te laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |