abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 16:12:46 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215530976
In Berlijn zijn jeugdspelers van een Joodse voetbalclub na een wedstrijd belaagd. De spelers van TuS Makkabi werden beledigd, bespuugd en achtervolgd door mensen die 'Free Palestine' riepen.

Dat meldt onder meer de voorzitter van de Makkabi-voetbalclub. De jeugdspelers hadden net een wedstrijd gespeeld tegen DJK Schwarz-Weiss Neukölln uit Berlijn. Ook de vader van een van de slachtoffers beschrijft het incident op X.

Toeschouwers en supporters van de andere ploeg gingen met stokken en messen achter de jeugdspelers aan. De politie zou niet zijn gebeld, schrijft de Duitse krant Bild. Een woordvoerder kan aan de krant ook niet bevestigen of er klachten zijn ingediend na de wedstrijd.

De joodse jeugdclub heeft eenzelfde naam als de Israëlische ploeg die donderdagavond in Amsterdam speelde, Maccabi Tel Aviv. De Israëlische supporters van die club werden in de nacht van donderdag op vrijdag aangevallen in Amsterdam.

Duitse autoriteiten eisen harde consequenties voor de gebeurtenissen in Berlijn. "Deze daden laten zien dat antisemitisch geweld en discriminatie ook in onze stad niet zijn verdwenen", zei de Berlijnse senator voor Binnenlandse Zaken, Iris Spranger. Ze waarschuwde dat iedereen die mensen aanvalt "de volle kracht van de rechtsstaat" kan verwachten.

Ook fractieleider Dirk Stettner van het christendemocratische CDU reageert: "Berlijn mag geen Amsterdam worden en daar zullen wij voor zorgen. Wij accepteren geen jodenhaat in onze stad en ons land."

Bron: https://www.nu.nl/buitenl(...)lgd-en-bespuugd.html

Eens kijken hoe hard de Duitsers hierop gaan reageren qua straffen.
Bizar dat dit tegenwoordig gedaan wordt. Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo? :r
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 16:16:21 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215531001
Ik vind dit toch wat ernstiger dan wat er in Amsterdam gebeurde eerlijk gezegd

Knuppelen die gasten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:17:07 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215531016
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo? :r
Zou je wel zeggen als je kijkt hoe de Gazastrook erbij ligt.

Maar goed, dit kan natuurlijk niet.

[ Bericht 79% gewijzigd door Falco op 09-11-2024 17:33:41 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215531024
Het mag best een beetje schuren.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:26:28 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215531067
"Berlijn mag geen Amsterdam worden"

We staan weer mooi op de kaart als Nederland :')
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:28:50 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215531085
"Berlijn mag geen Amsterdam worden" _O-

Dit is echt puur goud.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215531127
quote:
Ze waarschuwde dat iedereen die mensen aanvalt "de volle kracht van de rechtsstaat" kan verwachten.
En dat is? In Amsterdam zijn bijna alle opgepakte kutjochies alweer op vrije voeten. Hopelijk zijn ze in Duitsland daadwerkelijk wat strenger, anders heeft dezelfde holle lading als ad infinitum blijven roepen dat het allemaal "onacceptabel" is terwijl je het accepteert.
pi_215531299
Twee vechten, twee schuld.
pindazakje
pi_215531340
Goh, alweer joden. Wat is er toch met dat volk? O-)

/Sarcasme
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215531346
Straks is heel Europa een groot Amsterdam. Dat moeten we niet willen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215531355
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:03 schreef capricia het volgende:
Straks is heel Europa een groot Amsterdam. Dat moeten we niet willen.
Bekijk deze YouTube-video
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215531809
Echt erg.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:48:26 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215531845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:42 schreef Nielsch het volgende:
Echt erg.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215531858
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja maar die barbaren zijn bijna uitgeroeid he.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:56:14 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215531896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ja maar die barbaren zijn bijna uitgeroeid he.
45.000 doden, is nog maar 2 procent van de originele bevolking daar hoor.
pi_215531906
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:56 schreef Falco het volgende:

[..]
45.000 doden, is nog maar 2 procent van de originele bevolking daar hoor.
Oh, dan valt het reuze mee idd.
pi_215531979
Raaaaara wat voor volk was het wat weer op Jodenjacht ging?

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:26 schreef nixxx het volgende:

We staan weer mooi op de kaart als Nederland :')
Dank halsema daar maar voor.

Dat die kut nog niet is afgetreden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:23:18 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532119
Zelfde schijtexcuus als dat van Halsema dus, ja sorry dat je als normale burger belaagd wordt, er zijn nou eenmaal mensen boos over Gaza.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215532142
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:23 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde schijtexcuus als dat van Halsema dus, ja sorry dat je als normale burger belaagd wordt, er zijn nou eenmaal mensen boos over Gaza.
Wat zeg jij tegen een kind in Gaza wiens woonplaats kapot is gebombardeerd, die familieleden heeft verloren, die niets te eten heeft en in de ellende leeft? Ja sorry maar jij hebt terroristen verscholen?
pi_215532145
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Wat zeg jij tegen een kind in Gaza wiens woonplaats kapot is gebombardeerd, die familieleden heeft verloren, die niets te eten heeft en in de ellende leeft? Ja sorry maar jij hebt terroristen verscholen?
Wat zeg je tegen een kind in Israël wiens familie is vermoord op 7 oktober, Ja sorry, maar er wonen ook onschuldige mensen waar Hamas zich achter verschuilt?

Veroordeel de mensen die dit veroorzaakt hebben. Zonder terreur vanuit Gaza stond er geen enkele muur en vloog er geen enkele F35 over.....
pi_215532150
Binnenkort neemt zon jood een uzi mee en begint te schieten. Daarna zijn de rapen echt gaar
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:28:02 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215532153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Binnenkort neemt zon jood een uzi mee en begint te schieten. Daarna zijn de rapen echt gaar
Dit gebeurt toch min of meer al op de Gazastrook?
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:28:16 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Cry me a fucking river.

Ik ga geen kinderen van een bepaalde afkomst bij het voetbal lastig vallen, nu niet, nooit niet.

En enige dat ik tegen überhaupt iemand uit Gaza zou zeggen is, lekker he, dat zelf stemmen op Hamas :W.
Get woke, go broke!
pi_215532166
quote:
Dit is een heel begrijpelijke en terechte uitspraak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215532201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wat zeg je tegen een kind in Israël wiens familie is vermoord op 7 oktober, Ja sorry, maar er wonen ook onschuldige mensen waar Hamas zich achter verschuilt?

Veroordeel de mensen die dit veroorzaakt hebben.
Oooh! Wat een slimme opmerking van je. Dat was ik natuurlijk glad vergeten om Hamas te veroordelen. Ik zal direct mijn hamas-supporters lidmaatschap opzeggen! :+

Er zijn zo veel die keer op keer afstand nemen van Hamas maar dat negeren jullie gewoon keihard. Zo'n dikke schedel jongûh... Slim hoor. Ondertussen word de haat dus steeds erger maar dat komt allemaal door antisemitisme :'( Heeft niks te maken met oorlogmisdaden die gepleegd worden en ondertussen een kapotte langspeelplaat moeten aanhoren.
pi_215532217
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Oooh! Wat een slimme opmerking van je. Dat was ik natuurlijk glad vergeten om Hamas te veroordelen. Ik zal direct mijn hamas-supporters lidmaatschap opzeggen! :+

Er zijn zo veel die keer op keer afstand nemen van Hamas maar dat negeren jullie gewoon keihard. Zo'n dikke schedel jongûh... Slim hoor. Ondertussen word de haat dus steeds erger maar dat komt allemaal door antisemitisme :'( Heeft niks te maken met oorlogmisdaden die gepleegd worden en ondertussen een kapotte langspeelplaat moeten aanhoren.
"jullie"..... Geen inhoudelijke reactie, en leuk dat je over oorlogsmisdaden begint, maar dan mag ik niks over Hamas zeggen natuurlijk.

Hoeveel Palestijnen waren gestorven zonder Hamas?

En dan niet over iets anders gaan lullen of net doen alsof ik je veroordeel.
pi_215532224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Cry me a fucking river.

Ik ga geen kinderen van een bepaalde afkomst bij het voetbal lastig vallen, nu niet, nooit niet.

En enige dat ik tegen überhaupt iemand uit Gaza zou zeggen is, lekker he, dat zelf stemmen op Hamas :W.
Een kind wat op hamas heeft gestemd :+ En dan beschuldig je andere mensen van draaien...
pi_215532237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:36 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Een kind wat op hamas heeft gestemd :+ En dan beschuldig je andere mensen van draaien...
Hebben die kids in Israël wel stemrecht?
pi_215532244
Naja, ipv Hamas te veroordelen en op te roepen de gijzelaars vrij te laten, is Israël volledig schuldig aan alles. Duidelijk.

Heb je over 5 jaar nog een oorlog, maar who cares. ISREAEL GNEOCIDE DURHEUR
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:41:12 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:36 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Maar dat schreef ik dan ook niet, ik zei, überhaupt iemand uit Gaza.

Ik heb niets te maken met je tranentrekkende gemekker over kindjes in Gaza, niemand heeft het recht om voetballertjes lastig te vallen omdat ze boos zijn over een conflict in een land ver weg.
Get woke, go broke!
pi_215532300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:35 schreef havanagila het volgende:

[..]
"jullie"..... Geen inhoudelijke reactie, en leuk dat je over oorlogsmisdaden begint, maar dag mag ik niks over Hamas zeggen natuurlijk.

Hoeveel Palestijnen waren gestorven zonder Hamas?

En dan niet over iets anders gaan lullen of net doen alsof ik je veroordeel.
Je mag alles over hamas zeggen wat je wilt zolang je er maar bij vermeld dat het een stel ter*ng terroristen zijn. Waarom doe jij alsof ik pro-hamas zou zijn alleen maar omdat ik het heb over Israelische oorlogsmisdaden? Dat is al meer dan een jaar hetzelfde domme argument wat te pas en onpas gebruikt word.

Alsof mensen alleen maar pro-Netanyahu of pro-Hamas kunnen zijn. Doe toch niet zo dom man.
pi_215532412
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Maar dat schreef ik dan ook niet, ik zei, überhaupt iemand uit Gaza.

Ik heb niets te maken met je tranentrekkende gemekker over kindjes in Gaza, niemand heeft het recht om voetballertjes lastig te vallen omdat ze boos zijn over een conflict in een land ver weg.
Je verdraaide mijn vraag omdat je eigenlijk gewoon geen antwoord kan geven. Ik vraag me af hoe je zou reageren als je gedwongen was om daar te staan en zo'n kind in de ogen te kijken.

En dat tranentrekkende gemekker noemen... Hoe noem jij "joden zijn weer het slachtoffer topic #192853" dan?

Het is helemaal niet zo moeilijk:
Geweld = slecht
Mensen bespugen = slecht
Mensen bombarderen = slecht
Mensen gijzelen = slecht

Maar dat geweld van beide kanten veroordelen zijn jullie blijkbaar niet toe in staat. Dan ontbreekt er gewoon iets aan menselijkheid in je hoor. Dan kan je het wel hebben over barbaarse culturen maar je bent zelf niet veel beter.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:01:23 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Je verdraaide mijn vraag omdat je eigenlijk gewoon geen antwoord kan geven. Ik vraag me af hoe je zou reageren als je gedwongen was om daar te staan en zo'n kind in de ogen te kijken.

En dat tranentrekkende gemekker noemen... Hoe noem jij "joden zijn weer het slachtoffer topic #192853" dan?

Geweld = slecht
Mensen bespugen = slecht
Mensen gijzelen = slecht

Maar dat geweld van beide kanten veroordelen zijn jullie blijkbaar niet toe in staat. Dan ontbreekt er gewoon iets aan menselijkheid in je hoor. Dan kan je het wel hebben over barbaarse culturen maar je bent zelf niet veel beter.
Dat komt omdat je theoretische kutvraag me niet boeit en totaal niet relevant is.

Je blijft hier in Europa en overal gewoon van kinderen die komen voetballen af, wat voor schijt-excuus je jezelf ook wil aanpraten om dat soort gedrag goed te keuren :').
Get woke, go broke!
pi_215532570
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat komt omdat je theoretische kutvraag me niet boeit en totaal niet relevant is.

Je blijft hier in Europa en overal gewoon van kinderen die komen voetballen af, wat voor schijt-excuus je jezelf ook wil aanpraten om dat soort gedrag goed te keuren :').
Ik keur het helemaal niet goed. Waarom draai je nu weer?

Het lijkt me best wel relevant om te zeggen of je oorlogsmisdaden veroordeeld. Maar je bent dus te laf om daar antwoord op te geven. Ik kijk hoe jij wegkijkt.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:08:26 #35
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215532578
Het is ook gewoon koud en donker kutweer, deprimerend. Niks zo lekker dan ruzie te gaan maken op internet met wildvreemden met een andere mening.

Ik had toch liever op een terrasje in de zon gezeten nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:11:39 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Nee precies, want al dat antisemitisme was er helemaal niet voor 7 oktober.

Volgende aandachtspuntje op je lijst: ook homofobie is eigenlijk iets heel recents in die contreien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:12:13 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:07 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Het lijkt me best wel relevant om te zeggen of je oorlogsmisdaden veroordeeld. Maar je bent dus te laf om daar antwoord op te geven. Ik kijk hoe jij wegkijkt.
Wat laf is, is om te pretenderen dat 'die haat' pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee precies, want al dat antisemitisme was er helemaal niet voor 7 oktober.

Volgende aandachtspuntje op je lijst: ook homofobie is eigenlijk iets heel recents in die contreien.
pi_215532624
quote:

[..]

Jeetje wat vervelend voor de Gazastrook. Hebben deze joden alleen niets mee te maken.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:14:28 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef Cargeon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Goede afleidingsmanoevre, werkt al jaren in die intersectionele bubbel.

Mensenrechten. Belangrijk. Maar alleen wanneer het Israël betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat laf is, is om te pretenderen dat 'die haat' pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen.
Mag jij aantonen waar ik dat pretendeer, draaikont.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:15:39 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532644
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:14 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Mag jij aantonen waar ik dat pretendeer, draaikont.
... die is niet logischerwijze aan 'het groeien'?

Misschien nog een paar hadith erop na slaan. Noot: die zijn ouder dan 2023.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:20:14 #43
438527 MissButterflyy
pi_215532697
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jeetje wat vervelend voor de Gazastrook. Hebben deze joden alleen niets mee te maken.
Het is je bekend dat Israël een dienstplicht heeft en iedereen ingezet wordt nu? Zelfs reservisten.
Natuurlijk niet continu maar er zullen best veel supporters zijn die er gevochten hebben afgelopen maanden.
Ik zal maar nogmaals benadrukken dat dit antisemitisch geweld niet goedpraat, maar nog een reden waarin Femke dus kinderlijk naïef is geweest.
pi_215532715
Maar zijn de hooligans van dit jeugdteam misschien ook begonnen met het gooien van steigerpijpen? Of waren ze fair game omdat de Joodse hooligans in Amsterdam dat wel hebben gedaan?
pi_215532769
quote:
De politie zou niet zijn gebeld, schrijft de Duitse krant Bild. Een woordvoerder kan aan de krant ook niet bevestigen of er klachten zijn ingediend na de wedstrijd.

Bizar dat dit tegenwoordig gedaan wordt. Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo? :r
Dus je wordt achtervolgt met messen en stokken, maar belt niet de politie en het is onbekend of er klachten zijn of aangifte is gedaan.

Ligt het aan mij of is dit gewoon een bijzonder vreemd verhaal?

Ook maar een bron (een vader) en niet te vinden op media met een goede reputatie. Iets zegt mij dat er wellicht wel wat gebeurt zal zijn qua opmerkingen en wellicht spugen, wat uiteraard afkeuringswaardig is, maar dat het gepresenteerde verhaal erg isovertrokken.
pi_215532809
Genesis 6

5 And GOD saw that the wickedness of man was great in the earth, and that every imagination of the thoughts of his heart was only evil continually. 6 And it repented the LORD that he had made man on the earth, and it grieved him at his heart. 7 And the LORD said, I will destroy man whom I have created from the face of the earth; both man, and beast, and the creeping thing, and the fowls of the air; for it repenteth me that I have made them.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_215532891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:07 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Wat is de relevantie?
Iemand ver weg doet iets, en dan moeten mensen hier die daar niets mee te maken hebben maar de consequenties ondervinden?

Dan spoor je niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215532929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... die is niet logischerwijze aan 'het groeien'?

Misschien nog een paar hadith erop na slaan. Noot: die zijn ouder dan 2023.
Nee, jij suggereerde dat ik pretendeer dat die haat pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen. Dus ik zeg toon maar aan waar ik dat beweerde. Gewoon antwoord geven. Hint: dat kan je niet dus draai maar lekker door.
pi_215532967
Ik vind het altijd heel bijzonder.
Gaan mensen ook allerlei random Chinezen aanvallen om wat China met de Oeigoeren doet?
Nee hè.

Het gaat altijd om joden. Een obsessie met joden. En er van alles bij halen, om je obsessie maar goed te praten.
Ziek ben je dan.

Zoek hulp. En afleiding.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:42:49 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:38 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Nee, jij suggereerde dat ik pretendeer dat die haat pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen. Dus ik zeg toon maar aan waar ik dat beweerde. Gewoon antwoord geven. Hint: dat kan je niet dus draai maar lekker door.
Nee, ik suggereer dat jij stelt dat die haat daardoor aan het groeien is.

Protip: check MemriTV op youtube van de afgelopen oh... 20 jaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215533059
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:41 schreef capricia het volgende:
Gaan mensen ook allerlei random Chinezen aanvallen om wat China met de Oeigoeren doet?
Nee hè.

Het gaat altijd om joden. Een obsessie met joden. En er van alles bij halen, om je obsessie maar goed te praten.
Ziek ben je dan.

Zoek hulp. En afleiding.
Het gaat zeker om joden. Zoals Mona Keijzer terecht zei, de jodenhaat is onderdeel van de islamitische cultuur. De Gaza oorlog is slechts een excuusje om nu volledig los te kunnen gaan.
pi_215533125
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het gaat zeker om joden. Zoals Mona Keijzer terecht zei, de jodenhaat is onderdeel van de islamitische cultuur. De Gaza oorlog is slechts een excuusje om nu volledig los te kunnen gaan.
Ja. Het is gewoon een excuus om lekker los te kunnen gaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Redactie Sport zaterdag 9 november 2024 @ 19:56:59 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215533208
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dit is een heel begrijpelijke en terechte uitspraak.
Terwijl dit nog erger is dan wat er in Amsterdam is gebeurd. Naïeve verontwaardiging dus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215533495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, ik suggereer dat jij stelt dat die haat daardoor aan het groeien is.

Protip: check MemriTV op youtube van de afgelopen oh... 20 jaar.
Maar dat doe ik dus niet. Ik vraag alleen maar aan HeatWave of hij de oorlogsmisdaden van Israel veroordeeld. Maar daar kan hij dus alleen maar halfslachtig antwoord op geven. Terwijl omgekeerd je wel iedere keer word beschuldigd van pro-hamas zijn als je ook maar een beetje kritiek op Israel hebt. Ik vind dat krom.

quote:
Critics describe MEMRI as a strongly pro-Israel advocacy group that, in spite of describing itself as being "independent" and "non-partisan" in nature,[5][6][7] aims to portray the Arab world and the Muslim world in a negative light by producing and disseminating incomplete or inaccurate translations of the original versions of the media reports that it re-publishes.[8][9] It has also been accused of selectively focusing on the views of Islamic extremists while de-emphasizing or ignoring mainstream opinions.[10]
https://en.wikipedia.org/(...)a_Research_Institute

Dat is dus geen objectieve nieuwsbron die je daar noemt. Wel lache filmpjes soms, ik ken ze wel. Maar objectief zijn ze totaal niet. Er zijn heel veel arabische nieuwszenders en MEMRI pikt alleen maar de meest idiote dingen eruit. Een beetje alsof je artikelen van de Joop aanhaalt om te doen alsof heel Nederland dezelfde mening heeft. Dat zou jij toch ook belachelijk vinden?

Hier een filmpje van een moslim waar je het mischien mee eens zal zijn. Filmpje verloopt wel over twee dagen want gratis server.
https://streamable.com/6t1wup

Maar ga je nu denken dat alle moslims hetzelfde als hem denken? Natuurlijk niet. Dat zou naief zijn. Maar wees ook niet zo naief om te denken dat alle moslims zo extreem zijn als Memri ze afschildert.
pi_215533679
quote:
Nee hè.

Ziek ben je dan.

Zoek hulp. En afleiding.
China support juist Palestina weer om Amerika een loer te draaien. Het is gewoon allemaal een vies politiek spelletje waarbij onschuldige (jawel, onschuldige) burgers het slachtoffer worden. Of dat nu gazanen zijn of israeliers. De enige reden waarom Iran Hamas support is omdat ze tegen de vredesdeal waren waarbij hun aartsvijand Saudi-Arabie betrokken was. De laatste jaren voordat Hamas aanviel waren de Arabische landen juist hun relaties met Israel aan het normalizeren. In ruil daarvoor zou Palestina meer erkend worden als onafhankelijke staat door Israel. Maar Iran wil dus geen vrede in het midden-oosten alleen maar omdat ze Saudi-Arabie niet mogen. De roots daarvan zitten in het shia-sunni conflict wat al honderden jaren bestaat.

Ik weet niet hoe goed jouw Engels is en of je uberhaubt 20 minuten hieraan wilt besteden maar:

Je hoeft natuurlijk ook niet te verwachten dat een "scooter reller" hier veel van af weet. Of mischien zelfs wil weten...
pi_215533873
quote:
Nee hè.

Ziek ben je dan.

Zoek hulp. En afleiding.
Idd, als je dit nog ontkent heb je wel een hele grote plaat voor je hoofd.

In Jemen, Darfur, Syrië, noem maar op zijn, hoe triest ook, nóg wel meer slachtoffers gevallen. Hoorde je daar zoveel over, zoals in de hoedanigheid nu met Israël?

Nee...
No Jews, no news.

En bijna niemand durft het in de media te benoemen terwijl ze het dondersgoed weten. Allemaal bang om bijv Wilders in de kaart te spelen..
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:00:51 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215534134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En dat is? In Amsterdam zijn bijna alle opgepakte kutjochies alweer op vrije voeten. Hopelijk zijn ze in Duitsland daadwerkelijk wat strenger, anders heeft dezelfde holle lading als ad infinitum blijven roepen dat het allemaal "onacceptabel" is terwijl je het accepteert.
Politie is er blijkbaar niet eens bij geweest.

quote:
Die Polizei wurde nach den Vorfällen offenbar nicht gerufen. Dies bestätigte eine Sprecherin auf Anfrage. Bedauerlicherweise könne die Polizei deshalb nichts zu dem Vorfall sagen. Ob inzwischen Anzeige von Spielern, oder deren Eltern im Zusammenhang mit dem Fußballspiel erstattet wurde, könne sie nicht sagen. „Derzeit liegt uns nichts dazu vor.“

https://www.bild.de/regio(...)03c5ebdb8724738ec456
Overigens heeft het betrokken team al gereageerd dat als inderdaad blijkt dat er iemand van hun club bij betrokken blijkt, deze er meteen uitgezet zal worden ^O^.

quote:
Er sagt aber auch: „Der Trainer unserer Mannschaft hat dann aber nach Abpfiff in der Kabine gehört, dass es Free-Palestine-Rufe gab. Das kam aber aus einer Gruppe junger Männer, die nicht zum Verein gehören. Das sage ich ganz deutlich. Ein anderer Jugendspieler von uns, der am Spiel selbst aber gar nicht beteiligt war, hat die wohl mitgebracht. Und natürlich: Das ist inakzeptabel! Dieser Spieler ist noch nicht befragt worden. Er soll das auch gerufen haben. Wenn das stimmt, fliegt der sofort raus!“
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:12:19 #58
438527 MissButterflyy
pi_215534283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:18 schreef Haags het volgende:
Het mag best een beetje schuren.
Kom op man. Er worden kinderen bedreigd en mishandelt. :{
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:13:25 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215534296
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kom op man. Er worden kinderen bedreigd en mishandelt. :{
Voetbal is oorlog
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:18:02 #60
438527 MissButterflyy
pi_215534339
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:13 schreef Falco het volgende:

[..]
Voetbal is oorlog
Nee. Dan zit er toch iets mis met je moreel kompas
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 9 november 2024 @ 21:44:45 #61
485843 crew  Jippie
pi_215534673
Moderatieslotje

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 9 november 2024 @ 22:04:48 #62
485843 crew  Jippie
pi_215534891
Over de gebeurtenissen in Amsterdam loopt er een ander topic, hier graag discussiëren over de inhoud van de bovenstaande OP.

Weer verder, on-topic graag.
pi_215535166
quote:
Nee hè.

Ziek ben je dan.

Zoek hulp. En afleiding.
Oeigoeren zijn er niet zoveel in de Westerse samenlevingen. Moslims daarentegen wel
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:31:37 #64
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_215535233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Oeigoeren zijn er niet zoveel in de Westerse samenlevingen. Moslims daarentegen wel
Oeigoeren zijn moslims.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_215535870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:31 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Oeigoeren zijn moslims.
Overwegend ja, niet allemaal. Mijn punt is meer dat veel Chinezen hier het ook niet eens met het regime in Peking en vele zijn ook gevlucht. Terwijl Israëlis heel erg nationalistisch maar ook openlijk anti-islam zijn.

Je kunt wachten op een soort mini-burgeroorlog.
blablablabla
pi_215536063
''Joods jeugdvoetbalteam'' Wat moet ik me daarbij voorstellen? Joods dit, Joods dat. Iedereen die kritiek heeft als antisemiet wegzetten maar zelf een gesloten gemeenschap zijn en geen ander daarin toelaten. Waar halen zij hun racisme vandaan?
  zondag 10 november 2024 @ 00:02:54 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215536189
Weer zo'n stel simpelen die Joden en de regering van Israël niet kunnen onderscheiden.
pi_215536216
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 00:02 schreef Hexagon het volgende:
Weer zo'n stel simpelen die Joden en de regering van Israël niet kunnen onderscheiden.
Dan nog. Het gaat dat pro pali tuig om Jodenmensen zelf. Intense haat naar alles wat Joods is.

Nu zijn zij het, straks de rest.

Korte metten mee maken en niet laf laten dooretteren.
1947-2016
  zondag 10 november 2024 @ 00:12:26 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215536261
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 00:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan nog. Het gaat dat pro pali tuig om Jodenmensen zelf. Intense haat naar alles wat Joods is.

Het gaat ook gewoon om niks.

Op een of andere manier denken veel lui dat Netanyahu de paus van de Joden is ofzo.
  zondag 10 november 2024 @ 00:13:18 #70
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215536273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Daarna? De gapen zijn nu al vrij raar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 10-11-2024 00:19:25 ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215536330
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Daarna? De gapen zijn nu al vrij raar.
Niet meer te vreten zo gaar
1947-2016
pi_215536349
quote:
Bizar dat dit tegenwoordig gedaan wordt. Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo?
Ik vind het meer bizar dat er zo weinig tegen antisemitisme wordt gedaan. Het is vooral omdat politieke partijen weten welke groep het meest verantwoordelijk voor is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:22 schreef Elan het volgende:
maar ook openlijk anti-islam zijn.
Onzin.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215536464
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 00:22 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik vind het meer bizar dat er zo weinig tegen antisemitisme wordt gedaan. Het is vooral omdat politieke partijen weten welke groep het meest verantwoordelijk voor is.
[..]
Onzin.
Die in Amsterdam waren scandeerden in de metro in elk geval anti-islamteksten. Het lijkt me gezien de hele escalatie in de Gazastrook toch eigenlijk onmogelijk dat er geen gevoelens van haat spelen bij beide religies. Hoewel het conflict daar uiteindelijk niet om draait spelen er bij beide kanten wel degelijk sterke religieuze componenten.
blablablabla
pi_215536573
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 00:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Die in Amsterdam waren scandeerden in de metro in elk geval anti-islamteksten. Het lijkt me gezien de hele escalatie in de Gazastrook toch eigenlijk onmogelijk dat er geen gevoelens van haat spelen bij beide religies. Hoewel het conflict daar uiteindelijk niet om draait spelen er bij beide kanten wel degelijk sterke religieuze componenten.
Scanderen of fysiek geweld uitoefenen met georganiseerd karakter.

Wereld van verschil.
1947-2016
pi_215537058
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 00:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Scanderen of fysiek geweld uitoefenen met georganiseerd karakter.

Wereld van verschil.
Een taxichauffeur in mekaar trappen zou een normaal mens ook classificeren als fysiek geweld. Maar jij hebt daar vast weer een andere lezing over.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)amsterdam-slaags-met

Pogrommed.
blablablabla
pi_215537191
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 00:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het gaat ook gewoon om niks.

Op een of andere manier denken veel lui dat Netanyahu de paus van de Joden is ofzo.
Ben ik met je eens en dat is een van de punten die ik probeerde te maken voordat ik weer eens afstand moest doen van Hamas door mensen die zelf geen duidelijk standpunt willen maken behalve "moslims slecht"

Maar Maccabee Tel Aviv staat juist bekend dat ze erg pro-Netanyahu zijn. In sommige landen zijn de ultras helaas sterk gelieerd aan bepaalde politieke stromingen of partijen. Dat hoeven niet altijd racistische uitingen te zijn maar kan ook links zijn. Zo zijn de supporters van Lazio in Italie berucht om hun racisme en antisemitisme maar de supporters van het Turkse Besiktas zijn op hun beurt weer anti-Erdogan. Dat kan je hier lezen:
https://hir.harvard.edu/fanaticism-and-the-ultras-movement/

Ik heb even opgezocht of de Maccabees in Duitsland iets te maken hebben met Maccabee Tel Aviv maar daar heb ik tot dusverre niets over kunnen vinden. Maccabee Duitsland is een landelijke club die betaat uit veel lokale afdelingen. De naam Maccabee komt van de Joodse rebellen die Judea terugnamen tijdens het Seleucidische Rijk. Iets historisch dus. Er is trouwens ook een Israelisch biermerk wat Maccabee heet heb ik geleerd.

Maar goed er zijn dus simpele geesten die graag alles op een hoop gooien. Die heb je op FOK! ook.
pi_215537201
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 07:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Een taxichauffeur in mekaar trappen zou een normaal mens ook classificeren als fysiek geweld. Maar jij hebt daar vast weer een andere lezing over.

Pogrommed.
Die taxi chauffeurs die zelf ook meededen met de pogrom. Mede organiseerden zelfs.

Blijf gerust wijzen hoor.
1947-2016
  zondag 10 november 2024 @ 08:34:04 #78
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215537207
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Overwegend ja, niet allemaal. Mijn punt is meer dat veel Chinezen hier het ook niet eens met het regime in Peking en vele zijn ook gevlucht. Terwijl Israëlis heel erg nationalistisch maar ook openlijk anti-islam zijn.

Je kunt wachten op een soort mini-burgeroorlog.
Je mist even dat het halve land Israël al sinds 7 oktober op straat staat om een andere aanpak af te dwingen. Dat is ook het deel dat zich met trots beroept op de volwaardige deelname als burgers van het Arabische deel van de bevolking.

Israël is in toenemende mate een heel verdeeld land, waarbij je niet op grond van nationaliteit iets kunt weten over iemand hun mening over islam, over de mate van nationalisme of de religiositeit.
pi_215537219
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die taxi chauffeurs die zelf ook meededen met de pogrom. Mede organiseerden zelfs.

"Na die mishandeling zou een groep taxichauffeurs de supporters van Maccabi hebben geconfronteerd bij een casino op het Max Euweplein. Agenten moesten ingrijpen om een vechtpartij te voorkomen."

PooGRom!!1 8)7
pi_215537220
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet bepaald. Die kwamen voor hun collega op die mishandeld was. Op de beelden is een vrij divers gezelschap te zien van Turken, Marokkanen, Surinamers en autochtone Nederlandse chauffeurs

Moraal van het verhaal.Gewoon met je poten van onze mensen afblijven .
blablablabla
pi_215537232
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Je mist even dat het halve land Israël al sinds 7 oktober op straat staat om een andere aanpak af te dwingen. Dat is ook het deel dat zich met trots beroept op de volwaardige deelname als burgers van het Arabische deel van de bevolking.

Israël is in toenemende mate een heel verdeeld land, waarbij je niet op grond van nationaliteit iets kunt weten over iemand hun mening over islam, over de mate van nationalisme of de religiositeit.
Er zijn protesten maar de meerderheid staat faliekant achter Netanyahu en zijn genocide tegen de Palestijnen.
blablablabla
pi_215537288
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 08:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet bepaald. Die kwamen voor hun collega op die mishandeld was. Op de beelden is een vrij divers gezelschap te zien van Turken, Marokkanen, Surinamers en autochtone Nederlandse chauffeurs

Moraal van het verhaal.Gewoon met je poten van onze mensen afblijven .
Bewijs dat die taxichauffeur onschuldig is dan. Is er ook niet. Bewijs is er wel dat ze waren mede verantwoordelijk zijn voor het organiseren van de pogrom.

Je vindt dit helemaal prima natuurlijk dat die taxigasten die Joden wilden aanpakken. Had je prachtig gevonden. Immers praat je al dagen de geweldplegingen goed hier.

En je blijft ook met je poten van Joden af, maar dat schijn je te vergeven.
Wat donderdag op Jodenjacht ging zijn onze mensen niet.
1947-2016
pi_215537350
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 08:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bewijs dat die taxichauffeur onschuldig is dan. Is er ook niet. Bewijs is er wel dat ze waren mede verantwoordelijk zijn voor het organiseren van de pogrom.

Je vindt dit helemaal prima natuurlijk dat die taxigasten die Joden wilden aanpakken. Had je prachtig gevonden. Immers praat je al dagen de geweldplegingen goed hier.

En je blijft ook met je poten van Joden af, maar dat schijn je te vergeven.
Wat donderdag op Jodenjacht ging zijn onze mensen niet.
Kijk de beelden nou maar gewoon. Voetbaltokkies gonna Tokkie, met je pogrom.:W
blablablabla
pi_215537515
quote:

[..]
Die in Amsterdam waren scandeerden in de metro in elk geval anti-islamteksten.
Bron?
quote:
Het lijkt me gezien de hele escalatie in de Gazastrook toch eigenlijk onmogelijk dat er geen gevoelens van haat spelen bij beide religies. Hoewel het conflict daar uiteindelijk niet om draait spelen er bij beide kanten wel degelijk sterke religieuze componenten.
Tsja als je weet dat er aanhang van een Israëlische club naar Nederland komt en je gaat daar met Palestijnse vlaggen zwaaien en opjuttende teksten roepen dan moet niet je niet raar van opkijken dat er een paar de confrontatie met jou aangaan.

quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 07:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Pogrommed.
En waarom deden ze dat? Is de chauffeur wel zo onschuldig? Chauffeurs in Amsterdam hebben ook niet echt een goede reputatie.

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 08:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Er zijn protesten maar de meerderheid staat faliekant achter Netanyahu en zijn genocide tegen de Palestijnen.
Er is geen sprake van een genocide.

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 09:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Met je "genocide" . :')

quote:

[..]

Wat heeft de Gaza ermee te maken dat in Berlijn Joden worden achtervolgd en bespuugd?

[ Bericht 20% gewijzigd door HSG op 10-11-2024 10:34:28 ]
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 09:50:44 #85
236264 crew  capricia
pi_215537524
quote:

[..]
Die in Amsterdam waren scandeerden in de metro in elk geval anti-islamteksten.
Anti-islamteksten?
Ik heb alleen "fuck the arabs" en iets over scholen in Gaza gehoord.

Kan best zijn dat iemand anti-islamteksten geroepen heeft, maar ik heb dat niet in grote getallen gezien.
Heb je een bron?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 10 november 2024 @ 09:56:09 #86
438527 MissButterflyy
pi_215537546
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 09:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Anti-islamteksten?
Ik heb alleen "fuck the arabs" en iets over scholen in Gaza gehoord.

Kan best zijn dat iemand anti-islamteksten geroepen heeft, maar ik heb dat niet in grote getallen gezien.
Heb je een bron?
Ja, die zijn leeg want er zijn geen kinderen meer.
Natuurlijk verachtelijk dat een paar honderd man dat zongen in Amsterdam.
Ben benieuwd of ze daar Israël nog aandacht aan besteden.
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:01:01 #87
236264 crew  capricia
pi_215537557
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zeer verachtelijk. Maar zijn dat dan ook anti-islamteksten?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 10 november 2024 @ 10:02:31 #88
438527 MissButterflyy
pi_215537563
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet?
pi_215537571
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar is dat ook daadwerkelijk wel wat ze zongen? Ik versta namelijk geen Hebreeuws, jij wel?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 10 november 2024 @ 10:07:50 #90
438527 MissButterflyy
pi_215537578
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar is dat ook daadwerkelijk wel wat ze zongen? Ik versta namelijk geen Hebreeuws, jij wel?
Dat werd ook in het Engels geroepen.
pi_215537585
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat werd ook in het Engels geroepen.
Ow dat heb ik gemist dan. ^O^
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215537597
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Fuck the arabs, arabieren zijn vrijwel zonder uitzondering moslims.
blablablabla
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:12:54 #93
236264 crew  capricia
pi_215537599
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet?
Jij niet. :)
Maar dat was de claim van @Elan
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215537601
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 09:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoeveel jodenjagende mocros hadden een kaartje?

Heeft niets met een voetbalrel te maken dit. Puur sektarisch geweld.
1947-2016
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:14:30 #95
236264 crew  capricia
pi_215537616
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Kom op zeg. Dat zijn anti-islamteksten? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215537629
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoeveel jodenjagende mocros hadden een kaartje?

Heeft niets met een voetbalrel te maken dit. Puur sektarisch geweld.
Palestijnse vlaggen verbranden taxichauffeurs meppen en ruiten ingooien ook niet. Het is maar net waar je de grens trekt.
blablablabla
pi_215537786
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Palestijnse vlaggen verbranden taxichauffeurs meppen en ruiten ingooien ook niet. Het is maar net waar je de grens trekt.
Dat bewijst nog niet dat het anti-islam is.
pi_215537860
Het idee dat áls er al anti-islam teksten zouden zijn geroepen, dat een valide reden zou zijn om tekeer te gaan zoals het jodenjagende tuig heeft gedaan, geeft al aan hoe primitief deze mensen zijn ingesteld en hoe ver ze achterlopen.

Wat dat betreft hebben Europese moslims geluk dat autochtone West-Europeanen verstandiger zijn en niet op eenzelfde manier de rekening voor jarenlange terreur van scootertuig, misdaad en bloedige aanslagen komen vereffenen.
pi_215538010
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Geweld = slecht
Mensen bespugen = slecht
Mensen gijzelen = slecht

Wat heeft dat hiermee te maken? Dat conflict in die zandbak loopt al zolang dat beide partijen net zo schuldig zijn ze zoeken het maar lekker uit.

Maar waarom moet die oorlog daar hier worden uitgevochten? Hoe op joden wordt gejaagd door een bepaald volk is te walgelijk voor woorden :r en dit speelt al lang voor donderdag dat joden niet meer veilig zijn in Nederland en we weten allemaal door welke groep dit komt.
Andersom geldt hetzelfde als joden/Israëliërs hier denken de oorlog te moeten voortzetten ook meteen opdonderen daarmee.
No bitch to me
pi_215538153
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 10:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat bewijst nog niet dat het anti-islam is.
Net zo min dat geweld tegen Israëlische voetbalhooligans per se antisemitisch hoeft te zijn.
blablablabla
pi_215538164
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Net zo min dat geweld tegen Israëlische voetbalhooligans per se antisemitisch hoeft te zijn.
Als je van te voren op social media oproept "we gaan op Jodenjacht", "kk joden", "joden dood" ect dan is dat antisemitisch.
  zondag 10 november 2024 @ 11:21:47 #102
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215538171
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een diversiteit hè!

Libanon was trouwens meerderheid niet moslim voor de Palestijnen daar de vrede kwamen verstoren
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 11:23:28 #103
236264 crew  capricia
pi_215538212
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Als je van te voren op social media oproept "we gaan op Jodenjacht", "kk joden", "joden dood" ect dan is dat antisemitisch.
In mijn jeugd was dat heel normaal. Als Ajax speelde riepen de tegenstanders in koor "Hamas Hamas, alle joden aan het gas".
Lekker landje zijn we hè.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215538319
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat zijn veelal voetbalteksten. Alsnog niet oke maar ik geloof niet dat je dat nou per se heel serieus moet nemen.

Door het uit-vak werd tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord een paar weken geleden nog luidkeels gescandeerd dat de Joden er aan gingen. Refererend aan de wedstrijd tegen Ajax.
blablablabla
pi_215538340
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:05 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Wat heeft dat hiermee te maken? Dat conflict in die zandbak loopt al zolang dat beide partijen net zo schuldig zijn ze zoeken het maar lekker uit.

Maar waarom moet die oorlog daar hier worden uitgevochten? Hoe op joden wordt gejaagd door een bepaald volk is te walgelijk voor woorden :r en dit speelt al lang voor donderdag dat joden niet meer veilig zijn in Nederland en we weten allemaal door welke groep dit komt.
Andersom geldt hetzelfde als joden/Israëliërs hier denken de oorlog te moeten voortzetten ook meteen opdonderen daarmee.
En vandaar dat ik dus vind dat mensen die wel hun walging over hamas uitspreken maar stil blijven als het om de oorlogsmisdaden van Israel gaat mede debet zijn aan het uit de hand lopen van de discussies die in het westen hierover gaan. Zolang je niet voor een vreedzame oplossing bent moet je niet zeuren dat de tegenstander terugslaat of dat nu Israel of Hamas is. Of asociale voetbalfans vs scooter jugend.

En niet doen alsof we ineens niets te maken hebben met die ellende daar. Nederland heeft openlijk hun steun aan Israel uitgesproken. Tegelijk is Nederland ook voor een twee-staten oplossing, veroordeeld het de schending van humanitaire rechten en wil het verdere escalatie voorkomen. Je kan alles hier lezen:
https://www.rijksoverheid(...)palestijnse-gebieden

Maar Wilders en zijn aanhangers zijn voor een groot-Israel en vinden dat de Palestijnen maar moeten vertrekken of sterven. Letterlijk toegeven doen ze dat niet maar het komt er wel op neer. Wat ze zelf daaraan denken te hebben is mij een raadsel. Meer vluchtelingen, meer instabiliteit in het midden-oosten... Daar heeft Nederland praktisch gezien niets aan. En als je zo'n hekel aan moslims hebt: je krijgt ze hiermee niet uit Nederland. De kans dat er uiteindelijk meer hierheen komen als vluchteling wordt dan alleen maar groter.

En uiteindelijk zien we dus dat het hier ook tot instabiliteit leidt. Maar ja dan hebben ze gelijk weer wat om over te zeuren want nogmaals een vredevolle oplossing zijn ze toch niet voor.
pi_215538343
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef capricia het volgende:

[..]
In mijn jeugd was dat heel normaal. Als Ajax speelde riepen de tegenstanders in koor "Hamas Hamas, alle joden aan het gas".
Ja en door de Amsterdammers op de maat van Tulpen uit Amsterdam Bommen op Rotterdam gezongen. Totaal smakeloos in beide gevallen maar dat is het hele voetbalcultuurtje toch.
blablablabla
pi_215538358
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Cargeon het volgende:

[..]
China support juist Palestina weer om Amerika een loer te draaien. Het is gewoon allemaal een vies politiek spelletje waarbij onschuldige (jawel, onschuldige) burgers het slachtoffer worden. Of dat nu gazanen zijn of israeliers. De enige reden waarom Iran Hamas support is omdat ze tegen de vredesdeal waren waarbij hun aartsvijand Saudi-Arabie betrokken was. De laatste jaren voordat Hamas aanviel waren de Arabische landen juist hun relaties met Israel aan het normalizeren. In ruil daarvoor zou Palestina meer erkend worden als onafhankelijke staat door Israel. Maar Iran wil dus geen vrede in het midden-oosten alleen maar omdat ze Saudi-Arabie niet mogen. De roots daarvan zitten in het shia-sunni conflict wat al honderden jaren bestaat.

Ik weet niet hoe goed jouw Engels is en of je uberhaubt 20 minuten hieraan wilt besteden maar:

Je hoeft natuurlijk ook niet te verwachten dat een "scooter reller" hier veel van af weet. Of mischien zelfs wil weten...
Dat is een beetje de kern van iedere oorlog toch. Alleen politiek heeft er baat bij ja en de wapenindustrie.

95% van de mensen(wellicht nog meer) inclusief soldaten heeft hier toch ook geen trek in? Meeste mensen willen gewoon rustig leven met hun gezin. Klein groepje psychopaten die graag mensen neerknalt zul je altijd houden maar dat heeft weinig met oorlog te maken
No bitch to me
pi_215538482
Gezeik over de Gaza. Als je zo stoer wil doen, ga je toch in Palestina/Israël vechten. Schijnheilig kutvolk.
pi_215538501
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:33 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Dat is een beetje de kern van iedere oorlog toch. Alleen politiek heeft er baat bij ja en de wapenindustrie.

95% van de mensen(wellicht nog meer) inclusief soldaten heeft hier toch ook geen trek in? Meeste mensen willen gewoon rustig leven met hun gezin. Klein groepje psychopaten die graag mensen neerknalt zul je altijd houden maar dat heeft weinig met oorlog te maken
Mensen worden helaas opgehitst en gaan er dan in mee. En als gematigde word je dan ook ineens als de vijand gezien.
pi_215538506
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Mee eens. Zelfs op politiek niveau wordt er met twee maten gemeten. Als het om de Joodse bevolking gaat doet men niks

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zijn veelal voetbalteksten. Alsnog niet oke maar ik geloof niet dat je dat nou per se heel serieus moet nemen.

Door het uit-vak werd tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord een paar weken geleden nog luidkeels gescandeerd dat de Joden er aan gingen. Refererend aan de wedstrijd tegen Ajax.
Dus als een huis beklad wordt met "moslims eruit", "kk moslims" en noem maar op is het islamofobie en zijn we een vreselijk land maar zodra er "kk joden", "jodenjacht" of "hamas joden aan eht gas" wordt geroepen dan zeg jij "ik vind dat we dat niet zo serieus moeten nemen".

Juist ja.

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Inmiddels genoeg beelden gezien en getuigen gehoord waaruit dat inderdaad blijkt.

Maar blijkbaar heb je als een Joods paspoort bent een vrijbrief om je te misdragen.
Een joods paspoort nog wel. Wat is een joods paspoort?
pi_215538526
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:32 schreef Cargeon het volgende:

[..]
En vandaar dat ik dus vind dat mensen die wel hun walging over hamas uitspreken maar stil blijven als het om de oorlogsmisdaden van Israel gaat mede debet zijn aan het uit de hand lopen van de discussies die in het westen hierover gaan. Zolang je niet voor een vreedzame oplossing bent moet je niet zeuren dat de tegenstander terugslaat of dat nu Israel of Hamas is. Of asociale voetbalfans vs scooter jugend.

En niet doen alsof we ineens niets te maken hebben met die ellende daar. Nederland heeft openlijk hun steun aan Israel uitgesproken. Tegelijk is Nederland ook voor een twee-staten oplossing, veroordeeld het de schending van humanitaire rechten en wil het verdere escalatie voorkomen. Je kan alles hier lezen:
https://www.rijksoverheid(...)palestijnse-gebieden

Maar Wilders en zijn aanhangers zijn voor een groot-Israel en vinden dat de Palestijnen maar moeten vertrekken of sterven. Letterlijk toegeven doen ze dat niet maar het komt er wel op neer. Wat ze zelf daaraan denken te hebben is mij een raadsel. Meer vluchtelingen, meer instabiliteit in het midden-oosten... Daar heeft Nederland praktisch gezien niets aan. En als je zo'n hekel aan moslims hebt: je krijgt ze hiermee niet uit Nederland. De kans dat er uiteindelijk meer hierheen komen als vluchteling wordt dan alleen maar groter.

En uiteindelijk zien we dus dat het hier ook tot instabiliteit leidt. Maar ja dan hebben ze gelijk weer wat om over te zeuren want nogmaals een vredevolle oplossing zijn ze toch niet voor.
Nogmaals wat daar gebeurt intereseert mij niet zoveel. Net als iedere oorlog is het allemaal heel vervelend maar voornamelijk ver van mijn bed show.

Die oorlog hier uitvechten gebeurt voornamelijk vanuit 1 kant en daar heb ik wel moeite mee want dat gebeurt hier. Op wat doorgeslagen voetbalfans na ken ik maar weinig joden die actief moslims lastigvallen om de oorlog daar, andersom gebeurt dat aan de lopende band en dat moet keihard aangepakt worden.
No bitch to me
pi_215538715
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:47 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Nogmaals wat daar gebeurt intereseert mij niet zoveel. Net als iedere oorlog is het allemaal heel vervelend maar voornamelijk ver van mijn bed show.

Die oorlog hier uitvechten gebeurt voornamelijk vanuit 1 kant en daar heb ik wel moeite mee want dat gebeurt hier. Op wat doorgeslagen voetbalfans na ken ik maar weinig joden die actief moslims lastigvallen om de oorlog daar, andersom gebeurt dat aan de lopende band en dat moet keihard aangepakt worden.
Er wonen dan ook slechts 30.000 tot 40.000 joden in Nederland. Wat verwacht je daarvan?
pi_215538737
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Er wonen dan ook slechts 30.000 tot 40.000 joden in Nederland. Wat verwacht je daarvan?
Hetzelfde als van moslims niet de oorlog hier uitvechten of zie jij dat anders?
No bitch to me
pi_215538847
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Het gros in Amsterdam overigens.
blablablabla
pi_215539171
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:08 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Hetzelfde als van moslims niet de oorlog hier uitvechten of zie jij dat anders?
Nee, ik zie dat niet anders.

Er wonen naar schatting ook zo'n 35.000 Palestijnen in Nederland. Hoe vaak zijn die al betrokken geweest bij geweld tegen joden? Ook nog niets over gehoord. Je mag me daarin verbeteren hoor als je dat kan.
pi_215540039
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:45 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Nee, ik zie dat niet anders.

Er wonen naar schatting ook zo'n 35.000 Palestijnen in Nederland. Hoe vaak zijn die al betrokken geweest bij geweld tegen joden? Ook nog niets over gehoord. Je mag me daarin verbeteren hoor als je dat kan.
Geen idee wij het precies zijn behalve dat ze voornamelijk moslim zijn.

Hoe dan ook iedereen die hier meent andermans oorlog uit te moeten vechten, wat mij betreft oppakken en lekker dumpen daar waar de oorlog is ga daar maar vechten.
No bitch to me
  zondag 10 november 2024 @ 19:30:43 #117
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215543731
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Gaslighting.

Nog steeds geen reden om een Jodenjacht te beginnen.

En vannacht dan? Zijn er ook weer paspoortcontroles geweest van een bepaald groepje. Verteld onder ede in het kort geding van vanmorgen.

Wat was daar de aanleiding voor?
1947-2016
pi_215543878
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 19:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gaslighting.

Nog steeds geen reden om een Jodenjacht te beginnen.

En vannacht dan? Zijn er ook weer paspoortcontroles geweest van een bepaald groepje. Verteld onder ede in het kort geding van vanmorgen.

Wat was daar de aanleiding voor?
De voetbalwedstrijd van 14:30 in Enschede tussen Twente en Ajax.
pi_215543938
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 11:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Mee eens. Zelfs op politiek niveau wordt er met twee maten gemeten. Als het om de Joodse bevolking gaat doet men niks
[..]
Dus als een huis beklad wordt met "moslims eruit", "kk moslims" en noem maar op is het islamofobie en zijn we een vreselijk land maar zodra er "kk joden", "jodenjacht" of "hamas joden aan eht gas" wordt geroepen dan zeg jij "ik vind dat we dat niet zo serieus moeten nemen".

Juist ja.
[..]

Ik heb begrepen dat de betreffende user inmiddels moslim is dus dat verklaart een hoop.
pi_215545358
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat de betreffende user inmiddels moslim is dus dat verklaart een hoop.
Dan zou hij het beter moeten weten maar helaas met zijn opmerkingen als "joods paspoort" en dat antisemitische uitspraken niet serieus genomen moeten worden.

Ben benieuwd wat hij er van vindt als islamofobische uitspraken niet serieus genomen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')