abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 16:12:46 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215530976
In Berlijn zijn jeugdspelers van een Joodse voetbalclub na een wedstrijd belaagd. De spelers van TuS Makkabi werden beledigd, bespuugd en achtervolgd door mensen die 'Free Palestine' riepen.

Dat meldt onder meer de voorzitter van de Makkabi-voetbalclub. De jeugdspelers hadden net een wedstrijd gespeeld tegen DJK Schwarz-Weiss Neukölln uit Berlijn. Ook de vader van een van de slachtoffers beschrijft het incident op X.

Toeschouwers en supporters van de andere ploeg gingen met stokken en messen achter de jeugdspelers aan. De politie zou niet zijn gebeld, schrijft de Duitse krant Bild. Een woordvoerder kan aan de krant ook niet bevestigen of er klachten zijn ingediend na de wedstrijd.

De joodse jeugdclub heeft eenzelfde naam als de Israëlische ploeg die donderdagavond in Amsterdam speelde, Maccabi Tel Aviv. De Israëlische supporters van die club werden in de nacht van donderdag op vrijdag aangevallen in Amsterdam.

Duitse autoriteiten eisen harde consequenties voor de gebeurtenissen in Berlijn. "Deze daden laten zien dat antisemitisch geweld en discriminatie ook in onze stad niet zijn verdwenen", zei de Berlijnse senator voor Binnenlandse Zaken, Iris Spranger. Ze waarschuwde dat iedereen die mensen aanvalt "de volle kracht van de rechtsstaat" kan verwachten.

Ook fractieleider Dirk Stettner van het christendemocratische CDU reageert: "Berlijn mag geen Amsterdam worden en daar zullen wij voor zorgen. Wij accepteren geen jodenhaat in onze stad en ons land."

Bron: https://www.nu.nl/buitenl(...)lgd-en-bespuugd.html

Eens kijken hoe hard de Duitsers hierop gaan reageren qua straffen.
Bizar dat dit tegenwoordig gedaan wordt. Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo? :r
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 16:16:21 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215531001
Ik vind dit toch wat ernstiger dan wat er in Amsterdam gebeurde eerlijk gezegd

Knuppelen die gasten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:17:07 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215531016
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo? :r
Zou je wel zeggen als je kijkt hoe de Gazastrook erbij ligt.

Maar goed, dit kan natuurlijk niet.

[ Bericht 79% gewijzigd door Falco op 09-11-2024 17:33:41 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215531024
Het mag best een beetje schuren.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:26:28 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215531067
"Berlijn mag geen Amsterdam worden"

We staan weer mooi op de kaart als Nederland :')
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:28:50 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215531085
"Berlijn mag geen Amsterdam worden" _O-

Dit is echt puur goud.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215531127
quote:
Ze waarschuwde dat iedereen die mensen aanvalt "de volle kracht van de rechtsstaat" kan verwachten.
En dat is? In Amsterdam zijn bijna alle opgepakte kutjochies alweer op vrije voeten. Hopelijk zijn ze in Duitsland daadwerkelijk wat strenger, anders heeft dezelfde holle lading als ad infinitum blijven roepen dat het allemaal "onacceptabel" is terwijl je het accepteert.
pi_215531299
Twee vechten, twee schuld.
pindazakje
pi_215531340
Goh, alweer joden. Wat is er toch met dat volk? O-)

/Sarcasme
Definitely not CIA
pi_215531346
Straks is heel Europa een groot Amsterdam. Dat moeten we niet willen.
Definitely not CIA
pi_215531355
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:03 schreef capricia het volgende:
Straks is heel Europa een groot Amsterdam. Dat moeten we niet willen.
Bekijk deze YouTube-video
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215531809
Echt erg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:48:26 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215531845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:42 schreef Nielsch het volgende:
Echt erg.
Bekijk deze YouTube-video
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215531858
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja maar die barbaren zijn bijna uitgeroeid he.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:56:14 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215531896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ja maar die barbaren zijn bijna uitgeroeid he.
45.000 doden, is nog maar 2 procent van de originele bevolking daar hoor.
pi_215531906
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:56 schreef Falco het volgende:

[..]
45.000 doden, is nog maar 2 procent van de originele bevolking daar hoor.
Oh, dan valt het reuze mee idd.
pi_215531979
Raaaaara wat voor volk was het wat weer op Jodenjacht ging?

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:26 schreef nixxx het volgende:

We staan weer mooi op de kaart als Nederland :')
Dank halsema daar maar voor.

Dat die kut nog niet is afgetreden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:23:18 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532119
Zelfde schijtexcuus als dat van Halsema dus, ja sorry dat je als normale burger belaagd wordt, er zijn nou eenmaal mensen boos over Gaza.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215532142
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:23 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde schijtexcuus als dat van Halsema dus, ja sorry dat je als normale burger belaagd wordt, er zijn nou eenmaal mensen boos over Gaza.
Wat zeg jij tegen een kind in Gaza wiens woonplaats kapot is gebombardeerd, die familieleden heeft verloren, die niets te eten heeft en in de ellende leeft? Ja sorry maar jij hebt terroristen verscholen?
pi_215532145
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Wat zeg jij tegen een kind in Gaza wiens woonplaats kapot is gebombardeerd, die familieleden heeft verloren, die niets te eten heeft en in de ellende leeft? Ja sorry maar jij hebt terroristen verscholen?
Wat zeg je tegen een kind in Israël wiens familie is vermoord op 7 oktober, Ja sorry, maar er wonen ook onschuldige mensen waar Hamas zich achter verschuilt?

Veroordeel de mensen die dit veroorzaakt hebben. Zonder terreur vanuit Gaza stond er geen enkele muur en vloog er geen enkele F35 over.....
pi_215532150
Binnenkort neemt zon jood een uzi mee en begint te schieten. Daarna zijn de rapen echt gaar
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:28:02 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215532153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Binnenkort neemt zon jood een uzi mee en begint te schieten. Daarna zijn de rapen echt gaar
Dit gebeurt toch min of meer al op de Gazastrook?
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:28:16 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Cry me a fucking river.

Ik ga geen kinderen van een bepaalde afkomst bij het voetbal lastig vallen, nu niet, nooit niet.

En enige dat ik tegen überhaupt iemand uit Gaza zou zeggen is, lekker he, dat zelf stemmen op Hamas :W.
Get woke, go broke!
pi_215532166
quote:
Dit is een heel begrijpelijke en terechte uitspraak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215532201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wat zeg je tegen een kind in Israël wiens familie is vermoord op 7 oktober, Ja sorry, maar er wonen ook onschuldige mensen waar Hamas zich achter verschuilt?

Veroordeel de mensen die dit veroorzaakt hebben.
Oooh! Wat een slimme opmerking van je. Dat was ik natuurlijk glad vergeten om Hamas te veroordelen. Ik zal direct mijn hamas-supporters lidmaatschap opzeggen! :+

Er zijn zo veel die keer op keer afstand nemen van Hamas maar dat negeren jullie gewoon keihard. Zo'n dikke schedel jongûh... Slim hoor. Ondertussen word de haat dus steeds erger maar dat komt allemaal door antisemitisme :'( Heeft niks te maken met oorlogmisdaden die gepleegd worden en ondertussen een kapotte langspeelplaat moeten aanhoren.
pi_215532217
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Oooh! Wat een slimme opmerking van je. Dat was ik natuurlijk glad vergeten om Hamas te veroordelen. Ik zal direct mijn hamas-supporters lidmaatschap opzeggen! :+

Er zijn zo veel die keer op keer afstand nemen van Hamas maar dat negeren jullie gewoon keihard. Zo'n dikke schedel jongûh... Slim hoor. Ondertussen word de haat dus steeds erger maar dat komt allemaal door antisemitisme :'( Heeft niks te maken met oorlogmisdaden die gepleegd worden en ondertussen een kapotte langspeelplaat moeten aanhoren.
"jullie"..... Geen inhoudelijke reactie, en leuk dat je over oorlogsmisdaden begint, maar dan mag ik niks over Hamas zeggen natuurlijk.

Hoeveel Palestijnen waren gestorven zonder Hamas?

En dan niet over iets anders gaan lullen of net doen alsof ik je veroordeel.
pi_215532224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Cry me a fucking river.

Ik ga geen kinderen van een bepaalde afkomst bij het voetbal lastig vallen, nu niet, nooit niet.

En enige dat ik tegen überhaupt iemand uit Gaza zou zeggen is, lekker he, dat zelf stemmen op Hamas :W.
Een kind wat op hamas heeft gestemd :+ En dan beschuldig je andere mensen van draaien...
pi_215532237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:36 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Een kind wat op hamas heeft gestemd :+ En dan beschuldig je andere mensen van draaien...
Hebben die kids in Israël wel stemrecht?
pi_215532244
Naja, ipv Hamas te veroordelen en op te roepen de gijzelaars vrij te laten, is Israël volledig schuldig aan alles. Duidelijk.

Heb je over 5 jaar nog een oorlog, maar who cares. ISREAEL GNEOCIDE DURHEUR
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:41:12 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:36 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Maar dat schreef ik dan ook niet, ik zei, überhaupt iemand uit Gaza.

Ik heb niets te maken met je tranentrekkende gemekker over kindjes in Gaza, niemand heeft het recht om voetballertjes lastig te vallen omdat ze boos zijn over een conflict in een land ver weg.
Get woke, go broke!
pi_215532300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:35 schreef havanagila het volgende:

[..]
"jullie"..... Geen inhoudelijke reactie, en leuk dat je over oorlogsmisdaden begint, maar dag mag ik niks over Hamas zeggen natuurlijk.

Hoeveel Palestijnen waren gestorven zonder Hamas?

En dan niet over iets anders gaan lullen of net doen alsof ik je veroordeel.
Je mag alles over hamas zeggen wat je wilt zolang je er maar bij vermeld dat het een stel ter*ng terroristen zijn. Waarom doe jij alsof ik pro-hamas zou zijn alleen maar omdat ik het heb over Israelische oorlogsmisdaden? Dat is al meer dan een jaar hetzelfde domme argument wat te pas en onpas gebruikt word.

Alsof mensen alleen maar pro-Netanyahu of pro-Hamas kunnen zijn. Doe toch niet zo dom man.
pi_215532412
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Maar dat schreef ik dan ook niet, ik zei, überhaupt iemand uit Gaza.

Ik heb niets te maken met je tranentrekkende gemekker over kindjes in Gaza, niemand heeft het recht om voetballertjes lastig te vallen omdat ze boos zijn over een conflict in een land ver weg.
Je verdraaide mijn vraag omdat je eigenlijk gewoon geen antwoord kan geven. Ik vraag me af hoe je zou reageren als je gedwongen was om daar te staan en zo'n kind in de ogen te kijken.

En dat tranentrekkende gemekker noemen... Hoe noem jij "joden zijn weer het slachtoffer topic #192853" dan?

Het is helemaal niet zo moeilijk:
Geweld = slecht
Mensen bespugen = slecht
Mensen bombarderen = slecht
Mensen gijzelen = slecht

Maar dat geweld van beide kanten veroordelen zijn jullie blijkbaar niet toe in staat. Dan ontbreekt er gewoon iets aan menselijkheid in je hoor. Dan kan je het wel hebben over barbaarse culturen maar je bent zelf niet veel beter.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:01:23 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215532492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Je verdraaide mijn vraag omdat je eigenlijk gewoon geen antwoord kan geven. Ik vraag me af hoe je zou reageren als je gedwongen was om daar te staan en zo'n kind in de ogen te kijken.

En dat tranentrekkende gemekker noemen... Hoe noem jij "joden zijn weer het slachtoffer topic #192853" dan?

Het is helemaal niet zo moeilijk:
Geweld = slecht
Mensen bespugen = slecht
Mensen bombarderen = slecht
Mensen gijzelen = slecht

Maar dat geweld van beide kanten veroordelen zijn jullie blijkbaar niet toe in staat. Dan ontbreekt er gewoon iets aan menselijkheid in je hoor. Dan kan je het wel hebben over barbaarse culturen maar je bent zelf niet veel beter.
Dat komt omdat je theoretische kutvraag me niet boeit en totaal niet relevant is.

Je blijft hier in Europa en overal gewoon van kinderen die komen voetballen af, wat voor schijt-excuus je jezelf ook wil aanpraten om dat soort gedrag goed te keuren :').
Get woke, go broke!
pi_215532570
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat komt omdat je theoretische kutvraag me niet boeit en totaal niet relevant is.

Je blijft hier in Europa en overal gewoon van kinderen die komen voetballen af, wat voor schijt-excuus je jezelf ook wil aanpraten om dat soort gedrag goed te keuren :').
Ik keur het helemaal niet goed. Waarom draai je nu weer?

Het lijkt me best wel relevant om te zeggen of je oorlogsmisdaden veroordeeld. Maar je bent dus te laf om daar antwoord op te geven. Ik kijk hoe jij wegkijkt.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:08:26 #35
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215532578
Het is ook gewoon koud en donker kutweer, deprimerend. Niks zo lekker dan ruzie te gaan maken op internet met wildvreemden met een andere mening.

Ik had toch liever op een terrasje in de zon gezeten nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:11:39 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Nee precies, want al dat antisemitisme was er helemaal niet voor 7 oktober.

Volgende aandachtspuntje op je lijst: ook homofobie is eigenlijk iets heel recents in die contreien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:12:13 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:07 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Het lijkt me best wel relevant om te zeggen of je oorlogsmisdaden veroordeeld. Maar je bent dus te laf om daar antwoord op te geven. Ik kijk hoe jij wegkijkt.
Wat laf is, is om te pretenderen dat 'die haat' pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee precies, want al dat antisemitisme was er helemaal niet voor 7 oktober.

Volgende aandachtspuntje op je lijst: ook homofobie is eigenlijk iets heel recents in die contreien.
pi_215532624
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Jeetje wat vervelend voor de Gazastrook. Hebben deze joden alleen niets mee te maken.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:14:28 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef Cargeon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Goede afleidingsmanoevre, werkt al jaren in die intersectionele bubbel.

Mensenrechten. Belangrijk. Maar alleen wanneer het Israël betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat laf is, is om te pretenderen dat 'die haat' pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen.
Mag jij aantonen waar ik dat pretendeer, draaikont.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:15:39 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532644
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:14 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Mag jij aantonen waar ik dat pretendeer, draaikont.
... die is niet logischerwijze aan 'het groeien'?

Misschien nog een paar hadith erop na slaan. Noot: die zijn ouder dan 2023.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:20:14 #43
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215532697
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jeetje wat vervelend voor de Gazastrook. Hebben deze joden alleen niets mee te maken.
Het is je bekend dat Israël een dienstplicht heeft en iedereen ingezet wordt nu? Zelfs reservisten.
Natuurlijk niet continu maar er zullen best veel supporters zijn die er gevochten hebben afgelopen maanden.
Ik zal maar nogmaals benadrukken dat dit antisemitisch geweld niet goedpraat, maar nog een reden waarin Femke dus kinderlijk naïef is geweest.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215532715
Maar zijn de hooligans van dit jeugdteam misschien ook begonnen met het gooien van steigerpijpen? Of waren ze fair game omdat de Joodse hooligans in Amsterdam dat wel hebben gedaan?
pi_215532769
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
De politie zou niet zijn gebeld, schrijft de Duitse krant Bild. Een woordvoerder kan aan de krant ook niet bevestigen of er klachten zijn ingediend na de wedstrijd.

Eens kijken hoe hard de Duitsers hierop gaan reageren qua straffen.
Bizar dat dit tegenwoordig gedaan wordt. Leven we in de fucking middeleeuwen ofzo? :r
Dus je wordt achtervolgt met messen en stokken, maar belt niet de politie en het is onbekend of er klachten zijn of aangifte is gedaan.

Ligt het aan mij of is dit gewoon een bijzonder vreemd verhaal?

Ook maar een bron (een vader) en niet te vinden op media met een goede reputatie. Iets zegt mij dat er wellicht wel wat gebeurt zal zijn qua opmerkingen en wellicht spugen, wat uiteraard afkeuringswaardig is, maar dat het gepresenteerde verhaal erg isovertrokken.
pi_215532809
Genesis 6

5 And GOD saw that the wickedness of man was great in the earth, and that every imagination of the thoughts of his heart was only evil continually. 6 And it repented the LORD that he had made man on the earth, and it grieved him at his heart. 7 And the LORD said, I will destroy man whom I have created from the face of the earth; both man, and beast, and the creeping thing, and the fowls of the air; for it repenteth me that I have made them.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_215532891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:07 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Wat is de relevantie?
Iemand ver weg doet iets, en dan moeten mensen hier die daar niets mee te maken hebben maar de consequenties ondervinden?

Dan spoor je niet.
Definitely not CIA
pi_215532929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... die is niet logischerwijze aan 'het groeien'?

Misschien nog een paar hadith erop na slaan. Noot: die zijn ouder dan 2023.
Nee, jij suggereerde dat ik pretendeer dat die haat pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen. Dus ik zeg toon maar aan waar ik dat beweerde. Gewoon antwoord geven. Hint: dat kan je niet dus draai maar lekker door.
pi_215532967
Ik vind het altijd heel bijzonder.
Gaan mensen ook allerlei random Chinezen aanvallen om wat China met de Oeigoeren doet?
Nee hè.

Het gaat altijd om joden. Een obsessie met joden. En er van alles bij halen, om je obsessie maar goed te praten.
Ziek ben je dan.

Zoek hulp. En afleiding.
Definitely not CIA
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:42:49 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:38 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Nee, jij suggereerde dat ik pretendeer dat die haat pas sinds 7 oktober 2023 is opgekomen. Dus ik zeg toon maar aan waar ik dat beweerde. Gewoon antwoord geven. Hint: dat kan je niet dus draai maar lekker door.
Nee, ik suggereer dat jij stelt dat die haat daardoor aan het groeien is.

Protip: check MemriTV op youtube van de afgelopen oh... 20 jaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')