abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zaterdag 9 november 2024 @ 17:33:00 #151
70532 loveli
N
pi_215531703
quote:
twitter
crap in = crap out
pi_215531732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Tegelijkertijd heb ik Trump wel over 3 nieuwszenders horen zeggen dat hun licentie ingetrokken moet worden omdat hij ze te biased vindt. Dat is natuurlijk ook gewoon de overheid die gaat vertellen wat je wel en niet mag zeggen, maar dat telt niet want hij bedoelt dat natuurlijk niet zo grgr.
Bemoeit de overheid zich er eens mee, is het weer niet goed op links. :N :+
De enige echte.
pi_215531747
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:35 schreef Rnie het volgende:

[..]
Bemoeit de overheid zich er eens mee, is het weer niet goed op links. :N :+
Ja, scherp!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215531788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, scherp!!
Wat dacht jij dan? *) Moderatie vanuit de overheid is hetgeen jullie willen.
De enige echte.
pi_215531808
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:39 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat dacht jij dan? *) Moderatie vanuit de overheid is hetgeen jullie willen.
Ik weet niet wie 'jullie' is in deze. Ik qeef gewoon aan dat Trump ook echt niet zo pro-free-speech is als veel mensen denken. Dat jij daar meteen een links-rechts verhaal van wilt maken is wel aandoenlijk, maar ook irrelevant.
pi_215532026
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Blijkbaar was FEMA ook niet geheel politiek neutraal. Er werden dus expliciet orders gegeven om Trump supporters die in nood zaten niet te helpen. Dat dit geen grotere rel is geworden dan wat het nu is zegt wel wat over de VS zelf.
Ben je daar het slachtoffer van een natuurramp dan moet je maar hopen dat je politieke overtuiging niet in de weg staat van de eventuele hulpverleners die je moeten komen helpen.
Andersom was het wél een rel geworden. Precies wat er in Europa óók gebeurd. En dat is zorgelijk, schandalig maar vooral zal het de samenleving voorgoed gaan veranderen. Je kunt bevolkingsgroepen onderdrukken met gekleurd nieuws, maar uiteindelijk zoals de geschiedenis heeft bewezen, barst ALTIJD vroeg of laat de bom. In Engeland zijn ze nu ook massaal gevoelig nieuws onder het tapijt aan het vegen, ze denken dat ze daarmee onrust voorkomen, maar op lange termijn vergroten ze die onrust juist enorm. Amerika met Trump is nu het eerste voorbeeld. En ik zie Engeland als je puur naar de keiharde statistische feiten kijkt met betrekking tot de demografie, dit al niet meer herstellen.
pi_215532154
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:30 schreef pullup het volgende:

[..]
Per direct ook
Dat klinkt als een uitstekende deal. Amerika geen honderden miljarden militaire steun meer naar Europa én geen links liberale deugmensen uit Europa op hun platform. Win win win.
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:43:29 #158
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215532286
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:28 schreef Eagles89 het volgende:
Amerika geen honderden miljarden militaire steun
Welke 100en miljarden militaire steun.
pi_215532362
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Welke 100en miljarden militaire steun.
Lol. Als je dat niet weet dan kunnen we er ook niet over praten.
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:54:01 #160
6484 ExTec
pi_215532392
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Lol. Als je dat niet weet dan kunnen we er ook niet over praten.
Misschien moet jij niet praten over wat jij niet weet, "lol".
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 november 2024 @ 19:37:42 #161
862 Arcee
Look closer
pi_215532924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hoe bedoel je de cijfers zijn indrukwekkend? Minder stemmen dan in 2020. 51% tegen 48% dat valt toch allemaal wel mee.
Trump pakt de popular vote (een absolute meerderheid (!) van de mensen die gestemd hebben heeft op hem gestemd), hij pakt 8 van de 8 swing states (!) en wint de electoral college met 312 vs. 226 (okee, dat is vrijwel gelijk aan de overwinningen van 2020 en 2016).

Al met vind ik dat indrukwekkende cijfers. In ieder geval zeker beter dan ik gedacht had en velen met mij.

-edit- inmiddels ook de 8ste swing state binnengehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door Arcee op 10-11-2024 10:13:53 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215532974
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ach doe even normaal. Als jij niet snapt wat de Amerikaanse militaire steun de afgelopen honderd jaar voor Europa heeft betekent, en dat ze eigenhandig Rusland van het overlopen van Oekraine en daarna de rest van Europa hebben tegengehouden, dan kan je beter gewoon je mond houden. Zelfs de meest linkse militaire experts in Europa bevestigen dat namelijk. Als je zelfs daar al uitleg over nodig hebt, zegt dat heel erg veel over je algemene kennis.

Ondertussen blijft held Musk memes op X posten en ik geniet ervan, en ik hoop dat hij alleen nog maar extreem loyale mensen aanneemt, want dat constant lekken naar de pers en die messen in de rug tussen 2016-2020 hebben we nu wel gezien. Je hebt gewoon absolute loyaliteit nodig om écht al je campagne beloften te kunnen uitvoeren, dat zie je ook in Nederland.

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 november 2024 @ 19:51:37 #163
862 Arcee
Look closer
pi_215533154
Ik ben heel benieuwd hoe lang co-president Musk aan boord blijft binnen de Trump administration.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215533170
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:51 schreef Arcee het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe lang co-president Musk aan boord blijft binnen de Trump administration.
Tsja :D
twitter
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215533248
quote:

[..]
Dat klinkt als een uitstekende deal. Amerika geen honderden miljarden militaire steun meer naar Europa én geen links liberale deugmensen uit Europa op hun platform. Win win win.
Amerika heeft 90 miljard uitgegeven aan de Oekraine en Europa 125 miljard.

Verder steunt Amerika ook andere projecten in Europa, maar daar zit ook wat eigen belang bij.
Das logisch, dat is politiek op wereldniveau.
Hell To The Liars
pi_215533256
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ach doe even normaal. Als jij niet snapt wat de Amerikaanse militaire steun de afgelopen honderd jaar voor Europa heeft betekent, en dat ze eigenhandig Rusland van het overlopen van Oekraine en daarna de rest van Europa hebben tegengehouden, dan kan je beter gewoon je mond houden. Zelfs de meest linkse militaire experts in Europa bevestigen dat namelijk. Als je zelfs daar al uitleg over nodig hebt, zegt dat heel erg veel over je algemene kennis.

Ondertussen blijft held Musk memes op X posten en ik geniet ervan, en ik hoop dat hij alleen nog maar extreem loyale mensen aanneemt, want dat constant lekken naar de pers en die messen in de rug tussen 2016-2020 hebben we nu wel gezien. Je hebt gewoon absolute loyaliteit nodig om écht al je campagne beloften te kunnen uitvoeren, dat zie je ook in Nederland.

[ x ]
Dus alleen ja-knikkers die kritiekloos alles klakkeloos uitvoeren...

Wat is daar precies goed aan?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215533428
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus alleen ja-knikkers die kritiekloos alles klakkeloos uitvoeren...

Wat is daar precies goed aan?
Het is niet ideaal. Maar beter dan allemaal deep state mollen die alles en overal lopen tegen te werken en te lekken naar de pers zoals je dagelijks zag in 2016-2020 wat echt ongelofelijk frustrerend is als je iets probeert te bereiken met zn allen.
pi_215533437
quote:

[..]
Speciaal nog even een leuk plaatje voor je. Amerika als pin automaat van Europa is voorbij. Wie zn autoverzekering al jaren niet heeft betaald moet ook geen ongeluk krijgen.
twitter
pi_215533682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Speciaal nog even een leuk plaatje voor je. Amerika als pin automaat van Europa is voorbij. Wie zn autoverzekering al jaren niet heeft betaald moet ook geen ongeluk krijgen.
[ x ]
Maar de NAVO-bijdrage is geen militaire steun aan Europa.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:38:09 #170
6484 ExTec
pi_215533816
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ach doe even normaal. Als jij niet snapt wat de Amerikaanse militaire steun de afgelopen honderd jaar voor Europa heeft betekent,
Echt veel historisch besef heb je niet, is het niet?

quote:
en dat ze eigenhandig Rusland van het overlopen van Oekraine en daarna de rest van Europa hebben tegengehouden, dan kan je beter gewoon je mond houden.
quote:

[..]
pi_215533843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Maar de NAVO-bijdrage is geen militaire steun aan Europa.
Alle militairen op hoge posities in Europa denken er anders over.
pi_215533930
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is niet ideaal. Maar beter dan allemaal deep state mollen die alles en overal lopen tegen te werken en te lekken naar de pers zoals je dagelijks zag in 2016-2020 wat echt ongelofelijk frustrerend is als je iets probeert te bereiken met zn allen.
Waarom mag het publiek niets weten?

Je wilt met zijn allen iets bereiken zeg je.
Maar o wee dat dat bekend wordt, en alleen ja knikkers mogen meedoen...

Klinkt als Noord Korea.
pi_215534022
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom mag het publiek niets weten?

Je wilt met zijn allen iets bereiken zeg je.
Maar o wee dat dat bekend wordt, en alleen ja knikkers mogen meedoen...

Klinkt als Noord Korea.
Dat is niet wat ik zei. Er werd in 2016-2020 constant naar de pers, dagelijks, gelekt wat er precies allemaal in alle kamers in het WH gebeurde. Op een gegeven moment had CNN het zelfs over dat Trump zijn ontbijt niet had opgegeten. In de vier jaar van Biden: absolute stilte in de media. Niets. Behalve toen duidelijk werd dat Biden een risico liep om de verkiezingen te verliezen werd opeens een hele media campagne opgezet hem hem zsm weg te krijgen, bizar opvallend en wel heek toevallig, want al die maanden en jaren ervoor was het blijkbaar allemaal uitstekend. Gaf nooit persco’s, Trump bleef ze altijd geven, ook al werd die constant aangevallen. Hopelijk stopt die daar ook mee, met constant die persco’s aan die hijgerige gekleurde journalisten geven. En dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn. Maar het was gewoon een grote heksenjacht en dat er dan allemaal mollen in het WH rondliepen, ik snap dat dat heel frustrerend voor de Trump admin was.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:54:31 #174
6484 ExTec
pi_215534042
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb meer historisch besef dan jij hebt
Nope.

Je begon hier:

quote:
Amerika geen honderden miljarden militaire steun meer naar Europa
Maar je bent er dankzij je eigen postje met die tweet achter gekomen dat het idee van de NAVO is dat iedereen z'n eigen ding doet, en we tezamen de NAVO vormen. Zeg nooit dat je niks kan leren op FOK ;)

Maar er ging dus geen dollar naar "militaire steun voor europa". En al helemaal niet "100 jaar" :')
pi_215534056
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:52 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zei. Er werd in 2016-2020 constant naar de pers, dagelijks, gelekt wat er precies allemaal in alle kamers in het WH gebeurde. Op een gegeven moment had CNN het zelfs over dat Trump zijn ontbijt niet had opgegeten. In de vier jaar van Biden: absolute stilte in de media. Niets. Gaf nooit persco’s, Trump bleef ze altijd geven, ook al werd die constant aangevallen. Hopelijk stopt die daar ook mee, met constant die persco’s aan die hijgerige gekleurde journalisten geven. En dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn. Maar het was gewoon een grote heksenjacht en dat er dan allemaal mollen in het WH rondliepen, ik snap dat dat heel frustrerend voor de Trump admin was.
Klinkt nog steeds als Noord Korea.

Alleen ja-knikkers om hem heen en niets naar buiten brengen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')