abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215523425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:05 schreef PluggieOD het volgende:
NOS jeugjournaal:

"De betogers zijn tegen de oorlog van Israel"
Wie is daar niet op tegen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_215523430
quote:
NOS jeugjournaal:

Manmanman
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:07:23 #203
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215523437
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
[..]

Zullen de Amsterdammers wel fijn vinden, even wat minder toeristen. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:07:25 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215523439
quote:
[ x ]
[..]

_O-

Waar slaat dat nou weer op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:07:28 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is geen grap. Hij krijgt hem in eigen stijl net zo hard terug. Dat is het enige wat dat soort lui begrijpen. Verder verheerlijk ik absoluut geen haat. Integendeel.
[..]
Wat een onzin. Er is daar geen enkel bewijs voor. 2 of 3 incidenten die vrij complex zijn en in context geplaatst moeten worden, worden compleet uit context getrokken.
Gut ja, ineens is er sprake van 'vrij complex' en 'context'...

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523441
quote:
[ x ]
[..]

WhahahHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

:')____!!!!
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:07:37 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, want ook bedelingenleer is een fabel. Een echte.

Jezus was Joods, zijn moeder was Joods, de apostelen waren Joods, de eerste christenen waren Joods.

Heel lullig voor antisemieten, wat, met heel dat 'wij volk van Christus' retoriek, maar het is wat het is.
Dit komt 2 min geleden van een shitpostaccount op mijn X, puur toeval dus, wel grappig:

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215523444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
T zal mij een zorg wezen, maar er komt straks echt geen normale toerist meer naar Amsterdam :D
Hotels in A'dam dienen te gaan investeren in personeel dat Arabisch spreekt :7

Wat ben ik blij dat ik niet meer Amsterdam werk zeg, want vooral met die UvA rellen had ik er zo eentje (per ongeluk uiteraard) het water in geduwd.

En uiteraard zie ik al op andere fora bepaalde mensen schande spreken over de reactie van onze politici :') Zal ze maar niet vertellen welke partij de burgemeester levert _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215523448
Goh.

quote:
Item van tien minuten bij
@EenVandaag
over de Jodenjacht gisteravond en vannacht in A'dam.

Woorden die niet één keer gevallen zijn:

-moslims
-islam
-allochtonen

Direct daarop item over institutioneel racisme en discriminatie bij de overheid.
quote:
Bij
@EenVandaag
houdt men het wat daders van deze pogrom betreft bij "jongeren" en "relschoppers".

Toen men nieuws bracht (bleek fake te zijn achteraf) over een vrouw wiens hoofddoek was afgetrokken:

"Witte mannen met extreemrechts uiterlijk".
twitter

https://twitter.com/widtvoet/status/1854948574230200698

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2024 19:08:28 ]
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:08:34 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
We vergeten iets te benoemen: ik las vandaag dat veel burgemeesters worden bedreigd. Dat Halsema een linkse activist is en sympathie heeft voor de islamitische types is geen geheim, maar misschien is zij ook wel gewoon bang voor bedreigingen uit die hoek. Daar zou ik wel enig begrip voor hebben, mocht dat een rol spelen.
Halsema zal vooral kijken naar het tevreden houden van het radicale deel van haar partij en tevens stadsbestuur.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is natuurlijk uitstekend nieuws. Hopelijk wordt dat einde verhaal in Nederland voor zulke individuen, het paspoort afnemen en op de eerste beste vlucht naar Marrakesh.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:09:07 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
Goh.
[..]
[..]
[ x ]
Daar zit de rot ook al jaren veels te diep, niets mis om daar dus eens in te grijpen als het van belastinggeld betaald wordt :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:10:32 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215523486
twitter

Spoiler: deze Aaron was stiekem toch een Jood. Maar goed, dat is het punt niet.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:11:48 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523507
De Publieke Omroep blijft natuurlijk als de dood dat ze beschuldigd worden van racisme en xenofobie.

Daarom maar even bagatelliseren wat er gisteren aan racisme en xenofobie plaatsvond.

Waarom ik de PO niet meer kijk? Hierom.

Rot op met je diversiteitinclusietolerantie-paradigma als je het zelf niet eens aanhangt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523510
Er is maar een ding wat men kan doen....trap de islam Europa uit. Als er morgen een beweging start die daar desnoods met geweld iets aan wil doen, meld ik me daar gisteren voor aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:12:56 #215
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523524
quote:
NOS jeugjournaal:

Dit is natuurlijk pure indoctrinatie van kinderen met een Westers progressief en links perspectief van deze oorlog.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:10 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Spoiler: deze Aaron was stiekem toch een Jood. Maar goed, dat is het punt niet.
Tja, het is inderdaad wel een hele Joodse naam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:13:57 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:11 schreef Hathor het volgende:
Er is maar een ding wat men kan doen....trap de islam Europa uit. Als er morgen een beweging start die daar desnoods met geweld iets aan wil doen, meld ik me daar gisteren voor aan.
Neuh, eerder de haatbaarden, de wahabisten, de kalifaat-fetisjisten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523544
Hoorde ook Israëlische fans die zongen "We gaan alle Arabieren neuken."

Het verbaasd me eigenlijk niks dat dit uit de hand gelopen is, je kon er op wachten. Dat dit niet voorkomen is is zwaar nalatig van de veiligheidsdriehoek.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215523546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neuh, eerder de haatbaarden, de wahabisten, de kalifaat-fetisjisten.
Dat is wat ik zeg...de islam.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:14:47 #219
438527 MissButterflyy
pi_215523555
quote:
Het staat je vrij om zelf een beweging te starten, held.
pi_215523558
Ok.. Dus eerst haalt Nederland miljoenen moslims ons land binnen.

Decennia later ontstaat er een oorlog in Israël tegen de moslims

Joden bezoeken Amsterdam en moslims gaan achter de joden aan.

Is dit nu mijn/ons probleem?

Nee! Het is niet ons probleem. Het is een gecreëerd probleem.

Ze willen nu het sentiment in de samenleving dicteren.

Ga ik niet in mee. Nu niet, nooit niet.

Zoek het maar uit. Toedelidokie
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_215523567
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het staat je vrij om zelf een beweging te starten, held.
Held?
pi_215523569
Benieuwd naar de extreme verontwaardiging op alle talkshows vanavond. Heeft Akwasi of Quinsy Gario al gereageerd op deze uitbarsting van rassenhaat?
pi_215523570
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Halsema zal vooral kijken naar het tevreden houden van het radicale deel van haar partij en tevens stadsbestuur.
[..]
Dit is natuurlijk uitstekend nieuws. Hopelijk wordt dat einde verhaal in Nederland voor zulke individuen, het paspoort afnemen en op de eerste beste vlucht naar Marrakesh.
Gebruik je synthetische drugs en zo ja welke? Wat een fantasie zeg!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:16:14 #224
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215523578
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ergens wonen wil niet zeggen dit je ook jouw land is. Dit is de denkfout die jij iedereen keer maakt.

Er zijn zoveel volkeren die ergens wonen en geen land hebben, denk aan Moraviërs, Sami, Tartaren, of Romani. Of neem voorheen de Joden in Europa. Je zou hier zelfs kunnen kijken naar 'etnische' Duitsers voor de Tweede Wereldoorlog in Oost-Europa. Daar woonden er miljoenen van door allerlei landen.

De Arabieren hebben hier daarentegen echter nooit een eigen land gehad. Sterker nog, de aard van veel Arabische stammen voor de ontwikkeling van panarabisme, was ook nomadisch.
Je verward het concept "eigen land" met "eigen staat": dat zijn twee verschillende dingen. De Palestijnen hebben zonder twijfel een eigen land dat door zo'n beetje iedere instantie met zeggenschap is erkend. Ze hebben alleen geen eigen staat, wat voor veel volkeren zo is. Maar dat betekend niet dat ze geen eigen land hebben.

quote:
Joden daarentegen zijn wél de inheemse bewoners van dit gebied.
Dit is per definitie onjuist: als je kijkt naar de Joden die in Israël wonen dan zijn die voornamelijk afkomstig uit Europa, andere delen van het midden oosten en Afrika. Slechts een heel klein percentage is uit het Palestina van voor 1920 afkomstig. Als je vind dat de Palestijnen een "import-volk" zijn dan gaat dat net zo goed op voor Joodse Israëli's. Daar zit nog wel veel meer tijd tussen het moment van vertrek en terugkomst. Zijn blanke mensen in Zuid Afrika inheemse bewoners van dat land omdat de mensheid ooit tienduizenden jaren geleden begonnen is in Afrika? Dat zal niemand durven beweren.

quote:
Hun oorsprong ligt hier, zowel als we kijken naar culturele, etnische als religieuze aspecten . Dit is ook waarom als je bijvoorbeeld kijkt naar artefacts van 'Palestina'. Je uitkomt op een oude Torah rol of andere objecten die verwijzen naar het Jodendom en de oude Israëlieten.
Dit staat me nog wel bij uit die eerdere recente discussie. Zoals ik daarin al aangaf zijn "boekjes" (n de zin van religie) nog wel het minste argument voor een staat. En als mensen zo te hoop lopen tegen Islam zou je op basis daarvan al helemaal niet voor dit argument moeten zijn.

quote:
Als laatste is argument over Israël als 'gemaakte' staat ook zonder enig fundament. Elke staat ter wereld is namelijk gemaakt. Ook in deze regio, zo is Jordanië ontstaan als staat voor de Arabieren. Dit zou hun thuisland worden, dat is ook de reden dat Wilders hier bijvoorbeeld altijd naar wijst met het argument dat de Palestijnen (Arabieren) al een land hebben.
Zoals ik in mijn voorgaande posting al aangaf wek je zelf juist de indruk van Israël als een "gemaakte staat". Bij de oprichting van Israël zelf is trouwens al bepaald dat de Palestijnen recht hebben op hun eigen land en hun eigen staat. Denken dat je ze bij de buren naar binnen kunt drukken gaat niet.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:17:09 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523588
quote:
Tja, dat is simpelweg onhaalbaar, je gaat nooit tientallen miljoenen moslims uit Europa krijgen. Daarnaast is er uiteraard ook gelukkig een wél goed geïntegreerd deel. Het is wellicht een kleiner deel, maar die mensen verdienen natuurlijk alle lof.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:18:03 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Benieuwd naar de extreme verontwaardiging op alle talkshows vanavond. Heeft Akwasi of Quinsy Gario al gereageerd op deze uitbarsting van rassenhaat?
Zoals het schijnheilen betaamd, komen dit soort types alleen opdraven om over MENSENRECHTEN te preken wanneer het hun eigen 'tribe' betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523597
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat is simpelweg onhaalbaar, je gaat nooit tientallen miljoenen moslims uit Europa krijgen. Daarnaast is er uiteraard ook gelukkig een wél goed geïntegreerd deel. Het is wellicht een kleiner deel, maar die mensen verdienen natuurlijk alle lof.
Ja dat kan wel, als je maar wil.
pi_215523600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Publieke Omroep blijft natuurlijk als de dood dat ze beschuldigd worden van racisme en xenofobie.

Daarom maar even bagatelliseren wat er gisteren aan racisme en xenofobie plaatsvond.

Waarom ik de PO niet meer kijk? Hierom.

Rot op met je diversiteitinclusietolerantie-paradigma als je het zelf niet eens aanhangt.
Eens. Ik kijk ook nooit naar NOS. Als ik op bezoek ben bij mensen en het Journaal staat aan heb ik iets van..'oh ja dat bestaat ook nog'
pi_215523601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gut ja, ineens is er sprake van 'vrij complex' en 'context'...

[ afbeelding ]
Ik pas me gewoon aan aan het doorsnee geleuter wat er uit zionistische hoek altijd komt. Complex, context, incident, geen bewijs, niet de intentie, uitgelokt, provocerend, .... Etc etc.. :P
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:19:25 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Hoorde ook Israëlische fans die zongen "We gaan alle Arabieren neuken."

Het verbaasd me eigenlijk niks dat dit uit de hand gelopen is, je kon er op wachten. Dat dit niet voorkomen is is zwaar nalatig van de veiligheidsdriehoek.
Nee, er iets werd gezongen als 'Laat het Israëlische leger winnen, fuck de Arabieren'.

Dit is vervolgens op social media meermaals doelbewust verkeerd vertaald naar de meest rare varianten hiervan. En natuurlijk weer hordes aan mensen die dit meteen voor de waarheid aannemen.
pi_215523622
quote:
In Nederland dat overal in de wereld de ‘rechtsstaat’ predikt, maar die zelf niet kan handhaven.
twitter

https://x.com/djeppink/status/1854913752572862826
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:19:53 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523624
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik pas me gewoon aan aan het doorsnee geleuter wat er uit zionistische hoek altijd komt. Complex, context, incident, geen bewijs, niet de intentie, uitgelokt, provocerend, .... Etc etc..
Ja ja ja...

Zionisme.

Tribaliseer ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:20:08 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215523629
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoeft ook niet, zat mensen die wel gewoon meedraaien in de samenleving, gewoon het gedeelte aanpakken en uitzetten dat deze walgelijke acties uithaalt. Helemaal als ze een dubbel paspoort of illegaal hier zijn lijkt mij dat vrij simpel.
pi_215523631
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dan met het opsporen van de daders. Er zullen hier niet ineens mensen verdwijnen, dat zou ook weer van de gekken zijn.
Dit dus. Maar het zou fijn zijn wanneer ze hun geweldspiraal in de regio hielden.

Overigens gedrag van de supporters was ook niet handig maar dat praat het geweld niet goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215523634
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, er iets werd gezongen als 'Laat het Israëlische leger winnen, fuck de Arabieren'.

Dit is vervolgens op social media meermaals doelbewust verkeerd vertaald naar de meest rare varianten hiervan. En natuurlijk weer hordes aan mensen die dit meteen voor de waarheid aannemen.
Ja ja niks over kinderen en scholen in Gaza enzo. Allemaal verkeerd vertaald.
pi_215523639
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik pas me gewoon aan aan het doorsnee geleuter wat er uit zionistische hoek altijd komt. Complex, context, incident, geen bewijs, niet de intentie, uitgelokt, provocerend, .... Etc etc.. :P
Vreemd, doorgaans passen moslims zich nooit aan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:21:25 #237
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215523646
En maar moeilijk blijven doen met die Asiel vraag stukken.
Nergens word er gereageerd door de politiek terwijl de burgers dit al bijna 30 jaar lang mee maken.

Even een stukje van NU.NL ...
quote:
"In het stadion voelden we ons dan ook veilig. Daar was niets aan de hand", verklaart Maccabi-supporter Eytan. "Maar terug in het centrum was de politie nergens te bekennen en stonden wij er alleen voor. Er was een grote groep met Palestijnse vlaggen. Ze riepen 'Allahoe akbar'", beschrijft de Israeliër, die blij is dat hij weer naar Tel Aviv vliegt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ens-te-bekennen.html

Dan is het toch niet zo moeilijk om eens het beestje bij naam te gaan noemen.
Uit een bepaalde hoek...... ja noem het uitschot dan ook een keer openlijk bij naam.
IPV alles maar proberen af te schermen en maar vol blijven houden dat we geen probleem hebben met de mensen die van bepaalde landen komen of een geloof aanhangt.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_215523648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is ook nooit goed
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:22:37 #239
438527 MissButterflyy
pi_215523664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat een gelul. Ben gisteren nog met een moslim uit eten geweest. Maar ik zal wel de enige zijn in NL die er zo een kent.
pi_215523668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:21 schreef RAVW het volgende:
En maar moeilijk blijven doen met die Asiel vraag stukken.
Nergens word er gereageerd door de politiek terwijl de burgers dit al bijna 30 jaar lang mee maken.

Even een stukje van NU.NL ...
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ens-te-bekennen.html

Dan is het toch niet zo moeilijk om eens het beestje bij naam te gaan noemen.
Uit een bepaalde hoek...... ja noem het uitschot dan ook een keer openlijk bij naam.
IPV alles maar proberen af te schermen en maar vol blijven houden dat we geen probleem hebben met de mensen die van bepaalde landen komen of een geloof aanhangt.
De politie was ook nergens te bekennen toen ze dat oude stel lastig vielen door hun ramen in te tikken en vlaggen te verscheuren en te verbranden. Oh ja wel die reed langs en deed niets.
pi_215523685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Rot toch eens op met die zielige riedel over vrouwen en kinderen joh
pi_215523694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef Chadi het volgende:

[..]
De politie was ook nergens te bekennen toen ze dat oude stel lastig vielen door hun ramen in te tikken en vlaggen te verscheuren en te verbranden. Oh ja wel die reed langs en deed niets.
:')
pi_215523696
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

De NOS zelfs dan.

Maar ik weet de exacte vertaling niet, dus ik kan dat niet beoordelen.

Maar daan nog kon je dit gewoon verwachten. Ik sta er echt niet van te kijken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215523699
Wanneer rot Halsema nou eens op, de boel ettert al tijden en het blijft maar bij slappe hap. Niet vreemd dat die types denken dat ze alles kunnen maken en ermee door blijven gaan.
pi_215523705
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een gelul. Ben gisteren nog met een moslim uit eten geweest. Maar ik zal wel de enige zijn in NL die er zo een kent.
Heb jij hem dan ook laten praten over zijn geloof?
pi_215523712
twitter
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:25:34 #247
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215523718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zal je nu wel flink uit je bek stinken.
Misschien had die ‘m gewassen voordat die ‘m erin hing?
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:25:40 #248
38114 beantherio
pi_215523720
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Ajax. Ik stel voor dat we die club verbieden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Rot toch eens op met die zielige riedel over vrouwen en kinderen joh
Ik geloof wel dat het vermoorden van Palestijnse vrouwen en kinderen door Israël irritant voor je is. Dat is het voor de Palestijnen zelf ook.

Misschien dat Israël er mee kan stoppen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:25:48 #249
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523722
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Hoeft ook niet, zat mensen die wel gewoon meedraaien in de samenleving, gewoon het gedeelte aanpakken en uitzetten dat deze walgelijke acties uithaalt. Helemaal als ze een dubbel paspoort of illegaal hier zijn lijkt mij dat vrij simpel.
Een aanzienlijk gedeelte is slecht geïntegreerd, leeft in afzonderlijke bubbels waar de wetten, normen en waarden van het thuisland de boventoon voeren en de kinderen ook met dat gedachtegoed worden opgevoed. Dit terwijl men teert op de staat.
quote:

[..]
Nee hoor, het is simpelweg niet gezegd. Ik kan je de Hebreeuwse tekst ook wel geven als je wilt, dan kun je het zelf in Google Translate gaan stoppen om te zien dat ik gelijk heb.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:27:02 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
Staan ze weer hoor, de woke studentjes...

Naïef, dom, hopeloos geïndoctrineerd volk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef damsco het volgende:

[..]
Ik had het niet over geslachtsdelen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:27:30 #252
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215523746
Ondertussen schijten de reljochies die zo dom waren om hun eigen daden trots te filmen en te delen bagger nu ze in beeld worden gebracht en proberen ze massaal hun Insta en FB leeg te vegen.

Ik denk dat een zekere amateurvoetballer van AVV Zeeburgia even niet zo lekker slaapt vannacht. Bij de club zelf is de site "in onderhoud" en zijn alle spelersprofielen ineens anoniem ook.
pi_215523752
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Asha ten Broeke vanzelfsprekend wel met compleet voorspelbare reactie

twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:28:20 #254
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215523757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer rot Halsema nou eens op, de boel ettert al tijden en het blijft maar bij slappe hap. Niet vreemd dat die types denken dat ze alles kunnen maken en ermee door blijven gaan.
Denken we nu serieus dat het na de zoveelste keer wel gaat gebeuren?

Het hele probleem is dat Halsema in een positie zit waarbij de media en raadslieden van Amsterdam wegkijken er er dus nooit wat zal veranderen.

Na 1-2 weken is iedereen dit weer vergeten en kunnen Joodse Nederlanders alsnog niet veilig over straat omdat iedereen die enig verschil kan maken weer weggekeken hebben.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:28:33 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523760
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Staan ze weer hoor, de woke studentjes...

Naïef, dom, hopeloos geïndoctrineerd volk
Ik zie zoveel van die gare sjaals elke dag weer, het is zo vermoeiend :').
Get woke, go broke!
pi_215523763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen schijten de reljochies die zo dom waren om hun eigen daden trots te filmen en te delen bagger nu ze in beeld worden gebracht en proberen ze massaal hun Insta en FB leeg te vegen.

Ik denk dat een zekere amateurvoetballer van AVV Zeeburgia even niet zo lekker slaapt vannacht. Bij de club zelf is de site "in onderhoud" en zijn alle spelersprofielen ineens anoniem ook.
Ene Hakim?
pi_215523771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
:')
https://vm.tiktok.com/ZIJWB8FMx/

Bewapend met stokken.

Zelfs een minuut stilte voor de slachtoffers in Spanje was te veel gevraagd voor ze.
pi_215523778
Benieuwd hoe al die talkshows straks om het woordje 'Marokkaan' heen gaan draaien.

Als er iets is wat gezuiverd moet worden is dat wel de 'onafhankelijke' media.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:29:44 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523785
quote:
[ x ]
Tja, dit zijn stuk voor stuk uiterst verwerpelijke mensen. De kans is groot dat ze allemaal hoogopgeleid zijn, maar men staat simpelweg aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Wat een verwerpelijke individuen zeg, bah.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef beantherio het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Ajax. Ik stel voor dat we die club verbieden.
[..]
Ik geloof wel dat het vermoorden van Palestijnse vrouwen en kinderen door Israël irritant voor je is. Dat is het voor de Palestijnen zelf ook.

Dit doet Israël niet. Vrouwen en kinderen zouden allemaal veilig zijn als de Palestijnen zelf hun strijders niet onder of tussen deze mensen zouden verstoppen.
pi_215523794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Chadi het volgende:

[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJWB8FMx/

Bewapend met stokken.
Ja wat wil je nou zeggen kutbaard?
pi_215523797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:

"Zeeburgia heeft meegewerkt aan een promotievideo van de Anne Frank Stichting voor hun workshop Fair Play."

Heeft natuurlijk niks geholpen
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:30:32 #262
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215523800
quote:

[..]
Nee hoor, dat zongen ze echt. Maccabi TA is niet echt de leukste qua aanhang.

Maar goed, aangezien er al werd gepland om ze te belagen voordat ze hun mondjes überhaupt open te doen om dit te kwelen is het niet heel waarschijnlijk dat dit een aanleiding was om ze aan te vallen. Dat was hun paspoort.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:30:47 #263
438527 MissButterflyy
pi_215523802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Heb jij hem dan ook laten praten over zijn geloof?
Ja, maar hij is verder geen praktiserend moslim. Doet niet mee aan de ramadan en drinkt alcohol.

Het is allemaal niet zo interessant, ken er nog veel meer. Het zijn net mensen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:31:04 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Confetti het volgende:
Benieuwd hoe al die talkshows straks om het woordje 'Marokkaan' heen gaan draaien.

'Marokkaan' is dan ook niet het probleem. Zat Marokkanen die niets moeten hebben van de baarden, zeker jonge Marokkaanse dames.

Het is cultuur. Eén vooral gevormd door een conservatieve variant van een heel bepaalde religie, die nu al decennia met fluwelen handjes wordt aangepakt, want 'racisme'.

DAAR zit het probleem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523811
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef RipCity het volgende:

[..]
Asha ten Broeke vanzelfsprekend wel met compleet voorspelbare reactie

[ twitter ]
Dat varken is echt te dom om te poepen
Zonder wrijving geen glans
pi_215523818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Adolf zal wel blij zijn dat hij het goed gezien had.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:31:50 #267
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215523821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:

[..]
"Zeeburgia heeft meegewerkt aan een promotievideo van de Anne Frank Stichting voor hun workshop Fair Play."

Heeft natuurlijk niks geholpen
Nou, dan kun je in elk geval zeggen dat ze als club actief hun best hebben gedaan en waarschijnlijk niet heel blij zijn met deze antisemitische geweldsverheerlijking.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:32:34 #268
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215523827
quote:

Ik zou er niet eens van opkijken als ze die lui daar nog uitnodigen ook om hun palestina geleuter nog verder te promoten.
pi_215523831
Oh Oh ben in Amsterdam geboren was er trots op,,, het was een mooie en gezellige stad met mensen met zelfspot. wat is er met mijn stad gebeurt..agressief volk wat er eigenlijk niets te zoeken heeft neemt hun 3e wereld mind mee. ik schaam mij om een amsterdamse te zijn. of eigenlijk een nederlandse . dit kan toch niet!! waar gaan wij heen??Ze krijgen de overhand ..of hebben het eigenlijk al... en nederland doet er niets aan...
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:33:01 #270
438527 MissButterflyy
pi_215523833
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef damsco het volgende:

[..]
Neuk jij met iedereen waar je mee uit eten gaat? :')
pi_215523836
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik zou er niet eens van opkijken als ze die lui daar nog uitnodigen ook om hun palestina geleuter nog verder te promoten.
Zeker weten dat ze dat gaan doen.
pi_215523837
De verontwaardiging die hier gespuid wordt vanuit de zolderkamertjes is natuurlijk weer groot.
We zijn al bij deel 7, maar wat gebeurt er als het net zo gewoon wordt als de mes "incidenten" waar je steeds minder over hoort terwijl het wrs niet minder is geworden.
Er treedt gewenning op , het wordt het nieuwe normaal.
Zo laten we ons uiteindelijk zelf door dat tuig verneuken.
Het Kalifaat is de oplossing ;(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:33:34 #273
38114 beantherio
pi_215523843
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit doet Israël niet. Vrouwen en kinderen zouden allemaal veilig zijn als de Palestijnen zelf hun strijders niet onder of tussen deze mensen zouden verstoppen.
Wat schattig dat iemand dat terugkerende Israëlische excuus nog geloofd. Of sowieso dat iemand het als een argument accepteert.
pi_215523849
quote:

EenVandaag is het al gelukt 15 minuten lang.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:34:02 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef Thorelf het volgende:
Oh Oh ben in Amsterdam geboren was er trots op,,, het was een mooie en gezellige stad met mensen met zelfspot. wat is er met mijn stad gebeurt..agressief volk wat er eigenlijk niets te zoeken heeft neemt hun 3e wereld mind mee. ik schaam mij om een amsterdamse te zijn. of eigenlijk een nederlandse . dit kan toch niet!! waar gaan wij heen??Ze krijgen de overhand ..of hebben het eigenlijk al... en nederland doet er niets aan...
Amsterdam is overgenomen door Islamisten en radicaal tot extreem woke linkse mensen. Dit is helaas het gevolg.
pi_215523853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja wat wil je nou zeggen kutbaard?
https://vm.tiktok.com/ZIJWB6dNW/

Politie rijdt er gewoon langs een laat ze de boel vandalizeren.
Nu zeiken ze daar de politie nergens te bekennen was.
pi_215523856
quote:
[ x ]
Dit zijn zo te zien vooral de naieve progressievelingen, een ander gedeelte van de pro-palliegemeenschap. Sukkels, maar niet degenen die afgelopen nacht op Jodenjacht gingen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:34:57 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523864
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Oh er komt vast snel weer een rapportage op de NPO dat moslims zich nog onveiliger voelen na deze jodenjacht omdat mensen de jodenjagers afkeuren :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:35:22 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215523870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dit zijn zo te zien vooral de naieve progressievelingen, een ander gedeelte van de pro-palliegemeenschap. Sukkels, maar niet degenen die afgelopen nacht op Jodenjacht gingen.
Wel degenen die continu de blinde, agressieve jodenhaat goedpraten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215523872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wel degenen die continu de blinde, agressieve jodenhaat goedpraten.
Ja, uiteraard. De enablers.
pi_215523873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

ze haalden een vlag weg...
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:35:50 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523874
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef Oud_student het volgende:
De verontwaardiging die hier gespuid wordt vanuit de zolderkamertjes is natuurlijk weer groot.
We zijn al bij deel 7, maar wat gebeurt er als het net zo gewoon wordt als de mes "incidenten" waar je steeds minder over hoort terwijl het wrs niet minder is geworden.
Er treedt gewenning op , het wordt het nieuwe normaal.
Zo laten we ons uiteindelijk zelf door dat tuig verneuken.
Het Kalifaat is de oplossing ;(
Ik spring nog liever zelf van een brug dan me te laten knechten door middeleeuwse neanderthalers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit zegt letterlijk helemaal niks.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:35:57 #284
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215523879
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Neuk jij met iedereen waar je mee uit eten gaat? :')
Het was maar een flauw grapje, rustig maar meid.
pi_215523888
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Praktiserend niet, want alle vrouwelijke (moslim) collega's op het werk bij mij hebben een hoofddoekje op.
pi_215523890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef beantherio het volgende:
[..]

Misschien zit je teveel in een bepaalde bubbel? Maak je je ook zo druk over inwoners van Oekraïne? Wat maakt Palestijnen zo speciaal? Het frame dat Israël alleen vrouwen en kinderen bombardeert komt van Hamas en wordt maar al te graag overgenomen door figuren als jij. Geen idee waarom. Het is allemaal zo eenzijdig de kritiek op Israël dat ik het alleen kan verklaren met antisemitisme.
Israël heeft ook tienduizenden Hamas-terroristen omgelegd. Daar hoor je niemand over, want Hamas noemt ze niet. Dus tsja, dan zijn het allemaal vrouwen en kinderen. Komt fantastisch uit want dat willen naïeve en kwaadaardige Westerse mensen graag geloven.
Zijn er dan geen burgerslachtoffers? Ja, helaas, maar het is oorlog en Hamas moet weg. Voor iedere omgekomen burger in Gaza mag je Hamas een bedankje sturen.
pi_215523899
twitter

Rustig in de Keukenhof en Zaanse Schans straks met deze Pr
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:37:41 #288
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef beantherio het volgende:

[..]
Wat schattig dat iemand dat terugkerende Israëlische excuus nog geloofd. Of sowieso dat iemand het als een argument accepteert.
Nee hoor, het is geen excuus maar een feitelijke constatering. Ik zou daar ook eens mee beginnen als ik jou was: feiten. Al je argumenten beginnen momenteel met onderbuik, bijvoorbeeld over een land van een volk dat nooit heeft bestaan en waarvan de nationale identiteit van dit volk zich pas in de jaren 1960 heeft gevormd.
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh er komt vast snel weer een rapportage op de NPO dat moslims zich nog onveiliger voelen na deze jodenjacht omdat mensen de jodenjagers afkeuren :').
Die kans is inderdaad groot. Binnen die kringen is de moslim immers het eeuwige slachtoffer. Ook al neemt men in de realiteit vooral de rol van dader aan, maakt niet uit, het blijven onderdrukte slachtoffers. Een ware troetelminderheid met een prachtige cultuur die we zoveel mogelijk moeten faciliteren en etaleren in Nederland, zo vindt men.
pi_215523909
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze zich zo onveilig gaan voelen dat ze allemaal opdonderstralen.
pi_215523927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik spring nog liever zelf van een brug dan me te laten knechten door middeleeuwse neanderthalers.
Ja zeg, als je zelfmoord pleegt zal de god van de Religie van de Vrede je ook tot in de eeuwigheid laten martelen!
pi_215523932
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Amsterdam is overgenomen door Islamisten en radicaal tot extreem woke linkse mensen. Dit is helaas het gevolg.
Misschien delen van Amsterdam een Gaza strook maken, met een muur eromheen. Dan zijn de joden veilig en de arabische en Marokaanse etc allochtonen kunnen dan echt solidair zijn met de Palestijnen *O*
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215523933
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, maar hij is verder geen praktiserend moslim. Doet niet mee aan de ramadan en drinkt alcohol.

Het is allemaal niet zo interessant, ken er nog veel meer. Het zijn net mensen.
de islam is de slang in het gras!! de gematigde moslim is het gras dat die de slang verschuilt!!!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:24 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Nou ben ik geen Biden fan, maar als de VS zich er mee gaat bemoeien terwijl je met een "ja maar sommigen waren alleen maar boos over Gaza" komt sta je er helemaal lullig bij Femke :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:31 #294
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Prima, zelfs de Amerikaanse president heeft het er dus al over. Hopelijk wordt het ook daar duidelijk wat voor een gevaar de Islam vormt voor Joden en het Westen en kan Trump vanaf januari flink gaan beginnen met het uitzetten.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:31 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523947
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja zeg, als je zelfmoord pleegt zal de god van de Religie van de Vrede je ook tot in de eeuwigheid laten martelen!
Dat doet het toch al, want ik weiger op de knieën te gaan, laat staan vijf keer per dag, voor een godheid die uberhaupt zijn eigen schepsels voor eeuwig kan en wil martelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze zich zo onveilig gaan voelen dat ze allemaal opdonderstralen.
Ik las pas een artikel in de Volkskrant dat ging over jonge Marokkanen die vanwege 'islamofobie' inderdaad verkassen naar Marokko. Fantastisch artikel, al zal de Volkskrant er wel een bepaalde bedoeling mee hebben gehad.
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 13:23:17 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_215529632
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind het toch naïef. 3000 Israëlische supporters in het centrum van Amsterdam en er is al zoveel onrust om wat er in het midden oosten speelt.
Ik vind het bizar dat deze uitbarstingen dan blijkbaar is wat we nu een normale reactie vinden? Dit is geen demonstratie meer en dit is niet hoe we onze afkeuring in het verleden altijd lieten blijken. Dit is niet normaal, geen normale reactie, dit is niet Israël en dit is niet Gaza dus ik zie niet in waarom die oorlog hier uitgevochten zou moeten worden.
Dit is Nederland en iedereen zal zijn steentje bij moeten dragen om dit een land weer terug te brengen naar waar we wilden zijn, toleterant voor alle huidskleuren, geloven, homoseksuelen, mannen, vrouwen, etc. Er is ruimte om je afkeuring te laten blijken voor wat dan ook maar niet zo.

En als je denkt dat je meer wilt doen ga dat dan lekker doen op de plek waar dat hoort, op de plek van dat conflict en niet hier.
Dit is niet normaal of gerechtvaardigd.. nooit.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')