abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215523853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja wat wil je nou zeggen kutbaard?
https://vm.tiktok.com/ZIJWB6dNW/

Politie rijdt er gewoon langs een laat ze de boel vandalizeren.
Nu zeiken ze daar de politie nergens te bekennen was.
pi_215523856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
Dit zijn zo te zien vooral de naieve progressievelingen, een ander gedeelte van de pro-palliegemeenschap. Sukkels, maar niet degenen die afgelopen nacht op Jodenjacht gingen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:34:57 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523864
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik zou er niet eens van opkijken als ze die lui daar nog uitnodigen ook om hun palestina geleuter nog verder te promoten.
Oh er komt vast snel weer een rapportage op de NPO dat moslims zich nog onveiliger voelen na deze jodenjacht omdat mensen de jodenjagers afkeuren :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:35:22 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215523870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dit zijn zo te zien vooral de naieve progressievelingen, een ander gedeelte van de pro-palliegemeenschap. Sukkels, maar niet degenen die afgelopen nacht op Jodenjacht gingen.
Wel degenen die continu de blinde, agressieve jodenhaat goedpraten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215523872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wel degenen die continu de blinde, agressieve jodenhaat goedpraten.
Ja, uiteraard. De enablers.
pi_215523873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

ze haalden een vlag weg...
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:35:50 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523874
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef Oud_student het volgende:
De verontwaardiging die hier gespuid wordt vanuit de zolderkamertjes is natuurlijk weer groot.
We zijn al bij deel 7, maar wat gebeurt er als het net zo gewoon wordt als de mes "incidenten" waar je steeds minder over hoort terwijl het wrs niet minder is geworden.
Er treedt gewenning op , het wordt het nieuwe normaal.
Zo laten we ons uiteindelijk zelf door dat tuig verneuken.
Het Kalifaat is de oplossing ;(
Ik spring nog liever zelf van een brug dan me te laten knechten door middeleeuwse neanderthalers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit zegt letterlijk helemaal niks.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:35:57 #284
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215523879
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Neuk jij met iedereen waar je mee uit eten gaat? :')
Het was maar een flauw grapje, rustig maar meid.
pi_215523888
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een gelul. Ben gisteren nog met een moslim uit eten geweest. Maar ik zal wel de enige zijn in NL die er zo een kent.
Praktiserend niet, want alle vrouwelijke (moslim) collega's op het werk bij mij hebben een hoofddoekje op.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215523890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef beantherio het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Ajax. Ik stel voor dat we die club verbieden.
[..]
Ik geloof wel dat het vermoorden van Palestijnse vrouwen en kinderen door Israël irritant voor je is. Dat is het voor de Palestijnen zelf ook.

Misschien dat Israël er mee kan stoppen?
Misschien zit je teveel in een bepaalde bubbel? Maak je je ook zo druk over inwoners van Oekraïne? Wat maakt Palestijnen zo speciaal? Het frame dat Israël alleen vrouwen en kinderen bombardeert komt van Hamas en wordt maar al te graag overgenomen door figuren als jij. Geen idee waarom. Het is allemaal zo eenzijdig de kritiek op Israël dat ik het alleen kan verklaren met antisemitisme.
Israël heeft ook tienduizenden Hamas-terroristen omgelegd. Daar hoor je niemand over, want Hamas noemt ze niet. Dus tsja, dan zijn het allemaal vrouwen en kinderen. Komt fantastisch uit want dat willen naïeve en kwaadaardige Westerse mensen graag geloven.
Zijn er dan geen burgerslachtoffers? Ja, helaas, maar het is oorlog en Hamas moet weg. Voor iedere omgekomen burger in Gaza mag je Hamas een bedankje sturen.
pi_215523899
twitter

Rustig in de Keukenhof en Zaanse Schans straks met deze Pr
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:37:41 #288
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef beantherio het volgende:

[..]
Wat schattig dat iemand dat terugkerende Israëlische excuus nog geloofd. Of sowieso dat iemand het als een argument accepteert.
Nee hoor, het is geen excuus maar een feitelijke constatering. Ik zou daar ook eens mee beginnen als ik jou was: feiten. Al je argumenten beginnen momenteel met onderbuik, bijvoorbeeld over een land van een volk dat nooit heeft bestaan en waarvan de nationale identiteit van dit volk zich pas in de jaren 1960 heeft gevormd.
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh er komt vast snel weer een rapportage op de NPO dat moslims zich nog onveiliger voelen na deze jodenjacht omdat mensen de jodenjagers afkeuren :').
Die kans is inderdaad groot. Binnen die kringen is de moslim immers het eeuwige slachtoffer. Ook al neemt men in de realiteit vooral de rol van dader aan, maakt niet uit, het blijven onderdrukte slachtoffers. Een ware troetelminderheid met een prachtige cultuur die we zoveel mogelijk moeten faciliteren en etaleren in Nederland, zo vindt men.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215523909
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze zich zo onveilig gaan voelen dat ze allemaal opdonderstralen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215523927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik spring nog liever zelf van een brug dan me te laten knechten door middeleeuwse neanderthalers.
Ja zeg, als je zelfmoord pleegt zal de god van de Religie van de Vrede je ook tot in de eeuwigheid laten martelen!
pi_215523932
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Amsterdam is overgenomen door Islamisten en radicaal tot extreem woke linkse mensen. Dit is helaas het gevolg.
Misschien delen van Amsterdam een Gaza strook maken, met een muur eromheen. Dan zijn de joden veilig en de arabische en Marokaanse etc allochtonen kunnen dan echt solidair zijn met de Palestijnen *O*
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215523933
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, maar hij is verder geen praktiserend moslim. Doet niet mee aan de ramadan en drinkt alcohol.

Het is allemaal niet zo interessant, ken er nog veel meer. Het zijn net mensen.
de islam is de slang in het gras!! de gematigde moslim is het gras dat die de slang verschuilt!!!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:24 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Nou ben ik geen Biden fan, maar als de VS zich er mee gaat bemoeien terwijl je met een "ja maar sommigen waren alleen maar boos over Gaza" komt sta je er helemaal lullig bij Femke :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:31 #294
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Prima, zelfs de Amerikaanse president heeft het er dus al over. Hopelijk wordt het ook daar duidelijk wat voor een gevaar de Islam vormt voor Joden en het Westen en kan Trump vanaf januari flink gaan beginnen met het uitzetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:31 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523947
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja zeg, als je zelfmoord pleegt zal de god van de Religie van de Vrede je ook tot in de eeuwigheid laten martelen!
Dat doet het toch al, want ik weiger op de knieën te gaan, laat staan vijf keer per dag, voor een godheid die uberhaupt zijn eigen schepsels voor eeuwig kan en wil martelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze zich zo onveilig gaan voelen dat ze allemaal opdonderstralen.
Ik las pas een artikel in de Volkskrant dat ging over jonge Marokkanen die vanwege 'islamofobie' inderdaad verkassen naar Marokko. Fantastisch artikel, al zal de Volkskrant er wel een bepaalde bedoeling mee hebben gehad.
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 13:23:17 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_215529632
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind het toch naïef. 3000 Israëlische supporters in het centrum van Amsterdam en er is al zoveel onrust om wat er in het midden oosten speelt.
Ik vind het bizar dat deze uitbarstingen dan blijkbaar is wat we nu een normale reactie vinden? Dit is geen demonstratie meer en dit is niet hoe we onze afkeuring in het verleden altijd lieten blijken. Dit is niet normaal, geen normale reactie, dit is niet Israël en dit is niet Gaza dus ik zie niet in waarom die oorlog hier uitgevochten zou moeten worden.
Dit is Nederland en iedereen zal zijn steentje bij moeten dragen om dit een land weer terug te brengen naar waar we wilden zijn, toleterant voor alle huidskleuren, geloven, homoseksuelen, mannen, vrouwen, etc. Er is ruimte om je afkeuring te laten blijken voor wat dan ook maar niet zo.

En als je denkt dat je meer wilt doen ga dat dan lekker doen op de plek waar dat hoort, op de plek van dat conflict en niet hier.
Dit is niet normaal of gerechtvaardigd.. nooit.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')