Ik had het niet over geslachtsdelen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Misschien had die ‘m gewassen voordat die ‘m erin hing?
Asha ten Broeke vanzelfsprekend wel met compleet voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Benieuwd naar de extreme verontwaardiging op alle talkshows vanavond. Heeft Akwasi of Quinsy Gario al gereageerd op deze uitbarsting van rassenhaat?
Denken we nu serieus dat het na de zoveelste keer wel gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer rot Halsema nou eens op, de boel ettert al tijden en het blijft maar bij slappe hap. Niet vreemd dat die types denken dat ze alles kunnen maken en ermee door blijven gaan.
Ik zie zoveel van die gare sjaals elke dag weer, het is zo vermoeiendquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Staan ze weer hoor, de woke studentjes...
Naïef, dom, hopeloos geïndoctrineerd volk
Ene Hakim?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen schijten de reljochies die zo dom waren om hun eigen daden trots te filmen en te delen bagger nu ze in beeld worden gebracht en proberen ze massaal hun Insta en FB leeg te vegen.
Ik denk dat een zekere amateurvoetballer van AVV Zeeburgia even niet zo lekker slaapt vannacht. Bij de club zelf is de site "in onderhoud" en zijn alle spelersprofielen ineens anoniem ook.
https://vm.tiktok.com/ZIJWB8FMx/quote:
Tja, dit zijn stuk voor stuk uiterst verwerpelijke mensen. De kans is groot dat ze allemaal hoogopgeleid zijn, maar men staat simpelweg aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Wat een verwerpelijke individuen zeg, bah.quote:
Dit doet Israël niet. Vrouwen en kinderen zouden allemaal veilig zijn als de Palestijnen zelf hun strijders niet onder of tussen deze mensen zouden verstoppen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef beantherio het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Ajax. Ik stel voor dat we die club verbieden.
[..]
Ik geloof wel dat het vermoorden van Palestijnse vrouwen en kinderen door Israël irritant voor je is. Dat is het voor de Palestijnen zelf ook.
Misschien dat Israël er mee kan stoppen?
Ja wat wil je nou zeggen kutbaard?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
https://vm.tiktok.com/ZIJWB8FMx/
Bewapend met stokken.
"Zeeburgia heeft meegewerkt aan een promotievideo van de Anne Frank Stichting voor hun workshop Fair Play."quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk dat een zekere amateurvoetballer van AVV Zeeburgia even niet zo lekker slaapt vannacht. Bij de club zelf is de site "in onderhoud" en zijn alle spelersprofielen ineens anoniem ook.
Nee hoor, dat zongen ze echt. Maccabi TA is niet echt de leukste qua aanhang.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ja niks over kinderen en scholen in Gaza enzo. Allemaal verkeerd vertaald.
Ja, maar hij is verder geen praktiserend moslim. Doet niet mee aan de ramadan en drinkt alcohol.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Heb jij hem dan ook laten praten over zijn geloof?
'Marokkaan' is dan ook niet het probleem. Zat Marokkanen die niets moeten hebben van de baarden, zeker jonge Marokkaanse dames.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Confetti het volgende:
Benieuwd hoe al die talkshows straks om het woordje 'Marokkaan' heen gaan draaien.
Als er iets is wat gezuiverd moet worden is dat wel de 'onafhankelijke' media.
Dat varken is echt te dom om te poepenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Asha ten Broeke vanzelfsprekend wel met compleet voorspelbare reactie
[ twitter ]
Adolf zal wel blij zijn dat hij het goed gezien had.quote:
Nou, dan kun je in elk geval zeggen dat ze als club actief hun best hebben gedaan en waarschijnlijk niet heel blij zijn met deze antisemitische geweldsverheerlijking.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
"Zeeburgia heeft meegewerkt aan een promotievideo van de Anne Frank Stichting voor hun workshop Fair Play."
Heeft natuurlijk niks geholpen
Ik zou er niet eens van opkijken als ze die lui daar nog uitnodigen ook om hun palestina geleuter nog verder te promoten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Confetti het volgende:
Benieuwd hoe al die talkshows straks om het woordje 'Marokkaan' heen gaan draaien.
Neuk jij met iedereen waar je mee uit eten gaat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Misschien had die ‘m gewassen voordat die ‘m erin hing?
Zeker weten dat ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van opkijken als ze die lui daar nog uitnodigen ook om hun palestina geleuter nog verder te promoten.
Wat schattig dat iemand dat terugkerende Israëlische excuus nog geloofd. Of sowieso dat iemand het als een argument accepteert.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit doet Israël niet. Vrouwen en kinderen zouden allemaal veilig zijn als de Palestijnen zelf hun strijders niet onder of tussen deze mensen zouden verstoppen.
EenVandaag is het al gelukt 15 minuten lang.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Confetti het volgende:
Amsterdam is overgenomen door Islamisten en radicaal tot extreem woke linkse mensen. Dit is helaas het gevolg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:32 schreef Thorelf het volgende:
Oh Oh ben in Amsterdam geboren was er trots op,,, het was een mooie en gezellige stad met mensen met zelfspot. wat is er met mijn stad gebeurt..agressief volk wat er eigenlijk niets te zoeken heeft neemt hun 3e wereld mind mee. ik schaam mij om een amsterdamse te zijn. of eigenlijk een nederlandse . dit kan toch niet!! waar gaan wij heen??Ze krijgen de overhand ..of hebben het eigenlijk al... en nederland doet er niets aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |