overmoed kan ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch al maanden "hommeles" als er ergens een Jood in beeld komt, of het nou Lenny Kuhr was of de herdenking op de Dam, denken dat dit geen risico is is of heel naïef of kwaadaardig, beide niet echt een geweldige indruk
Nee, want ook bedelingenleer is een fabel. Een echte.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
"Bedelingenleer'' is hetgeen wat je aan het promoten bent, heeft verder weinig met het christendom te maken
En is allesbehalve academisch of '''feitelijk'''
Slappe hap.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Echt he![]()
"Draaiboek zachte heelmeesters" past beter.
Dat zou helemaal de omgekeerde wereld zijn: buigen voor bedreigingen. Heb je daar bewijzen voor?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
We vergeten iets te benoemen: ik las vandaag dat veel burgemeesters worden bedreigd. Dat Halsema een linkse activist is en sympathie heeft voor de islamitische types is geen geheim, maar misschien is zij ook wel gewoon bang voor bedreigingen uit die hoek. Daar zou ik wel enig begrip voor hebben, mocht dat een rol spelen.
Omdat we ze wel heel makkelijk op de trein hebben gezet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:02 schreef Viesdik het volgende:
Was de overheid de afgelopen 20 jaar maar eens zo bezorgd over de Nederlander als het gaat om dat Marokkanentuig. Waarom krijgen joden altijd special treatment?
Het is geen grap. Hij krijgt hem in eigen stijl net zo hard terug. Dat is het enige wat dat soort lui begrijpen. Verder verheerlijk ik absoluut geen haat. Integendeel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goh, je bent net als Heatwave. Haat verheerlijken en als er wat van wordt gezegd is het maar een grapje. Typisch.
Ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat we ze wel heel makkelijk op de trein hebben gezet.
Het is geen grap. Hij krijgt hem in eigen stijl net zo hard terug. Dat is het enige wat dat soort lui begrijpen. Verder verheerlijk ik absoluut geen haat. Integendeel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goh, je bent net als Heatwave. Haat verheerlijken en als er wat van wordt gezegd is het maar een grapje. Typisch.
Wat een onzin. Er is daar geen enkel bewijs voor. 2 of 3 incidenten die vrij complex zijn en in context geplaatst moeten worden, worden compleet uit context getrokken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Georganiseerd jacht op joden in de binnenstad van onze hoofdstad, overal ter wereld groot nieuws.
Maar gelukkig vond user Chadi het wel meevallen.
Ik zeg niet dat Halsema wordt bedreigd, maar 80% van de burgemeesters heeft te maken met bedreigingen. Gezien de agressieve aard van haar knuffelinwoners, is het voor haar welzijn gunstiger wanneer zij hen met fluwelen handschoenen behandelt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zou helemaal de omgekeerde wereld zijn: buigen voor bedreigingen. Heb je daar bewijzen voor?
Ze lijkt me ook het type niet daar in mee te gaan.
Hypocriete meelopende kneusjes. Er waren tijdens corona meer overeenkomsten met nazi Duitsland dan de commotie tijdens een nietszeggende voetbalwedstrijdquote:
Stel je voor dat Joodse mensen hier willekeurige moslims gaan belagen en dat er dan wordt vergoelijkt van "Ja, het was in een aantal gevallen islamofoob, maar ze zijn ook in groten getale boos over wat er op 7 oktober is gebeurd."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |