abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:42:11 #156
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215523074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:36 schreef quo_ het volgende:
Zie daar, Halsema treft geen enkele blaam. Zoals altijd is het de schuld van iemand anders.

Bij de NOS lees ik:
[..]

Ach ja, Eichmann beweerde ook onschuldig te zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:42:20 #157
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_215523078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:41 schreef ISVV het volgende:

[..]
Echt een geweldige inschatting. Dit kon niemand aan zien komen. Hing totaal geen spanning in de lucht van tevoren.
7 oktober gebeurde er helemaal niks
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:42:39 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215523089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:41 schreef ISVV het volgende:

[..]
Echt een geweldige inschatting. Dit kon niemand aan zien komen. Hing totaal geen spanning in de lucht van tevoren.
Nouja, iedereen heeft dit zien aankomen. Maar zij moeten toch zien op terrorismedreiging en dit was dat niet lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215523091
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben zelf na sinterklaas wel redelijk gaan ophouden in het geloven van sprookjes.
Ik geloof ook niet dat dat conflict wordt opgelost, ook een Palestijnse staat is geen oplossing. De extremisten aan beide kanten zullen dat ook altijd blokkeren. Antisemitisme zal ook niet verdwijnen want dat zit in de genen van moslims. Wat ik wel geloof is dat de veiligheid van Israël en de inwoners kan verbeteren, maar dat zal niet vandaag of morgen zijn.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:43:22 #160
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215523099
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind het toch naïef. 3000 Israëlische supporters in het centrum van Amsterdam en er is al zoveel onrust om wat er in het midden oosten speelt.
Precies. En je daarna achter de NCTV verschuilen ipv de hand in eigen boezem te steken..

twitter

.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215523137
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik las dat vanmiddag ook al, maar dit is toch uiteindelijk ook gewoon een terechte inschatting geweest? Of moet men daar ook al zien op ordinaire knokpartijtjes?
In de nacht van 6 op 7 november, dus 24 uur eerder, was het al hommeles.
Dus er was nog tijd zat geweest om op te schalen.

Als je dan in de middag van de 8e november je nog durft te verschuilen achter een weken oude consultatie bij de nctv ben je niet alleen laf maar ook hopeloos achterlijk.
-
pi_215523146
twitter

Halsema 🤡
pi_215523150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef beantherio het volgende:

[..]
En wat toen ook al is aangegeven: op die basis zeg je feitelijk dat Israël (als een "gemaakte staat") geen bestaansrecht heeft.
Elke staat is in het verleden 'gemaakt' Waarom denk je bijvoorbeeld dat veel Afrikaanse landen kaarsrechte grenzen hebben? Precies, daar hebben de kolonisten met een lineaaltje wat lijntjes getrokken.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:47:42 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215523167
Het is toch al maanden "hommeles" als er ergens een Jood in beeld komt, of het nou Lenny Kuhr was of de herdenking op de Dam, denken dat dit geen risico is is of heel naïef of kwaadaardig, beide niet echt een geweldige indruk :')
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:50:28 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215523204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef quo_ het volgende:

[..]
In de nacht van 6 op 7 november, dus 24 uur eerder, was het al hommeles.
Dus er was nog tijd zat geweest om op te schalen.

Als je dan in de middag van de 8e november je nog durft te verschuilen achter een weken oude consultatie bij de nctv ben je niet alleen laf maar ook hopeloos achterlijk.
Oh, dat zeker. Ik postte gisterenmiddag al dat die Maccabi supporters na de wedstrijd wel aangeschoten wild zouden zijn

Maar in het kader van terrorisme is er toch helemaal geen dreiging geweest, ook niet achteraf gezien. Wat kansloze knokpartijen, dat was het wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215523211
Er is dagelijks op een station of universiteit een (kleine) Palestina demonstratie. Ze lopen vaak niet uit de hand dus het haalt het nieuws niet. We gaan ons op een hellend vlak begeven als alleen Palestina demonstraties worden verboden
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:52:05 #167
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215523233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch al maanden "hommeles" als er ergens een Jood in beeld komt, of het nou Lenny Kuhr was of de herdenking op de Dam, denken dat dit geen risico is is of heel naïef of kwaadaardig, beide niet echt een geweldige indruk :')
Ben het wat dit betreft met je eens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215523242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef opgebaarde het volgende:
Er is dagelijks op een station of universiteit een (kleine) Palestina demonstratie. Ze lopen vaak niet uit de hand dus het haalt het nieuws niet. We gaan ons op een hellend vlak begeven als alleen Palestina demonstraties worden verboden
Al die Palliewappie protesten zorgen wel voor het antisemitische klimaat waar we nu in beland zijn, met hun giftige leuzen en de hondenfluitjes.
pi_215523245
quote:
Ik denk serieus dat het kwaadaardig is en dat Halsema een geweldige komediant is. Waarom ik dat denk.. Stel dat het allemaal andersom was geweest. Dat er al maandenlang islamofobische protesten zijn en een islamitisch cluppie komt met een bups islamitische supportertjes naar Amsterdam. Zou Halsema er dan niet als de kippen bij zijn om die mensen te beschermen? Ik vermoed van wel.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:53:25 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef beantherio het volgende:

[..]
Deze stelling werd recent in een ander topic ook al eens aangehaald en toen is ie ook al (onder andere door mijzelf) onderuit gehaald. En wat toen ook al is aangegeven: op die basis zeg je feitelijk dat Israël (als een "gemaakte staat") geen bestaansrecht heeft. Ik vermoed dat dat niet je bedoeling is.
[..]
Ze wonen daar: het is hun land. Je kunt niet verwachten dat ze, net als de Joodse emigranten in Israël, terug gaan naar hun eigen land. Daar wonen ze immers al.
Nee hoor, ergens wonen wil niet zeggen dit je ook jouw land is. Dit is de denkfout die jij iedereen keer maakt.

Er zijn zoveel volkeren die ergens wonen en geen land hebben, denk aan Moraviërs, Sami, Tartaren, of Romani. Of neem voorheen de Joden in Europa. Je zou hier zelfs kunnen kijken naar 'etnische' Duitsers voor de Tweede Wereldoorlog in Oost-Europa. Daar woonden er miljoenen van door allerlei landen.

De Arabieren hebben hier daarentegen echter nooit een eigen land gehad. Sterker nog, de aard van veel Arabische stammen voor de ontwikkeling van panarabisme, was ook nomadisch.

Joden daarentegen zijn wél de inheemse bewoners van dit gebied. Hun oorsprong ligt hier, zowel als we kijken naar culturele, etnische als religieuze aspecten . Dit is ook waarom als je bijvoorbeeld kijkt naar artefacts van 'Palestina'. Je uitkomt op een oude Torah rol of andere objecten die verwijzen naar het Jodendom en de oude Israëlieten.

Als laatste is argument over Israël als 'gemaakte' staat ook zonder enig fundament. Elke staat ter wereld is namelijk gemaakt. Ook in deze regio, zo is Jordanië ontstaan als staat voor de Arabieren. Dit zou hun thuisland worden, dat is ook de reden dat Wilders hier bijvoorbeeld altijd naar wijst met het argument dat de Palestijnen (Arabieren) al een land hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215523272
twitter
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:53:47 #172
38496 Perrin
pi_215523274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat het kwaadaardig is en dat Halsema een geweldige komediant is. Waarom ik dat denk.. Stel dat het allemaal andersom was geweest. Dat er al maandenlang islamofobische protesten zijn en een islamitisch cluppie komt met een bups islamitische supportertjes naar Amsterdam. Zou Halsema er dan niet als de kippen bij zijn om die mensen te beschermen? Ik vermoed van wel.
Het is iig of heel dom of vooropgezet dat je dit zo toelaat. Allebei is schandelijk.
pi_215523280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat zijn academische, hermeneutische, bijbelwetenschappelijke feiten.
"Bedelingenleer'' is hetgeen wat je aan het promoten bent, heeft verder weinig met het christendom te maken
En is allesbehalve academisch of '''feitelijk'''
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215523281
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef opgebaarde het volgende:
Zeker niet..zou het enige juiste zijn.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:55:10 #175
438527 MissButterflyy
pi_215523286
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh, dat zeker. Ik postte gisterenmiddag al dat die Maccabi supporters na de wedstrijd wel aangeschoten wild zouden zijn

Maar in het kader van terrorisme is er toch helemaal geen dreiging geweest, ook niet achteraf gezien. Wat kansloze knokpartijen, dat was het wel
Nee, maar ze hadden wel meer beveiliging in moeten zetten. Ik lees op nu.nl dat op een gegeven moment nergens meer politie was te zien.
Ook interviews met Israëliërs waarin is toegegeven dat ze zelf liederen zongen die ook niet konden, en dat ze inderdaad dingen waren aan het slopen. Maar dat is te verwachten als er 3000 supporters in Amsterdam rondlopen onder invloed van drank en drugs, er lopen altijd rotte appels tussen.
En nu in deze gespannen situatie was meer beveiliging echt nodig geweest.
pi_215523289
Nou, islamfascisten lopen te bruinhemden, goh.

Had die lui vroeger nooit een uitkering gegeven.
pi_215523292
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:53 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Halsema is onderdeel van het probleem.
pi_215523294
quote:
overmoed kan ook
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:56:03 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523298
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
"Bedelingenleer'' is hetgeen wat je aan het promoten bent, heeft verder weinig met het christendom te maken
En is allesbehalve academisch of '''feitelijk'''
Nee, want ook bedelingenleer is een fabel. Een echte.

Jezus was Joods, zijn moeder was Joods, de apostelen waren Joods, de eerste christenen waren Joods.

Heel lullig voor antisemieten, wat, met heel dat 'wij volk van Christus' retoriek, maar het is wat het is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523317
"Draaiboek vrede" :')
pi_215523332
We vergeten iets te benoemen: ik las vandaag dat veel burgemeesters worden bedreigd. Dat Halsema een linkse activist is en sympathie heeft voor de islamitische types is geen geheim, maar misschien is zij ook wel gewoon bang voor bedreigingen uit die hoek. Daar zou ik wel enig begrip voor hebben, mocht dat een rol spelen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 november 2024 @ 18:59:46 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215523336
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215523338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:57 schreef Loverboii het volgende:
"Draaiboek vrede" :')
Echt he :|W

"Draaiboek zachte heelmeesters" past beter.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:00:54 #184
38496 Perrin
pi_215523351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Echt he :|W

"Draaiboek zachte heelmeesters" past beter.
Slappe hap.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:01:21 #185
438527 MissButterflyy
pi_215523356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
We vergeten iets te benoemen: ik las vandaag dat veel burgemeesters worden bedreigd. Dat Halsema een linkse activist is en sympathie heeft voor de islamitische types is geen geheim, maar misschien is zij ook wel gewoon bang voor bedreigingen uit die hoek. Daar zou ik wel enig begrip voor hebben, mocht dat een rol spelen.
Dat zou helemaal de omgekeerde wereld zijn: buigen voor bedreigingen. Heb je daar bewijzen voor?
Ze lijkt me ook het type niet daar in mee te gaan.
pi_215523359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
We leren niet van het verleden is nog maar eens gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')