abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:26:06 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215522810
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Idd, waren we in Nederland net af van "de kerk" komt islam even stilletjes de rol overnemen :').
Denk je nou echt dat die vervelende Marokkaantjes de moskee bezoeken en 5 keer per dag bidden?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215522824
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Op hele korte termijn wellicht, maar het blijft uitzichtloos. Met elke bom wordt er weer een nieuwe generatie terroristen gekweekt

Dat hoeft niet, ik zou het wel eens willen zien als het regime in Iran weg is. Dan doven Hamas en Hezbollah uit en zal Israël hopelijk iets beter opletten of er weer vergelijkbare organisaties oppoppen.
pi_215522825
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat die vervelende Marokkaantjes de moskee bezoeken en 5 keer per dag bidden?
Maakt dat wat uit?
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:28:46 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215522842
quote:

[..]
Yep, dat is het enige dat ze met fysiek geweld afdwingen bij hun kinderen, islam :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:28:54 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215522844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Uiteraard is onze lieve heer ook antisemitisch
Hef jezelf op, serieus
Nee, want Jezus was zelf een Jood.

Johannes 8,44 is zonder enige twijfel dan ook een latere aanvulling, net als allerlei verzen in de brieven van Paulus.

Moet wel kut zijn voor types als jij: anti-Joods tot op het bot, en toch in Jezus willen geloven. Geen nood: eeuwenlang hebben christenen van allerlei snit die mentale spagaat weten te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:29:24 #131
438527 MissButterflyy
pi_215522851
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:27 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Maakt dat wat uit?
Omdat er volgens deze user een verband is met het moslim zijn. Ze zijn alleen totaal niet praktiserend. Het is gewoon tuig.
Dezelfde figuren die met de corona rellen voorop liepen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:30:00 #132
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215522857
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:27 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Maakt dat wat uit?
Als je zo'n hekel hebt aan mensen die zogenaamd Moslim zijn dan helpt het die logica als die mensen ook daadwerkelijk Moslim zijn.
pi_215522859
quote:

[..]
Of ze nou wel of niet bidden, het blijft de gemene deler dat ze zichzelf zien als moslim. Een Marokkaan die zich niet beschouwd als moslim zie ik niet zo snel zich mengen in dit soort rellen, die draait gewoon normaal mee met de maatschappij en veroordeeld dit geweld net zo hard als een atheist of autochtone Nederlander.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:30:20 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215522862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wellicht is er een verband?
Heb je daar eens over nagedacht?
Het enige verband is dat enge conservatieven van elke aard met hun vrouwen-, homo- en andersdenkenden-haat uiteindelijk altijd bij elkaar zullen kruipen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:30:20 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215522863
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat hoeft niet, ik zou het wel eens willen zien als het regime in Iran weg is. Dan doven Hamas en Hezbollah uit en zal Israël hopelijk iets beter opletten of er weer vergelijkbare organisaties oppoppen.
Ik ben zelf na sinterklaas wel redelijk gaan ophouden in het geloven van sprookjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215522872
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat?
Het waren de christenen die moslims buiten europa hielden
Rivieren van bloed zijn er verspild om hen buiten te houden
Met het verval van het christendom is het alleen maar logisch dat we nu worden overlopen

Eigen schuld, veel succes met je multiculturele utopie c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:31:16 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215522883
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Omdat er volgens deze user een verband is met het moslim zijn. Ze zijn alleen totaal niet praktiserend. Het is gewoon tuig.
Ze lopen letterlijk in mijn straten met islamitische sjaals en vlaggen op joden te jagen in de naam van het islamitische Gaza, maar oh wee als je de islam er bij haalt, die heeft er niets mee te maken :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:31:31 #138
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215522888
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben zelf na sinterklaas wel redelijk gaan ophouden in het geloven van sprookjes.
Sinterklaas bestond tenminste nog echt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_van_Myra
pi_215522895
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
zolang ze allahuh akbar roepen en het over hun moslimbroeders hebben is er gewoon een link hoor. Joden zijn vies en moeten worden aangepakt, dat is de gedachte.

Of ze wel of niet naar de moskee gaan doet er niet toe.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:32:27 #140
438527 MissButterflyy
pi_215522900
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het waren de christenen die moslims buiten europa hielden
Rivieren van bloed zijn er verspild om hen buiten te houden
Met het verval van het christendom is het alleen maar logisch dat we nu worden overlopen

Eigen schuld, veel succes met je multiculturele utopie c_/
Ach, we zijn tijdens kruistochten ook jullie kant op gekomen hoor.

Verder snap ik niks van jou, in andere topics leek je weer erg pro Israël.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:32:59 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215522908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef beantherio het volgende:

[..]
De geallieerden hielpen de Duitsers om hun land te herbouwen en een nieuwe toekomst te creëren. Denk je dat de Israëli's dit nu ineens wel gaan doen nadat ze de afgelopen 70 jaar juist compleet het tegenovergestelde hebben gedaan? Het teruggeven van de bezette gebieden is al een heikel punt laat staan het financieren en over het assisteren bij de wederopbouw na eerdere Israëlische militaire acties hoefde je al helemaal niet te beginnen.

Dat de bombardementen op Dresden geen misdaden zouden zijn staat trouwens ook al heel lang ter discussie. Churchill zelf zette er tijdens de oorlog al vraagtekens bij: https://www.nu.nl/weekend(...)ons-in-de-steek.html
Duitsland was dan ook een legitieme staat, de Palestijnen hebben geen legitieme staat en deze ook nooit gehad.

Dit maakt de kwestie al totaal anders. De Palestijnen zijn een verzameling van Arabieren uit de regio, waarvan een aanzienlijk deel pas in de jaren 1920 en 1930 richting het Britse Mandaatgebied kwam omdat de vele investeringen en initiatieven van Europese Joden daar (zoals de bouw van steden als Tel-Aviv en Petach Tikwa) mogelijkheden bood voor meer welvaart.

Het is dan ook raar om bijvoorbeeld de Westelijke Jordaanoever 'bezet' gebied te noemen. Alvorens dit in handen viel van Israël, had Jordanië het gebied geannexeerd. Toen werd het ook niet 'bezet gebied' genoemd. En de enige reden dat Jordanië de controle daar verloor is omdat het één van de vele Arabische landen was die wederom Israël besloten aan te vallen in een zoveelste oorlog.

Dat is het patroon dat zich telkens heeft herhaald: Arabieren vallen Israël aan en verliezen iedere keer. Oké, maar dan verlies je gewoon in oorlogen die je zelf bent begonnen, dan heb je nadien ook niets meer te eisen. Pak je spullen en vertrek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215522921
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ze lopen letterlijk in mijn straten met islamitische sjaals en vlaggen op joden te jagen in de naam van het islamitische Gaza, maar oh wee als je de islam er bij haalt, die heeft er niets mee te maken :').
dit idd. Als je echt denkt dat dit los staat van de islam em zijn volgers heb je echt een ontzettende plaat voor je kop hoor en ben je gewoon onderdeel van het probleem.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:33:40 #143
438527 MissButterflyy
pi_215522922
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
zolang ze allahuh akbar roepen en het over hun moslimbroeders hebben is er gewoon een link hoor. Joden zijn vies en moeten worden aangepakt, dat is de gedachte.

Of ze wel of niet naar de moskee gaan doet er niet toe.
Nee oké, dat is waar.
Maar de meeste moslims zijn natuurlijk niet zo, en als ik hier zo lees wordt het allemaal toch op 1 hoop gegooid.
Daarom wil ik het vooral zien als tuig.
pi_215522928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, want Jezus was zelf een Jood.

Johannes 8,44 is zonder enige twijfel dan ook een latere aanvulling, net als allerlei verzen in de brieven van Paulus.

Moet wel kut zijn voor types als jij: anti-Joods tot op het bot, en toch in Jezus willen geloven. Geen nood: eeuwenlang hebben christenen van allerlei snit die mentale spagaat weten te maken.
Ik zie dat je nog steeds joodse fabels aan het verspreiden bent
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:35:15 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215522954
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ben er nóg pissig om dat mijn ouders me voorlogen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215522978
Zie daar, Halsema treft geen enkele blaam. Zoals altijd is het de schuld van iemand anders.

Bij de NOS lees ik:

quote:
De Amsterdamse burgemeester Halsema
zegt dat de Nationaal Coördinator
Terrorismebestrijding en Veiligheid
weken geleden al is gevraagd om een
dreigingsinschatting te maken van het
bezoek van Maccabi Tel Aviv aan de
stad.Daar kwam uit dat er geen concrete
dreiging was,aldus Halsema.
-
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:37:14 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215522992
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik zie dat je nog steeds joodse fabels aan het verspreiden bent
Nee, dat zijn academische, hermeneutische, bijbelwetenschappelijke feiten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215522993
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja dat is walgelijk helaas. Dacht dat het op maccabi fans was.
Ik moet nog even alles nalezen, maar ik mag toch hopen dat het niet nog grappiger gaat worden _O-

Zou me trouwens niet verbazen wanneer een aantal (o.a.) VBL users aanwezig waren.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:38:23 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215523010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:36 schreef quo_ het volgende:
Zie daar, Halsema treft geen enkele blaam. Zoals altijd is het de schuld van iemand anders.

Bij de NOS lees ik:
[..]

Ik las dat vanmiddag ook al, maar dit is toch uiteindelijk ook gewoon een terechte inschatting geweest? Of moet men daar ook al zien op ordinaire knokpartijtjes?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215523037
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee oké, dat is waar.
Maar de meeste moslims zijn natuurlijk niet zo, en als ik hier zo lees wordt het allemaal toch op 1 hoop gegooid.
Daarom wil ik het vooral zien als tuig.
de meesten geven idd niet toe aan geweld, maar de ideologie is er wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')