Denk je nou echt dat die vervelende Marokkaantjes de moskee bezoeken en 5 keer per dag bidden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, waren we in Nederland net af van "de kerk" komt islam even stilletjes de rol overnemen.
Dat hoeft niet, ik zou het wel eens willen zien als het regime in Iran weg is. Dan doven Hamas en Hezbollah uit en zal Israël hopelijk iets beter opletten of er weer vergelijkbare organisaties oppoppen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Op hele korte termijn wellicht, maar het blijft uitzichtloos. Met elke bom wordt er weer een nieuwe generatie terroristen gekweekt
Maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die vervelende Marokkaantjes de moskee bezoeken en 5 keer per dag bidden?
Yep, dat is het enige dat ze met fysiek geweld afdwingen bij hun kinderen, islamquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die vervelende Marokkaantjes de moskee bezoeken en 5 keer per dag bidden?
Nee, want Jezus was zelf een Jood.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uiteraard is onze lieve heer ook antisemitisch
Hef jezelf op, serieus
Omdat er volgens deze user een verband is met het moslim zijn. Ze zijn alleen totaal niet praktiserend. Het is gewoon tuig.quote:
Als je zo'n hekel hebt aan mensen die zogenaamd Moslim zijn dan helpt het die logica als die mensen ook daadwerkelijk Moslim zijn.quote:
Of ze nou wel of niet bidden, het blijft de gemene deler dat ze zichzelf zien als moslim. Een Marokkaan die zich niet beschouwd als moslim zie ik niet zo snel zich mengen in dit soort rellen, die draait gewoon normaal mee met de maatschappij en veroordeeld dit geweld net zo hard als een atheist of autochtone Nederlander.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het enige verband is dat enge conservatieven van elke aard met hun vrouwen-, homo- en andersdenkenden-haat uiteindelijk altijd bij elkaar zullen kruipen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wellicht is er een verband?
Heb je daar eens over nagedacht?
Ik ben zelf na sinterklaas wel redelijk gaan ophouden in het geloven van sprookjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik zou het wel eens willen zien als het regime in Iran weg is. Dan doven Hamas en Hezbollah uit en zal Israël hopelijk iets beter opletten of er weer vergelijkbare organisaties oppoppen.
Het waren de christenen die moslims buiten europa hieldenquote:
Ze lopen letterlijk in mijn straten met islamitische sjaals en vlaggen op joden te jagen in de naam van het islamitische Gaza, maar oh wee als je de islam er bij haalt, die heeft er niets mee te makenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omdat er volgens deze user een verband is met het moslim zijn. Ze zijn alleen totaal niet praktiserend. Het is gewoon tuig.
Dezelfde figuren die met de corona rellen voorop liepen.
Sinterklaas bestond tenminste nog echt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_van_Myraquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf na sinterklaas wel redelijk gaan ophouden in het geloven van sprookjes.
zolang ze allahuh akbar roepen en het over hun moslimbroeders hebben is er gewoon een link hoor. Joden zijn vies en moeten worden aangepakt, dat is de gedachte.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omdat er volgens deze user een verband is met het moslim zijn. Ze zijn alleen totaal niet praktiserend. Het is gewoon tuig.
Dezelfde figuren die met de corona rellen voorop liepen.
Ach, we zijn tijdens kruistochten ook jullie kant op gekomen hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het waren de christenen die moslims buiten europa hielden
Rivieren van bloed zijn er verspild om hen buiten te houden
Met het verval van het christendom is het alleen maar logisch dat we nu worden overlopen
Eigen schuld, veel succes met je multiculturele utopie
Duitsland was dan ook een legitieme staat, de Palestijnen hebben geen legitieme staat en deze ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
De geallieerden hielpen de Duitsers om hun land te herbouwen en een nieuwe toekomst te creëren. Denk je dat de Israëli's dit nu ineens wel gaan doen nadat ze de afgelopen 70 jaar juist compleet het tegenovergestelde hebben gedaan? Het teruggeven van de bezette gebieden is al een heikel punt laat staan het financieren en over het assisteren bij de wederopbouw na eerdere Israëlische militaire acties hoefde je al helemaal niet te beginnen.
Dat de bombardementen op Dresden geen misdaden zouden zijn staat trouwens ook al heel lang ter discussie. Churchill zelf zette er tijdens de oorlog al vraagtekens bij: https://www.nu.nl/weekend(...)ons-in-de-steek.html
dit idd. Als je echt denkt dat dit los staat van de islam em zijn volgers heb je echt een ontzettende plaat voor je kop hoor en ben je gewoon onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze lopen letterlijk in mijn straten met islamitische sjaals en vlaggen op joden te jagen in de naam van het islamitische Gaza, maar oh wee als je de islam er bij haalt, die heeft er niets mee te maken.
Nee oké, dat is waar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zolang ze allahuh akbar roepen en het over hun moslimbroeders hebben is er gewoon een link hoor. Joden zijn vies en moeten worden aangepakt, dat is de gedachte.
Of ze wel of niet naar de moskee gaan doet er niet toe.
Ik zie dat je nog steeds joodse fabels aan het verspreiden bentquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, want Jezus was zelf een Jood.
Johannes 8,44 is zonder enige twijfel dan ook een latere aanvulling, net als allerlei verzen in de brieven van Paulus.
Moet wel kut zijn voor types als jij: anti-Joods tot op het bot, en toch in Jezus willen geloven. Geen nood: eeuwenlang hebben christenen van allerlei snit die mentale spagaat weten te maken.
Ben er nóg pissig om dat mijn ouders me voorlogen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf na sinterklaas wel redelijk gaan ophouden in het geloven van sprookjes.
quote:De Amsterdamse burgemeester Halsema
zegt dat de Nationaal Coördinator
Terrorismebestrijding en Veiligheid
weken geleden al is gevraagd om een
dreigingsinschatting te maken van het
bezoek van Maccabi Tel Aviv aan de
stad.Daar kwam uit dat er geen concrete
dreiging was,aldus Halsema.
Nee, dat zijn academische, hermeneutische, bijbelwetenschappelijke feiten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds joodse fabels aan het verspreiden bent
Ik moet nog even alles nalezen, maar ik mag toch hopen dat het niet nog grappiger gaat wordenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is walgelijk helaas. Dacht dat het op maccabi fans was.
Ik las dat vanmiddag ook al, maar dit is toch uiteindelijk ook gewoon een terechte inschatting geweest? Of moet men daar ook al zien op ordinaire knokpartijtjes?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:36 schreef quo_ het volgende:
Zie daar, Halsema treft geen enkele blaam. Zoals altijd is het de schuld van iemand anders.
Bij de NOS lees ik:
[..]
de meesten geven idd niet toe aan geweld, maar de ideologie is er wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee oké, dat is waar.
Maar de meeste moslims zijn natuurlijk niet zo, en als ik hier zo lees wordt het allemaal toch op 1 hoop gegooid.
Daarom wil ik het vooral zien als tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |