abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:23:09 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef Nober het volgende:
Goede oplossing?

[ x ]
Eigenlijk al jarenlang de oplossing bij het voetbal in Nederland. Mogelijkheid dat het mis kan gaan? Gewoon verbieden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het kan zijn dat ik iets post wat misschien niet klopt, of een beeld wat niet correct is. Ik hoop dat mijn mede FOK! gebruikers dit aan mij mededelen zodat ik, zoals ik altijd doe als ik iets post wat niet correct is, een notitie kan maken of de beelden kan verwijderen? Dus als jij mij even zegt wat niet klopt dan pas ik dat met alle liefde aan, zo kunnen we het namelijk hebben over het echte probleem, de Jodenjacht in Amsterdam, en niet de spelfouten die ik maak.
Ik denk dat Caland vrij duidelijk was.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215516373
En morgen herdenken we weer braafjes de Kristallnacht. Nie wieder....
pi_215516375
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:21 schreef skysherrif het volgende:
Als er individuele onschuldige fans zijn angevallen a ltijd walgelijk, maar de hooligans van maccabi waren zelf duidelijk uit op geweld.
Er is gejaagd op joden, niet op voetbalsupporters.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:23:52 #105
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215516378
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daar zijn beelden van. Er zijn ook beelden van chats waarin op voorhand al een jodenjacht werd gepland. En er zijn beelden van mensen die op straat worden mishandeld, waarbij het verkeerde paspoort alleen al schijnbaar genoeg provocatie is.
Dat kan echt niet natuurlijk, mooi dat het ook is gefilmd want dan staat het domme volk er in volle glorie op en is opsporen makkelijker.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215516382
Dus Israëlische hooligans schoppen een taxichauffeur in elkaar, zingen liederen waarin hun oorlogsmisdaden worden verheerlijkt en plegen vandalisme om vervolgens keihard te gaan janken als er een reactie komt. Okee. En dan zijn er idioten die dit vergelijken met de Kristallnacht en vragen om deportatie van alle moslims :') :') :')

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2024 09:25:04 ]
pi_215516385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:38 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Naar welk land moeten ze Geert? ze zijn hier geboren
Ame dan maar.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215516386
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Er is gejaagd op joden, niet op voetbalsupporters.
Ja dat is walgelijk helaas. Dacht dat het op maccabi fans was.
pi_215516388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Walgelijke beelden. Maar het begon natuurlijk wel eergister met Maccabi fans die Palestina vlaggen van gebouwen aan het rukken waren en daarnaast ook taxi's aanvielen. Dat er reactie zou komen was natuurlijk wel te voorspellen.

Halsema had gewoon uitsupporters moeten verbieden voor deze wedstrijd.
bs, deze moslims waren dit al van plan
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:24:46 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef LXIV het volgende:
We zouden bijvoorbeeld alle moslims in Nederland kunnen deporteren om zo een safe haven voor Europese joden te maken.
Die moslims kunnen dan elders in Europa terecht, de joden die daar wonen naar Nederland.
Dit is onbegonnen werk, maar het zou Nederland natuurlijk wel meteen een véél beter land maken. De criminaliteit zou dalen, het gevaar voor terrorisme, de armoede, de staatskas zou een flink stuk voller geraken, noem het maar op.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef Nober het volgende:
Goede oplossing?

[ x ]
Dit account even bekeken, het betreft een progressief linkse dame. Je verwacht het niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja ik gok ook dat er antisementisme achter zit.
Vergeet alleen niet dat supporters dit bijna standaard doen he.

Vaak genoeg meegemaakt dat ik na voetbalwedstrijd naar huis ging en groepjes supporters sistten, psst rusky, hollanda 😅

En bij uitwedstrijden van Feyenoord (daar ga ik zelden heen) andersom ook.

Dit zal niet veel verschillen met Marseille of Istanbul.

Alleen in Amsterdam waren het geen voetbalsupporters in mijn beleving.
Islamitisch geweld moet altijd vergeleken worden met voetbalrellen of pestgedrag. Mensen moeten eens snappen dat hier een hele andere achtergrond bij zit. Voetbalsupporters zijn veelal door gesnoven en bezopen tokkies die een kick willen en gaan rellen. Het is tuig van de richel, en die mogen ze van mij ook allemaal jaren vastzetten blijven ze rellen. Maar dat islamitisch tuig gaat niet door gesnoven de straat op om maar wat te rellen, het is ideologisch geïnspireerd, ze willen Joden afslachten, Joden belagen, er zit een ideologische haat achter. Voetbalsupporters willen niet je hele gezin uitroeien, je kinderen doden, je vrouw als sekslaaf gebruiken, dat is het verschil, dat willen die moslims wel.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:25:09 #112
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215516393
Dat gaat overigens ook weer een dik onderzoekrapportje worden. Het laadje van Groot Wassink kan dit niet meer aan
pi_215516394
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je daar ook beelden van? Of is dit iets wat je via via hebt gehoord of verzonnen?
Even zoeken en dan vind je dit:

https://www.funx.nl/news/(...)m-voor-duel-met-ajax

https://www.instagram.com/p/DCEDWujNcRl/?img_index=6
pi_215516395
https://www.nu.nl/binnenl(...)rs-in-amsterdam.html

Nu.nl wijst er nog even op dat er geen bewijs is dat het moslims met Palestijnse vlaggen waren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:25:13 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215516397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Maar over dat tuig geen woord, typisch hoor :')
Schandalig lijkt me een goed woord.
Huilen dan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:25:23 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516399
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef Nielsch het volgende:
Dus Israëlische hooligans schoppen een taxichauffeur in elkaar, zingen liederen waarin hun oorlogsmisdaden worden verheerlijkt en plegen vandalisme om vervolgens keihard te gaan janken als er een reactie komt. Okee.
Ik wou dat ik uit Israel kwam. Dan was ik met alle egards behandeld nadat ik een fonteintje in Rome wat had opgeleukt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516401
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja dat is walgelijk helaas. Dacht dat het op maccabi fans was.
Toch nog deze kanttekening uit een ander topic herhalen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
We hoeven het gedrag van hooligans die vernielingen aanrichten, mensen intimideren en walgelijke liederen zingen inderdaad niet goed te praten. Daar is geen excuus voor. Hun gedrag vergoelijkt geen eigenrichting door pro-Palestina 'demonstranten', maar moeten we wel blijven veroordelen.

Maar wat hebben alle andere mensen ermee te maken die misschien wel Joods lijken? Ik krijg buikpijn van de beelden. Serieus, een paspoort vragen om te kijken of je iemand wil mishandelen? Dan sta je per definitie aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
pi_215516405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Ze weten dat ze toch geen hoge straf krijgen (of überhaupt gepakt worden).

Of gewoon te dom om hier overna te denken, kan ook.
lekker pochen bij hun broeders
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:26:09 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215516411
Oude tijden herleven.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:26:35 #120
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_215516415
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Starhopper het volgende:
Jodenjacht? Voetbalrellen bedoel je :')
Hoe krijg je het uit je strot. Walgelijk.
pi_215516419
Nu.nl

PVV-leider Geert Wilders schrijft dat "moslims met Palestijnse vlaggen op Joden jaagden". Hij levert geen bewijs voor de bewering dat het over moslims gaat. Hier is ook niets over bekendgemaakt door de politie of de gemeente.

Want de politie of gemeente zou dit ook echt toegeven :').
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:27:21 #122
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215516420
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:26 schreef Perrin het volgende:
Oude tijden herleven.

[ x ]
Wel handig zo'n groep extra vrijwilligers om de politietaken uit te voeren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_215516424
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:26 schreef Perrin het volgende:
Oude tijden herleven.

[ x ]
Diepbedroevend.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:28:02 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516425
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik wou dat ik uit Israel kwam. Dan was ik met alle egards behandeld nadat ik een fonteintje in Rome wat had opgeleukt.
Blijft vooral doorgaan met deze victim-blaming.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516426
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef Middelpunt het volgende:
De berichtgeving is wel erg eenzijdig. Het gaat echt alleen maar over geweld tegen Israëliërs.
Dat geweld is natuurlijk afschuwelijk en belachelijk en ze moeten er alles aan doen om die daders te pakken.
Maar het is wel vreemd dat het geweld, vandalisme en de enorme racistische en kwetsende spreekkoren van de Israëliërs echt nauwelijks genoemd wordt. M.i. moet dat net zo hard afgekeurd worden dan de rest.
Juist door dit soort eenzijdige berichtgeving groeit het probleem ook alleen maar, omdat velen hierin hun gelijk bevestigd zien als in "Joden komen overal mee weg en als je reageert wordt het meteen als anti semitisme gezien"
Waarmee ik overigens echt niet wil zeggen dat dit mijn mening is, maar je maakt het mensen die al een beetje in dit richting zaten alleen maar makkelijker om daar beeld te bevestigen waardoor de polarisatie alleen maar verder groeit.

Met alleen maar het (volledig terecht) veroordelen van het geweld, zonder verder te kijken waar het vandaan komt, los je ook niks op.
Zou het niet helpen als al die politici e.d. ook heel duidelijk stelling innemen dat dit soort zaken hier ook niet worden getolereerd? [ x ]

https://x.com/elashkar123(...)KkG0jKTKFGIoXnw&s=19
Osama de Amerikaan goh.

quote:
Maar het is wel vreemd dat het geweld, vandalisme en de enorme racistische en kwetsende spreekkoren
Stel jij gaat naar een voetbalwedstrijd van je club en in die stad hangt het vol met vlaggen van palestina terwijl die 101 landgenoten al 13 maanden hebben gegijzeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')