abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:18:03 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Benieuwd naar de extreme verontwaardiging op alle talkshows vanavond. Heeft Akwasi of Quinsy Gario al gereageerd op deze uitbarsting van rassenhaat?
Zoals het schijnheilen betaamd, komen dit soort types alleen opdraven om over MENSENRECHTEN te preken wanneer het hun eigen 'tribe' betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215523597
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat is simpelweg onhaalbaar, je gaat nooit tientallen miljoenen moslims uit Europa krijgen. Daarnaast is er uiteraard ook gelukkig een wél goed geïntegreerd deel. Het is wellicht een kleiner deel, maar die mensen verdienen natuurlijk alle lof.
Ja dat kan wel, als je maar wil.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215523600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Publieke Omroep blijft natuurlijk als de dood dat ze beschuldigd worden van racisme en xenofobie.

Daarom maar even bagatelliseren wat er gisteren aan racisme en xenofobie plaatsvond.

Waarom ik de PO niet meer kijk? Hierom.

Rot op met je diversiteitinclusietolerantie-paradigma als je het zelf niet eens aanhangt.
Eens. Ik kijk ook nooit naar NOS. Als ik op bezoek ben bij mensen en het Journaal staat aan heb ik iets van..'oh ja dat bestaat ook nog'
pi_215523601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gut ja, ineens is er sprake van 'vrij complex' en 'context'...

[ afbeelding ]
Ik pas me gewoon aan aan het doorsnee geleuter wat er uit zionistische hoek altijd komt. Complex, context, incident, geen bewijs, niet de intentie, uitgelokt, provocerend, .... Etc etc.. :P
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:19:25 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Hoorde ook Israëlische fans die zongen "We gaan alle Arabieren neuken."

Het verbaasd me eigenlijk niks dat dit uit de hand gelopen is, je kon er op wachten. Dat dit niet voorkomen is is zwaar nalatig van de veiligheidsdriehoek.
Nee, er iets werd gezongen als 'Laat het Israëlische leger winnen, fuck de Arabieren'.

Dit is vervolgens op social media meermaals doelbewust verkeerd vertaald naar de meest rare varianten hiervan. En natuurlijk weer hordes aan mensen die dit meteen voor de waarheid aannemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215523622
quote:
In Nederland dat overal in de wereld de ‘rechtsstaat’ predikt, maar die zelf niet kan handhaven.
twitter

https://x.com/djeppink/status/1854913752572862826
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:19:53 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523624
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik pas me gewoon aan aan het doorsnee geleuter wat er uit zionistische hoek altijd komt. Complex, context, incident, geen bewijs, niet de intentie, uitgelokt, provocerend, .... Etc etc..
Ja ja ja...

Zionisme.

Tribaliseer ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:20:08 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215523629
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat is simpelweg onhaalbaar, je gaat nooit tientallen miljoenen moslims uit Europa krijgen. Daarnaast is er uiteraard ook gelukkig een wél goed geïntegreerd deel. Het is wellicht een kleiner deel, maar die mensen verdienen natuurlijk alle lof.
Hoeft ook niet, zat mensen die wel gewoon meedraaien in de samenleving, gewoon het gedeelte aanpakken en uitzetten dat deze walgelijke acties uithaalt. Helemaal als ze een dubbel paspoort of illegaal hier zijn lijkt mij dat vrij simpel.
pi_215523631
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dan met het opsporen van de daders. Er zullen hier niet ineens mensen verdwijnen, dat zou ook weer van de gekken zijn.
Dit dus. Maar het zou fijn zijn wanneer ze hun geweldspiraal in de regio hielden.

Overigens gedrag van de supporters was ook niet handig maar dat praat het geweld niet goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215523634
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, er iets werd gezongen als 'Laat het Israëlische leger winnen, fuck de Arabieren'.

Dit is vervolgens op social media meermaals doelbewust verkeerd vertaald naar de meest rare varianten hiervan. En natuurlijk weer hordes aan mensen die dit meteen voor de waarheid aannemen.
Ja ja niks over kinderen en scholen in Gaza enzo. Allemaal verkeerd vertaald.
pi_215523639
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik pas me gewoon aan aan het doorsnee geleuter wat er uit zionistische hoek altijd komt. Complex, context, incident, geen bewijs, niet de intentie, uitgelokt, provocerend, .... Etc etc.. :P
Vreemd, doorgaans passen moslims zich nooit aan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:21:25 #237
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215523646
En maar moeilijk blijven doen met die Asiel vraag stukken.
Nergens word er gereageerd door de politiek terwijl de burgers dit al bijna 30 jaar lang mee maken.

Even een stukje van NU.NL ...
quote:
"In het stadion voelden we ons dan ook veilig. Daar was niets aan de hand", verklaart Maccabi-supporter Eytan. "Maar terug in het centrum was de politie nergens te bekennen en stonden wij er alleen voor. Er was een grote groep met Palestijnse vlaggen. Ze riepen 'Allahoe akbar'", beschrijft de Israeliër, die blij is dat hij weer naar Tel Aviv vliegt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ens-te-bekennen.html

Dan is het toch niet zo moeilijk om eens het beestje bij naam te gaan noemen.
Uit een bepaalde hoek...... ja noem het uitschot dan ook een keer openlijk bij naam.
IPV alles maar proberen af te schermen en maar vol blijven houden dat we geen probleem hebben met de mensen die van bepaalde landen komen of een geloof aanhangt.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_215523648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is ook nooit goed
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:22:37 #239
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215523664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat een gelul. Ben gisteren nog met een moslim uit eten geweest. Maar ik zal wel de enige zijn in NL die er zo een kent.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215523668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:21 schreef RAVW het volgende:
En maar moeilijk blijven doen met die Asiel vraag stukken.
Nergens word er gereageerd door de politiek terwijl de burgers dit al bijna 30 jaar lang mee maken.

Even een stukje van NU.NL ...
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ens-te-bekennen.html

Dan is het toch niet zo moeilijk om eens het beestje bij naam te gaan noemen.
Uit een bepaalde hoek...... ja noem het uitschot dan ook een keer openlijk bij naam.
IPV alles maar proberen af te schermen en maar vol blijven houden dat we geen probleem hebben met de mensen die van bepaalde landen komen of een geloof aanhangt.
De politie was ook nergens te bekennen toen ze dat oude stel lastig vielen door hun ramen in te tikken en vlaggen te verscheuren en te verbranden. Oh ja wel die reed langs en deed niets.
pi_215523685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Rot toch eens op met die zielige riedel over vrouwen en kinderen joh
pi_215523694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef Chadi het volgende:

[..]
De politie was ook nergens te bekennen toen ze dat oude stel lastig vielen door hun ramen in te tikken en vlaggen te verscheuren en te verbranden. Oh ja wel die reed langs en deed niets.
:')
pi_215523696
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

De NOS zelfs dan.

Maar ik weet de exacte vertaling niet, dus ik kan dat niet beoordelen.

Maar daan nog kon je dit gewoon verwachten. Ik sta er echt niet van te kijken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215523699
Wanneer rot Halsema nou eens op, de boel ettert al tijden en het blijft maar bij slappe hap. Niet vreemd dat die types denken dat ze alles kunnen maken en ermee door blijven gaan.
pi_215523705
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een gelul. Ben gisteren nog met een moslim uit eten geweest. Maar ik zal wel de enige zijn in NL die er zo een kent.
Heb jij hem dan ook laten praten over zijn geloof?
pi_215523712
twitter
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:25:34 #247
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215523718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zal je nu wel flink uit je bek stinken.
Misschien had die ‘m gewassen voordat die ‘m erin hing?
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:25:40 #248
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215523720
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Ajax. Ik stel voor dat we die club verbieden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Rot toch eens op met die zielige riedel over vrouwen en kinderen joh
Ik geloof wel dat het vermoorden van Palestijnse vrouwen en kinderen door Israël irritant voor je is. Dat is het voor de Palestijnen zelf ook.

Misschien dat Israël er mee kan stoppen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:25:48 #249
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215523722
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Hoeft ook niet, zat mensen die wel gewoon meedraaien in de samenleving, gewoon het gedeelte aanpakken en uitzetten dat deze walgelijke acties uithaalt. Helemaal als ze een dubbel paspoort of illegaal hier zijn lijkt mij dat vrij simpel.
Een aanzienlijk gedeelte is slecht geïntegreerd, leeft in afzonderlijke bubbels waar de wetten, normen en waarden van het thuisland de boventoon voeren en de kinderen ook met dat gedachtegoed worden opgevoed. Dit terwijl men teert op de staat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee hoor, het is simpelweg niet gezegd. Ik kan je de Hebreeuwse tekst ook wel geven als je wilt, dan kun je het zelf in Google Translate gaan stoppen om te zien dat ik gelijk heb.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 19:27:02 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215523738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
Staan ze weer hoor, de woke studentjes...

Naïef, dom, hopeloos geïndoctrineerd volk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')