T zal mij een zorg wezen, maar er komt straks echt geen normale toerist meer naar Amsterdamquote:
Je kunt online opzoeken wat pogroms waren en constateren dat de vergelijking flauwekul is. En allicht dat ik mensen die graag tegen zichzelf liegen niet kan overtuigen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd is een schoolvoorbeeld van een pogrom. Jouw hypocriete geklets overtuigt niemand.
Had het verbieden van de demonstratie een verschil gemaakt denk je?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:25 schreef HiZ het volgende:
Het feit dat ze nu niet eens een persconferentie kunnen houden is extra bewijs dat deze demonstraties onwettig zijn. Ze kunnen WEL worden verboden. Iedereen die zegt dat dit soort geweld onder de vrijheid van meningsuiting valt liegt.
Het is niet alleen in de stadion dat ze zich misdraagden he, tijdens de overstroming zaten ze openlijk te vieren dat er zoveel doden zijn gevallen. Met de meest haatvolle ongepaste reacties op X die ik niet eerder in mijn leven heb gezienquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nee je vat het niet goed samen.
Taxi chauffeurs waren aan het jagen op de Joden samen met de marokannen op de scooters. Veel taxi chauffeurs zijn moslims. Daarvan zijn een paar uitgescholden als verdediging. Er is een vlag vernield, nou so what? Je mag niet eens zomaar een vlag van een ander land voor je woning hangen. Zijn wetten mbt hoe we omgaan met vlaggen.
Fluiten zal gedaan zijn door een klein gedeelte, dat is uiteraard verwerpelijk.
Maar zelfs als je dit alles bij elkaar optelt dan praat het niks goed. komt ook nog eens bij dat de moslims (de boze mocro's dus) van te voren al van plan waren om de Joden aan te vallen.
Als jij willens en wetens meeloopt met demo's waarbij je van te voren kan weten dat Hamas sympathisanten een groot deel uitmaken van die demo, dan ben je niks anders dan een Hamas-supporter op dat moment. En laten we wel wezen, de huidige tendens is dat nagenoeg elke demo gekaapt is door grote groepen Hamas-gezinde lieden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Juist deze stompzinnige vergelijkingen maken en groepen wegstoppen is je begeven op een glijdende schaal.
Dat zou voor de leefbaarheid van die stad een zegen zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
T zal mij een zorg wezen, maar er komt straks echt geen normale toerist meer naar Amsterdam
Reltuig stopt alle Joden in het zelfde groepje. Anderen stoppen weer iedereen die al maar op komt voor de burgers in Palestina weg als Hamas. Zo vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Juist deze stompzinnige vergelijkingen maken en groepen wegstoppen is je begeven op een glijdende schaal.
Ik zie je vooral op de verkeerde dingen focussen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt online opzoeken wat pogroms waren en constateren dat de vergelijking flauwekul is. En allicht dat ik mensen die graag tegen zichzelf liegen niet kan overtuigen.
Burgemeester is verantwoordelijk voor orde en n veiligheid inderdaadquote:
Gewoon de term genocide blijven herhalen, misschien gaat het dan vanzelf waarheid worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:18 schreef Waldko het volgende:
Israël is bezig met een etnische zuivering anno 2023/2024 met tienduizenden burgers/kinderen die sterven, reactie:
[ afbeelding ]
Israëlische voetbalsupporters die aangevallen worden, reactie:
[ afbeelding ]
Je kan antisemiet zijn door joden te haten, maar dat ben je ook als je Arabieren zodanig haat dat je wegkijkt als er een genocide plaatsvindt en meer verontwaardigd raakt door wat voetbalsupporters die aangevallen worden
Nee, dat zijn de daders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk naar haar zelf. Zij is hier hoofdschuldige aan.
Op NED 1 is het live.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd naar wie Halsema gaat wijzen.
Ja, ze heeft gewelddadig gedrag beschermd door het te definiëren als vrijheid van meningsuiting. Intimidatie is een misdaad geen recht.quote:
Dit zijn valide punten die jij maakt. Maar maakt het gedrag van deze jongeren/taxi chaffeurs jouw zaak sterker?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef Ali_boo het volgende:
Taxi's slopen, vlagen vernielen, mensen aanvallen, slachtoffers van de overstroming in Spanje belachelijk maken
Vervolgens komt er een reactie: owje dit is de nieuwe kristalnacht
Vat ik het zo goed samen ?
[ x ]
Ik kijk het nu maar ik vind dat ze sterk begint. Benoemd wat het is. Anti semitisme en ze benoemt echt wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)aeliers-in-amsterdam
Het is live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |