Het is vooral niet verbazingwekkend omdat eerder in dit topic werd aangehaald dat er tekenen naar boven kwamen dat er gecoördineerd en voorbereid werd vanuit die hoek. Dit onderschrijft die berichten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is niet verbazingwekkend want deze hebben vaak een migratieachtergrond uit Islamtische landen.
pardon?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Paarden fokkers?
Of bedoel jij eigenlijk FOK!'ers
Zoals al gezegd is dat ook wel echt het allerdomste wat je kan doen in ongeveer elk land ter wereld, fucken met taxichauffeurs. Een beroepsgroep die altijd tegen de onderwereld aanschuurt op zijn minst en elkaar allemaal op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:11 schreef Qarrad het volgende:
Een journalist van een bekende Israëlische krant was met zijn zoontje bij de wedstrijd en vertelt ook dat de taxichauffeurs actief betrokken waren bij het initiëren van het geweld.
https://www.israelhayom.c(...)cer/article/16745981
Het is een eerste stap naar een permanente, humane oplossing zonder allerlei oorlogsmisdaden te plegen zoals nu gebeurd is. Als je dat radicaal vindt zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee hoor. Nogmaals: alles wat ik daar heb geschreven betreffen feiten. Dus tenzij je inhoudelijke kritiek kunt geven, kan ik hier niets mee. En laten we ook niet vergeten dat jij iemand bent die na de aanslagen van 7 oktober initieel zei dat Israël maar concessies moest doen richting de Palestijnen. Ik ben dus niet degene hier die radicale standpunten omarmd.
Heb je dat echt nodig om te kunnen weten wat xpompompomx, en ook ik wat dat betreft, van dit grove geweld vinden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je hebt hier nog geen enkele inhoudelijk reactie geplaatst, maar komt wel met een ad hominem.
Wat vindt jij eigenlijk van deze situatie, keur dit ook af of blijft het van jouw kant stil omdat de daders moslims zijn?
Vind ik dus ook. Rondom Bijlmer Arena een politiemacht op straat, maar supporters dan wel op eigen houtje richting centrum laten gaan..quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ddebat-gemeente.html
Dat is wel een faal van de politie. Ten eerste, had men moeten weten dat dit georganiseerd werd in Telegram-kanalen. Daarnaast moet het toch opvallen als bij het centraal station honderden met capuchons zitten rond te hangen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:23 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin echt moe te worden van die Palestijnen en Joden die het in andere landen uitvechten. Marokkanen.
Kunnen ze dat niet bij hun eigen zandbak houden, of pak je spullen en ga daar heen ruzie maken, wat al decennia lang gaande is.
Man man man.
Uitstel had te maken dat de zaal te klein wasquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Uitstel persco zal wel met die Pro Palestina demonstratie te maken hebben buiten bij de Stopera.
Ik hoop echt dat die gasten allemaal opgepakt worden. En dat ze heel veel last gaan krijgen van hun strafblad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is wel een faal van de politie. Ten eerste, had men moeten weten dat dit georganiseerd werd in Telegram-kanalen. Daarnaast moet het toch opvallen als bij het centraal station honderden met capuchons zitten rond te hangen.
fail van de driehoekquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die suggestie lijkt hun gedrag te wekken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zou je geenstijl moeten vragen.
Mijn probleem met die man is, wat mijn probleem met die gehele linkse politiek is, dat is vooral het doodzwijgen. Ja een klein berichtje. Maar wat gaan ze los als ze islamofobie kunnen veroordelen.
Radicalen herken je aan de uitspraken, maar die herken je ook op de momenten dat ze zich niet of heel anders uitspreken, en dat is toch wel zeer zichtbaar in de linkse politiek of bij werkelijk alle moslims in de politiek.
Ja, ik organiseer ook altijd een pogrom als mijn beroepsgroep weer eens gekwetst is over iets een halve wereldbol verderop.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals al gezegd is dat ook wel echt het allerdomste wat je kan doen in ongeveer elk land ter wereld, fucken met taxichauffeurs. Een beroepsgroep die altijd tegen de onderwereld aanschuurt op zijn minst en elkaar allemaal op de hoogte houden
Als je een antisemiet bent wel ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef Ali_boo het volgende:
Taxi's slopen, vlagen vernielen, mensen aanvallen, slachtoffers van de overstroming in Spanje belachelijk maken
Vervolgens komt er een reactie: owje dit is de nieuwe kristalnacht
Vat ik het zo goed samen ?
[ x ]
Toeristen oplichten, jodenjacht... Taxi chauffeurs in Amsterdam is grootste tuig van het land.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:11 schreef Qarrad het volgende:
Een journalist van een bekende Israëlische krant was met zijn zoontje bij de wedstrijd en vertelt ook dat de taxichauffeurs actief betrokken waren bij het initiëren van het geweld.
https://www.israelhayom.c(...)cer/article/16745981
Oh, dan ken je 'vis een optie' ook niet.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit was gewoon een onvervalste pogrom door Hamas-sympathiserende moslimmannetjes.
Ik zou niet zien waarom we perse wetten moeten aanpassen. Mensen die andere mensen aanvallen omdat ze bij een bepaalde etniciteit/land horen moeten we allemaal even hard aanpakken, wat voor een achtergrond ze ook hebben. Denk wel dat veel deze daders wel de types zijn met al een lang strafblad. Van mij mogen ze daar wel iets mee doen, als dat soorten figuren elke keer weer opnieuw voor problemen zorgen en de maatschappij onveilig maken. En dan ook maakt het mij ook geen drol uit of het Mohammed is of Kevin.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:12 schreef capricia het volgende:
Maar wat vinden we, gewoon strafrecht is genoeg, of moeten er wetten aangepast worden?
Het begrip pogrom is dan ook wel aardig aan inflatie onderhevig zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, ik organiseer ook altijd een pogrom als mijn beroepsgroep weer eens gekwetst is over iets een halve wereldbol verderop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |