"Foei, niet meer doen hoor. "quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:22 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Nu wordt er eindelijk orde op zaken gesteld
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Wat een onzin zeg. Hij kan toch gewoon voor de camera een praatje geven? Hier voegt hij nul komma niks toe.
En natuurlijk komen er nog steeds mensen uit Israël hierheen. Wat een treurnis.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte was gewoon weggebleven hoor. Je voegt echt niets toe als MP op dit moment hier.
De druk vanuit het kamp Wilders zal wel weer erg groot zijn geweest, gok ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:22 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Nu wordt er eindelijk orde op zaken gesteld
Je zou kunnen zeggen dat dit gedrag van een groep moslims die stelling meer onderbouwing geeft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat monolith zegt is volledig waar. Dit wordt compleet aangegrepen door de zie je wel crowd. Die helemaal los gaat dat samenleven met moslims onmogelijk is.
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
Het is toch geen geheim dat Amsterdam bol staat van anti-semitisme uit moslimhoek? Dat weten we al heel lang, Amsterdam is wat dat betreft al een flinke tijd geen Nederlandse stad meer. Wat er allemaal in die stad gebeurt moeten we wat mij betreft maar zoveel mogelijk negeren, heeft weinig te doen met de rest van het land.
Van het NOS liveblog. Een Israëlische delegatie die met de minister van justitie in gesprek gaat, niks bijzonders aan. Maar daarna gaan ze dus ook nog in gesprek met Wilders. Dat is natuurlijk totaal niet onverwacht, maar ik vind het wel weer heel typisch.quote:Minister Van Weel ontvangt Israëlische politici
Minister Van Weel (Justitie) verwelkomt vanmiddag op Schiphol de Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Gideon Saar en parlementsvoorzitter Amir Ohana. Vanwege het geweld tegen Israëlische voetbalsupporters reizen zij naar Nederland. Later spreekt de delegatie ook nog met in ieder geval PVV-leider Wilders.
Blijkbaar hebben ze in Israël vrij goed begrepen hoe de politieke verhoudingen hier momenteel liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van het NOS liveblog. Een Israëlische delegatie die met de minister van justitie in gesprek gaat, niks bijzonders aan. Maar daarna gaan ze dus ook nog in gesprek met Wilders. Dat is natuurlijk totaal niet onverwacht, maar ik vind het wel weer heel typisch.
Typisch? Ik vind het bizar. Wilders spreek immers niet namens Nederland. Of gaan ze ook nog in gesprek met BBB, NSC en VVD?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van het NOS liveblog. Een Israëlische delegatie die met de minister van justitie in gesprek gaat, niks bijzonders aan. Maar daarna gaan ze dus ook nog in gesprek met Wilders. Dat is natuurlijk totaal niet onverwacht, maar ik vind het wel weer heel typisch.
Nou ja, Schoof zou eerst niet terugkeren hè. En toen opeens wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schoof had lekker in Boedapest moeten blijven en Wilders eindelijk eens even een dikke middelvinger moeten geven.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, Schoof zou eerst niet terugkeren hè. En toen opeens wel.
Dus ja, echt een leider vind ik hem nu niet.
Het is denk ik eerder dat Wilders altijd al een bitch van Israël is geweest. Sowieso is dit hele tripje puur PR.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze in Israël vrij goed begrepen hoe de politieke verhoudingen hier momenteel liggen.
Zo klopt ie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is denk ik eerder dat Wilders altijd al een bitch agent van Israël is geweest. Sowieso is dit hele tripje puur PR.
Wilders is natuurlijk onze de facto MP, een die (indirect) ook nog eens vuistdiep in Mossad zit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, Schoof zou eerst niet terugkeren hè. En toen opeens wel.
Dus ja, echt een leider vind ik hem nu niet.
Maar ook dat doet Schoof niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schoof had lekker in Boedapest moeten blijven en Wilders eindelijk eens even een dikke middelvinger moeten geven.
Schoof is helaas geen partij voor Wilders nee.quote:
Het waren dus lang niet alleen moslims. Verder krijgt Amsterdam natuurlijk altijd bovenmatig veel aandacht, om een tal van redenen. Antisemitisme is echt niet beter in Rotterdam, integendeel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
Het is toch geen geheim dat Amsterdam bol staat van anti-semitisme uit moslimhoek? Dat weten we al heel lang, Amsterdam is wat dat betreft al een flinke tijd geen Nederlandse stad meer. Wat er allemaal in die stad gebeurt moeten we wat mij betreft maar zoveel mogelijk negeren, heeft weinig te doen met de rest van het land.
Neuh, Wilders is een opportunist pur sang. Als Israël hem zou opdragen om voor open grenzen te zijn gaat hij echt niet meewerken.quote:
Waarom zou hij dit niet mogen dan? Hij spreekt als partijleider van de grootste partij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
Dit ook:
[ x ]
Waarom? Waar bemoeit deze partijleider zich mee?
Ja zeer vreemd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
Dit ook:
[ x ]
Dan had hij maar minister of minpres moeten worden. Niet deze sjit achter de rug van het kabinet om.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zou hij dit niet mogen dan? Hij spreekt als partijleider van de grootste partij.
Don Ceder was eerder dit jaar in Israël en sprak met jan en alleman.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
Dit ook:
[ x ]
De NOS volgt gewoon de maatschappelijke en politieke teneur, zoals zoveel media (precies een gevaar bij een extreem-rechtse machtsovername, de bevolking heeft het niet eens door en komt het niet te weten). Is sinds Fortuyn zo. De directeur van de NOS is een politieke benoeming.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet geheel mee oneens, en de NOS is als geheel ook niet per se 'links'. Maar het idee dat de NOS water zou dragen voor extreem-rechts is echt onzin.
Kan me herinneren dat GW altijd graag bij de Israelische ambassade op bezoek ging en daar altijd erg geheimzinnig over deed. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Neuh, Wilders is een opportunist pur sang. Als Israël hem zou opdragen om voor open grenzen te zijn gaat hij echt niet meewerken.
Tenzij open grenzen ineens de populistische optie is natuurlijk.
Helemaal niet. Je moet mensen niet aankijken op hun geloof. Dat is toch de stelling. Daarom zijn mensen toch boos dat er over jodenjacht werd gesproken in telegram groepjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat dit gedrag van een groep moslims die stelling meer onderbouwing geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |