SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2024 10:50:48 ]![]()
Prima TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat Justin altijd de waarheid spreekt![]()
Hij predikt de waarheid van de almachtige bolk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat Justin altijd de waarheid spreektI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet voor mij want kwam gewoon voorbijquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
Als het toen nog niet oud was, dan is het het nu welWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
It’s World Mental Health Day, just a reminder that taking care of yourself is a priority 💚Werewolf
Tijd om m'n herfst jas om te ruilen voor m'n winterparka #geel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn parka is geschikt voor temperaturen tot - 15 of lager geloof ik. Daar heb ik het echt niet zo snel koud inquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fris hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo koud wordt het voorlopig (gelukkig) nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn parka is geschikt voor temperaturen tot - 15 of lager geloof ik. Daar heb ik het echt niet zo snel koud in![]()
![]()
Ik durf gerust in een shirt over straat hoor. Al is dat naar mijn ouders.quote:Werewolf
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan bolk ik je keihard terugquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik durf gerust Pinnie te bolkenWerewolf
Don't hate the player, hate the gamequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Terugtikkiequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiendWerewolf
Borrelquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game![]()
![]()
Sinds dat ik niet meer alleen ben heb ik geen sushi meer gegeten.
Mijn vriend lust het niet, erg jammer.
Ik heb gezegd voor speciale gelegenheid mag je sushi bestellenbenieuwd of dat ooit gebeurd.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Moet het wel een hele speciale gelegenheid zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gezegd voor speciale gelegenheid mag je sushi bestellenbenieuwd of dat ooit gebeurd.
![]()
![]()
Een verjaardag, samen zijn jubileumquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet het wel een hele speciale gelegenheid zijnhet mag altijd haha
Ja'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wie weet verrast ie je binnenkortquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een verjaardag, samen zijn jubileumhet mag altijd haha
Ja![]()
![]()
Krijg vaak verrassingscheetjesquote:
Dat is niet iets waar je om vraagt
Broodje eiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar zoals Bert al zei... Wachten duurt lang lang langquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zo niet dan wachten we![]()
![]()
Kom maar met je stankjes nom nom nom
Ook dar is liefde elkaar accepteren
Wel liefquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Krijg vaak verrassingscheetjes
Dat is niet iets waar je om vraagt![]()
![]()
![]()
Hier ongeduldig persoon pur sangquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar zoals Bert al zei... Wachten duurt lang lang lang
Whehe, dat wordt dan watquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier ongeduldig persoon pur sang![]()
![]()
Ik wacht al zooooo langquote:
Stel niet teveel vraaaaagen
Nick en Simon vibeserg ja
Ik wacht op het weekendquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wacht al zooooo lang
Stel niet teveel vraaaaagen
Nick en Simon vibeserg ja
![]()
![]()
Nee, helaas. Nog een paar uur werken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sterkte mannen
Doe maar druk werken gaat de tijd sneller voorbij'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
Jouw baas wacht je op bij de uitgang en zegt: En Justin, heb jij je targets voor vandaag wel gehaald?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met bolken ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sterkte mannen
Doe maar druk werken gaat de tijd sneller voorbij![]()
![]()
En bij het ontkennende antwoord word je gewoon weer teruggestuurd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel, veel puntjes behaaldquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw baas wacht je op bij de uitgang en zegt: En Justin, heb jij je targets voor vandaag wel gehaald?![]()
![]()
Niet bij mijn puntenteller.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi dat het kanquote:
BOLK 24/7 BITCH (tegen je baas dan).'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar kom je zo een flink aantal punten tekort.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal het eens zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mooi dat het kan
BOLK 24/7 BITCH (tegen je baas dan).![]()
![]()
Details, details,quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar ga ik aan werken, aan de slecht tellende puntenteller
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zodat jij wint?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar ga ik aan werken, aan de slecht tellende puntenteller![]()
![]()
* gebrokenglas doet even de deur openquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie aan jou komt komt aan DTSquote:
Dts hooligans 20.0 jou baas gaat sidderen en je opslag geven'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wie aan jou komt komt aan DTS
Dts hooligans 20.0 jou baas gaat sidderen en je opslag geven![]()
![]()
De FOK!Knokploeg komt ook langs?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wie aan jou komt komt aan DTS
Dts hooligans 20.0 jou baas gaat sidderen en je opslag gevenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja inderdaad, er is geen ontkennen aan.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zit jij daarbij?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg komt ook langs?![]()
Ik kan niet vechten. Ik ga het aantal blauwgeslagen ogen tellen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
40 blauwe ogen, plus of min 5.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach wat stelt dat voorquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg komt ook langs?
Dts heeft al vele stormen gekent, sluitingen fitties van alles. Dat heeft voor bonding gezorgd. Nergens meer bang voor en misschien wel afgestompt.
We kunnen eventueel samenwerken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ach wat stelt dat voor
Dts heeft al vele stormen gekent, sluitingen fitties van alles. Dat heeft voor bonding gezorgd. Nergens meer bang voor en misschien wel afgestompt.
We kunnen eventueel samenwerken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas pakt even een nieuwe mok koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik snap echt niets van PostNL somsHebben ze 2 zware pakketten bij een pakketpunt bezorgd. Tja die ga ik niet ophalen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Leuk weetje: de pakketten van de Gamma kan ik ophalen bij de GammaTrotste mama van Ambar
Echt hequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap echt niets van PostNL somsHebben ze 2 zware pakketten bij een pakketpunt bezorgd. Tja die ga ik niet ophalen.
![]()
![]()
Ik doel je kunt zoveel doen met codering met if then codering, maarja dat is natuurlijk moeilijk.
Of dat ik een bestelling doe en daarna kan inloggen en kan kiezen hoe ik dit specifieke pakket bezorgd wil hebben. Maar neuh.Trotste mama van Ambar
Bij DHL kan ik tot 15 min voor bezorging nog kiezen of het niet alsnog naar een pakketpunt wil, bij PostNL is het soort van al besloten voordat je een bestelling hebt gedaan.Trotste mama van Ambar
Mijn vriend lust geen haring, paling, zalm.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar dat eet ik wel gewoon hoor.
Eet hij iets anders.![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn vriend lust geen haring, paling, zalm.
Maar dat eet ik wel gewoon hoor.
Eet hij iets anders.![]()
![]()
Yes ik moet een vloer leggen, want anders heeft de ikea bestelling ook geen nut gehadTrotste mama van Ambar
Maar via de Post NL app kan je toch je bezorg voorkeuren aangeven?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij DHL kan ik tot 15 min voor bezorging nog kiezen of het niet alsnog naar een pakketpunt wil, bij PostNL is het soort van al besloten voordat je een bestelling hebt gedaan.![]()
Deels ook mijn eigen foutquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar via de Post NL app kan je toch je bezorg voorkeuren aangeven?ik heb schijnbaar standaard pakketautomaat aanstaan (handig voor kleine pakketjes)
Trotste mama van Ambar
Bij Postnl kan het vanaf ontvangst pakketje tot aan sorteringquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij DHL kan ik tot 15 min voor bezorging nog kiezen of het niet alsnog naar een pakketpunt wil, bij PostNL is het soort van al besloten voordat je een bestelling hebt gedaan.![]()
![]()
Als jij dat wil pas ik de code daarop aanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ik vind het wel stom dat ik niet per pakket specifiek kan kiezen waar ik het bezorgd wil hebbenTrotste mama van Ambar
Aha!quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deels ook mijn eigen foutik heb schijnbaar standaard pakketautomaat aanstaan (handig voor kleine pakketjes)
![]()
Maar schijnbaar als je pakketautomaat kiest, kun je dat niet meer wijzigingen voor het pakketquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij Postnl kan het vanaf ontvangst pakketje tot aan sortering
Trotste mama van Ambar
Nee moet voordat het pakket onderweg isquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar schijnbaar als je pakketautomaat kiest, kun je dat niet meer wijzigingen voor het pakket![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doel je kunt zoveel doen met codering met if then codering, maarja dat is natuurlijk moeilijk.
Of dat ik een bestelling doe en daarna kan inloggen en kan kiezen hoe ik dit specifieke pakket bezorgd wil hebben. Maar neuh.![]()
Kan je het nog steeds niet wijzigingenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee moet voordat het pakket onderweg is
Trotste mama van Ambar
Jawel hoorquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar schijnbaar als je pakketautomaat kiest, kun je dat niet meer wijzigingen voor het pakket![]()
Kerel, het is 12 uurquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stond gefixeerd vast. Kon er niets meer aan wijzigingen vanaf het moment van bestellen.quote:Trotste mama van Ambar
In de app kan datquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je het nog steeds niet wijzigingen![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stond gefixeerd vast. Kon er niets meer aan wijzigingen vanaf het moment van bestellen.![]()
![]()
Nee, heb ik geprobeerd, kon niets wijzigenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, heb ik geprobeerd, kon niets wijzigen![]()
![]()
alles weer goed ingevuld
Vrijdag 8 november 2024:
20.00 FC Utrecht - Heracles Almelo: 3-1 (1)
Zaterdag 9 november 2024:
16.30 FC Groningen - Sparta Rotterdam: 0-1 (2)
18.45 PEC Zwolle - Fortuna Sittard: 1-1 (x)
20.00 NAC Breda - PSV: 1-3 (2)
21.00 RKC Waalwijk - NEC: 1-2 (2)
Zondag 10 november 2024:
12.15 Almere City - Feyenoord: 1-4 (2)
14.30 SC Heerenveen - Go Ahead Eagles: 1-1 (x)
14.30 FC Twente - Ajax: 1-2 (2)
16.45 AZ Alkmaar - Willem II: 2-0 (1)
Bonusvragen:
- PSV
- BrobbeyWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De instelling dat je voorkeur pakketautomaat is, is schijnbaar zeer dominant. Ik heb het maar weer uitgezet.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat voelde ik ja. Gelukkig heb je een dutje gedaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij dat wil pas ik de code daarop aan![]()
![]()
Mja. Ons postnl postpunt is ermee gestopt en naar Wuustwezel Centrum rijden, nee merci.quote:
Ik laat voortaan grote zware pakketten bij mijn ouders afleveren. Kans is kleiner dat ze het pikken.
Btw, ik heb toch Monster aangekregen. Zie hierboven.
Bpost heeft verschillende afhaalpunten. Probleem is dat Postpunt Gooreind nogal onvriendelijk kan zijn.Werewolf
Mij te pikantquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu al? Levensgenieter
Wasabikick erbij
Werewolf
Even maar broodje eten en dan echt aan de slagTrotste mama van Ambar
Bolk
Er wachten nog spannende momenten.
Dinsdag weet ik iets meer over de erfelijkheidstest.Werewolf
Wil jij ook meer puntjes straks?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja doe maar x2quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil jij ook meer puntjes straks?![]()
![]()
Wat een toestand om die rellen gisteravond. Ik had het niet zo meegekregen, maar de nieuwssites staan er vol mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik anders wel hihiquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil jij ook meer puntjes straks?
Nee ik speel er wel voorWerewolf
Het kan hoor. Geef de wensen maar doorquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik anders wel hihi
Nee ik speel er wel voorDe code is heel snel aangpast
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Allebei toch zeker? Hoe moet je anders je pincode onthouden?quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oei, ToT brandt weer flink los met de torches
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja de verfbrander raak ik vandaag ff niet meer aan; eerst even goed uitrusten hier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, ToT brandt weer flink los met de torches
Dus dan maar dit he!![]()
![]()
Raak je hier niet door geïnspireerd? Zo van: ik heb DTS eens goed ingebrand, nu ga ik vol aan de gang met mijn muren....quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de verfbrander raak ik vandaag ff niet meer aan; eerst even goed uitrusten hier.
Dus dan maar dit he!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hou van werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat moet je doen met die verfbrander? Wat ga je doen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sebiet gaat mijn rookmelder afquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, ToT brandt weer flink los met de torchesWerewolf
Whehehe!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Raak je hier niet door geïnspireerd? Zo van: ik heb DTS eens goed ingebrand, nu ga ik vol aan de gang met mijn muren....
Nou meestal begin ik de dag met koffie, koterslingeren en bolken en dan ga ik eigenlijk altijd wel aan de slag, maar gisteren merkte ik echt dat ik uitgeput aan het raken was.
Ik krijg ook steeds meer wazige lichamelijke kwalen zoals pijnlijke handen en voeten die ook gevoelloos raken maar ook gevoelig zijn voor warmte, m'n tanden raken ook ongevoelig ineens.![]()
Zou beetje gek zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
Dat mijn rookmelder niet af gaat met mijn darmgassenWerewolf
Ik heb die verkleurde ne verpulverende vloerbedekking van de trap verwijderd en ben bezig alle lijmresten te verwijderen. Helaas is de verf ook deels afgebrand door de hitte dus daar moet ik ook mee aan de slag. Dat zag er eerst nog helemaal prima uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat moet je doen met die verfbrander? Wat ga je doen?![]()
Dat zijn minder goede dingen zeg. Kijk maar uit. Even langs de huisarts?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Nou meestal begin ik de dag met koffie, koterslingeren en bolken en dan ga ik eigenlijk altijd wel aan de slag, maar gisteren merkte ik echt dat ik uitgeput aan het raken was.
Ik krijg ook steeds meer wazige lichamelijke kwalen zoals pijnlijke handen en voeten die ook gevoelloos raken maar ook gevoelig zijn voor warmte, m'n tanden raken ook ongevoelig ineens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat rook ik 😉quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die verkleurde ne verpulverende vloerbedekking van de trap verwijderd en ben bezig alle lijmresten te verwijderen. Helaas is de verf ook deels afgebrand door de hitte dus daar moet ik ook mee aan de slag. Dat zag er eerst nog helemaal prima uit.Werewolf
Nee merciquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niet weten wat voor gassen hij allemaal kan produceren!Werewolf
Een hele klus. En ook geweldig voor je rug..... Not.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die verkleurde ne verpulverende vloerbedekking van de trap verwijderd en ben bezig alle lijmresten te verwijderen. Helaas is de verf ook deels afgebrand door de hitte dus daar moet ik ook mee aan de slag. Dat zag er eerst nog helemaal prima uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zit ik wel aan te denken, maar vele jare geleden had ik ook al last van dat mijn vingertoppen gevoelloos werden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn minder goede dingen zeg. Kijk maar uit. Even langs de huisarts?
Kwam-ie met een prikkertje aan en moest ik met mijn ogen dicht zeggen of hij de vinger met de scherpe of met de botte kant aanraakte.
Conclusie: niks aan de hand, succes er mee verder!![]()
![]()
Mijn rug heb ik niet zo veel problemen mee, het is vooral mijn nek en de spieren naar de schouders. Die zaten de afgelopen dagen helemaal in de knoop en dat geeft bij mij ook meteen weer vermoeidheidsklachten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele klus. En ook geweldig voor je rug..... Not.
Net even een paar uur geslapen en het voelt nu allemaal wel een stuk beter.
Nog wel wat duf, maar het gaat een stuk beter dan de afgelopen dagen / weken.![]()
Pas goed op jezelfquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Mijn rug heb ik niet zo veel problemen mee, het is vooral mijn nek en de spieren naar de schouders. Die zaten de afgelopen dagen helemaal in de knoop en dat geeft bij mij ook meteen weer vermoeidheidsklachten.
Net even een paar uur geslapen en het voelt nu allemaal wel een stuk beter.
Nog wel wat duf, maar het gaat een stuk beter dan de afgelopen dagen / weken.Werewolf
Dat kan wel zijn... Maar dat was toen. Dit kan wel iets heel anders zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zit ik wel aan te denken, maar vele jare geleden had ik ook al last van dat mijn vingertoppen gevoelloos werden.
Kwam-ie met een prikkertje aan en moest ik met mijn ogen dicht zeggen of hij de vinger met de scherpe of met de botte kant aanraakte.
Conclusie: niks aan de hand, succes er mee verder!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?![]()
![]()
Da's waar. Gisteren zat ik er aan te denken om het vandaag te doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn... Maar dat was toen. Dit kan wel iets heel anders zijn.![]()
![]()
Vast welquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar. Gisteren zat ik er aan te denken om het vandaag te doen eigenlijk.
Bellen, ToT! Bellen. Hoewel, vaak kun je alleen maar naar de praktijk bellen tussen 8 en 10 's ochtends?
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 08-11-2024 13:36:24 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Te laat nu denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar. Gisteren zat ik er aan te denken om het vandaag te doen eigenlijk.![]()
Ja dit idd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Bellen, ToT! Bellen. Hoewel, vaak kun je alleen maar naar de praktijk bellen tussen 8 en 10 's ochtrends?
Moet ik maandag dus doen.![]()
![]()
wie dat niet is kan je nog altijd ziedend makenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Uw ADH vitamine Worst
Ja ik heb het begrepen. Ik zal mijn puntenteller aanpassen...quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alweerquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb het begrepen. Ik zal mijn puntenteller aanpassen...![]()
![]()
![]()
Als maily je iets gebiedt, dan moet je dat doen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als maily je iets gebiedt, dan moet je dat doen.![]()
![]()
Op straffe van de roequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als maily je iets gebiedt, dan moet je dat doen.![]()
Ja hij telt niet goed. Nog steeds niet. Maar ik heb wat testgevallen van vannacht geïsoleerd, daar ga ik later vandaag, na werktijd, mee aan de gang.quote:
Niet omdat het nodig is maar gewoon voor de leuk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, nou!quote:
* gebrokenglas wrijft over zijn rug.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wir laden unsere Batteriequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Met een volle batterij en een bak koffie bij de hand.
Jetzt sind wir voller Energie
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar hij stond nu ingesteld zodat ik kon winnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hij telt niet goed. Nog steeds niet. Maar ik heb wat testgevallen van vannacht geïsoleerd, daar ga ik later vandaag na werktijd, mee aan de gang.
Niet omdat het nodig is maar gewoon voor de leuk.
Dus niet veranderen pls.![]()
Die is wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wir laden unsere Batterie
Jetzt sind wir voller Energie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar hij stond nu ingesteld zodat ik kon winnen.
Dus niet veranderen pls.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar hij stond nu ingesteld zodat ik kon winnen.
Dus niet veranderen pls.
1
2if user == maily:
score = score * 1.5;Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wit sind die roboter!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wir laden unsere Batterie
Jetzt sind wir voller Energie![]()
![]()
zou wat zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ff checken of jij de kloon bent
Uw ADH vitamine Worst
Ik moet nog een plek verzinnen waar ik ga zagenTrotste mama van Ambar
Buiten is te koud. Gewoon binnen, in de woonkomer? Plastic zeil eronder zodat je het zaagsel heel makkelijk naar buiten kunt kieperen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een plek verzinnen waar ik ga zagenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een plek verzinnen waar ik ga zagen
Uw ADH vitamine Worst
Het is pvc dus je krijgt vooral hele kleine stofdeeltjes, maar het wordt de gangquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is te koud. Gewoon binnen, in de woonkomer? Plastic zeil eronder zodat je het zaagsel heel makkelijk naar buiten kunt kieperen?Trotste mama van Ambar
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: