SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2024 10:50:48 ]![]()
Prima TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat Justin altijd de waarheid spreekt![]()
Hij predikt de waarheid van de almachtige bolk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat Justin altijd de waarheid spreektI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet voor mij want kwam gewoon voorbijquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
Als het toen nog niet oud was, dan is het het nu welWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
It’s World Mental Health Day, just a reminder that taking care of yourself is a priority 💚Werewolf
Tijd om m'n herfst jas om te ruilen voor m'n winterparka #geel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn parka is geschikt voor temperaturen tot - 15 of lager geloof ik. Daar heb ik het echt niet zo snel koud inquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fris hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo koud wordt het voorlopig (gelukkig) nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn parka is geschikt voor temperaturen tot - 15 of lager geloof ik. Daar heb ik het echt niet zo snel koud in![]()
![]()
Ik durf gerust in een shirt over straat hoor. Al is dat naar mijn ouders.quote:Werewolf
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan bolk ik je keihard terugquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik durf gerust Pinnie te bolkenWerewolf
Don't hate the player, hate the gamequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Terugtikkiequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiendWerewolf
Borrelquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: