SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2024 10:50:48 ]![]()
Prima TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat Justin altijd de waarheid spreekt![]()
Hij predikt de waarheid van de almachtige bolk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat Justin altijd de waarheid spreektI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet voor mij want kwam gewoon voorbijquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
Als het toen nog niet oud was, dan is het het nu welWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
It’s World Mental Health Day, just a reminder that taking care of yourself is a priority 💚Werewolf
Tijd om m'n herfst jas om te ruilen voor m'n winterparka #geel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn parka is geschikt voor temperaturen tot - 15 of lager geloof ik. Daar heb ik het echt niet zo snel koud inquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fris hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo koud wordt het voorlopig (gelukkig) nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn parka is geschikt voor temperaturen tot - 15 of lager geloof ik. Daar heb ik het echt niet zo snel koud in![]()
![]()
Ik durf gerust in een shirt over straat hoor. Al is dat naar mijn ouders.quote:Werewolf
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan bolk ik je keihard terugquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik durf gerust Pinnie te bolkenWerewolf
Don't hate the player, hate the gamequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Terugtikkiequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiendWerewolf
Borrelquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game![]()
![]()
Sinds dat ik niet meer alleen ben heb ik geen sushi meer gegeten.
Mijn vriend lust het niet, erg jammer.
Ik heb gezegd voor speciale gelegenheid mag je sushi bestellenbenieuwd of dat ooit gebeurd.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Moet het wel een hele speciale gelegenheid zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sinds dat ik niet meer alleen ben heb ik geen sushi meer gegeten.
Mijn vriend lust het niet, erg jammer.
Ik heb gezegd voor speciale gelegenheid mag je sushi bestellenbenieuwd of dat ooit gebeurd.
![]()
![]()
Een verjaardag, samen zijn jubileumquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet het wel een hele speciale gelegenheid zijnhet mag altijd haha
Ja'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wie weet verrast ie je binnenkortquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een verjaardag, samen zijn jubileumhet mag altijd haha
Ja![]()
![]()
Krijg vaak verrassingscheetjesquote:
Dat is niet iets waar je om vraagt
Broodje eiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar zoals Bert al zei... Wachten duurt lang lang langquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zo niet dan wachten we![]()
![]()
Kom maar met je stankjes nom nom nom
Ook dar is liefde elkaar accepteren
Wel liefquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Krijg vaak verrassingscheetjes
Dat is niet iets waar je om vraagt![]()
![]()
![]()
Hier ongeduldig persoon pur sangquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar zoals Bert al zei... Wachten duurt lang lang lang
Whehe, dat wordt dan watquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier ongeduldig persoon pur sang![]()
![]()
Ik wacht al zooooo langquote:
Stel niet teveel vraaaaagen
Nick en Simon vibeserg ja
Ik wacht op het weekendquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wacht al zooooo lang
Stel niet teveel vraaaaagen
Nick en Simon vibeserg ja
![]()
![]()
Nee, helaas. Nog een paar uur werken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sterkte mannen
Doe maar druk werken gaat de tijd sneller voorbij'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
Jouw baas wacht je op bij de uitgang en zegt: En Justin, heb jij je targets voor vandaag wel gehaald?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met bolken ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sterkte mannen
Doe maar druk werken gaat de tijd sneller voorbij![]()
![]()
En bij het ontkennende antwoord word je gewoon weer teruggestuurd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel, veel puntjes behaaldquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw baas wacht je op bij de uitgang en zegt: En Justin, heb jij je targets voor vandaag wel gehaald?![]()
![]()
Niet bij mijn puntenteller.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi dat het kanquote:
BOLK 24/7 BITCH (tegen je baas dan).'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar kom je zo een flink aantal punten tekort.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal het eens zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mooi dat het kan
BOLK 24/7 BITCH (tegen je baas dan).![]()
![]()
Details, details,quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar ga ik aan werken, aan de slecht tellende puntenteller
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zodat jij wint?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar ga ik aan werken, aan de slecht tellende puntenteller![]()
![]()
* gebrokenglas doet even de deur openquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie aan jou komt komt aan DTSquote:
Dts hooligans 20.0 jou baas gaat sidderen en je opslag geven'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wie aan jou komt komt aan DTS
Dts hooligans 20.0 jou baas gaat sidderen en je opslag geven![]()
![]()
De FOK!Knokploeg komt ook langs?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wie aan jou komt komt aan DTS
Dts hooligans 20.0 jou baas gaat sidderen en je opslag gevenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja inderdaad, er is geen ontkennen aan.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zit jij daarbij?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg komt ook langs?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: