Doe je mee?quote:
Close enoughquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen irgue orgie maar posten ok
Weet je tochquote:
Blijft liev.quote:
In beide gevallen kan er iets uit spuiten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:40 schreef Groepfunder het volgende:
Hoi allemaal. Verkoudheid en seks. Rare combie.
En beide zijn slijmerig. Maar hoe ga je een dame beffen als je neus dicht zit? Lekker het snot met je tong door haar gleufje smeren ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In beide gevallen kan er iets uit spuiten.
Iewww!!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In beide gevallen kan er iets uit spuiten.
Thanks!quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:13 schreef Groepfunder het volgende:
Maar waar zijn mijn manieren? Beterschap, Lord.
Wandelse! Geniet van de omgeving daar!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:12 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag lekker wandelen in de omgeving van 's-Hertogenbosch.![]()
Ben jij weer een beetje opgeknapt, Lord?
Stiglord!quote:
Lordbro!quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wandelse! Geniet van de omgeving daar!
Ja, het gaat de goede kant op.
[..]
Stiglord!
Dank. Het is inderdaad een mooie omgeving. Met Bossche Bollen en worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wandelse! Geniet van de omgeving daar!
quote:
Lekkere traktatie iddquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank. Het is inderdaad een mooie omgeving. Met Bossche Bollen en worstenbroodjes.Heerlijk.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank. Het is inderdaad een mooie omgeving. Met Bossche Bollen en worstenbroodjes.Heerlijk.
Mogguh Stigs en de rest hier!quote:
Lord!quote:Op zondag 10 november 2024 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Mogguh Stigs en de rest hier!
Groeps!quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen Lord, Stigs en de rest.
Nou, je moet niets hequote:Op zondag 10 november 2024 11:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, ik moest mij ook maar weer 'ns hier melden. Tweede weekenddag.
Stig en Stigquote:Op zondag 10 november 2024 11:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Klopt. Maar 't is wel zo gezellig. Anders zitten Stigs en jij hier ook maar zo alleen.
Some say...quote:Op zondag 10 november 2024 11:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, volgens mij praten jullie soms ook tegen julliezelf.
Haiii!quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen Lord, Stigs en de rest.
Was aan het gamen!quote:
Ach, dat is zooooo 2023.quote:
Neuhquote:
Wat speelde je dan?quote:
Vooral pc games, maar ook Xbox en playstation. En gameboy.quote:
Pc games nog wel... Speelde je lachend Carmageddon?quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vooral pc games, maar ook Xbox en playstation. En gameboy.
Man, man... je was toch op huizenjacht?quote:Op zondag 10 november 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Xbox hier nu. Dead Space Remake
Ontspannen hoort er ook bijquote:Op zondag 10 november 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Man, man... je was toch op huizenjacht?
Dan is het goed.quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontspannen hoort er ook bij
2 bezichtigingen gepland volgende week
Bwhehehehe.quote:
Ja, dan mag je eens losgaan eh.quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan mag je eens losgaan eh.
Die is alweer weg.quote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
En lang geleden Kopjechino
quote:
Ja, we zijn weer alleen op de wereld.quote:
Jammer welquote:Op zondag 10 november 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer alleen op de wereld.
Hoe doe je dat? Ben al maanden op huizenjacht en 0quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontspannen hoort er ook bij
2 bezichtigingen gepland volgende week
Ja zeg dat wel!quote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
En lang geleden Kopjechino
Funda gebruikenquote:Op zondag 10 november 2024 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ben al maanden op huizenjacht en 0
Hoe is het deerne?quote:
Maar jij gaat kopen dan denk ik?quote:Op zondag 10 november 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Funda gebruiken
[..]
Hoe is het deerne?
Ja, heb een huis wat in de verkoop gaat zodra er wat gevonden is. Komende week 2 bezichtigingen en inmiddels al 5 huizen gezien. We komen er welquote:Op zondag 10 november 2024 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar jij gaat kopen dan denk ik?
Ja gaat wel goed naar omstandigheden. En jij?
Hoop dat je snel wat moois vindt!quote:Op zondag 10 november 2024 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heb een huis wat in de verkoop gaat zodra er wat gevonden is. Komende week 2 bezichtigingen en inmiddels al 5 huizen gezien. We komen er wel
Fijn te horenHier prima eigenlijk, gewoon zijn gangetje alleen dus nu ook op huizenjacht
Ook voor jou is er een leuke woning ergensquote:Op zondag 10 november 2024 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop dat je snel wat moois vindt!
Ik heb als enige optie huren, dus dat maakt het allemaal een stuk lastiger. Helaas ondanks mijn situatie geen urgentie gekregen bij de gemeente, dus wordt doorbikkelen tot ik wat heb. Ben er elke dag mee bezig en word er een beetje moe van onderhand
Dankjewelquote:Op zondag 10 november 2024 23:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook voor jou is er een leuke woning ergens
Ik duim voor je!
Commerciële verhuur, dus? Dat is wel zuur. Hopelijk vind je binnenkort wel iets geschiks. En tot die tijd misschien ook maar zo nu en dan je zinnen verzetten. Daar dient dit topic ook voor. Dus: welkom!quote:Op zondag 10 november 2024 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb als enige optie huren, dus dat maakt het allemaal een stuk lastiger. Helaas ondanks mijn situatie geen urgentie gekregen bij de gemeente, dus wordt doorbikkelen tot ik wat heb. Ben er elke dag mee bezig en word er een beetje moe van onderhand
Lord!quote:
Groeps!quote:Op maandag 11 november 2024 09:58 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Lord, Kopje en alle anderen!
Groepsie!quote:Op maandag 11 november 2024 09:58 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Lord, Kopje en alle anderen!
Stigmaat!quote:
Alles flex?quote:
Nee, behoorlijk stijfjes.quote:
Dan moet iemand even helpen!quote:
Nee, ik kan zelf opstaan.quote:Op maandag 11 november 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moet iemand even helpen!
Dat is een meevallerquote:
Die andere stijfheid moest ik zelf even verhelpen.quote:
Logischquote:Op maandag 11 november 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die andere stijfheid moest ik zelf even verhelpen.
Voor sociale huur niet lang genoeg ingeschreven (en ze hebben in mijn regio de fantastische nieuwe regel dat mensen die <32 maanden ingeschreven staan voorrang krijgen op lotingen. Ik behoor dus niet tot die groep -5 jaar-), particulier is te duur en kan geen hypotheek krijgen want dan moet je heel veel verdienen óf met twee inkomens kopen.quote:Op maandag 11 november 2024 08:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Commerciële verhuur, dus? Dat is wel zuur. Hopelijk vind je binnenkort wel iets geschiks. En tot die tijd misschien ook maar zo nu en dan je zinnen verzetten. Daar dient dit topic ook voor. Dus: welkom!
Dohquote:Op maandag 11 november 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die andere stijfheid moest ik zelf even verhelpen.
Dat is gewoon driewerf kut. Sorry, ik kan het niet mooier maken.quote:Op maandag 11 november 2024 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor sociale huur niet lang genoeg ingeschreven (en ze hebben in mijn regio de fantastische nieuwe regel dat mensen die <32 maanden ingeschreven staan voorrang krijgen op lotingen. Ik behoor dus niet tot die groep -5 jaar-), particulier is te duur en kan geen hypotheek krijgen want dan moet je heel veel verdienen óf met twee inkomens kopen.
Dusja
Kan en hoeft ook niet. Het is zoals het is, k*t met stoofperenquote:Op maandag 11 november 2024 17:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is gewoon driewerf kut. Sorry, ik kan het niet mooier maken.
Dan kun je er in elk geval nog wat lekkers mee doen. Opeten.quote:Op maandag 11 november 2024 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan en hoeft ook niet. Het is zoals het is, k*t met stoofperen
Daarom! En moet zeggen dat ze erg lekker zijnquote:Op maandag 11 november 2024 18:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan kun je er in elk geval nog wat lekkers mee doen. Opeten.
Het is dat ik van mijn moeder heb geleerd dat ik mezelf niet mag uitnodigen.quote:Op maandag 11 november 2024 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom! En moet zeggen dat ze erg lekker zijn
Netjes opgevoed hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 18:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is dat ik van mijn moeder heb geleerd dat ik mezelf niet mag uitnodigen.
Ja, helaas wel. Het leven zou een stuk ongecompliceerder zijn als ik meer leek op die hersenloze sukkels van EOTB et cetera.quote:
Smooth. Jij wil gewoon een kopje chino.quote:Op maandag 11 november 2024 18:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nooit kijken naar die zooi.quote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Het leven zou een stuk ongecompliceerder zijn als ik meer leek op die hersenloze sukkels van EOTB et cetera.
Of een chino broek!quote:Op maandag 11 november 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smooth. Jij wil gewoon een kopje chino.
Wat vind je er leuk aan dan?quote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Soms kan ik het toch niet laten. Helaas.
Eikels On The Beach.quote:
Ik vind de interactie van mensen interessant. Waarom reageert iemand zoals hij/zij reageert. In mijn ogen vaak kortzichtig en primitief. Maar dat zegt misschien ook iets over de kring van personen waar ik mij normaliter binnen beweeg. Natuurlijk zie ik dat de deelnemers ondergemiddeld intelligent zijn en bovengemiddeld onbezonnen, ijdel, agressief en jaloers. En toch zit ik regelmatig met verbazing te kijken. Omdat het werkt. Hoe dan? Maar soms ook omdat mensen keuzes maken die ik rationeel zo onbegrijpelijk vind dat ik ze voor onmogelijk hield.quote:Op maandag 11 november 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan dan?
Oh mis ik niks aan. Zie ik op de weg al genoeg.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vind de interactie van mensen interessant. Waarom reageert iemand zoals hij/zij reageert. In mijn ogen vaak kortzichtig en primitief. Maar dat zegt misschien ook iets over de kring van personen waar ik mij normaliter binnen beweeg. Natuurlijk zie ik dat de deelnemers ondergemiddeld intelligent zijn en bovengemiddeld onbezonnen, ijdel, agressief en jaloers. En toch zit ik regelmatig met verbazing te kijken. Omdat het werkt. Hoe dan? Maar soms ook omdat mensen keuzes maken die ik rationeel zo onbegrijpelijk vind dat ik ze voor onmogelijk hield.
Erg is dat.quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh mis ik niks aan. Zie ik op de weg al genoeg.
quote:Op maandag 11 november 2024 18:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
DM staat open!quote:Op maandag 11 november 2024 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Ben bang dat er weinig overblijven. Volgende keer stuur ik een uitnodiging!
Gratis koffie voor jou dus.quote:
Yeah!quote:Op maandag 11 november 2024 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Ben bang dat er weinig overblijven. Volgende keer stuur ik een uitnodiging!
Doen we allemaal wel een keerquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig!
* Groepfunder is door z'n wekker heen geslapen. Sssst.
Lord!quote:
Stigmaat! Hoe issie?quote:
Prima, vanmiddag weer huizenjachtquote:
Sallyquote:
Ook goed, alleen geen huizenjacht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, vanmiddag weer huizenjacht
En daar?
Blijf bij ons!quote:
Hmm. Wie weet.quote:
Ja blijfquote:
Jawellll... je wil het graag.quote:
Geen kwestie van willen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawellll... je wil het graag.
quote:
Alles komt goed.quote:
quote:
* TheStigsDutchCousin puppyogen opzetquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
... van doen. Lieve Sally, wil je blijven?
Heb je wel jouw vizier omhoog gezet? Anders kan Sally ze niet zien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin puppyogen opzet
Lord!quote:
quote:
Vermaak je je nog op de boerencamping?quote:
Die tokkiebuurt hier? Gaat.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vermaak je je nog op de boerencamping?
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tokkiebuurt hier? Gaat.
Nee, niks meer voor mij.quote:
Niks mis mee.quote:
Vind jou ook geen type voor een camping.quote:
Daar kan je je dan mooi in vergissenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jou ook geen type voor een camping.
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kan je je dan mooi in vergissen
Dan moet je samen met Stigbot eens naar de camping.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je samen met Stigbot eens naar de camping.
Die wil vast wel weer eens een leuke campingvakantie mee maken.quote:
Dat kan ik mij bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wil vast wel weer eens een leuke campingvakantie mee maken.
Ik ook niet, maar goed.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen
Nee, Stigbot! Die haat kamperen. Zelfs in z'n eigen buurt.quote:
lolquote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, Stigbot! Die haat kamperen. Zelfs in z'n eigen buurt.
Neuh, ik heb eens te lang in de zon gestaan en allerlei chemicaliën geïnhaleerd.quote:
Dat is idd niet echt raarwquote:Op woensdag 13 november 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neuh, ik heb eens te lang in de zon gestaan en allerlei chemicaliën geïnhaleerd.
Doen zoveel mensen.quote:
Schijnbaar liggen alle mensen hier op bed.quote:
Dat is wel heel erg vroegquote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schijnbaar liggen alle mensen hier op bed.
Hmmm... mja.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vroeg![]()
ik las @:Sally net ook nog ergens , die is wakker...dusss
Gelukkig je bent er!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Net thuis van afspraak en daarna boodschappen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Sallyquote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Nu word het toch nog druk.quote:
Allemaal de baan op!quote:
Jaja. De Reeperbahn zeker.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal de baan op!
Nou nou.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 13 november 2024 20:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, welke baan dan? Ik rijd geen auto.
Nou ja niets mis met een cockhihitailquote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Stig heeft kennelijk geen zin op een cocktail te gaan drinken.
Ik drink sowieso niet. Alcohol dat is.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Stig heeft kennelijk geen zin op een cocktail te gaan drinken.
Als je motorrijdt is dat ook wel zo verstandig.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet. Alcohol dat is.
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 november 2024 07:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als je motorrijdt is dat ook wel zo verstandig.
En goedemorgen allemaal.
Z'n gangetje, bijna weekendquote:
Nog twee dagen te gaan. Ik ben vandaag vrij. Eigenlijk zou ik naar de demonstratie in Utrecht gaan, maar ja ... afgelast.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n gangetje, bijna weekend
Jij ook al niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, welke baan dan? Ik rijd geen auto.
Sallyquote:
Oh ja... Lastig!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee. Zelfs fietsen zit er niet in. Ik doe alles te voet en met OV.
Zou wat zijn welquote:Op donderdag 14 november 2024 09:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja... Lastig!
Gelukkig heb ik nog wel een fiets.
Maar die gaat ook niet een racebaan op...
Lord!quote:
Alles flex?quote:
Ja, geen gewrichtsklachten.quote:
Bwehehehe. En gewichtsklachten?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen gewrichtsklachten.
Dat valt gelukkig mee. Ik woon op loopafstand van een NS-station en de winkels. En ik loop erg snel.quote:
Zelfs niet die van Fiets 'm d'r in?quote:Gelukkig heb ik nog wel een fiets.
Maar die gaat ook niet een racebaan op...
Wandelen is altijd goedquote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee. Ik woon op loopafstand van een NS-station en de winkels. En ik loop erg snel.
[..]
Zelfs niet die van Fiets 'm d'r in?
Ohw nee, die al helemaal niet!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Zelfs niet die van Fiets 'm d'r in?
Daar praten we niet over.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bwehehehe. En gewichtsklachten?
quote:
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders is het LordofBeef!
Nee, gewoon een bod uitbrengen en hopen dat je het hebtquote:Op donderdag 14 november 2024 18:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Leuk dat je een huis hebt gevonden. Nu maar hopen. Was er een inschrijving?
Saaie huizenmarkt daar in Brabant.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bod uitbrengen en hopen dat je het hebt
Nou, liever dit dan zo'n dom lotingsysteem. Plus we zitten niet op een schopstoel.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Saaie huizenmarkt daar in Brabant.
Haha, laat je niet op stang jagen. Ik heb zelf twee keer moeten 'inschrijven'. Lekker met z'n allen tegelijkertijd blind tegen elkaar opbieden. Heerlijk. Flink overbieden.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, liever dit dan zo'n dom lotingsysteem. Plus we zitten niet op een schopstoel.
Knaus? Of Kip misschien?quote:
Snap ikquote:Op donderdag 14 november 2024 18:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, laat je niet op stang jagen. Ik heb zelf twee keer moeten 'inschrijven'. Lekker met z'n allen tegelijkertijd blind tegen elkaar opbieden. Heerlijk. Flink overbieden.
Kraakquote:
quote:
We gaan het zienquote:Op donderdag 14 november 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen jullie de woning!
Zelf heb ik ¤50.000+ moeten overbieden op mijn toekomstige woning. Dus wat dat betreft ... Maar natuurlijk hoop ik dat jou (of jullie) bod in een keer geaccepteerd wordt. Met gunstige voorwaarden.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Snap ik
En overbieden mogen ze bij mijn huis doen
En anders zoeken we gewoon verderquote:
Ja ach, geen man overboord en overboden worden kan altijd. 50k overbieden is ook wel een uiterste vind ik, maat goed als een stel Polen hierin wil komen wonen en ze gaan echt over iedereen heen zeg ik geen neequote:Op donderdag 14 november 2024 21:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zelf heb ik ¤50.000+ moeten overbieden op mijn toekomstige woning. Dus wat dat betreft ... Maar natuurlijk hoop ik dat jou (of jullie) bod in een keer geaccepteerd wordt. Met gunstige voorwaarden.
Als het daarna een miljoen waard is, kan het nog steeds een goede investering zijn. Of je er zin in hebt, is een tweede.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Kan ook als doel woonruimte hebben."
Ja, moet je wel eerst voor 2 a 3 ton gaan verbouwen bovenop de prijs van 3,5 ton die het kost
Ongetwijfeld, maar ik nietquote:Op donderdag 14 november 2024 21:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als het daarna een miljoen waard is, kan het nog steeds een goede investering zijn. Of je er zin in hebt, is een tweede.
lolquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hoest wie? Is die verkoudheid nu nog niet verdwenen?
Wat fijn! Gefeliciteerd! Wanneer krijg je de sleutels?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen groot nieuws: huis is gekocht![]()
Oplevering is tweede helft januariquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd! Wanneer krijg je de sleutels?
Dat is lekker snel. Dan nu op naar het minder leuke deel: taxatierapport laten maken, hypotheek aanvragen, notaris zoeken, overeenkomsten checken ... Sterkte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oplevering is tweede helft januari
Doet onze makelaar voor onsquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is lekker snel. Dan nu op naar het minder leuke deel: taxatierapport laten maken, hypotheek aanvragen, notaris zoeken, overeenkomsten checken ... Sterkte.
Lekker relaxed. Gaat hij/zij nu ook jouw huidige huis verkopen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet onze makelaar voor ons
Yup. Het is dezelfde die mij toen aan mijn huidige huis geholpen heeft. Hij is nu voor ons zowel aankoop als verkoop makelaar. Scheelt ook in de kostenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Lekker relaxed. Gaat hij/zij nu ook jouw huidige huis verkopen?
Nog niet helemaal nee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hoest wie? Is die verkoudheid nu nog niet verdwenen?
Gefeliciteerd samen!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen groot nieuws: huis is gekocht![]()
Thanks broquote:
Sintlord!quote:
GroepsPiet!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:42 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Lord of the Peets and Saint Stig!
Saint Stig. I like.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:42 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Lord of the Peets and Saint Stig!
In een wit pak op een een wit paard.quote:
Te weinig paardenkrachten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In een wit pak op een een wit paard.
Ach, is toch leuk?!quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te weinig paardenkrachten.
Nee, 600 minstens!quote:
Nou, 600 witte paarden dan maar.quote:
Roomblank!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, 600 witte paarden dan maar.
quote:
Altijd weer die racistische termen...quote:
Dat maak jij ervanquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd weer die racistische termen...
Ja, ik ben erg links.quote:
Linkse Lord!quote:
Eerder Linke Lord.quote:
Nog beterquote:
Toch wel eh? Ben eerder van het links vullen, rechts vullen.quote:
Och, ik meer met mijn lul vullen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch wel eh? Ben eerder van het links vullen, rechts vullen.
Zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ik meer met mijn lul vullen.
Gelukkig niet.quote:
Nee, moest er ook niet aan denken.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, moest er ook niet aan denken.
Oeh.quote:
Er zullen altijd mensen zijn die er te veel achter zoeken.quote:Op zondag 17 november 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Dat klinkt altijd spannend in een forum als [SEX]![]()
![]()
Maar ben je Sinterklaas dan?quote:Op zondag 17 november 2024 12:28 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn die er te veel achter zoeken.
Mocht ook weleens weer een keer.quote:Op zondag 17 november 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Dat klinkt altijd spannend in een forum als [SEX]![]()
![]()
Stigmaat!quote:
Fulll disclosure: nee. Ik ben een stuk jonger.quote:
Mijn permanente basis is in Nederland. Dus nee. Maar ik ben op afroep beschikbaar om bijstand te verlenen. En waarom zouden alleen kinderen plezier mogen beleven aan nachtelijk bezoek?quote:Of zwarte piet, ja
Lordbro!quote:Op zondag 17 november 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mocht ook weleens weer een keer.
[..]
Stigmaat!
quote:Op zondag 17 november 2024 13:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Fulll disclosure: nee. Ik ben een stuk jonger.
quote:[..]
Mijn permanente basis is in Nederland. Dus nee. Maar ik ben op afroep beschikbaar om bijstand te verlenen. En waarom zouden alleen kinderen plezier mogen beleven aan nachtelijk bezoek?
Whehe, viespeuk.quote:Op zondag 17 november 2024 13:30 schreef Groepfunder het volgende:
Mijn permanente basis is in Nederland. Dus nee. Maar ik ben op afroep beschikbaar om bijstand te verlenen. En waarom zouden alleen kinderen plezier mogen beleven aan nachtelijk bezoek?
Hmmm... mja... geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 20:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Was dat niet juist het teken dat je het goed doet?
Ah, niet zo bescheiden.quote:Op maandag 18 november 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... mja... geen idee eigenlijk.
Nee niks.quote:
Alles wel?quote:
Wat moet ik zeggen eh? Het einde is op handen.quote:
Degelijk of een deugneus?quote:Op maandag 18 november 2024 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee niks.
Ik ben erg degelijk.
Van het jaar zeker. Maar 2025 wordt letterlijk een nieuwe start hierquote:Op maandag 18 november 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen eh? Het einde is op handen.
Zeker geen deugneus.quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Degelijk of een deugneus?![]()
Geeft niets hoor. En als je heel degelijk te werk gaat, hoeft 't natuulijk ook geen rommetlje te worden. Daar heb jij dan wel weer een punt.
Deugkneus?quote:
1 januari is de housewarming?quote:Op maandag 18 november 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van het jaar zeker. Maar 2025 wordt letterlijk een nieuwe start hier
Eerder halverwege februari of begin maartquote:Op maandag 18 november 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
1 januari is de housewarming?
Duurt te lang!quote:Op maandag 18 november 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder halverwege februari of begin maart
Doe je nog snel.quote:Op maandag 18 november 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder halverwege februari of begin maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |