lolquote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, Stigbot! Die haat kamperen. Zelfs in z'n eigen buurt.
Neuh, ik heb eens te lang in de zon gestaan en allerlei chemicaliën geïnhaleerd.quote:
Dat is idd niet echt raarwquote:Op woensdag 13 november 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neuh, ik heb eens te lang in de zon gestaan en allerlei chemicaliën geïnhaleerd.
Doen zoveel mensen.quote:
Schijnbaar liggen alle mensen hier op bed.quote:
Dat is wel heel erg vroegquote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schijnbaar liggen alle mensen hier op bed.
Hmmm... mja.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vroeg![]()
ik las @:Sally net ook nog ergens , die is wakker...dusss
Gelukkig je bent er!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Net thuis van afspraak en daarna boodschappen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Sallyquote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
Nu word het toch nog druk.quote:
Allemaal de baan op!quote:
Jaja. De Reeperbahn zeker.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal de baan op!
Nou nou.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 13 november 2024 20:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, welke baan dan? Ik rijd geen auto.
Nou ja niets mis met een cockhihitailquote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Stig heeft kennelijk geen zin op een cocktail te gaan drinken.
Ik drink sowieso niet. Alcohol dat is.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Stig heeft kennelijk geen zin op een cocktail te gaan drinken.
Als je motorrijdt is dat ook wel zo verstandig.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet. Alcohol dat is.
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 november 2024 07:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als je motorrijdt is dat ook wel zo verstandig.
En goedemorgen allemaal.
Z'n gangetje, bijna weekendquote:
Nog twee dagen te gaan. Ik ben vandaag vrij. Eigenlijk zou ik naar de demonstratie in Utrecht gaan, maar ja ... afgelast.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n gangetje, bijna weekend
Jij ook al niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, welke baan dan? Ik rijd geen auto.
Sallyquote:
Oh ja... Lastig!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee. Zelfs fietsen zit er niet in. Ik doe alles te voet en met OV.
Zou wat zijn welquote:Op donderdag 14 november 2024 09:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja... Lastig!
Gelukkig heb ik nog wel een fiets.
Maar die gaat ook niet een racebaan op...
Lord!quote:
Alles flex?quote:
Ja, geen gewrichtsklachten.quote:
Bwehehehe. En gewichtsklachten?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen gewrichtsklachten.
Dat valt gelukkig mee. Ik woon op loopafstand van een NS-station en de winkels. En ik loop erg snel.quote:
Zelfs niet die van Fiets 'm d'r in?quote:Gelukkig heb ik nog wel een fiets.
Maar die gaat ook niet een racebaan op...
Wandelen is altijd goedquote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee. Ik woon op loopafstand van een NS-station en de winkels. En ik loop erg snel.
[..]
Zelfs niet die van Fiets 'm d'r in?
Ohw nee, die al helemaal niet!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Zelfs niet die van Fiets 'm d'r in?
Daar praten we niet over.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bwehehehe. En gewichtsklachten?
quote:
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders is het LordofBeef!
Nee, gewoon een bod uitbrengen en hopen dat je het hebtquote:Op donderdag 14 november 2024 18:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Leuk dat je een huis hebt gevonden. Nu maar hopen. Was er een inschrijving?
Saaie huizenmarkt daar in Brabant.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bod uitbrengen en hopen dat je het hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |