Nee, gewoon een bod uitbrengen en hopen dat je het hebtquote:Op donderdag 14 november 2024 18:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Leuk dat je een huis hebt gevonden. Nu maar hopen. Was er een inschrijving?
Saaie huizenmarkt daar in Brabant.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bod uitbrengen en hopen dat je het hebt
Nou, liever dit dan zo'n dom lotingsysteem. Plus we zitten niet op een schopstoel.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Saaie huizenmarkt daar in Brabant.
Haha, laat je niet op stang jagen. Ik heb zelf twee keer moeten 'inschrijven'. Lekker met z'n allen tegelijkertijd blind tegen elkaar opbieden. Heerlijk. Flink overbieden.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, liever dit dan zo'n dom lotingsysteem. Plus we zitten niet op een schopstoel.
Knaus? Of Kip misschien?quote:
Snap ikquote:Op donderdag 14 november 2024 18:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, laat je niet op stang jagen. Ik heb zelf twee keer moeten 'inschrijven'. Lekker met z'n allen tegelijkertijd blind tegen elkaar opbieden. Heerlijk. Flink overbieden.
Kraakquote:
quote:
We gaan het zienquote:Op donderdag 14 november 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen jullie de woning!
Zelf heb ik ¤50.000+ moeten overbieden op mijn toekomstige woning. Dus wat dat betreft ... Maar natuurlijk hoop ik dat jou (of jullie) bod in een keer geaccepteerd wordt. Met gunstige voorwaarden.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Snap ik
En overbieden mogen ze bij mijn huis doen
En anders zoeken we gewoon verderquote:
Ja ach, geen man overboord en overboden worden kan altijd. 50k overbieden is ook wel een uiterste vind ik, maat goed als een stel Polen hierin wil komen wonen en ze gaan echt over iedereen heen zeg ik geen neequote:Op donderdag 14 november 2024 21:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zelf heb ik ¤50.000+ moeten overbieden op mijn toekomstige woning. Dus wat dat betreft ... Maar natuurlijk hoop ik dat jou (of jullie) bod in een keer geaccepteerd wordt. Met gunstige voorwaarden.
Als het daarna een miljoen waard is, kan het nog steeds een goede investering zijn. Of je er zin in hebt, is een tweede.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Kan ook als doel woonruimte hebben."
Ja, moet je wel eerst voor 2 a 3 ton gaan verbouwen bovenop de prijs van 3,5 ton die het kost
Ongetwijfeld, maar ik nietquote:Op donderdag 14 november 2024 21:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als het daarna een miljoen waard is, kan het nog steeds een goede investering zijn. Of je er zin in hebt, is een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |