Die andere stijfheid moest ik zelf even verhelpen.quote:
Logischquote:Op maandag 11 november 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die andere stijfheid moest ik zelf even verhelpen.
Voor sociale huur niet lang genoeg ingeschreven (en ze hebben in mijn regio de fantastische nieuwe regel dat mensen die <32 maanden ingeschreven staan voorrang krijgen op lotingen. Ik behoor dus niet tot die groep -5 jaar-), particulier is te duur en kan geen hypotheek krijgen want dan moet je heel veel verdienen óf met twee inkomens kopen.quote:Op maandag 11 november 2024 08:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Commerciële verhuur, dus? Dat is wel zuur. Hopelijk vind je binnenkort wel iets geschiks. En tot die tijd misschien ook maar zo nu en dan je zinnen verzetten. Daar dient dit topic ook voor. Dus: welkom!
Dohquote:Op maandag 11 november 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die andere stijfheid moest ik zelf even verhelpen.
Dat is gewoon driewerf kut. Sorry, ik kan het niet mooier maken.quote:Op maandag 11 november 2024 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor sociale huur niet lang genoeg ingeschreven (en ze hebben in mijn regio de fantastische nieuwe regel dat mensen die <32 maanden ingeschreven staan voorrang krijgen op lotingen. Ik behoor dus niet tot die groep -5 jaar-), particulier is te duur en kan geen hypotheek krijgen want dan moet je heel veel verdienen óf met twee inkomens kopen.
Dusja
Kan en hoeft ook niet. Het is zoals het is, k*t met stoofperenquote:Op maandag 11 november 2024 17:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is gewoon driewerf kut. Sorry, ik kan het niet mooier maken.
Dan kun je er in elk geval nog wat lekkers mee doen. Opeten.quote:Op maandag 11 november 2024 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan en hoeft ook niet. Het is zoals het is, k*t met stoofperen
Daarom! En moet zeggen dat ze erg lekker zijnquote:Op maandag 11 november 2024 18:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan kun je er in elk geval nog wat lekkers mee doen. Opeten.
Het is dat ik van mijn moeder heb geleerd dat ik mezelf niet mag uitnodigen.quote:Op maandag 11 november 2024 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom! En moet zeggen dat ze erg lekker zijn
Netjes opgevoed hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 18:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is dat ik van mijn moeder heb geleerd dat ik mezelf niet mag uitnodigen.
Ja, helaas wel. Het leven zou een stuk ongecompliceerder zijn als ik meer leek op die hersenloze sukkels van EOTB et cetera.quote:
Smooth. Jij wil gewoon een kopje chino.quote:Op maandag 11 november 2024 18:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is dat ik van mijn moeder heb geleerd dat ik mezelf niet mag uitnodigen.
Nooit kijken naar die zooi.quote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Het leven zou een stuk ongecompliceerder zijn als ik meer leek op die hersenloze sukkels van EOTB et cetera.
Of een chino broek!quote:Op maandag 11 november 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smooth. Jij wil gewoon een kopje chino.
Wat vind je er leuk aan dan?quote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Soms kan ik het toch niet laten. Helaas.
Eikels On The Beach.quote:
Ik vind de interactie van mensen interessant. Waarom reageert iemand zoals hij/zij reageert. In mijn ogen vaak kortzichtig en primitief. Maar dat zegt misschien ook iets over de kring van personen waar ik mij normaliter binnen beweeg. Natuurlijk zie ik dat de deelnemers ondergemiddeld intelligent zijn en bovengemiddeld onbezonnen, ijdel, agressief en jaloers. En toch zit ik regelmatig met verbazing te kijken. Omdat het werkt. Hoe dan? Maar soms ook omdat mensen keuzes maken die ik rationeel zo onbegrijpelijk vind dat ik ze voor onmogelijk hield.quote:Op maandag 11 november 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan dan?
Oh mis ik niks aan. Zie ik op de weg al genoeg.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vind de interactie van mensen interessant. Waarom reageert iemand zoals hij/zij reageert. In mijn ogen vaak kortzichtig en primitief. Maar dat zegt misschien ook iets over de kring van personen waar ik mij normaliter binnen beweeg. Natuurlijk zie ik dat de deelnemers ondergemiddeld intelligent zijn en bovengemiddeld onbezonnen, ijdel, agressief en jaloers. En toch zit ik regelmatig met verbazing te kijken. Omdat het werkt. Hoe dan? Maar soms ook omdat mensen keuzes maken die ik rationeel zo onbegrijpelijk vind dat ik ze voor onmogelijk hield.
Erg is dat.quote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh mis ik niks aan. Zie ik op de weg al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |