Doe je mee?quote:
Close enoughquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen irgue orgie maar posten ok
Weet je tochquote:
Blijft liev.quote:
In beide gevallen kan er iets uit spuiten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:40 schreef Groepfunder het volgende:
Hoi allemaal. Verkoudheid en seks. Rare combie.
En beide zijn slijmerig. Maar hoe ga je een dame beffen als je neus dicht zit? Lekker het snot met je tong door haar gleufje smeren ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In beide gevallen kan er iets uit spuiten.
Iewww!!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In beide gevallen kan er iets uit spuiten.
Thanks!quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:13 schreef Groepfunder het volgende:
Maar waar zijn mijn manieren? Beterschap, Lord.
Wandelse! Geniet van de omgeving daar!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:12 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag lekker wandelen in de omgeving van 's-Hertogenbosch.![]()
Ben jij weer een beetje opgeknapt, Lord?
Stiglord!quote:
Lordbro!quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wandelse! Geniet van de omgeving daar!
Ja, het gaat de goede kant op.
[..]
Stiglord!
Dank. Het is inderdaad een mooie omgeving. Met Bossche Bollen en worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wandelse! Geniet van de omgeving daar!
quote:
Lekkere traktatie iddquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank. Het is inderdaad een mooie omgeving. Met Bossche Bollen en worstenbroodjes.Heerlijk.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank. Het is inderdaad een mooie omgeving. Met Bossche Bollen en worstenbroodjes.Heerlijk.
Mogguh Stigs en de rest hier!quote:
Lord!quote:Op zondag 10 november 2024 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Mogguh Stigs en de rest hier!
Groeps!quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen Lord, Stigs en de rest.
Nou, je moet niets hequote:Op zondag 10 november 2024 11:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, ik moest mij ook maar weer 'ns hier melden. Tweede weekenddag.
Stig en Stigquote:Op zondag 10 november 2024 11:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Klopt. Maar 't is wel zo gezellig. Anders zitten Stigs en jij hier ook maar zo alleen.
Some say...quote:Op zondag 10 november 2024 11:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, volgens mij praten jullie soms ook tegen julliezelf.
Haiii!quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen Lord, Stigs en de rest.
Was aan het gamen!quote:
Ach, dat is zooooo 2023.quote:
Neuhquote:
Wat speelde je dan?quote:
Vooral pc games, maar ook Xbox en playstation. En gameboy.quote:
Pc games nog wel... Speelde je lachend Carmageddon?quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vooral pc games, maar ook Xbox en playstation. En gameboy.
Man, man... je was toch op huizenjacht?quote:Op zondag 10 november 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Xbox hier nu. Dead Space Remake
Ontspannen hoort er ook bijquote:Op zondag 10 november 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Man, man... je was toch op huizenjacht?
Dan is het goed.quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontspannen hoort er ook bij
2 bezichtigingen gepland volgende week
Bwhehehehe.quote:
Ja, dan mag je eens losgaan eh.quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan mag je eens losgaan eh.
Die is alweer weg.quote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
En lang geleden Kopjechino
quote:
Ja, we zijn weer alleen op de wereld.quote:
Jammer welquote:Op zondag 10 november 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer alleen op de wereld.
Hoe doe je dat? Ben al maanden op huizenjacht en 0quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontspannen hoort er ook bij
2 bezichtigingen gepland volgende week
Ja zeg dat wel!quote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
En lang geleden Kopjechino
Funda gebruikenquote:Op zondag 10 november 2024 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ben al maanden op huizenjacht en 0
Hoe is het deerne?quote:
Maar jij gaat kopen dan denk ik?quote:Op zondag 10 november 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Funda gebruiken
[..]
Hoe is het deerne?
Ja, heb een huis wat in de verkoop gaat zodra er wat gevonden is. Komende week 2 bezichtigingen en inmiddels al 5 huizen gezien. We komen er welquote:Op zondag 10 november 2024 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar jij gaat kopen dan denk ik?
Ja gaat wel goed naar omstandigheden. En jij?
Hoop dat je snel wat moois vindt!quote:Op zondag 10 november 2024 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heb een huis wat in de verkoop gaat zodra er wat gevonden is. Komende week 2 bezichtigingen en inmiddels al 5 huizen gezien. We komen er wel
Fijn te horenHier prima eigenlijk, gewoon zijn gangetje alleen dus nu ook op huizenjacht
Ook voor jou is er een leuke woning ergensquote:Op zondag 10 november 2024 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop dat je snel wat moois vindt!
Ik heb als enige optie huren, dus dat maakt het allemaal een stuk lastiger. Helaas ondanks mijn situatie geen urgentie gekregen bij de gemeente, dus wordt doorbikkelen tot ik wat heb. Ben er elke dag mee bezig en word er een beetje moe van onderhand
Dankjewelquote:Op zondag 10 november 2024 23:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook voor jou is er een leuke woning ergens
Ik duim voor je!
Commerciële verhuur, dus? Dat is wel zuur. Hopelijk vind je binnenkort wel iets geschiks. En tot die tijd misschien ook maar zo nu en dan je zinnen verzetten. Daar dient dit topic ook voor. Dus: welkom!quote:Op zondag 10 november 2024 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb als enige optie huren, dus dat maakt het allemaal een stuk lastiger. Helaas ondanks mijn situatie geen urgentie gekregen bij de gemeente, dus wordt doorbikkelen tot ik wat heb. Ben er elke dag mee bezig en word er een beetje moe van onderhand
Lord!quote:
Groeps!quote:Op maandag 11 november 2024 09:58 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Lord, Kopje en alle anderen!
Groepsie!quote:Op maandag 11 november 2024 09:58 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Stig, Lord, Kopje en alle anderen!
Stigmaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |