Fulll disclosure: nee. Ik ben een stuk jonger.quote:
Mijn permanente basis is in Nederland. Dus nee. Maar ik ben op afroep beschikbaar om bijstand te verlenen. En waarom zouden alleen kinderen plezier mogen beleven aan nachtelijk bezoek?quote:Of zwarte piet, ja
Lordbro!quote:Op zondag 17 november 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mocht ook weleens weer een keer.
[..]
Stigmaat!
quote:Op zondag 17 november 2024 13:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Fulll disclosure: nee. Ik ben een stuk jonger.
quote:[..]
Mijn permanente basis is in Nederland. Dus nee. Maar ik ben op afroep beschikbaar om bijstand te verlenen. En waarom zouden alleen kinderen plezier mogen beleven aan nachtelijk bezoek?
Whehe, viespeuk.quote:Op zondag 17 november 2024 13:30 schreef Groepfunder het volgende:
Mijn permanente basis is in Nederland. Dus nee. Maar ik ben op afroep beschikbaar om bijstand te verlenen. En waarom zouden alleen kinderen plezier mogen beleven aan nachtelijk bezoek?
Hmmm... mja... geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 20:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Was dat niet juist het teken dat je het goed doet?
Ah, niet zo bescheiden.quote:Op maandag 18 november 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... mja... geen idee eigenlijk.
Nee niks.quote:
Alles wel?quote:
Wat moet ik zeggen eh? Het einde is op handen.quote:
Degelijk of een deugneus?quote:Op maandag 18 november 2024 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee niks.
Ik ben erg degelijk.
Van het jaar zeker. Maar 2025 wordt letterlijk een nieuwe start hierquote:Op maandag 18 november 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen eh? Het einde is op handen.
Zeker geen deugneus.quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Degelijk of een deugneus?![]()
Geeft niets hoor. En als je heel degelijk te werk gaat, hoeft 't natuulijk ook geen rommetlje te worden. Daar heb jij dan wel weer een punt.
Deugkneus?quote:
1 januari is de housewarming?quote:Op maandag 18 november 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van het jaar zeker. Maar 2025 wordt letterlijk een nieuwe start hier
Eerder halverwege februari of begin maartquote:Op maandag 18 november 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
1 januari is de housewarming?
Duurt te lang!quote:Op maandag 18 november 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder halverwege februari of begin maart
Doe je nog snel.quote:Op maandag 18 november 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder halverwege februari of begin maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |