abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215516253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Walgelijk schijtvolk.

Geen andere woorden voor.
't Kan handig zijn om even te verduidelijken welk volk je bedoelt. Volgens menigeen hier hebben de slachtoffers het namelijk aan zichzelf te wijten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Sport vrijdag 8 november 2024 @ 09:12:16 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215516254
Genocide in Isral ontkennen is wel iets wonderlijks. Daar gebeuren toch ook gewoon nare dingen. Twee kanten kunnen fout zijn (en Hamas is minstens zo fout)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Walgelijk schijtvolk.

Geen andere woorden voor.
Dat zullen de Israliers leuk vinden, dat je dat over ze zegt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:12:46 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516261
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
totaal verschillende beweegredenen natuurlijk. Maar jodenvervolging is kennelijk prima in jouw ogen :')

Leuk dat je caland er steeds bijroept als beroepscrimineel maar het slaat kant noch wal dit te vergelijken met aanvallen supportersgroepen zoals in situaties die jij aangeeft.
Het is exact dat wat het is

Ondanks wat de caption aangeeft hier een filmpje van Maccabi hooligans die na de wedstrijd ook gewoon de confrontatie opzoeken. Die hebben sowieso al geen hele beste reputatie

twitter

Gevalletje stupid games, win stupid prices
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:14:24 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef beantherio het volgende:

[..]
8)7
Goed tegenargument, een smiley. Het is een veelzeggende reactie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genocide in Isral ontkennen is wel iets wonderlijks.
Hmm, nee hoor, het is eigenlijk erg rationeel om te doen omdat het ook de realiteit betreft: er is geen genocide in Isral. Veel oorlogsslachtoffers (die de Palestijnen over zichzelf hebben afgeroepen) staan niet gelijk aan genocide.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516297
Misschien beter om hier verder te gaan: NWS / Jodenjacht in Amsterdam
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:16:36 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516299
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is exact dat wat het is

Ondanks wat de caption aangeeft hier een filmpje van Maccabi hooligans die na de wedstrijd ook gewoon de confrontatie opzoeken. Die hebben sowieso al geen hele beste reputatie

[ x ]

Gevalletje stupid games, win stupid prices
Er worden hier Isralirs achtervolgd en in elkaar geslagen. Hoe haal jij hier dan in hemelsnaam uit dat 'Maccabi hooligans' de confrontatie zelf zouden opzoeken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516302
Bizar hoeveel mensen hier jodenhaat goedpraten :r
No bitch to me
pi_215516303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
Je zou kunnen beginnen met de daders.
Heeft GW al iets geroepen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:17:30 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516306
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er worden hier Isralirs achtervolgd en in elkaar geslagen. Hoe haal jij hier dan in hemelsnaam uit dat 'Maccabi hooligans' de confrontatie zelf zouden opzoeken?
De gasten die hier de aanval inzetten zijn van Maccabi. Kan je zien aan de paar lui die de clubkleuren nog wel dragen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:17:33 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:16 schreef TornadoDK het volgende:
Bizar hoeveel mensen hier jodenhaat goedpraten :r
En uit de verwachte hoeken natuurlijk weer.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:17:54 #211
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215516313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
Blijkbaar zie jij je eigen land liever hl langzaam maar zeker in een burgeroorlog wegzakken. Want dat is wat je uiteindelijk zult krijgen door enkel te reageren en achter de feiten aan te blijven lopen. Nouja, dat moet je dan zelf maar weten, maar ik vind juist dat jij de weg kwijt bent.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:18:03 #212
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215516314
https://www.at5.nl/artike(...)le-grenzen-te-buiten

Halsema: Op meerdere plekken in de stad supporters belaagd en mishandeld
Burgemeester Femke Halsema meldt dat supporters van Maccabi Tel Aviv op meerdere plekken in de stad zijn belaagd en mishandeld. "ME moest verschillende keren ingrijpen, Isralische supporters beschermen en naar hotels begeleiden."

"Ondanks de massale politie-inzet in de stad zijn er Isralische supporters gewond geraakt." De burgemeester zegt dat de omvang van de incidenten, slachtoffers en aanhoudingen nu in kaart wordt gebracht.

"Deze uitbarsting van geweld richting Isralische supporters gaat alle grenzen te buiten en is op geen enkele manier te verdedigen. Er is geen enkel excuus voor antisemitisch gedrag dat vannacht is vertoond door relschoppers die actief op zoek zijn gegaan naar Isralische supporters om hen aan te vallen en te mishandelen." De driehoek roept alle slachtoffers op om zich te melden bij politie en aangifte te doen.

"Zowel Isralische bezoekers als de Joodse gemeenschap moeten zich veilig kunnen voelen in Amsterdam. Er is de komende dagen extra politie op de been om de situatie te monitoren en te beheersen. Daarnaast is er extra aandacht voor de extra beveiliging van Joodse instellingen en objecten."

De burgemeester heeft een persconferentie aangekondigd. Die begint om 12 uur.

Vrij harde reactie van Halsema (voor haar). Maarja ze moet ook wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215516323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heb je de herdenking op de Dam gemist? De opstootjes in stations tijdens sit-ins? De vernieling van alles met een Joods symbool? Denk je dat ik veilig door Amsterdam kan fietsen met een Isralische vlag zolang er geen voetbalwedstrijd is?
Nee. Dat kan dus al bijna 15 jaar niet. Dus dit is een totale faal van de lokale driehoek...
Groot fan van User Wotte
pi_215516324
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er nog Israli's een Nederlands paspoort hadden eigenlijk.
... wacht even, wie denk jij die de haters zijn? :?

Want je snapt zelf wel dat dat de jodenjagers zijn, toch?

Isralirs haten ook, maar die haat is voor de jodenhaters. En dat is natuurlijk zoals het hoort. Geen tolerantie voor intolerantie meer. Maar de jodenhaters zijn het probleem en die moeten wat mij betreft hun tweede paspoort maar als enige paspoort gaan overhouden.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:19:28 #215
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215516326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is helemaal niet zo dat na de joden de christenen aan de beurt zijn. In de Koran staat nergens dat die uitgeroeid moeten worden.

Bovendien zijn de ongelovigen in de ogen van de moslims echt veel erger (dan de Christensen, niet dan de joden)

Als Christen hoef je eigenlijk niks te vrezen.
Gelukkig is dat slechts 55% van onze bevolking.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215516330
er zat zelfs een Paligekkie in het publiek bij Jeroen Pauw. die begon te zieken en kon vertrekken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215516430
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
... wacht even, wie denk jij die de haters zijn? :?

Want je snapt zelf wel dat dat de jodenjagers zijn, toch?

Isralirs haten ook, maar die haat is voor de jodenhaters. En dat is natuurlijk zoals het hoort. Geen tolerantie voor intolerantie meer. Maar de jodenhaters zijn het probleem en die moeten wat mij betreft hun tweede paspoort maar als enige paspoort gaan overhouden.
Je bent even vergeten dat dit een niet zo fijne harde kern is? Voor het eerst dat ik hoor dat voetbalsupporters lieve jongens zijn.

:)
Groot fan van User Wotte
pi_215516442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Blijkbaar zie jij je eigen land liever hl langzaam maar zeker in een burgeroorlog wegzakken. Want dat is wat je uiteindelijk zult krijgen door enkel te reageren en achter de feiten aan te blijven lopen. Nouja, dat moet je dan zelf maar weten, maar ik vind juist dat jij de weg kwijt bent.
Als we overgaan op zo'n maatregel als jij voorstelt, dan zijn we de vrije samenleving die ik zo graag wil al verloren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:30:01 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516447
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Je bent even vergeten dat dit een niet zo fijne harde kern is? Voor het eerst dat ik hoor dat voetbalsupporters lieve jongens zijn.

Ze vonden het blijkbaar ook nodig om door de minuut stilte gisteren heen te schreeuwen voor de Spaanse slachtoffers omdat Spanje geen oorlogsmiddelen meer levert aan Israel :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516448
Ga als je ZOGENAAMD pro-Palestijn bent (want gewoon anti-Jood) naar het Midden-Oosten naast je "onderdrukte" Palestijnen strijden tegen Isral om je Jodenhaat te botvieren. Of is dat minder spannend dan als hondsdolle hyena's op Isralische voetbalsupporters te jagen? Of t spannend omdat Isral uitstekend raad weet met terroristentuig?
Er kan hooguit een Independent Palestine komen. "Free" Palestine is je reinste kolder. Kijk maar naar andere islamitische faallanden.

Met Trump als president en de Senaat en wellicht ook het Huis van Afgevaardigden in Republikeinse handen, krijgt Isral gewoon cart blanche dus zwaai maar dag met je handje naar de idiote "Free" Palestine dat er nu sowieso nooit komt. "From the river to the sea, Israel will be free" is vl realistischer.

Ik heb echt niks met Republikeinen, Trump en al helemaal niks met enge oergluiperds als Vance en Johnson maar voor Israel ben ik blij dat die aan het roer komen te zitten. Isral, van harte gefeliciteerd met de Amerikaanse verkiezingen! *O*

Nog iets, ga 's n dag per jaar demonstreren voor bijvoorbeeld de Oeigoeren in China of voor vrouwenrechten in Afghanistan. Blijft 364 en in schrikkeljaren 365 dagen per jaar over voor je anti-Joodse driften. Maar nee he want Isral en Joden hebben er niks mee te maken en dan heb je geen peper in je kont? Ik zei toch 'ZOGENAAMD pro-Palestijn'? :)
pi_215516450
Gewoon de daders het land uit.
Een paar keer een goed voorbeeld stellen kan wonderen doen.
pi_215516459
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Er is niets gezegd over die harde kern, of dat het lieve jongens zouden zijn.
pi_215516468
Ik begrijp best waarom de Isralische regering geen vertrouwen heeft in de autoriteiten van Amsterdam en vliegtuigen laat sturen om hun burgers te redden van Palestijnse dan wel islamitische moordenaars. Amsterdam is het afgelopen jaar keer op keer vernield en verwoest door deze waanzinnige terroristen die op geen enkele manier zijn tegengehouden door het linkse stadsbestuur. Wanneer wordt het volk van Nederland wakker en zien zij in dat linkse politici de doodsteek zijn voor de Nederlandse rechtstaat. Ik ben geen fan van Wilders maar ik smeek God op mijn blote knien dat dat zooitje bij de komende verkiezingen wordt weggevaagd.
pi_215516475
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze vonden het blijkbaar ook nodig om door de minuut stilte gisteren heen te schreeuwen voor de Spaanse slachtoffers omdat Spanje geen oorlogsmiddelen meer levert aan Israel :`)
Oh was dat echt daarom :')
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:32:13 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:31 schreef Bassie48 het volgende:
Ik begrijp best waarom de Isralische regering geen vertrouwen heeft in de autoriteiten van Amsterdam en vliegtuigen laat sturen om hun burgers te redden van Palestijnse dan wel islamitische moordenaars. Amsterdam is het afgelopen jaar keer op keer vernield en verwoest door deze waanzinnige terroristen die op geen enkele manier zijn tegengehouden door het linkse stadsbestuur. Wanneer wordt het volk van Nederland wakker en zien zij in dat linkse politici de doodsteek zijn voor de Nederlandse rechtstaat. Ik ben geen fan van Wilders maar ik smeek God op mijn blote knien dat dat zooitje bij de komende verkiezingen wordt weggevaagd.
Newsflash: er zijn verkiezingen geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef egayalS het volgende:
Deze shitshow wordt uiteraard heel goed uitgemolken door de usual suspects.

"Iedereen haat ons. Israel is de enige plek waar joden veilig zijn" :')

Ach, the usual suspect bagatelliseert de pogrom.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:32:25 #227
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215516482
quote:

[..]
Ik heb de wedstrijd en het gedoe ervoor nauwelijks gevolgd maar de rellen erna beginnen steeds minder vreemd over te komen. Godsamme zeg..
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:32:57 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516489
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Oh was dat echt daarom :')
Jup. Daarom, dat soort lui die vrolijk het oorlogje hier willen voortzetten niet toelaten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:33:08 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Het had vooral makkelijk voorkomen kunnen worden door die lui niet toe te laten. Laat ze dat maar gewoon in eigen land uitvechten.
Dus je wilt dat de belaagde partij niet meer welkom is hier omdat een stel losgeslagen in dit geval Marokkaanse idioten dingen willen uitvechten betreffende een ander land?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:33:47 #230
38114 beantherio
pi_215516499
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ach, the usual suspect bagatelliseert de pogrom.
Nogmaals: dit is echt in de verste verte geen pogrom. Dat soort vergelijkingen zijn pas echt beledigend.
pi_215516512
quote:

[..]
Oh, dt was de oorzaak van de pogrom. :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:35:33 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516523
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Oh, dt was de oorzaak van de pogrom. :')
Nee, het geeft slechts wat context aan over de zeer lieve Maccabi supporters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:36:59 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dus je wilt dat de belaagde partij niet meer welkom is hier omdat een stel losgeslagen in dit geval Marokkaanse idioten dingen willen uitvechten betreffende een ander land?
Dat doen we toch eigenlijk aan de lopende band bij het voetbal? Waarom dan niet bij bewezen tuig uit Israel terwijl je aan de andere kant ook weet dat Mohammed en co. dit gaan aangrijpen om hetzelfde kansloze gedrag te vertonen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516546
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Isralirs zijn niet haatdragend en hebben tevens meestal geen dubbel paspoort. We hebben het hier over Nederlanders met een migratieachtergrond uit landen zoals Marokko. Daar komt (zoals wel vaker) de haat en agressie vandaan.
99,9% van de Isralirs heeft een dubbel paspoort :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:40:16 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516573
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doen we toch eigenlijk aan de lopende band bij het voetbal? Waarom dan niet bij bewezen tuig uit Israel terwijl je aan de andere kant ook weet dat Mohammed en co. dit gaan aangrijpen om hetzelfde kansloze gedrag te vertonen.
Omdat het hier niet om het voetbal ging. Zelfs strijkkwartetten worden belaagd. Moeten die ook maar wegblijven? En zangers? Andere atleten? Hoogwaardigheidsbekleders? Allemaal wegblijven omdat er anders mensen kansloos gedrag gaan vertonen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:42:23 #236
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516588
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Aangekondigd :')

Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @:caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
Oh, nu gaan we dit ook minimaliseren. Er stonden wel meer dan een paar tieners, er wordt met een megafoon gecordineerd, maar we moeten het niet zo serieus nemen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:42:53 #237
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215516593
quote:

[..]
Fijn om te horen dat onze islamitische medemensen zo begaan zijn met de getroffen Spanjaarden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:43:10 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Geen Nederlandse, omdat Nederland in principe dit niet toestaat. Dat was mijn punt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:43:16 #239
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef BEFEM het volgende:

[..]
10%

https://www.dualcitizenshipreport.org/dual-citizenship/israel/
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:44:02 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516607
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Omdat het hier niet om het voetbal ging. Zelfs strijkkwartetten worden belaagd. Moeten die ook maar wegblijven? En zangers? Andere atleten? Hoogwaardigheidsbekleders? Allemaal wegblijven omdat er anders mensen kansloos gedrag gaan vertonen?
Je hebt aan de ene kant Isralirs die een behoorlijk twijfelachtige reputatie hebben, dat heeft Maccabi zelfs in eigen land en je hebt aan de andere kant de usual suspects die dit gaan aangrijpen om de diepgewortelde jodenhaat tentoon te spreiden.

We verbieden zaken voor minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:45:48 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516621
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt aan de ene kant Isralirs die een behoorlijk twijfelachtige reputatie hebben, dat heeft Maccabi zelfs in eigen land en je hebt aan de andere kant de usual suspects die dit gaan aangrijpen om de diepgewortelde jodenhaat tentoon te spreiden.

De Pro-Palestina-demonstratie was dan ook verboden.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:46:46 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De Pro-Palestina-demonstratie was dan ook verboden.
Nee, slechts verplaatst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516662
quote:
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Maar zal dan wel kloppen :+
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:50:44 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516668
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, slechts verplaatst.
Okay "de locatie was dan ook verboden".
pi_215516672
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:00 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
van mij mag Israel hier helpen om schoon schip maken en actie te ondernemen tegen de jodenhaters hier, oa de groepen marokkaantjes die gisteren op jodenjacht was. Daar hoef je verder Amsterdam niet voor te nuken hoor. Niemand hoeft dood verder. Volgens mij ben jij de jodenhater hier maar corrigeer me vooral als dat niet zo is
Volgens mij ben jij geen hoogvlieger.
pi_215516685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij geen hoogvlieger.
:') ok jodenhater.
pi_215516815
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]
De gasten die hier de aanval inzetten zijn van Maccabi. Kan je zien aan de paar lui die de clubkleuren nog wel dragen
:')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215516973
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, het geeft slechts wat context aan over de zeer lieve Maccabi supporters.
Wat hebben Maccabisupporters en hun liefheid te maken met deze pogrom?
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:21:28 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:05 schreef RipCity het volgende:

[..]
:')
Is in dit filmpje nog wel duidelijk hoor, kan ook goed zo zijn dat het uit zelfverdediging was en ze er ook wel klaar mee waren om opgejaagd te worden. Maar toch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215517292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:24 schreef asco het volgende:
En maar naar de buitenwereld doen alsof Amsterdam een mooie en veilige stad is.
Het buitenland heeft gisteren eens goed kunnen zien wat voor ghetto Amsterdam geworden is.

ALLES waar we in het verleden voor zijn gewaarschuwd zal uitkomen.
Naeve idioten genaamd Nederlanders, decennia lang gevoed door een linkse media.
Poor kids. :N
Amsterdam gaat hier jaren lang de gevolgen van merken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215517419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:14 schreef Gia het volgende:

[..]
Och, die worden toch gewoon ook aangevallen door die pro pallies! Of durven ze dat niet? Schijten ze dan in hun jellaba, omdat het vrijdag is.
Nog niet heel lang geleden was het ieder weekend matten tussen Marokkanen en militairen in Arnhem. Die strijd werd bijna altijd verloren door de doelgroep.
pi_215517557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nog niet heel lang geleden was het ieder weekend matten tussen Marokkanen en militairen in Arnhem. Die strijd werd bijna altijd verloren door de doelgroep.
De doelgroep?
pi_215517560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Militairen? Spraken ze met elkaar af net zoals voetbalsupporters?
pi_215517583
Ik blijf het frappant vinden dat de F-SIDE vooraf aankondigt geen politieke uitingen in- en rondom het stadion te accepteren. Ik zie toch echt beelden van Marokkanen met Palestina-vlaggen die, volgens mij rondom de ArenA, provocerend rondlopen. Zover ik weet is er niet ingegrepen.

Wel duidelijk wie de baas is daar.
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:25:11 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215517679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef ISVV het volgende:
Ik blijf het frappant vinden dat de F-SIDE vooraf aankondigt geen politieke uitingen in- en rondom het stadion te accepteren. Ik zie toch echt beelden van Marokkanen met Palestina-vlaggen die, volgens mij rondom de ArenA, provocerend rondlopen. Zover ik weet is er niet ingegrepen.

Wel duidelijk wie de baas is daar.
Toen was de wedstrijd al een tijdje bezig. En de F-side houdt zich niet voor niets afzijdig met twee groepen die hier hun oorlogje willen uitvechten. Genoeg jongere aanwas binnen die club die niet zoveel heeft met dat jodengedweep. Zou ook mooi zijn voor het voetbal als dat langzaam uitsterft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215517773
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen was de wedstrijd al een tijdje bezig. En de F-side houdt zich niet voor niets afzijdig met twee groepen die hier hun oorlogje willen uitvechten. Genoeg jongere aanwas binnen die club die niet zoveel heeft met dat jodengedweep. Zou ook mooi zijn voor het voetbal als dat langzaam uitsterft
Sommige beelden waren van voor de wedstrijd, op dat plein naast die evenementenhal waar ook gevoetbald wordt. Althans, er stonden toen wel heel veel mensen nog buiten. Ook al was het tijdens de wedstrijd, er zal toch ook nog wel een deel van de harde kern in het supportershome zitten?

Verder is het feit dat ze zich afzijdig hielden juist vreemd omdat ze vooraf aangaven in te zullen gaan grijpen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:33:20 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215517774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:46 schreef beantherio het volgende:

[..]
Netanyahu heeft (voor de zoveelste keer) weer een beetje gejokt: het gaat om 2 lijnvluchten die toch al naar Amsterdam vlogen.
quote:
11:06

Extra vluchten van Amsterdam naar Tel Aviv

Minister van Infrastructuur Madlener zegt dat hij zijn Isralische collega volledige medewerking heeft toegezegd voor het landen op Schiphol van de Isralische repatriringsvluchten voor Maccabi-supporters.

Op de website van Schiphol staat dat er vandaag zes vluchten naar Tel Aviv vertrekken. Op een normale vrijdag zijn dat er twee. Morgen vertrekken er ook twee. Op een normale zaterdag is dat er een.
En zijn dus wl extra vluchten om deze mensen in veiligheid te brengen. De Isralische media berichtte daar ook niet zomaar over. Waarom jij dit weg probeerde te zetten als 'gejok' van Netanyahu blijft onduidelijk.
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:40:15 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215517854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
Sommige beelden waren van voor de wedstrijd, op dat plein naast die evenementenhal waar ook gevoetbald wordt. Althans, er stonden toen wel heel veel mensen nog buiten. Ook al was het tijdens de wedstrijd, er zal toch ook nog wel een deel van de harde kern in het supportershome zitten?

Verder is het feit dat ze zich afzijdig hielden juist vreemd omdat ze vooraf aangaven in te zullen gaan grijpen.
In het stadion ja, alles daarbuiten is niet hun pakkie an. Helemaal omdat het tegenwoordig intern ook nogal een discussie is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:42:37 #259
38114 beantherio
pi_215517877
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
En zijn dus wl extra vluchten om deze mensen in veiligheid te brengen. De Isralische media berichtte daar ook niet zomaar over. Waarom jij dit weg probeerde te zetten als 'gejok' van Netanyahu blijft onduidelijk.
Op het moment van schrijven was er toch echt slechts sprake van 2 lijnvluchten. Netanyahu loog en jij probeert dat te verhullen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:44:08 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215517889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef beantherio het volgende:

[..]
Op het moment van schrijven was er toch echt slechts sprake van 2 lijnvluchten. Netanyahu loog en jij probeert dat te verhullen.
Of je post een filmpje van een 'hooligan' die zo maar in de gracht springt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:49:26 #261
38114 beantherio
pi_215517948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Of je post een filmpje van een 'hooligan' die zo maar in de gracht springt.
Toeristen springen in Amsterdam met de regelmaat van de klok in de gracht op uit de hand gelopen avondjes uit. Vinden we dat nu ineens vreemd?
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:49:48 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215517953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:49 schreef beantherio het volgende:

[..]
Toeristen springen in Amsterdam met de regelmaat van de klok in de gracht op uit de hand gelopen avondjes uit. Vinden we dat nu ineens vreemd?
Gezien de setting gisteren... ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215518041
Ik denk dat het argument dat deze ‘demonstraties’ niet kunnen worden verboden geen steek meer houdt. Het zijn geen demonstraties, het zijn uitingen van terrorisme en georganiseerde misdaad.
pi_215518055
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:40 schreef Caland het volgende:

[..]
In het stadion ja, alles daarbuiten is niet hun pakkie an. Helemaal omdat het tegenwoordig intern ook nogal een discussie is.
Lees het statement van de F-SIDE nog maar eens door, ze gaven het "binnen en buiten het stadion" niet te tolereren.
Dat het intern een discussie is zal best, maar maak dan niet zo'n ruig statement.
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:01:17 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215518086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef ISVV het volgende:

[..]
Lees het statement van de F-SIDE nog maar eens door, ze gaven het "binnen en buiten het stadion" niet te tolereren.
Dat het intern een discussie is zal best, maar maak dan niet zo'n ruig statement.
Omdat ze eerst voor de poorten van de f-side wilden protesteren. Dat werd later verplaatst naar een stukje buiten het stadiongebied aan de rustige kant van dat station/spoor als ik het goed heb.

Vlak voor/tijdens de wedstrijd is dat groepje gaan lopen, maar toen zat iedereen al een tijdje in het stadion natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215518993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
De doelgroep?
De Marokkaanse jongeren.
pi_215519032
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Militairen? Spraken ze met elkaar af net zoals voetbalsupporters?
Nee na een oefening met je peloton door naar de kroeg. Weinig slaap gehad, twee weken macho zitten oefenen op geweld en dan een zuigend ettertje tegenkomen.
pi_215520047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
Een land dat actief bezig is met een genocide toelaten bij Uefa toernooien :')
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden :')

Dit is al het zoveelste incident met Isralirs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein :')
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden. :') Always the victim , always the victim :')
Er werd eergisteren in verschillende appgroepen al opgeroepen tot jodenjachten, dwaas. Vandaar de waarschuwing door veiligheidsdiensten aan de Nederlandse overheid die nu bekend worden. En dit zijn geen “Amsterdammers” die iets niet pikken, dit is import tuig waardoor nu eindelijk bij autochtoon Nederland de ogen opengaan dat het tijd wordt voor denaturalisatie en deportatie en dat het genoeg is geweest met die multikul ellende. “Free the Netherlands” van niet wersterse immigranten NU.
pi_215520645
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit ja. Voetbalhooligans vs Hamas-fans, allebei kansloze groepen. En dat breekt onze hoofdstad af, mooi man :{
pi_215520774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Waarom zeg je dit? Op mij komt het over of je een pogrom een "reactie" noemt. Klopt dat?
Progrom verliest zo wel aan waarde als je het hier ook al voor gaat gebruiken
pi_215521118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Aldus meneer genocide. De ironie 😂
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:22:42 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215521259
quote:

[..]
Precies. 7 oktober, dat was pas een pogrom.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:30:00 #273
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215521339
quote:

[..]
Genocide, ook al zo'n woord dat blijkbaar iets anders betekent tegenwoordig.
pi_215521675
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Genocide, ook al zo'n woord dat blijkbaar iets anders betekent tegenwoordig.
Ja zolang de daders uit die zionistische kolonie komen mag het niet zo heten. Ze hebben zelf het alleenrecht daarop.
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:52:42 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215521686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:51 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja zolang de daders uit die zionistische kolonie komen mag het niet zo heten. Ze hebben zelf het alleenrecht daarop.
Leg dan eens uit hoe het kan dat er alleen maar meer Palestijnen zijn dan een paar jaar terug?

Zijn die joden dan zo slecht in een potje genocide? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215521877
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Leg dan eens uit hoe het kan dat er alleen maar meer Palestijnen zijn dan een paar jaar terug?

Zijn die joden dan zo slecht in een potje genocide? :').
🤭
pi_215522685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit ja. Voetbalhooligans vs Hamas-fans, allebei kansloze groepen. En dat breekt onze hoofdstad af, mooi man :{
Het gros van die Maccabi-gasten waren gewoon doorsnee supporters hoor. En volgens mij werd de stad niet afgebroken, al heb ik daar mbt Amsterdam weinig moeite mee.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:19:05 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215522734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het gros van die Maccabi-gasten waren gewoon doorsnee supporters hoor. En volgens mij werd de stad niet afgebroken, al heb ik daar mbt Amsterdam weinig moeite mee.
Ik weet dat het schertsend is hoor, maar blijft toch apart om elke keer te moeten lezen dat mijn stad maar afgebroken moet worden, afgestoken richting zee etc etc. Terwijl er hier hele volksstammen dagelijks prediken voor tolerantie naar in dit geval Palestijnen die het hele westen haten :').
Get woke, go broke!
pi_215522771
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik weet dat het schertsend is hoor, maar blijft toch apart om elke keer te moeten lezen dat mijn stad maar afgebroken moet worden, afgestoken richting zee etc etc. Terwijl er hier hele volksstammen dagelijks prediken voor tolerantie naar in dit geval Palestijnen die het hele westen haten :').
Hoe vind je zelf dat het gaat in jouw stad de afgelopen jaren?
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:24:24 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215522785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoe vind je zelf dat het gaat in jouw stad de afgelopen jaren?
Ja, kut uiteraard :').

Maar ik doelde meer dat als we het in Nederland al niet eens kunnen worden van stad tot stad, hoe had de multiculti dan ooit een succes kunnen worden? O-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:25:51 #281
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215522806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, kut uiteraard :').

Maar ik doelde meer dat als we het in Nederland al niet eens kunnen worden van stad tot stad, hoe had de multiculti dan ooit een succes kunnen worden? O-).
Met heel veel indoctrinatie opvoeding.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215527070
quote:

[..]
Ja of nee?
  Moderator zaterdag 9 november 2024 @ 01:50:26 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215527159
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Lijkt logisch want er vliegen 2600 extra mensen heen en weer

Voor Schiphol is het geen normale zaterdag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215531295
Na pogrom in Amsterdam is positie Halsema onhoudbaar
Incompetente burgemeester moet per direct weg

https://opiniez.com/2024/(...)aar/inesvanbokhoven/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:07:46 #286
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215533337
Hier weer een gezellige actie om de dialoog open te houden:

https://www.telegraaf.nl/(...)austmuseum-amsterdam

Je zult maar schoonmaker zijn. Of buurtbewoner die de boel netjes probeert te houden.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:10:43 #287
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:07 schreef Qarrad het volgende:
Hier weer een gezellige actie om de dialoog open te houden:

https://www.telegraaf.nl/(...)austmuseum-amsterdam

Je zult maar schoonmaker zijn. Of buurtbewoner die de boel netjes probeert te houden.
Snijden en messen en bloeddorstigheid... de manier die we kennen van deze 'voor de mensenrechten' vechtende strijders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215534182
twitter
pi_215534316
quote:
Laat dit even tot u doordringen: militairen moesten Kristallnacht-herdenking beschermen
https://www.ewmagazine.nl(...)g-amsterdam-1437654/
https://www.geenstijl.nl/(...)feiten-dit-ooit-weer

Afgelopen nacht was werd de Kristallnacht herdacht. Toch dreigt antisemitisme het nieuwe normaal te worden, schrijft Afshin Ellian.

Joden werden in Amsterdam aangevallen door jihad-aanhangers. Onder het mom van ‘Free Palestine’ werden Isralirs in Amsterdam mishandeld. Waar ligt Palestina? Waar begint en eindigt Palestina? Kennelijk ligt het ook in Amsterdam. Jarenlang werden politiek en media gewaarschuwd voor toenemend antisemitisme, voornamelijk van islamitische immigranten. Politieke partijen moeten zich schamen, zich verantwoordelijk voelen voor het negeren van Jodenhaat. Nederland was en is vol van wegkijkers. En zie nu de vruchten daarvan, 86 jaar na de Kristallnacht, het begin van de massale Jodenvervolging in Europa.

[…]
pi_215534332
twitter
pi_215534431
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:17 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Ik hoop dat hier een reactie op komt, want het zou verschrikkelijk zijn als het waar is. Moeten burgers soms ter compensatie van afwezige/onwillige agenten hun huizen open gaan stellen voor joden zodat ze ergens veilig zijn?
pi_215534442
quote:
[ x ]
Deze jodenjacht is natuurlijk ook de schuld van maccabi tel aviv supporters.
Zonder wrijving geen glans
pi_215534463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:27 schreef Haags het volgende:

[..]
Deze jodenjacht is natuurlijk ook de schuld van maccabi tel aviv supporters.
Het is een ongekende provocatie dat een Isralische tv-crew hier meent te kunnen filmen.
pi_215534468
quote:
[ x ]
Dat volkomen gbrek aan ingrijpen van degenen die geacht worden te handhaven is gekmakend. Al maanden. Soms staan ze er een beetje bij te kijken hoe gewelddadige demonstranten een eigen Sturmabteilung hebben meegenomen, in weer andere gevallen zijn ze helemaal in geen velden of wegen te bekennen. We hebben het geweldsmonopolie aan de overheid gegeven met het concept dat deze ons zou beschermen. Wat is daarvan over als bepaalde groepen niet langer bescherming meer hoeven te verwachten?
pi_215534479
Activist spant kort geding aan tegen noodverordening en demonstratieverbod in stad
https://www.at5.nl/artike(...)tratieverbod-in-stad
pi_215534487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:30 schreef Aether het volgende:
Activist spant kort geding aan tegen noodverordening en demonstratieverbod in stad
https://www.at5.nl/artike(...)tratieverbod-in-stad
Frank van der Linde. Goh, die naam komt lichtelijk bekend voor.
pi_215534488
Ik zag bij Humberto dat er zelfs receptionistes van hotels doorgaven aan vrienden/familie op welke kamers de joden zaten. Dit gaat echt nog zoveel verder…dit is in 80 jaar in Nederland niet meer vertoont. Onvoorstelbaar. Het maakt me diep en diep triest. Dit komt nooit meer goed, de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn groeien en groeien, terwijl de politie nu al geen kant meer durft te kiezen uit pure angst voor rellen van de Islam jeugd, laat staan dat ze dat nog kunnen over een paar jaar, als die groep ng weer groter en luider is geworden.
pi_215534499
In een reactie wordt dit filmpje getoond en wordt juist gezegd dat ze gescorteerd zijn naar hun hotel (en ik neem dan aan door de politie - je ziet even een agent in beeld - maar heel duidelijk is dat ook weer niet).

twitter
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:34:33 #299
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215534525
quote:
[ x ]
Allejezus, dit kan toch niet het hele verhaal zijn!?

De politie staat er al gekleurd op met hun onmacht afgelopen donderdagnacht, doen ze dit.

Ik kan niet geloven dat dit echt zo gegaan is.

Toch?
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:35:40 #300
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215534545
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zag bij Humberto dat er zelfs receptionistes van hotels doorgaven aan vrienden/familie op welke kamers de joden zaten. Dit gaat echt nog zoveel verder…dit is in 80 jaar in Nederland niet meer vertoont. Onvoorstelbaar. Het maakt me diep en diep triest. Dit komt nooit meer goed, de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn groeien en groeien, terwijl de politie nu al geen kant meer durft te kiezen uit pure angst voor rellen van de Islam jeugd, laat staan dat ze dat nog kunnen over een paar jaar, als die groep ng weer groter en luider is geworden.
Nou, die zijn dan makkelijk te vinden voor opruiing en meewerken aan het plegen van geweld als dat waar is...
pi_215534556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Allejezus, dit kan toch niet het hele verhaal zijn!?

De politie staat er al gekleurd op met hun onmacht afgelopen donderdagnacht, doen ze dit.

Ik kan niet geloven dat dit echt zo gegaan is.

Toch?
Ik schort m'n oordeel in ieder geval op. Het is natuurlijk al erg genoeg dat dit gebeurt, maar het is moeilijk te geloven dat de politie zonder een goede reden dienst weigert. Dat vind ik heel moeilijk om me voor te stellen na de afgelopen dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')