abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215516253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Walgelijk schijtvolk.

Geen andere woorden voor.
't Kan handig zijn om even te verduidelijken welk volk je bedoelt. Volgens menigeen hier hebben de slachtoffers het namelijk aan zichzelf te wijten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Sport vrijdag 8 november 2024 @ 09:12:16 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215516254
Genocide in Israël ontkennen is wel iets wonderlijks. Daar gebeuren toch ook gewoon nare dingen. Twee kanten kunnen fout zijn (en Hamas is minstens zo fout)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Walgelijk schijtvolk.

Geen andere woorden voor.
Dat zullen de Israëliers leuk vinden, dat je dat over ze zegt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:12:46 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516261
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
totaal verschillende beweegredenen natuurlijk. Maar jodenvervolging is kennelijk prima in jouw ogen :')

Leuk dat je caland er steeds bijroept als beroepscrimineel maar het slaat kant noch wal dit te vergelijken met aanvallen supportersgroepen zoals in situaties die jij aangeeft.
Het is exact dat wat het is

Ondanks wat de caption aangeeft hier een filmpje van Maccabi hooligans die na de wedstrijd ook gewoon de confrontatie opzoeken. Die hebben sowieso al geen hele beste reputatie

twitter

Gevalletje stupid games, win stupid prices
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:14:24 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef beantherio het volgende:

[..]
8)7
Goed tegenargument, een smiley. Het is een veelzeggende reactie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genocide in Israël ontkennen is wel iets wonderlijks.
Hmm, nee hoor, het is eigenlijk erg rationeel om te doen omdat het ook de realiteit betreft: er is geen genocide in Israël. Veel oorlogsslachtoffers (die de Palestijnen over zichzelf hebben afgeroepen) staan niet gelijk aan genocide.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516297
Misschien beter om hier verder te gaan: NWS / Jodenjacht in Amsterdam
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:16:36 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516299
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is exact dat wat het is

Ondanks wat de caption aangeeft hier een filmpje van Maccabi hooligans die na de wedstrijd ook gewoon de confrontatie opzoeken. Die hebben sowieso al geen hele beste reputatie

[ x ]

Gevalletje stupid games, win stupid prices
Er worden hier Israëliërs achtervolgd en in elkaar geslagen. Hoe haal jij hier dan in hemelsnaam uit dat 'Maccabi hooligans' de confrontatie zelf zouden opzoeken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516302
Bizar hoeveel mensen hier jodenhaat goedpraten :r
No bitch to me
pi_215516303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
Je zou kunnen beginnen met de daders.
Heeft GW al iets geroepen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:17:30 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516306
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er worden hier Israëliërs achtervolgd en in elkaar geslagen. Hoe haal jij hier dan in hemelsnaam uit dat 'Maccabi hooligans' de confrontatie zelf zouden opzoeken?
De gasten die hier de aanval inzetten zijn van Maccabi. Kan je zien aan de paar lui die de clubkleuren nog wel dragen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:17:33 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:16 schreef TornadoDK het volgende:
Bizar hoeveel mensen hier jodenhaat goedpraten :r
En uit de verwachte hoeken natuurlijk weer.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:17:54 #211
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215516313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
Blijkbaar zie jij je eigen land liever héél langzaam maar zeker in een burgeroorlog wegzakken. Want dat is wat je uiteindelijk zult krijgen door enkel te reageren en achter de feiten aan te blijven lopen. Nouja, dat moet je dan zelf maar weten, maar ik vind juist dat jij de weg kwijt bent.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:18:03 #212
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215516314
https://www.at5.nl/artike(...)le-grenzen-te-buiten

Halsema: Op meerdere plekken in de stad supporters belaagd en mishandeld
Burgemeester Femke Halsema meldt dat supporters van Maccabi Tel Aviv op meerdere plekken in de stad zijn belaagd en mishandeld. "ME moest verschillende keren ingrijpen, Israëlische supporters beschermen en naar hotels begeleiden."

"Ondanks de massale politie-inzet in de stad zijn er Israëlische supporters gewond geraakt." De burgemeester zegt dat de omvang van de incidenten, slachtoffers en aanhoudingen nu in kaart wordt gebracht.

"Deze uitbarsting van geweld richting Israëlische supporters gaat alle grenzen te buiten en is op geen enkele manier te verdedigen. Er is geen enkel excuus voor antisemitisch gedrag dat vannacht is vertoond door relschoppers die actief op zoek zijn gegaan naar Israëlische supporters om hen aan te vallen en te mishandelen." De driehoek roept alle slachtoffers op om zich te melden bij politie en aangifte te doen.

"Zowel Israëlische bezoekers als de Joodse gemeenschap moeten zich veilig kunnen voelen in Amsterdam. Er is de komende dagen extra politie op de been om de situatie te monitoren en te beheersen. Daarnaast is er extra aandacht voor de extra beveiliging van Joodse instellingen en objecten."

De burgemeester heeft een persconferentie aangekondigd. Die begint om 12 uur.

Vrij harde reactie van Halsema (voor haar). Maarja ze moet ook wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215516323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heb je de herdenking op de Dam gemist? De opstootjes in stations tijdens sit-ins? De vernieling van alles met een Joods symbool? Denk je dat ik veilig door Amsterdam kan fietsen met een Israëlische vlag zolang er geen voetbalwedstrijd is?
Nee. Dat kan dus al bijna 15 jaar niet. Dus dit is een totale faal van de lokale driehoek...
Groot fan van User Wotte
pi_215516324
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er nog Israëli's een Nederlands paspoort hadden eigenlijk.
... wacht even, wie denk jij die de haters zijn? :?

Want je snapt zelf wel dat dat de jodenjagers zijn, toch?

Israëliërs haten ook, maar die haat is voor de jodenhaters. En dat is natuurlijk zoals het hoort. Geen tolerantie voor intolerantie meer. Maar de jodenhaters zijn het probleem en die moeten wat mij betreft hun tweede paspoort maar als enige paspoort gaan overhouden.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:19:28 #215
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215516326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is helemaal niet zo dat na de joden de christenen aan de beurt zijn. In de Koran staat nergens dat die uitgeroeid moeten worden.

Bovendien zijn de ongelovigen in de ogen van de moslims echt veel erger (dan de Christensen, niet dan de joden)

Als Christen hoef je eigenlijk niks te vrezen.
Gelukkig is dat slechts 55% van onze bevolking.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215516330
er zat zelfs een Paligekkie in het publiek bij Jeroen Pauw. die begon te zieken en kon vertrekken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215516430
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:19 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
... wacht even, wie denk jij die de haters zijn? :?

Want je snapt zelf wel dat dat de jodenjagers zijn, toch?

Israëliërs haten ook, maar die haat is voor de jodenhaters. En dat is natuurlijk zoals het hoort. Geen tolerantie voor intolerantie meer. Maar de jodenhaters zijn het probleem en die moeten wat mij betreft hun tweede paspoort maar als enige paspoort gaan overhouden.
Je bent even vergeten dat dit een niet zo fijne harde kern is? Voor het eerst dat ik hoor dat voetbalsupporters lieve jongens zijn.

:)
Groot fan van User Wotte
pi_215516442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Blijkbaar zie jij je eigen land liever héél langzaam maar zeker in een burgeroorlog wegzakken. Want dat is wat je uiteindelijk zult krijgen door enkel te reageren en achter de feiten aan te blijven lopen. Nouja, dat moet je dan zelf maar weten, maar ik vind juist dat jij de weg kwijt bent.
Als we overgaan op zo'n maatregel als jij voorstelt, dan zijn we de vrije samenleving die ik zo graag wil al verloren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:30:01 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516447
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Je bent even vergeten dat dit een niet zo fijne harde kern is? Voor het eerst dat ik hoor dat voetbalsupporters lieve jongens zijn.

Ze vonden het blijkbaar ook nodig om door de minuut stilte gisteren heen te schreeuwen voor de Spaanse slachtoffers omdat Spanje geen oorlogsmiddelen meer levert aan Israel :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516448
Ga als je ZOGENAAMD pro-Palestijn bent (want gewoon anti-Jood) naar het Midden-Oosten naast je "onderdrukte" Palestijnen strijden tegen Israël om je Jodenhaat te botvieren. Of is dat minder spannend dan als hondsdolle hyena's op Israëlische voetbalsupporters te jagen? Of té spannend omdat Israël uitstekend raad weet met terroristentuig?
Er kan hooguit een Independent Palestine komen. "Free" Palestine is je reinste kolder. Kijk maar naar andere islamitische faallanden.

Met Trump als president en de Senaat en wellicht ook het Huis van Afgevaardigden in Republikeinse handen, krijgt Israël gewoon cart blanche dus zwaai maar dag met je handje naar de idiote "Free" Palestine dat er nu sowieso nooit komt. "From the river to the sea, Israel will be free" is véél realistischer.

Ik heb echt niks met Republikeinen, Trump en al helemaal niks met enge oergluiperds als Vance en Johnson maar voor Israel ben ik blij dat die aan het roer komen te zitten. Israël, van harte gefeliciteerd met de Amerikaanse verkiezingen! *O*

Nog iets, ga 's één dag per jaar demonstreren voor bijvoorbeeld de Oeigoeren in China of voor vrouwenrechten in Afghanistan. Blijft 364 en in schrikkeljaren 365 dagen per jaar over voor je anti-Joodse driften. Maar nee he want Israël en Joden hebben er niks mee te maken en dan heb je geen peper in je kont? Ik zei toch 'ZOGENAAMD pro-Palestijn'? :)
pi_215516450
Gewoon de daders het land uit.
Een paar keer een goed voorbeeld stellen kan wonderen doen.
pi_215516459
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Er is niets gezegd over die harde kern, of dat het lieve jongens zouden zijn.
pi_215516468
Ik begrijp best waarom de Israëlische regering geen vertrouwen heeft in de autoriteiten van Amsterdam en vliegtuigen laat sturen om hun burgers te redden van Palestijnse dan wel islamitische moordenaars. Amsterdam is het afgelopen jaar keer op keer vernield en verwoest door deze waanzinnige terroristen die op geen enkele manier zijn tegengehouden door het linkse stadsbestuur. Wanneer wordt het volk van Nederland wakker en zien zij in dat linkse politici de doodsteek zijn voor de Nederlandse rechtstaat. Ik ben geen fan van Wilders maar ik smeek God op mijn blote knieën dat dat zooitje bij de komende verkiezingen wordt weggevaagd.
pi_215516475
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze vonden het blijkbaar ook nodig om door de minuut stilte gisteren heen te schreeuwen voor de Spaanse slachtoffers omdat Spanje geen oorlogsmiddelen meer levert aan Israel :`)
Oh was dat echt daarom :')
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:32:13 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:31 schreef Bassie48 het volgende:
Ik begrijp best waarom de Israëlische regering geen vertrouwen heeft in de autoriteiten van Amsterdam en vliegtuigen laat sturen om hun burgers te redden van Palestijnse dan wel islamitische moordenaars. Amsterdam is het afgelopen jaar keer op keer vernield en verwoest door deze waanzinnige terroristen die op geen enkele manier zijn tegengehouden door het linkse stadsbestuur. Wanneer wordt het volk van Nederland wakker en zien zij in dat linkse politici de doodsteek zijn voor de Nederlandse rechtstaat. Ik ben geen fan van Wilders maar ik smeek God op mijn blote knieën dat dat zooitje bij de komende verkiezingen wordt weggevaagd.
Newsflash: er zijn verkiezingen geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef egayalS het volgende:
Deze shitshow wordt uiteraard heel goed uitgemolken door de usual suspects.

"Iedereen haat ons. Israel is de enige plek waar joden veilig zijn" :')

Ach, the usual suspect bagatelliseert de pogrom.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:32:25 #227
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215516482
quote:

[..]
Ik heb de wedstrijd en het gedoe ervoor nauwelijks gevolgd maar de rellen erna beginnen steeds minder vreemd over te komen. Godsamme zeg..
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:32:57 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516489
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Oh was dat echt daarom :')
Jup. Daarom, dat soort lui die vrolijk het oorlogje hier willen voortzetten niet toelaten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:33:08 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Het had vooral makkelijk voorkomen kunnen worden door die lui niet toe te laten. Laat ze dat maar gewoon in eigen land uitvechten.
Dus je wilt dat de belaagde partij niet meer welkom is hier omdat een stel losgeslagen in dit geval Marokkaanse idioten dingen willen uitvechten betreffende een ander land?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:33:47 #230
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215516499
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ach, the usual suspect bagatelliseert de pogrom.
Nogmaals: dit is echt in de verste verte geen pogrom. Dat soort vergelijkingen zijn pas echt beledigend.
pi_215516512
quote:

[..]
Oh, dát was de oorzaak van de pogrom. :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:35:33 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516523
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Oh, dát was de oorzaak van de pogrom. :')
Nee, het geeft slechts wat context aan over de zeer lieve Maccabi supporters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:36:59 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dus je wilt dat de belaagde partij niet meer welkom is hier omdat een stel losgeslagen in dit geval Marokkaanse idioten dingen willen uitvechten betreffende een ander land?
Dat doen we toch eigenlijk aan de lopende band bij het voetbal? Waarom dan niet bij bewezen tuig uit Israel terwijl je aan de andere kant ook weet dat Mohammed en co. dit gaan aangrijpen om hetzelfde kansloze gedrag te vertonen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516546
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israëliërs zijn niet haatdragend en hebben tevens meestal geen dubbel paspoort. We hebben het hier over Nederlanders met een migratieachtergrond uit landen zoals Marokko. Daar komt (zoals wel vaker) de haat en agressie vandaan.
99,9% van de Israëliërs heeft een dubbel paspoort :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:40:16 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516573
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doen we toch eigenlijk aan de lopende band bij het voetbal? Waarom dan niet bij bewezen tuig uit Israel terwijl je aan de andere kant ook weet dat Mohammed en co. dit gaan aangrijpen om hetzelfde kansloze gedrag te vertonen.
Omdat het hier niet om het voetbal ging. Zelfs strijkkwartetten worden belaagd. Moeten die ook maar wegblijven? En zangers? Andere atleten? Hoogwaardigheidsbekleders? Allemaal wegblijven omdat er anders mensen kansloos gedrag gaan vertonen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:42:23 #236
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516588
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Aangekondigd :')

Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @:caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
Oh, nu gaan we dit ook minimaliseren. Er stonden wel meer dan een paar tieners, er wordt met een megafoon gecoördineerd, maar we moeten het niet zo serieus nemen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:42:53 #237
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215516593
quote:

[..]
Fijn om te horen dat onze islamitische medemensen zo begaan zijn met de getroffen Spanjaarden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:43:10 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Geen Nederlandse, omdat Nederland in principe dit niet toestaat. Dat was mijn punt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:43:16 #239
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef BEFEM het volgende:

[..]
10%

https://www.dualcitizenshipreport.org/dual-citizenship/israel/
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:44:02 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516607
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Omdat het hier niet om het voetbal ging. Zelfs strijkkwartetten worden belaagd. Moeten die ook maar wegblijven? En zangers? Andere atleten? Hoogwaardigheidsbekleders? Allemaal wegblijven omdat er anders mensen kansloos gedrag gaan vertonen?
Je hebt aan de ene kant Israëliërs die een behoorlijk twijfelachtige reputatie hebben, dat heeft Maccabi zelfs in eigen land en je hebt aan de andere kant de usual suspects die dit gaan aangrijpen om de diepgewortelde jodenhaat tentoon te spreiden.

We verbieden zaken voor minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:45:48 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516621
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt aan de ene kant Israëliërs die een behoorlijk twijfelachtige reputatie hebben, dat heeft Maccabi zelfs in eigen land en je hebt aan de andere kant de usual suspects die dit gaan aangrijpen om de diepgewortelde jodenhaat tentoon te spreiden.

We verbieden zaken voor minder.
De Pro-Palestina-demonstratie was dan ook verboden.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:46:46 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De Pro-Palestina-demonstratie was dan ook verboden.
Nee, slechts verplaatst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516662
quote:
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Maar zal dan wel kloppen :+
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:50:44 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516668
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, slechts verplaatst.
Okay "de locatie was dan ook verboden".
pi_215516672
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:00 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
van mij mag Israel hier helpen om schoon schip maken en actie te ondernemen tegen de jodenhaters hier, oa de groepen marokkaantjes die gisteren op jodenjacht was. Daar hoef je verder Amsterdam niet voor te nuken hoor. Niemand hoeft dood verder. Volgens mij ben jij de jodenhater hier maar corrigeer me vooral als dat niet zo is
Volgens mij ben jij geen hoogvlieger.
pi_215516685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij geen hoogvlieger.
:') ok jodenhater.
pi_215516815
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]
De gasten die hier de aanval inzetten zijn van Maccabi. Kan je zien aan de paar lui die de clubkleuren nog wel dragen
:')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215516973
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, het geeft slechts wat context aan over de zeer lieve Maccabi supporters.
Wat hebben Maccabisupporters en hun liefheid te maken met deze pogrom?
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:21:28 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:05 schreef RipCity het volgende:

[..]
:')
Is in dit filmpje nog wel duidelijk hoor, kan ook goed zo zijn dat het uit zelfverdediging was en ze er ook wel klaar mee waren om opgejaagd te worden. Maar toch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215517292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:24 schreef asco het volgende:
En maar naar de buitenwereld doen alsof Amsterdam een mooie en veilige stad is.
Het buitenland heeft gisteren eens goed kunnen zien wat voor ghetto Amsterdam geworden is.

ALLES waar we in het verleden voor zijn gewaarschuwd zal uitkomen.
Naïeve idioten genaamd Nederlanders, decennia lang gevoed door een linkse media.
Poor kids. :N
Amsterdam gaat hier jaren lang de gevolgen van merken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')