abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:52:08 #151
3542 Gia
User under construction
pi_215516013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Christenen worden niet als ongelovigen gezien in het algemeen hoor. Allah is gewoon God, de God van Abraham en dus dezelfde God voor Joden, Christenen en Moslims
Qur'an 8:12- Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur'an.

Hoe verklaar je deze dan?
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:53:04 #152
3542 Gia
User under construction
pi_215516022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Torah staat ook vol met genocide
Oproepjes om het te plegen? Of geschiedenisverhalen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:54:12 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215516035
Kunnen we de religie-discussie buiten dit topic houden, mensen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:54:12 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is geen uitstekend idee, het is een overdreven reactie, een schending van rechten en het creëert een precedent. Waar zullen we familieleden nog meer verantwoordelijk voor houden? Zijn jouw ouders ook verantwoordelijk voor wat je hier zegt?

Houd het hoofd koel en reageer proportioneel, zou ik zeggen.
Dan verschillen we daar van mening. Ik vind ook niet dat je bij zulk gedrag nog over 'rechten' moet gaan beginnen. De realiteit is dat je dit moet aanpakken en dat gaat niet met een simpele tik op de vingers (als zulke figuren überhaupt al gepakt worden).

Daarnaast zijn mijn posts altijd goed verwoord en sterk onderbouwd, mijn familie hoeft zich daar dus niet druk over te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516037
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Zonder bronvermelding ben ik niet onder de indruk @:bofjijff . :)
Israeli soccer fans attacked in Amsterdam, Israeli and Dutch authorities say. Kostte me 2 seconden om te vinden.

quote:
Wat marrekanen die paar Joden een pak slaag geven poe poe. Zoals ik al zei, iedereen is even vergeten dat de Synogogen en Joodse scholen en bejaardentehuizen al minstens 15 jaar bewaakt worden. Enorm dom van Halalsema om deze supporters uberhauot toe te staan.
Ook jij legt de schuld bij de slachtoffers. Richt je op de daders.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:54:32 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516041
quote:

[..]
Zonder bronvermelding ben ik niet onder de indruk @:bofjijff . :) Wat marrekanen die paar Joden een pak slaag geven poe poe. Zoals ik al zei, iedereen is even vergeten dat de Synogogen en Joodse scholen en bejaardentehuizen al minstens 15 jaar bewaakt worden. Enorm dom van Halalsema om deze supporters uberhauot toe te staan.
Snap ik ook niet zo nee. Die gasten worden nergens toegelaten in Europa, spelen hun thuiswedstrijden in Belgrado of all places

Gaan ook gewoon vrolijk hun oorlogje hier naspelen gezien de vernielingen en liedjes die de oorlog verheerlijken, maar wel massaal in de slachtofferrol als dat dan beantwoord wordt

Voetbalrelletjes die vervolgens weer massaal worden uitgemolken, what a time to be alive.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:54:49 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215516047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het geen probleem is. Ik zeg alleen dat de Islam niet inherent anti-christelijk is, zoals beweerd werd.
De islam is inherent anti ALLE andersdenkenen. Als je dat nu nog steeds niet doorhebt, heb je de afgelopen 30 jaar gewoon niet goed opgelet.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:54:53 #158
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215516048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
"Maar hunnie doen het ook :'( "

Ja, dat praat de pogrom van gisteravond helemaal goed! ^O^
Dit een pogrom noemen is een belediging van diegenen die echte pogroms hebben ondergaan. o|O
pi_215516053
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:45 schreef Caland het volgende:

[..]
In Rome ontkwam ik er niet echt aan. Toen werden we na de wedstrijd ook op het station gedropt en zoek het maar uit

Liepen die Italiaantjes de hele wijk af met messen en gebroken flessen
Dan zou je het zelf wel gemaakt hebben.
Groot fan van User Wotte
pi_215516056
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan verschillen we daar van mening. Ik vind ook niet dat je bij zulk gedrag nog over 'rechten' moet gaan beginnen. De realiteit is dat je dit moet aanpakken en dat gaat niet met een simpele tik op de vingers (als zulke figuren überhaupt al gepakt worden).
Zelfs veroordeelden hebben rechten. Dat is een fundament van onze rechtsstaat, je weet wel, die ontwikkelde, vrije samenleving die we willen beschermen.

quote:
Daarnaast zijn mijn posts altijd goed verwoord en sterk onderbouwd, mijn familie hoeft zich daar dus niet druk over te maken.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:55:26 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef Perrin het volgende:
Dat is nogal lastig aangezien dit de onderliggende reden is van deze situatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215516059
quote:

[..]
Zonder bronvermelding ben ik niet onder de indruk @:bofjijff . :) Wat marrekanen die paar Joden een pak slaag geven poe poe. Zoals ik al zei, iedereen is even vergeten dat de Synogogen en Joodse scholen en bejaardentehuizen al minstens 15 jaar bewaakt worden. Enorm dom van Halalsema om deze supporters uberhauot toe te staan.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html

Het is vooral dom om het islamitisch tuig vrij spel te geven. Halsema heeft geen ruggengraat en staat sowieso aan de verkeerde kant
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:57:23 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516083
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Snap ik ook niet zo nee. Die gasten worden nergens toegelaten in Europa, spelen hun thuiswedstrijden in Belgrado of all places

Gaan ook gewoon vrolijk hun oorlogje hier naspelen gezien de vernielingen en liedjes die de oorlog verheerlijken, maar wel massaal in de slachtofferrol als dat dan beantwoord wordt

Voetbalrelletjes die vervolgens weer massaal worden uitgemolken, what a time to be alive.
Bijzonder weer, ook jij doet dus al aan victim-blaming. Deze Joden hadden het eigenlijk over zichzelf afgeroepen.

Sure, Jan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:57:26 #164
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516085
quote:

[..]

Nee, de jodenjacht was van tevoren letterlijk aangekondigd, dit was geen reactie op (overigens belachelijk) gedrag.
pi_215516087
Je kan nu al weten dat er geen 1 ‘dader’ gevonden gaat worden ondanks de woorden van schoof.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215516089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Moslims gebruiken altijd prop
[..]
Een snelle google check en ik had al het volgende gevonden, gaat over niet geloven in Allah. Dus ook christenen.

Qur'an 2:191-Slay the unbelievers wherever you find them.

Qur'an 3:28 Muslims must not take the infidels as friends.

Qur'an 3:85- Any religion other than Islam is not acceptable.

Qur'an 5:33- Maim and crucify the infidels if they criticize Islam

Qur'an 8:12- Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur'an.

Qur'an 8:60- Muslims must muster all weapons to terrorize the infidels.

Qur'an 8:65 The unbelievers are stupid; urge the Muslims to fight them.

Qur'an 9:5 When opportunity arises, kill the infidels wherever you catch them.

Qur'an 9:123- Make war on the infidels living in your neighborhood.

Qur'an 47:4- Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them.

Gezellig allemaal.
Wat een kut geloof.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:58:01 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215516094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef RipCity het volgende:
Je kan nu al weten dat er geen 1 ‘dader’ gevonden gaat worden ondanks de woorden van schoof.
Er zijn zo'n 60 mensen opgepakt, dus het lijkt me van wel.
pi_215516096
quote:

[..]

Ze hebben gewoon lopen slapen bij de lokale driehoek. Voor wat gekkies uit Warschau en Napels schijten we onze broek vol maar dit soort gasten waar gewoon ex-militairen tussen zitten zijn gewoon welkom. Het was niet dat dit niet zo gevoelig in Amsterdam lag voordat ze kwamen.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:58:35 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516100
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzonder weer, ook jij doet dus al aan victim-blaming. Deze Joden hadden het eigenlijk over zichzelf afgeroepen.

Sure, Jan.
Het had vooral makkelijk voorkomen kunnen worden door die lui niet toe te laten. Laat ze dat maar gewoon in eigen land uitvechten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:58:37 #170
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215516101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef Perrin het volgende:
Het gaat hier om geweld tegen mensen met één bepaalde religie, uitgevoerd door andere wezens met een andere bepaalde "religie".

Hoe wil je religie uit de discussie houden en blijven houden? Het draait hier uiteindelijk allemaal om religie.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:59:31 #171
3542 Gia
User under construction
pi_215516109
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html

Het is vooral dom om het islamitisch tuig vrij spel te geven. Halsema heeft geen ruggengraat en staat sowieso aan de verkeerde kant
Ze schijt gewoon 7 kleuren stront! Als zij hier hard tegen op zou treden, komen ze misschien haar en haar gezin belagen. Ze probeert ze te vriend te houden, door het oogluikend toe te staan.

Ze moet aftreden!!
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:59:34 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516111
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ze hebben gewoon lopen slapen bij de lokale driehoek. Voor wat gekkies uit Warschau en Napels schijten we onze broek vol maar dit soort gasten waar gewoon ex-militairen tussen zitten zijn gewoon welkom. Het was niet dat dit niet zo gevoelig in Amsterdam lag voordat ze kwamen.
Precies dat, iedereen ziet dit al maanden aankomen, maar volgende week worden RKC Waalwijk supporters weer geweerd uit Amsterdam omdat er iemand door rood liep
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516115
Er is een reactie van Halsema:

quote:
Burgemeester Femke Halsema meldt dat supporters van Maccabi Tel Aviv op meerdere plekken in de stad zijn belaagd en mishandeld. "ME moest verschillende keren ingrijpen, Israëlische supporters beschermen en naar hotels begeleiden."

"Ondanks de massale politie-inzet in de stad zijn er Israëlische supporters gewond geraakt." De burgemeester zegt dat de omvang van de incidenten, slachtoffers en aanhoudingen nu in kaart wordt gebracht.

"Deze uitbarsting van geweld richting Israëlische supporters gaat alle grenzen te buiten en is op geen enkele manier te verdedigen. Er is geen enkel excuus voor antisemitisch gedrag dat vannacht is vertoond door relschoppers die actief op zoek zijn gegaan naar Israëlische supporters om hen aan te vallen en te mishandelen." De driehoek roept alle slachtoffers op om zich te melden bij politie en aangifte te doen.

"Zowel Israëlische bezoekers als de Joodse gemeenschap moeten zich veilig kunnen voelen in Amsterdam. Er is de komende dagen extra politie op de been om de situatie te monitoren en te beheersen. Daarnaast is er extra aandacht voor de extra beveiliging van Joodse instellingen en objecten."
pi_215516125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, de jodenjacht was van tevoren letterlijk aangekondigd, dit was geen reactie op (overigens belachelijk) gedrag.
Aangekondigd :')

Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @Caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:01:09 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516126
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Het had vooral makkelijk voorkomen kunnen worden door die lui niet toe te laten. Laat ze dat maar gewoon in eigen land uitvechten.
Ook Israëliërs hebben het recht voetbalwedstrijden in het buitenland te bezoeken. Het is dan aan de nationale eenheden om hun eigen burgers onder controle te houden, en in dit geval gaat het om acties die van te voren aangekondigd waren en maar uit één hoek komen: de Islamtische.

Afgaande op de beelden en berichten op sociale media kunnen we zelfs nog specifieker zijn, het betreft namelijk moslims met een Marokkaanse achtergrond.
pi_215516130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:54 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Er is een afspraak tussen de Nederlandse en Duitse politie over achtervolgingen van verdachten die de grens oversteken. Nederlandse politie mag Duitsland in met zwaailicht en sirene, Duitse politie mag Nederland in in zo'n situatie. Is die afspraak dan landverraad?

Ik probeer gewoon je punt te snappen.
Ah je bedoelde de Mossad als vriendelijke ondersteuning na duidelijke afspraken. Geloofwaardig.
pi_215516133
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @:caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
Waarom ben je er zo op gebrand dit te bagatelliseren?
pi_215516136
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef beantherio het volgende:

[..]
Dit een pogrom noemen is een belediging van diegenen die echte pogroms hebben ondergaan. o|O
Dit was een echte pogrom.

En het enge is... we laten het als Nederlanders wéér gebeuren en we bagatelliseren het wéér.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:02:38 #179
38114 beantherio
pi_215516142
quote:

[..]
Dat wist ik niet en daarmee kijk ik er wel van op dat ze juist in Amsterdam wel worden toegelaten. Wat maakt de situatie hier anders dan in andere Europese landen?
pi_215516146
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook Israëliërs hebben het recht voetbalwedstrijden in het buitenland te bezoeken. Het is dan aan de nationale eenheden om hun eigen burgers onder controle te houden, en in dit geval gaat het om acties die van te voren aangekondigd waren en maar uit één hoek komen: de Islamtische.

Afgaande op de beelden en berichten op sociale media kunnen we zelfs nog specifieker zijn, het betreft namelijk moslims met een Marokkaanse achtergrond.
Haatdragende voetbalsupporters zijn niet welkom in Nederland. Zie afgelopen weekend nog in Amsterdam toevallig. :)
Groot fan van User Wotte
pi_215516149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

En het enge is... we laten het als Nederlanders wéér gebeuren en we bagatelliseren het wéér.
De aanleiding is dit keer een voetbalwedstrijd. De vorige keer was het een herdenking.

Er is een patroon.
pi_215516153
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waarom ben je er zo op gebrand dit te bagatelliseren?
Omdat iedereen dit weer totaal uit zijn verband trekt. :D
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:03:54 #183
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215516155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Er is een reactie van Halsema:
[..]

Zouden ze hier nu ook al AI voor inzetten? Daar lijkt deze verklaring wel op.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215516165
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Haatdragende voetbalsupporters zijn niet welkom in Nederland. Zie afgelopen weekend nog in Amsterdam toevallig. :)
^O^

Het wordt dan ook tijd om ze het Nederlandse paspoort te ontnemen en uit dit land te zetten dan, vind je ook niet? :Y
Intolerant voor intolerantie
pi_215516174
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:04 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
^O^

Het wordt dan ook tijd om ze het Nederlandse paspoort te ontnemen en uit dit land te zetten dan, vind je ook niet? :Y
Ik wist niet dat er nog Israëli's een Nederlands paspoort hadden eigenlijk.
Groot fan van User Wotte
pi_215516177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Zouden ze hier nu ook al AI voor inzetten? Daar lijkt deze verklaring wel op.
:D!
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:06:10 #187
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215516182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is geen uitstekend idee, het is een overdreven reactie, een schending van rechten en het creëert een precedent. Waar zullen we familieleden nog meer verantwoordelijk voor houden? Zijn jouw ouders ook verantwoordelijk voor wat je hier zegt?

Houd het hoofd koel en reageer proportioneel, zou ik zeggen.
Beter handel je gewoon vooruitziend, om erger te voorkomen. Want je wéét gewoon dat dit steeds erger gaat worden. Deportatie dus.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:06:22 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516186
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Alleen als ze worden ontvoerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:06:55 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516192
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Israëliërs zijn niet haatdragend en hebben tevens meestal geen dubbel paspoort. We hebben het hier over Nederlanders met een migratieachtergrond uit landen zoals Marokko. Daar komt (zoals wel vaker) de haat en agressie vandaan.
pi_215516200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef beantherio het volgende:

[..]
Net als iets een genocide noemen, wat het niet is....
Zoiets?
pi_215516203
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israëliërs zijn niet haatdragend en heb tevens meestal geen dubbel paspoort. We hebben het hier over Nederlanders met een migratieachtergrond uit landen zoals Marokko. Daar komt (zoals wel vaker) de haat en agressie vandaan.
Hard op gelachen. Blijkbaar heb je geen idee over de harde kern van Macabbi Tel Aviv.
Groot fan van User Wotte
pi_215516205
Deze shitshow wordt uiteraard heel goed uitgemolken door de usual suspects.

"Iedereen haat ons. Israel is de enige plek waar joden veilig zijn" :')

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215516206
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @:caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
totaal verschillende beweegredenen natuurlijk. Maar jodenvervolging is kennelijk prima in jouw ogen :')

Leuk dat je caland er steeds bijroept als beroepscrimineel maar het slaat kant noch wal dit te vergelijken met aanvallen supportersgroepen zoals in situaties die jij aangeeft.
pi_215516211
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Omdat iedereen dit weer totaal uit zijn verband trekt. :D
Heb je de herdenking op de Dam gemist? De opstootjes in stations tijdens sit-ins? De vernieling van alles met een Joods symbool? Denk je dat ik veilig door Amsterdam kan fietsen met een Israëlische vlag zolang er geen voetbalwedstrijd is?
pi_215516232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Beter handel je gewoon vooruitziend, om erger te voorkomen. Want je wéét gewoon dat dit steeds erger gaat worden. Deportatie dus.
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:10:14 #196
38114 beantherio
pi_215516234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Ik herinner me nu weer waarom ik eigenlijk gestopt was om in dit soort topics op fok! actief te zijn: de tegenreacties die je krijgt zijn vaak zo lachwekkend. :')

Ik zou zeggen: verdiep je eens in wat pogroms waren. En ja ik weet dat je dat niet gaat doen.
pi_215516235
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:11:02 #198
38114 beantherio
pi_215516240
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israëliërs zijn niet haatdragend
8)7
pi_215516242
Walgelijk schijtvolk.

Geen andere woorden voor.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:11:56 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215516251
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
Het zou een uitstekende zet zijn om richting bepaalde groepen remigratie aan te moedigen. Hoe denk je dat de Nederlandse samenleving er in de toekomst uitziet? Deze problemen zullen door die demografische verandering alleen maar groter worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')