Het werd eergisteren al aangekondigd dat ze Joden zouden gaan pakken. Hadden ze een glazen bol? Wisten ze van tevoren wat die supporters zouden doen? En is het weghalen van een palestijnse vlag door 3 personen een reden om met groepen Marokkaans tuig onschuldige supporters in elkaar te trappen. Dan mis je, volgens mij, wat hersencellen. Of heb je een volledig lege bovenkamer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
Een land dat actief bezig is met een genocide toelaten bij Uefa toernooien![]()
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden
Dit is al het zoveelste incident met Isralirs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein![]()
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden.Always the victim , always the victim
Wat denk je nou zelf dat Isral stopt als Hamas niet stopt, burgerdoelen heeft idf niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar het is me wel duidelijk dat jullie constant hamas erbij willen trekken om massamoord op Palestijnse burgers goed te praten.
Exact, het is het alsmaar toestaan van steeds grimmiger wordende anti-Joodse demonstraties. Afgelopen nacht escaleert dat doordat eerder niet adequaat is opgetreden. Deze nazi-milities voelen zich als het ware gesteund door het stadsbestuur.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik reken dit haar persoonlijk aan. Ze heeft gefaald. En dat zit niet alleen in gisteravond, maar in de lange aanloop hiernaartoe zoals in o.a. dit topic beschreven.
Wel lastig met 35% niet-westerse allochtonenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exact, het is het alsmaar toestaan van steeds grimmiger wordende anti-Joodse demonstraties. Afgelopen nacht escaleert dat doordat eerder niet adequaat is opgetreden. Deze nazi-milities voelen zich als het ware gesteund door het stadsbestuur.
Er moet echt een andere wind gaan waaien in Amsterdam.
Ik zie dat je zelfreflectie toepast eindelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien. Nieuws dat niet past binnen bij hun wereldbeeld wordt links gelaten. Zo kan je je lekker dopen in je eigen echo kamer. Zoals in dit geval antisemitisme, pogrom, joden jacht etc.
Wat is precies het probleem dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:
[ x ]
[ x ]
Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
En dan wordt ze boos omdat gezegd wordt dat ze antisemitisme faciliteert…quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik reken dit haar persoonlijk aan. Ze heeft gefaald. En dat zit niet alleen in gisteravond, maar in de lange aanloop hiernaartoe zoals in o.a. dit topic beschreven.
Zou je zeggen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem dan?
Die terreurpropaganda hoort daar ook helemaal niet te hangen en had allang door onze eigen autoriteiten weggehaald moeten worden. En de bewoners van de betreffende woningen gearresteerd, eventueel gedenaturaliseerd en gedeporteerd, maar dat is dan misschien nog een bruggetje te ver.
Het is een beetje een oud trucje, gewoon wachten totdat de tegenstander naar het hotel loopt. Heb exact hetzelfde meegemaakt in Rome (en Marseille), en dat ging er ook wel een stukje heftiger aan toe dan op de beelden gisteren. Toen kreeg je alleen van de Nederlandse overheid een trap na in plaats van een reddingsvliegtuig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Momo het volgende:
De politie en ME waren toch vol aanwezig gisteren? Of gebeurde dit op zoveel verschillende plekken in het centrum?
'Zal wel loslopen'quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo dat na de joden de christenen aan de beurt zijn. In de Koran staat nergens dat die uitgeroeid moeten worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:11 schreef Lemmeb het volgende:
Je importeert als land honderdduizenden islamofascistische Jodenhaters... wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
Overigens, na de Joden zijn de christenen en andere religieuzen aan de beurt. En daarna de ongelovigen.
Het worden nog interessante jaren.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exact, het is het alsmaar toestaan van steeds grimmiger wordende anti-Joodse demonstraties. Afgelopen nacht escaleert dat doordat eerder niet adequaat is opgetreden. Deze nazi-milities voelen zich als het ware gesteund door het stadsbestuur.
Ik denk inderdaad dat ze bij de Arena stonden vooral en helaas niet met genoeg mensen in het centrum, hoewel ik me afvraag dat ze berhaupt op zoveel plekken tegelijk konden zijn. Bij de Pro-Palestina-protesten werd ook in informatiefolders uitgelegd dat je op zoveel mogelijk plekken irritant moest gaan doen omdat de politie niet overal tegelijk kon zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Momo het volgende:
De politie en ME waren toch vol aanwezig gisteren? Of gebeurde dit op zoveel verschillende plekken in het centrum?
Op 4 mei staat mevrouw Halsema gewoon weer op de Dam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Zal wel loslopen'
Riiiiight.
Totale verkeerde inschatting. Zoals zo vaak.
En het valt altijd de kant op van haar supporters.
Ophoeren met haar.
https://kro-ncrv.nl/open-(...)eld-tegen-christenenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Christen hoef je eigenlijk niks te vrezen.
Nee hoor, moslim.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef egayalS het volgende:
Een land dat actief bezig is met een genocide toelaten bij Uefa toernooien![]()
De supporters van die club die zich misdragen door Palestijnse vlaggen te stelen, politie aan te vallen, taxi chauffeurs in elkaar slaan en genocidale slogans te roepen. En dan denken dat de Amsterdammers het allemaal prima zouden vinden
Dit is al het zoveelste incident met Isralirs die ellende veroorzaken alleen maar door hun aanwezigheid. Ging ook zo goed tijdens het songfestival, vraag maar aan Joost klein![]()
En de misbruik van woorden als antisemitisme, pogrom, joden jacht door Israel lobbyisten moet altijd gestrooid worden.Always the victim , always the victim
Nee, ik heb wat Isral en wat de islam betreft al heel lang geen vertrouwen meer in de media.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je werkelijk zoveel vertrouwen in de media?
Dat klopt ook wel, maar ontvoering van twee Isralirs...? Dat is te groot.quote:Lynchbeelden worden ook verzwegen immers. Terwijl ze er met de neus bovenop zitten.
Zie voor verdere extreme bias overige voorbeelden in dit topic.
Geen probleem toch als je zelf een christen bent dat al die andere mensen eraan zouden gaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo dat na de joden de christenen aan de beurt zijn. In de Koran staat nergens dat die uitgeroeid moeten worden.
Bovendien zijn de ongelovigen in de ogen van de moslims echt veel erger (dan de Christensen, niet dan de joden)
Wereldnieuws?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:19 schreef Tekaschi het volgende:
De Jodenjachten in Amsterdam wat nu wereldnieuws is verdient toch zeker een eigen topic?
We hebben in ieder geval bestuurders nodig die meer doen dan tandeloos vergader-tijgeren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:14 schreef TheVulture het volgende:
Het is heel simpel, geweld tegen onschuldige burgers valt nooit goed te praten, ongeacht afkomst en religie. Dat werkt dus twee kanten uit.
Wat ik persoonlijk erg vind is dat dit door mensen als Wilders totaal politiek wordt uitgenut en als rechtvaardiging wordt beschouwd om het eigen straatje schoon te vegen door geweld tegen onschuldige Palestijnen niet net zo hard te veroordelen.
Ik zeg niet dat het geen probleem is. Ik zeg alleen dat de Islam niet inherent anti-christelijk is, zoals beweerd werd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen probleem toch als je zelf een christen bent dat al die andere mensen eraan zouden gaan
quote:
als het cnn heeft bereikt is het best wereldnieuws idd. Een nieuwe kristallnacht is wel een terechte beschamende benaming.quote:
Ze maken wat voetbalrelletjes wel extreem groot, Tjack.quote:
De trouw van deze mensen ligt niet bij het Westen, maar bij het land van herkomst.quote:'We are ready for israel, the governments of muslim nations only need to give us a “yes”'
Precies. Die idioten in het stadhuis daar wakkeren deze ellende uit alle macht aan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
De daders van dit soort walgelijke acties moet worden opgespoord en met de hele familie het land uit worden gezet. En als het Marokannen zijn is dit makkelijk, want die hebben per definitie een dubbel paspoort.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval bestuurders nodig die meer doen dan tandeloos vergader-tijgeren.
Moslims gebruiken altijd propquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Het werd eergisteren al aangekondigd dat ze Joden zouden gaan pakken. Hadden ze een glazen bol? Wisten ze van tevoren wat die supporters zouden doen? En is het weghalen van een palestijnse vlag door 3 personen een reden om met groepen Marokkaans tuig onschuldige supporters in elkaar te trappen. Dan mis je, volgens mij, wat hersencellen. Of heb je een volledig lege bovenkamer.
Een snelle google check en ik had al het volgende gevonden, gaat over niet geloven in Allah. Dus ook christenen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo dat na de joden de christenen aan de beurt zijn. In de Koran staat nergens dat die uitgeroeid moeten worden.
Bovendien zijn de ongelovigen in de ogen van de moslims echt veel erger (dan de Christensen, niet dan de joden)
Pas die levenswijsheid (en dat is het) nou eens op jezelf toe.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien. Nieuws dat niet past binnen bij hun wereldbeeld wordt links gelaten.
Doe nog eens een poging?quote:Zo kan je je lekker dopen in je eigen echo kamer. Zoals in dit geval antisemitisme, pogrom, joden jacht etc.
Correct.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Moslims gebruiken altijd prop
[..]
Een snelle google check en ik had al het volgende gevonden, gaat over niet geloven in Allah. Dus ook christenen.
Qur'an 2:191-Slay the unbelievers wherever you find them.
Qur'an 3:28 Muslims must not take the infidels as friends.
Qur'an 3:85- Any religion other than Islam is not acceptable.
Qur'an 5:33- Maim and crucify the infidels if they criticize Islam
Qur'an 8:12- Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur'an.
Qur'an 8:60- Muslims must muster all weapons to terrorize the infidels.
Qur'an 8:65 The unbelievers are stupid; urge the Muslims to fight them.
Qur'an 9:5 When opportunity arises, kill the infidels wherever you catch them.
Qur'an 9:123- Make war on the infidels living in your neighborhood.
Qur'an 47:4- Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them.
Gezellig allemaal.
Ik ben nog nooit opgejaagd. Dus zo netjes ben je helemaal niet.,quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze maken wat voetbalrelletjes wel extreem groot, Tjack.
Ik hoop maar dat de Nederlandse overheid dit voorbeeld volgt als ik als zeer nette Feyenoorder weer wordt opgejaagd in het buitenland
Christenen worden niet als ongelovigen gezien in het algemeen hoor. Allah is gewoon God, de God van Abraham en dus dezelfde God voor Joden, Christenen en Moslimsquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Moslims gebruiken altijd prop
[..]
Een snelle google check en ik had al het volgende gevonden, gaat over niet geloven in Allah. Dus ook christenen.
Qur'an 2:191-Slay the unbelievers wherever you find them.
Qur'an 3:28 Muslims must not take the infidels as friends.
Qur'an 3:85- Any religion other than Islam is not acceptable.
Qur'an 5:33- Maim and crucify the infidels if they criticize Islam
Qur'an 8:12- Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur'an.
Qur'an 8:60- Muslims must muster all weapons to terrorize the infidels.
Qur'an 8:65 The unbelievers are stupid; urge the Muslims to fight them.
Qur'an 9:5 When opportunity arises, kill the infidels wherever you catch them.
Qur'an 9:123- Make war on the infidels living in your neighborhood.
Qur'an 47:4- Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them.
Gezellig allemaal.
De Torah staat ook vol met genocidequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Maar we moeten allemaal net doen alsof de Islam gewoon een religie is net zoals het Jodendom en het Christendom.
Welnee. Ze zijn doorgaans gewoon Nederlands en hebben daarmee onvervreemdbare rechten. En waarom zouden hun familieleden verantwoordelijk zijn voor hun daden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De daders van dit soort walgelijke acties moet worden opgespoord en met de hele familie het land uit worden gezet. En als het Marokannen zijn is dit makkelijk, want die hebben per definitie een dubbel paspoort.
De verhalen van de belaagde supporters staven deze theorie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een beetje een oud trucje, gewoon wachten totdat de tegenstander naar het hotel loopt. Heb exact hetzelfde meegemaakt in Rome (en Marseille), en dat ging er ook wel een stukje heftiger aan toe dan op de beelden gisteren. Toen kreeg je alleen van de Nederlandse overheid een trap na in plaats van een reddingsvliegtuig.
In Rome ontkwam ik er niet echt aan. Toen werden we na de wedstrijd ook op het station gedropt en zoek het maar uitquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit opgejaagd. Dus zo netjes ben je helemaal niet.,
Netanyahu heeft (voor de zoveelste keer) weer een beetje gejokt: het gaat om 2 lijnvluchten die toch al naar Amsterdam vlogen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:45 schreef HowardRoark het volgende:
En deze situatie benadrukt dus trouwens ook maar weer eens het belang voor het bestaan van Isral. Meteen konden er twee vliegtuigen worden gestuurd om deze mensen in veiligheid te brengen.
Op een gegeven moment zijn al die laatjes toch ook vol?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn doorgaans gewoon Nederlands en hebben daarmee onvervreemdbare rechten. En waarom zouden hun familieleden verantwoordelijk zijn voor hun daden?
Er moet gewoon worden opgetreden tegen intimidatie, bedreigingen en geweld, in plaats van mensen bestuurlijk te verplaatsen of fopstraffen te geven. En het probleem moet erkend gaan worden. In Amsterdam blijven lokale politici om de hete brij heen draaien.
Dat kan toch ook gewoon niet. Hoe ga je 3000 man die na afloop naar hun hotel willen allemaal beveiligenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De verhalen van de belaagde supporters staven deze theorie.
Op zich ook raar dat dit dus een oud trucje is, maar de politie het toch niet heeft meegenomen in hun bezettingsplan.
En even voor de goede orde: we kunnen wijzen naar de politie, Halsema of de media, maar de politie, Halsema en de media stonden daar niet te kopschoppen.
Op sociale media gaat ook veel de Marokkaanse vlag rond, Marokannen in Nederland hebben een dubbel paspoort. En ik vind het een uitstekend idee om zulke mensen met de hele familie en al uit het land te zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn doorgaans gewoon Nederlands en hebben daarmee onvervreemdbare rechten. En waarom zouden hun familieleden verantwoordelijk zijn voor hun daden?
Er moet gewoon worden opgetreden tegen intimidatie, bedreigingen en geweld, in plaats van mensen bestuurlijk te verplaatsen of fopstraffen te geven. En het probleem moet erkend gaan worden. In Amsterdam blijven lokale politici om de hete brij heen draaien.
"Maar hunnie doen het ookquote:
Het is geen uitstekend idee, het is een overdreven reactie, een schending van rechten en het creert een precedent. Waar zullen we familieleden nog meer verantwoordelijk voor houden? Zijn jouw ouders ook verantwoordelijk voor wat je hier zegt?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op sociale media gaat ook veel de Marokkaanse vlag rond, Marokannen in Nederland hebben een dubbel paspoort. En ik vind het een uitstekend idee om zulke mensen met de hele familie en al uit het land te zetten.
Zonder bronvermelding ben ik niet onder de indruk @Bofjijff .quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als het cnn heeft bereikt is het best wereldnieuws idd. Een nieuwe kristallnacht is wel een terechte beschamende benaming.
Ik praat helemaal niks goed. Het is afschuwelijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
"Maar hunnie doen het ook"
Ja, dat praat de pogrom van gisteravond helemaal goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |