Je denkt dat dit spontaan gebeurde? Ok.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat we dat los van elkaar moeten kunnen zien ja
Heeft Halsema al ontslag genomen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:23 schreef Eagles89 het volgende:
Dit werd eergister al gepost, ze hadden het nota bene AANGEKONDIGD.
[ x ]
Ja, spontaan omdat die mensen uit Israël kwamen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je denkt dat dit spontaan gebeurde? Ok.
Een kenmerk van "Whataboutism" is nu juist dat er ongerelateerde vergelijkingen worden gemaakt. Maar in dit geval wordt het geweld in Gaza en Libanon nu juist als oorzaak van de incidenten in Amsterdam genoemd.quote:
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:46 schreef Qarrad het volgende:
Wat betreft de geruchten over de twee ontvoeringen: in de Israëlische media wordt die term (nog) niet gebruikt maar wordt er bericht over twee fans waarvan de vrienden ze niet kunnen vinden of bereiken.
Hopelijk liggen ze inderdaad laveloos of naast een leuke meid.
Niet idioten; terroristen. Nazi's.quote:Verder wordt er vooral verteld dat ze buiten het stadion ineens belaagd werden door massa's idioten en geklaagd dat de politie daarna pas voldoende heeft opgeschaald.
Niet zeuren; dat was een typische whataboutism.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een kenmerk van "Whataboutism" is nu juist dat er ongerelateerde vergelijkingen worden gemaakt. Maar in dit geval wordt het geweld in Gaza en Libanon nu juist als oorzaak van de incidenten in Amsterdam genoemd.
Dat je het land verraad als je wil dat buitenlandse inlichtingendiensten en soldaten hier losgaan.quote:
Er stond echt tering veel ME buiten het stadion. Ik denk dat je in de stad zelf bedoel?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:46 schreef Qarrad het volgende:
Wat betreft de geruchten over de twee ontvoeringen: in de Israëlische media wordt die term (nog) niet gebruikt maar wordt er bericht over twee fans waarvan de vrienden ze niet kunnen vinden of bereiken.
Hopelijk liggen ze inderdaad laveloos of naast een leuke meid.
Verder wordt er vooral verteld dat ze buiten het stadion ineens belaagd werden door massa's idioten en geklaagd dat de politie daarna pas voldoende heeft opgeschaald.
als we het zelf niet kunnen oplossen... je keurt kennelijk de jodenvervolging goed, ze mogen jou ook wel meenemen danquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat je het land verraad als je wil dat buitenlandse inlichtingendiensten en soldaten hier losgaan.
De slachtoffers kozen er dus ook zelf voor?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:49 schreef Tjacka het volgende:
Fout overigens van Halsema dit. Waarom worden deze supporters überhaupt toegelaten voor deze wedstrijd? Iedereen weet toch dat dit totaal uit de hand zou lopen?
Er is een afspraak tussen de Nederlandse en Duitse politie over achtervolgingen van verdachten die de grens oversteken. Nederlandse politie mag Duitsland in met zwaailicht en sirene, Duitse politie mag Nederland in in zo'n situatie. Is die afspraak dan landverraad?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat je het land verraad als je wil dat buitenlandse inlichtingendiensten en soldaten hier losgaan.
Ik heb geen idee, ik lees de verklaringen van de fans. Die zeggen dat ze door een massa Marokkaanse jongeren werden besprongen toen ze van de wedstrijd kwamen en dat ze al klaar stonden bij de hotels en die af begonnen te gaan. Veel fans zitten of zaten vast in een hotelkamer en durven niet naar buiten omdat ze daar opgewacht worden door die groepen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er stond echt tering veel ME buiten het stadion. Ik denk dat je in de stad zelf bedoel?
Leuk frame man. Ik heb jou anders ook nog niet gehoord dat we heel Amsterdam moeten nuken dus blijkbaar sta jij ook achter de pogroms. Waarom haat jij mensen uit Israël zo?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we het zelf niet kunnen oplossen... je keurt kennelijk de jodenvervolging goed, ze mogen jou ook wel meenemen dan
van mij mag Israel hier helpen om schoon schip maken en actie te ondernemen tegen de jodenhaters hier, oa de groepen marokkaantjes die gisteren op jodenjacht was. Daar hoef je verder Amsterdam niet voor te nuken hoor. Niemand hoeft dood verder. Volgens mij ben jij de jodenhater hier maar corrigeer me vooral als dat niet zo isquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Leuk frame man. Ik heb jou anders ook nog niet gehoord dat we heel Amsterdam moeten nuken dus blijkbaar sta jij ook achter de pogroms. Waarom haat jij mensen uit Israël zo?
Nou ja, misschien wel een beetje. Als ik als voetbalsupporter naar Napels of Marseille voor een awayday dan weet ik ook dat ik problemen kan gaan krijgen. Helaas is Amsterdam hetzelfde tegenwoordig. Helemaal als je van Joodse komaf ben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De slachtoffers kozen er dus ook zelf voor?
Die vlaggen horen hier dan ook niet te hangen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:
[ x ]
[ x ]
Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
Het weghalen van vlaggen staat in verhouding tot het achterlijk harde geweld van Islam-milities tegen Joden later die avond. Ok.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:59 schreef beantherio het volgende:
Ik kom in een ander topic dit soort zaken tegen:
[ x ]
[ x ]
Als je dat soort domme dingen doet dan moet je ook niet zeuren denk ik dan.
Whataboutismquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het weghalen van vlaggen staat in verhouding tot het achterlijk harde geweld van Islam-milities tegen Joden later die avond. Ok.
Haha, heeft niks met een whataboutism te maken, domkop.quote:
Natuurlijk heeft het niks met whataboutism te maken. Maar als anderen die term onterecht denken te kunnen gebruiken omdat het enige verschil zou maken in discussies als deze dan kan ik dat ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, heeft niks met een whataboutism te maken, domkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |