Ik had niet verwacht dat hij al zo snel zo goed zou zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Traore is wel een goeie aankoop trouwens.
Ja, dit.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij al zo snel zo goed zou zijn.
Als je hem ziet sprinten ziet hij er niet fit uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
De vloek, wat heeft Brobbey gedaan in de binnenlanden van Suriname...
Heb je ook nog een 2e chocoladeletter?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:48 schreef KingRoland het volgende:
ik schenk mijn 2e kopje thee van vandaag
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
De vloek, wat heeft Brobbey gedaan in de binnenlanden van Suriname...
Qua acties zijn er weinig betere vleugelspelers. Alleen bij PSV misschien. Kan alleen niet schieten.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 7 november 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ook nog een 2e chocoladeletter?
Buitenkansjequote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Fitz-Jim?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh ja zo noemde @Caland hem gekscherend de eerste 2 wedstrijdenquote:
En fysiek pech.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja zo noemde @:caland hem gekscherend de eerste 2 wedstrijden
Die vent heeft ook wel heel veel pech met zijn uitspraken dit seizoen.
En vorig seizoen.
Ik ben benieuwd naar de ontwikkeling van Trenskow en Sadiq. Sontje Hansen is op zijn niveau een vermakelijk aandoenlijke voetballer.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Qua acties zijn er weinig betere vleugelspelers. Alleen bij PSV misschien. Kan alleen niet schieten.
Iedereen bij Feyenoord heeft fysieke pech, dus dit is wel een matchquote:Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
En fysiek pech.
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat @:Caland een pechvogel is.
Pukka kurkuma?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor thee
Ik zie jullie graag over een kwartier weer
Taakbewuste, technisch onderlegde voetballer. Maar het is logisch dat Klaassen boven hem start, in principe.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik had eigenlijk verwacht dat ik me het hele seizoen groen en geel zou ergeren (figuurlijk gezien)
Trusten. Hou je de boel in de gaten ? Tot merrege.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:43 schreef tong80 het volgende:
De Democraten ergeren zich groen en geel over de voedingsadviezen van Donald Trump en over de uitkomst van de Amerikaanse verkiezingen.
Niet voor het huwelijk svp.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Real Sociedad gaat anaal krijgen van Barca dit weekend
Sow sowquote:Op donderdag 7 november 2024 21:49 schreef Wotte het volgende:
Ik was zo'n beetje overtuigd van Francesco toen hij poëtisch tijdens het gouden uur een wandeling in een lege Arena deed.
Riepen als een papegaai.quote:
Die met B zijn voor bolle mannetjes. Ik eet alleen A van afgetraind.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:02 schreef Wotte het volgende:
Doritos sweet chilli heeft een B als nutriscore. Gezond bezig.
Waar komt het dan in?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Die nutriscore vergelijkt alleen producten met dezelfde producten in die categorie (dus chips met chips)
Oftewel, daar heb je dus gewoon geen zak aan
De B van Brede boys inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die met B zijn voor bolle mannetjes. Ik eet alleen A van afgetraind.
Een zak chips dus.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Die nutriscore vergelijkt alleen producten met dezelfde producten in die categorie (dus chips met chips)
Ik wilde hier een grap over maken, maar vond dat te slecht.quote:
die chips die gaan in een zak dus ja je hebt daar wel een zak aanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Je ging er gewoon al vanuit dat ik dit niet begrepen had.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Coco stuurt mij wel bij waar nodig.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grap over maken, maar vond dat te slecht.
Ik ben blij dat jullie toch leveren
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ging er gewoon al vanuit dat ik dit niet begrepen had.
Een koker.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
lijkt me sterk dat je chips kan eten uit iets anders dat geen zak is
Pringles zitten toch in een bus?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Pringlesquote:Op donderdag 7 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Keuringsdienst van Waren informeert mij altijd in deze kwesties. Zo bak ik in extra vierge olijfolie tegenwoordig.quote:
Ik onderschat Salzburg sowieso niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord heeft zondag nog gewonnen van dit AZ.
Moet je nagaan hoe goed dat Salzburg dan eigenlijk wel niet was.
Kijk gezellig mee.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk AZ niet dus misschien kunnen jullie iets meer tekst en uitleg geven bij jullie commentaar
Ik gun het jequote:Op donderdag 7 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is Ajax weer een beetje om aan te zien
Wat heb ik dit gemist
Je bent een goed mensquote:
Via stream dan toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet hiervoor abonneren staat er![]()
Dan laat maar.
Bij de terreinknecht heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ smeekt bij de arbiter om een pingel.
Jeuj, weer eens wat anders.quote:
Ik meen dat CL, EL voetbal met een Ziggo account te zien is voor iedereen maar gebruik het zelf niet dus weet het niet zekerquote:
Heerenveen zou goed doen aan een ontslag ja.quote:
Ik gun anderen ook een leuke avond. Daarom leg ik niet de nadruk op PSV.quote:
Ik 1-2, moet er nog eentje in dusquote:
Ik heb gisteren niet zitten te genieten van Feyenoord. Ik ben er daadwerkelijk even voor gaan zitten was tegen Benfica alleraardigst bevallen.quote:
Hij ziet er eerder surinaams uit dan ghaneesquote:Op donderdag 7 november 2024 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brub is Ghanees, dat weet je wel he?
Ik hoop dat je ongelijk krijgtquote:Op donderdag 7 november 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik 1-2, moet er nog eentje in dus
Zijn probleem. Ik heb het over de sjamaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brub is Ghanees, dat weet je wel he?
Ik ookquote:
ik heb livebetje gedaan voor Fener of gelijk toen AZ op voorsprong kwam maar die zal ik denk ik verliezen (lol)quote:
Waar moet je dan naar kijken? Natuurlijk kijken we ditquote:Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens @:coco kijkt niemand
Uitermate vermakelijke wedstrijd
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens @:coco kijkt niemand
Uitermate vermakelijke wedstrijd
die valt in minuut 90 + 6quote:Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef Zorro het volgende:
Dan zal er nu wel weer snel een blunder komen om de 2-2 te veroorzaken
Excuus.quote:
Ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Excuus.
Niemand kijkt vrijwillig.
Dat is het geheim van de Smitquote:Op donderdag 7 november 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou die doelpuntenmaker van AZ een handeltje hebben in tuinmeubelen?
In 2021 won PSV met 1-0 meen ikquote:Op donderdag 7 november 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
AZ speelde 1-2 thuis en 0-0 uit tegen Maccabi in 2016.
Eigenlijk iedereen behalve Feyenoord.quote:
Salzburg ook niet, maar het kan altijd mis gaanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Maccabi er niet zoveel van kan.
Voor z’n plezier. Verdomme.quote:
Die kunnen niet wachten op de rellen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
Sambavoetbalquote:Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
Deze gaat afgekeurd worden, markeer mijn woorden.
Gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik tolereer geen politieke uitingen.
Beter gaat het niet worden helaas.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
AZ begint zelfs leuk te voetballen
Hoog als het draait gehalte bij dit AZquote:Op donderdag 7 november 2024 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
AZ begint zelfs leuk te voetballen
Je kan ook terug gaan zakken.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hoog als het draait gehalte bij dit AZ
Ik functioneer in de lijn der verwachtingen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jezelf quoten om nog iets toe te voegen komt niet sterk over.
AZ heeft wel vaker voor gestaan in Europa.quote:
NOORDHOLLANDEDquote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ajax en AZ redden het Nederlandse voetbal
3-1 met drie invallers uit dat geweldige Jeugdelftal van AZ: Smit, Dahl en Kasiusquote:
En PSV, Twente doet ook nog een halve duit in het zakje.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ajax en AZ redden het Nederlandse voetbal
Anderlecht heeft gescoord.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws overigens. Lazio staat op 1-1, waardoor Ajax nu virtueel op de eerste plaats staat.
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws overigens. Lazio staat op 1-1, waardoor Ajax nu virtueel op de eerste plaats staat.
Anderlecht staat 1-0 voor, dus die komen op 12 punten.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
@WheeledWarrior voor aap gezetquote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #24 RIP NL
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
En PSV, Twente doet ook nog een halve duit in het zakje.
Jammer alleen van die dissonant
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaartquote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, ik heb niks met Noord-Holland boven het Noordzeekanaal.
@:Pisces29 weet hier alles van.
Oh dat hebben ze dan net gedaanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anderlecht staat 1-0 voor, dus die komen op 12 punten.
@Callantquote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaart
Het is Salzburg daar lopen wel eens vaker clubs tegen zeperd aan. Wellicht wel even die trainer wisselen want die is niet zo goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)
quote:
Jij zit in Den Helder?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaart
Minuut 85.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze dan net gedaan
Wat een klootzakken
Geboren en getogenquote:
Klap in het gezicht van @Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, ik heb niks met Noord-Holland boven het Noordzeekanaal.
@:Pisces29 weet hier alles van.
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.quote:
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.quote:
Gelukkig weten we hier wel beter.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.
Mag je wel opschieten want het wordt hier steeds mooier.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.
3-1 tegen Galatasaray, schrijf maar alvast op.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijke overwinning voor AZ. Nu winnen in Bulgarije en ergens nog een puntje pakken en de tussenronde is bereikt.
Ik ben geen fan van die man.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliedomme gele prent van Henderson.
Jij komt ook bij sluitingstijd binnen?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.quote:
Professionele overtreding zeggen ze danquote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliedomme gele prent van Henderson.
Zei je dat niet net ook al?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |