3-1 met drie invallers uit dat geweldige Jeugdelftal van AZ: Smit, Dahl en Kasiusquote:
En PSV, Twente doet ook nog een halve duit in het zakje.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ajax en AZ redden het Nederlandse voetbal
Anderlecht heeft gescoord.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws overigens. Lazio staat op 1-1, waardoor Ajax nu virtueel op de eerste plaats staat.
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws overigens. Lazio staat op 1-1, waardoor Ajax nu virtueel op de eerste plaats staat.
Anderlecht staat 1-0 voor, dus die komen op 12 punten.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
@WheeledWarrior voor aap gezetquote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #24 RIP NL
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
En PSV, Twente doet ook nog een halve duit in het zakje.
Jammer alleen van die dissonant
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaartquote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, ik heb niks met Noord-Holland boven het Noordzeekanaal.
@:Pisces29 weet hier alles van.
Oh dat hebben ze dan net gedaanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anderlecht staat 1-0 voor, dus die komen op 12 punten.
@Callantquote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaart
Het is Salzburg daar lopen wel eens vaker clubs tegen zeperd aan. Wellicht wel even die trainer wisselen want die is niet zo goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)
quote:
Jij zit in Den Helder?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaart
Minuut 85.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze dan net gedaan
Wat een klootzakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |