3-1 met drie invallers uit dat geweldige Jeugdelftal van AZ: Smit, Dahl en Kasiusquote:
En PSV, Twente doet ook nog een halve duit in het zakje.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ajax en AZ redden het Nederlandse voetbal
Anderlecht heeft gescoord.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws overigens. Lazio staat op 1-1, waardoor Ajax nu virtueel op de eerste plaats staat.
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws overigens. Lazio staat op 1-1, waardoor Ajax nu virtueel op de eerste plaats staat.
Anderlecht staat 1-0 voor, dus die komen op 12 punten.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
@WheeledWarrior voor aap gezetquote:Op donderdag 7 november 2024 22:44 schreef Coco het volgende:
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #24 RIP NL
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
En PSV, Twente doet ook nog een halve duit in het zakje.
Jammer alleen van die dissonant
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaartquote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, ik heb niks met Noord-Holland boven het Noordzeekanaal.
@:Pisces29 weet hier alles van.
Oh dat hebben ze dan net gedaanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anderlecht staat 1-0 voor, dus die komen op 12 punten.
@Callantquote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaart
Het is Salzburg daar lopen wel eens vaker clubs tegen zeperd aan. Wellicht wel even die trainer wisselen want die is niet zo goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik toch best boos ben op Feyenoord (en in het verlengde daarvan feyenoord users)
quote:
Jij zit in Den Helder?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niets met Noord-Holland onder de Callantsogervaart
Minuut 85.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze dan net gedaan
Wat een klootzakken
Geboren en getogenquote:
Klap in het gezicht van @Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, ik heb niks met Noord-Holland boven het Noordzeekanaal.
@:Pisces29 weet hier alles van.
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.quote:
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.quote:
Gelukkig weten we hier wel beter.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.
Mag je wel opschieten want het wordt hier steeds mooier.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.
3-1 tegen Galatasaray, schrijf maar alvast op.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijke overwinning voor AZ. Nu winnen in Bulgarije en ergens nog een puntje pakken en de tussenronde is bereikt.
Ik ben geen fan van die man.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliedomme gele prent van Henderson.
Jij komt ook bij sluitingstijd binnen?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.quote:
Professionele overtreding zeggen ze danquote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliedomme gele prent van Henderson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |