Geboren en getogenquote:
Klap in het gezicht van @Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, ik heb niks met Noord-Holland boven het Noordzeekanaal.
@:Pisces29 weet hier alles van.
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.quote:
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.quote:
Gelukkig weten we hier wel beter.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.
Mag je wel opschieten want het wordt hier steeds mooier.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.
3-1 tegen Galatasaray, schrijf maar alvast op.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijke overwinning voor AZ. Nu winnen in Bulgarije en ergens nog een puntje pakken en de tussenronde is bereikt.
Ik ben geen fan van die man.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliedomme gele prent van Henderson.
Jij komt ook bij sluitingstijd binnen?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeggen dat je in Den Helder woont is net zoiets als uit de kast komen. Ik vind dit heel knap van jou, respect.
Ik ben altijd gecharmeerd van dat soort afgetakelde steden het liefst met industrieel erfgoed van weleer.quote:
Professionele overtreding zeggen ze danquote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliedomme gele prent van Henderson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |