Dromen zijn wel idioot. Ik droom ook veel. En dat gaat na het wakker worden soms nog verder..quote:Op donderdag 7 november 2024 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Goed geslapen vannacht maar wel echt superveel/raar gedroomd.
O dat is minder Sarabiquote:Op donderdag 7 november 2024 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Goed geslapen vannacht maar wel echt superveel/raar gedroomd.
Weinig slaap Child, hopelijk doe je nog een paar uurtje doorbrengen in dromenland.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier het zeven uur zien worden
Draai me zo nog even om boot nog een poging
Misschien is slaapmiddelen een optie.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier het zeven uur zien worden
Draai me zo nog even om boot nog een poging
Ja ik neem vanavond wat inquote:Op donderdag 7 november 2024 13:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien is slaapmiddelen een optie.
Slaaptekort is niet bevoordelijk voor je welzijn.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Nee was geen succes.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder Sarabi
[..]
Weinig slaap Child, hopelijk doe je nog een paar uurtje doorbrengen in dromenland.
Dan maar hopen dat je vannacht beter slaaptquote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee was geen succes.
Uiteindelijk wel een dutje gedaan
Maar ik ben geen succesnummer
Ja... ookquote:Op donderdag 7 november 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je vannacht beter slaapt
Komt dat door het zware gesprek wat je hebt gehad?
O je vriendin ook, wat heftig voor je.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ook
En ik zit gewoon in een heel onrustige fase (moeder terminaal....vriendin ook... medicijnen die niet helemaal fantastisch zijn etc)
Maar goed... zoals we in Groningen zeggen: nait soezen moar broezen
Beetje veel iddquote:Op donderdag 7 november 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je vriendin ook, wat heftig voor je.
En dan ook medicijnen die niet goed zijn.
Het is een beetje veel momenteel dus
Pas je goed op jezelf en trek je op tijd aan de bel?
Fijn dat er goede begeleiding is en ze klaar staan voor je.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje veel idd
En ja ik word goed begeleid. Sta ook op het crisisbord (zodra ik contact zoek is er direct een hulpverlener paraat en daar maak ik ook gebruik van).
Vandaag is zo'n dag dat ik het liefst met een zak chips op de bank wegkruip, onder een dekentje, Harry Potter-films kijk en lezen. Alleen ik ben een volwassen vrouw, dus netjes aan mijn bureau en we snoepen niet. Wel een serietje en een boekje, zo maar ook een kop thee...
het is wat het is
Ja klopt wel... maar eerst een lekker kopje thee. Even warm worden. Het is koud in huis en als ik over een uur nog die verlangens heb geef ik er misschien aan toequote:Op donderdag 7 november 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat er goede begeleiding is en ze klaar staan voor je.
Ook een volwassen vrouw mag met een zak chips onder een dekentje op de bank zitten en tv kijken toch?
Ik hbe hem op 17 staan en heb het warm, maar de ramen werden aan de binnenkant iets vochtig, moet dus wel de verwarming even aan om het vocht.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel... maar eerst een lekker kopje thee. Even warm worden. Het is koud in huis en als ik over een uur nog die verlangens heb geef ik er misschien aan toe
Het is niet vochtig en 15 graden is op zich te doenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hbe hem op 17 staan en heb het warm, maar de ramen werden aan de binnenkant iets vochtig, moet dus wel de verwarming even aan om het vocht.
Niet te koud gaan zitten he schat, is ook niet goed voor je
Groot gelijk lief zijn voor je zelfquote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet vochtig en 15 graden is op zich te doen
Misschien zet ik hem zo ook even aan, voor het comfort
Ach doe dat nu
Met zeventien graden heb ik het ook echt warm.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk lief zijn voor je zelf
Ik had het gisteren hier 14,5 graden, kreeg bezoek dus op 17 gezet pppffff ik had het toch een portie warm
Heb nu laminaat liggen wat moet aclimatiseren, gaan ze zondag liggen dus moet wel iets stoken nu.
Het is echt de donkere dagen voor kerstmisquote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is vandaag ook wel echt fris.
Vanmiddag tijdens het wandelen voor het eerst weer handschoenen aan gedaan.
Vanavond gaan we naar een wandeling over het LaTrappe terrein, even denken wat ik aan ga trekken
Het was vies waterkoud vandaag bbbrrrrquote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is vandaag ook wel echt fris.
Vanmiddag tijdens het wandelen voor het eerst weer handschoenen aan gedaan.
Vanavond gaan we naar een wandeling over het LaTrappe terrein, even denken wat ik aan ga trekken
ik hou niet zo van die donkere dagen.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt de donkere dagen voor kerstmis
Veel plezier vanavond!
Morguh Child.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de psychiater en daarna mijn begeleider en dan weekend
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de psychiater en daarna mijn begeleider en dan weekend
Als met een boel knutselspullen me opsluiten plannen zijn, dan jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child.
Nog plannen voor het weekend?
Vandaag komen ze laminaat eruit halen, dus wordt vanmiddag en morgen behelpen. De ondervloer blijft liggen maar daar kan ik niet met mijn trippelstoel over.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als met een boel knutselspullen me opsluiten plannen zijn, dan ja
En jij?
Sorry net wakker, van je vloer wist ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag komen ze laminaat eruit halen, dus wordt vanmiddag en morgen behelpen. De ondervloer blijft liggen maar daar kan ik niet met mijn trippelstoel over.
Zondag komen ze het nieuwe leggen. Dan kan alles weer naar beneden gesjouwd worden want veel van beneden is naar boven gezet
Ik heb nog soep in de vriezer, dat kan ik zo in de magnetron doen. En het weekend zie ik wel kan ook voor een kreertje wat bestellen of vragen of mijn dochter wil koken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry net wakker, van je vloer wist ik
Kun je dan wel koken of is het liflafjes?
Het is wel een heel project zeg :0
Je lijkt mijn moeder wel, die weigert ook zoveel mogelijk alle hulpquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog soep in de vriezer, dat kan ik zo in de magnetron doen. En het weekend zie ik wel kan ook voor een kreertje wat bestellen of vragen of mijn dochter wil koken.
Zal ik trouwens niet snel doen iemand dat vragen.
O weigeren is een groot woord, als ze aan de deur staat met een bak eten zeg ik echt geen neequote:Op vrijdag 8 november 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel, die weigert ook zoveel mogelijk alle hulp
Gelukkig kun je wel wat eten anders word je ook zo naar en slapjes
Lekker hè, ik fiets bijna altijd naar mijn werk, half uurtje ongeveer, deze temperatuur is precies goed dat ik niet ga zwetenquote:
Ik fiets ook. Elektrische fiets wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lekker hè, ik fiets bijna altijd naar mijn werk, half uurtje ongeveer, deze temperatuur is precies goed dat ik niet ga zweten
Gisteren leuk met collega’s gevolleybald. En daarna thuis wel mijn winkelmandje volgegooid maar nog niet besteld.
Goed bezig! Voor mijn handschoenen aan gaan moet het nog wat kouder wordenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik fiets ook. Elektrische fiets wel.
Goed ingepakt vanmorgen.
Ik zal eens zoeken naar betere handschoenen, want heb alsnog koude vingers...
Oeps 13 graden is wel heel koud voor in huis Child bbbrrr niet goed voor de bottenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was koud op de fiets
en kwam thuis in een huis dat 13 graden was
Kachel nu op 15.5 en vanavond op 17.5
Winterrrrr
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps 13 graden is wel heel koud voor in huis Child bbbrrr niet goed voor de botten
Koelt wel hard af bij jou binnen.quote:
Ja , oud huis en zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koelt wel hard af bij jou binnen.
En het wordt vandaag ook niet echt warm weer 6 gr maar
Ja die koele vaak snel af.quote:
Gefeliciteerdquote:
Dat is goed nieuws. Gefeliciteerdquote:
Wapenstilstand. Maandag alles dicht in Belgie.quote:
Zo netjes tochquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van nul creatief door vol hoofd heb ik vandaag twee uur getekend en een uur geborduurd...
Nu even thee
Moet je van jezelf veel bezig zijn met hobbyen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgen proberen we een uurtje langer
Ja... ik heb nogal hoge eisenquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je van jezelf veel bezig zijn met hobbyen?
Lekker lui een filmpje kijken op de bank met een warme beker chocolademelkquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik heb nogal hoge eisen
maar nu lukt het eventjes niet zo goed om eraan te voldoen
morgen doen we weer een poging. Misschien meer tekenen of haken of borduren. Even spulletjes klaarleggen nu
Ja, lekker lui idd, hier ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lui een filmpje kijken op de bank met een warme beker chocolademelk
Man o man wat is het koud buiten. Was net even boodschappen doen maar lekker is anders hoor
Groot gelijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, lekker lui idd, hier ook
Kopje thee, bakkie koffie...
Boodschappen moet ik maandag doen... dus mij krijg je niet naar buiten nu
Ik zit lekker in mijn huispak.quote:
Middag! Was een leuk feestje gisteren zo nog even hardlopen en dan kokenquote:
klinkt goedquote:Op zondag 10 november 2024 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Middag! Was een leuk feestje gisteren zo nog even hardlopen en dan koken
A je hebt een feestje gehad. Vandaag ff bijkomen dusquote:Op zondag 10 november 2024 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Middag! Was een leuk feestje gisteren zo nog even hardlopen en dan koken
Het viel me alleszins mee hoe ik wakker werdquote:Op zondag 10 november 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je hebt een feestje gehad. Vandaag ff bijkomen dus
Nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het viel me alleszins mee hoe ik wakker werd
Morguh Nixxxquote:
Oef, das niet lekker voor je.. hopelijk vannacht beter.quote:Op maandag 11 november 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx
O toen was ik al weer meer dan een uur op
Heb echt slecht geslapen
Hoe is het met je enkel?
Heeft tijd nodig om te herstellen en je enkel draagt ook bijna je hele lichaam natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oef, das niet lekker voor je.. hopelijk vannacht beter.
Enkel is nog beetje pijnlijk, stijfjes vooral, maar dat verdwijnt als ik aan het lopen ben. Dus gisteren niet te veel belast denk ik, maar ook nog niet helemaal hersteld van vorige week
Vervelend van je enkel beterschap!quote:Op maandag 11 november 2024 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oef, das niet lekker voor je.. hopelijk vannacht beter.
Enkel is nog beetje pijnlijk, stijfjes vooral, maar dat verdwijnt als ik aan het lopen ben. Dus gisteren niet te veel belast denk ik, maar ook nog niet helemaal hersteld van vorige week
O dat is ook laat?quote:
Dat is vervelend! Ik heb dat soms met de apotheek. Dan gooien ze het ineens in de brievenbus ipv aanbelllen... (ik woon op de tweede en derde verdieping) En ze komen soms in het begin van de middag, maar soms ook om acht uur in de avond. Zo frustreren..quote:Op maandag 11 november 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook laat?
Had vanmiddag een uurtje willen slapen maar ze zouden nog iets op komen halen.
Denk lig ik net en dan komen ze natuurlijk, zal je altijd net zien
Maar nog niemand geweest
Ja heel vervelend is dat.quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is vervelend! Ik heb dat soms met de apotheek. Dan gooien ze het ineens in de brievenbus ipv aanbelllen... (ik woon op de tweede en derde verdieping) En ze komen soms in het begin van de middag, maar soms ook om acht uur in de avond. Zo frustreren..
Hopelijk komen ze alsnog
Verstandigquote:Op maandag 11 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vervelend is dat.
Zo niet gooi ik het gewoon weg, hij heeft het nodig ik niet, ligt mij nu in de weg
Zet je het buiten de deur of in een plastic tasje aan je deurkrukquote:Op maandag 11 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vervelend is dat.
Zo niet gooi ik het gewoon weg, hij heeft het nodig ik niet, ligt mij nu in de weg
Hij kan mij de pot op afspraak is afspraak tochquote:Op maandag 11 november 2024 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zet je het buiten de deur of in een plastic tasje aan je deurkruk
Oh dat is pittig! Zeker op een korte nacht slaap.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:53 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Of nouja, bijna middag aangezien ik om 4:15 klaarwakker was.
Vandaag dagje thuiswerken / voorinspectie oude huis / inpakken.
M'n huis is al best leeg. Echt een vreemd gevoel.
Vanavond is het laatste nachtje hier.
Oh! Maar bij je vriend slapen is ook fijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
Ja ga vandaag niet verhuizen hoor. Maar morgen slaap ik weer bij m'n vriend. Dus doe het ook mooi rustig aan verder. Komt helemaal goed.
Zaterdag echt verhuizen.
Lijkt me wel, , anders moet ze een andere zoekenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Maar bij je vriend slapen is ook fijn neem ik aan?
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel, , anders moet ze een andere zoeken
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel, , anders moet ze een andere zoeken
Disclaimer: Dat was geen aanbiedingquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Disclaimer: Dat was geen aanbieding
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedeavond meneer en mevrouwquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook niet opgevat
Hahahaha.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha.
Geen interesse dan ook hoor. Dan houd ik het bij een satisfyer.
Vervangen door een stuk rubber met een elektromotorquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha.
Geen interesse dan ook hoor. Dan houd ik het bij een satisfyer.
Het moet niet gekker worden hè.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vervangen door een stuk rubber met een elektromotor
Wachten op de eerste vrouw die een satisfyer met een Teslabot integreert..dat is ook hobby en creativiteitquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wachten op de eerste vrouw die een satisfyer met een Teslabot integreert..dat is ook hobby en creativiteit
Mogguhhquote:Op woensdag 13 november 2024 06:47 schreef nixxx het volgende:
Mogguh Allen, Dot dat was weer een latertje/vroegertje
Morguh Nixxx. Ja een vroegertje.quote:Op woensdag 13 november 2024 06:47 schreef nixxx het volgende:
Mogguh Allen, Dot dat was weer een latertje/vroegertje
Hoi hoi hoe is die vandaag?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Donna wat Dot zegt! Veel succes met verhuizen en veel plezier in je nieuwe huisje
Ookprima, vandaag ook helemaal niets op de planning staan.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima
Lummel dagje
En daar?
Heerlijk!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ookprima, vandaag ook helemaal niets op de planning staan.
Ze komen zo wel mijn vloerkleed ophalen om te laten reinigen, dan heb ik dat ook weer schoon
Ik heb laatst al mijn schilderspullen en boeken er over weggegeven, kan het toch niet meer doenquote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk!
Fijn van je kleed
Hier borduren, tekenen en straks schilderen
Helloquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb laatst al mijn schilderspullen en boeken er over weggegeven, kan het toch niet meer doen
quote:
Vorige week een terugval gehad.quote:
Knuffelquote:Op woensdag 13 november 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet anders Child, geniet dan wel van andere dingen
Gitaar spelen wil ook niet meer.
Haken en breien ook niet en puzzelen moet ik ook al mee uitkijken
Snap ik welquote:Op woensdag 13 november 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet anders Child, geniet dan wel van andere dingen
Gitaar spelen wil ook niet meer.
Haken en breien ook niet en puzzelen moet ik ook al mee uitkijken
Oeps een gekneusde teen, kan vies pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week een terugval gehad.
Ik ben gevallen en gelijk 1 van mijn tenen gekneusd.
Verder is de ingreep vorige week goed gegaan.
Gisteren ben ik wel naar de fysio geweest voor de nodige training en ga ik morgen weer heen.
Verder qua crea ben ik een deken aan het breien, mijn meerjaren (met de nadruk meerjaren) borduurproject bezig en ben ik begonnen met leren haken van een deken.
Handwerkbeurs in Groningen sla ik over, want het is druk en veel lopen, weet ik nog van de edities in Zwolle,
Ik ben wel van plan als het volgend jaar in Groningen is er weer heen te gaan.
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week een terugval gehad.
Ik ben gevallen en gelijk 1 van mijn tenen gekneusd.
Verder is de ingreep vorige week goed gegaan.
Gisteren ben ik wel naar de fysio geweest voor de nodige training en ga ik morgen weer heen.
Verder qua crea ben ik een deken aan het breien, mijn meerjaren (met de nadruk meerjaren) borduurproject bezig en ben ik begonnen met leren haken van een deken.
Handwerkbeurs in Groningen sla ik over, want het is druk en veel lopen, weet ik nog van de edities in Zwolle,
Ik ben wel van plan als het volgend jaar in Groningen is er weer heen te gaan.
thnx, het is gelukkig dat ik niet snel b ij de pakken neer ga zitten.quote:
Ja hij is wel gemeen, maar ik laat hem niet winnenquote:Op woensdag 13 november 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik wel
Alleen ik vind het gewoon naar dat je lichaam zo gemeen tegen je doet
Ik vind het knap hoe je erin staat
Ja dat is het ookquote:Op woensdag 13 november 2024 11:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet zowel fysiek en mentaal aan mezelf werken en dat is af en te pittig.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is wel gemeen, maar ik laat hem niet winnen
O echt, dat vind ik juist van jou. Je strukkelt met zo veel maar je gaan onverstoorbaar verder mijn respect hoorquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat vind ik juist van jou. Je strukkelt met zo veel maar je gaan onverstoorbaar verder mijn respect hoor
O lekker, dat is niet verkeerd een lekkere zelfgebakken cakequote:Op woensdag 13 november 2024 22:56 schreef nixxx het volgende:
Zo tweede cake voor afdelingsoverleg is ook afgekoeld en in de koelkast. Tijd om te gaan slapen. Tot morgen!
Mogguh! Een worteltjes taart volgens een recept van nigella lawson en een vanille castella cakequote:Op donderdag 14 november 2024 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dat is niet verkeerd een lekkere zelfgebakken cake
Een worteltjestaart spreekt mij dan weer niet aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 06:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Een worteltjes taart volgens een recept van nigella lawson en een vanille castella cake
Hey Child O je zit bij een schilderclub, wat leuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Straks lekker naar de schilderclub en verder lekker chillen. Geen specifieke plannen of wensen voor deze dag
Wat voor stroming schilder je?quote:Op donderdag 14 november 2024 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Straks lekker naar de schilderclub en verder lekker chillen. Geen specifieke plannen of wensen voor deze dag
Leuk hoor. Je steekt er toch wat van op.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja al een paar maanden. Lukt me niet elke week, maar nu wel
Het is eigenlijk meer gezelligheid dan serieus tekenen. Dus Pinterest erbij pakken en wat aanlummelen.
Er is geen juf, dus nee maar dat is prima. Ik hoef niet altijd wat te leren Het gaat puur om de gezelligheidquote:Op donderdag 14 november 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor. Je steekt er toch wat van op.
Ook gezellig, als je maar lol hebt en je ontspanning.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is geen juf, dus nee maar dat is prima. Ik hoef niet altijd wat te leren Het gaat puur om de gezelligheid
Alle mensen die ik leuk vind stoppen ermeequote:Op donderdag 14 november 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig, als je maar lol hebt en je ontspanning.
O dat is jammer Child. Boos en verdrietig er om zijn heb je alleen jezelf mee. Laat je er niet te veel in meeslepen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alle mensen die ik leuk vind stoppen ermee
ik weet nog niet wat ik doe, ben nu vooral boos/verdrietig/teleurgesteld
Het probleem is dat op een ander en mezelf na niemand Nederlands of Engels spreekt...quote:Op donderdag 14 november 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer Child. Boos en verdrietig er om zijn heb je alleen jezelf mee. Laat je er niet te veel in meeslepen.
Wie weet is met de rest die overblijft het ook nog wel gezellig. Of er komen er nog nieuwe bij misschien.
O, dat is wel heel vervelend, dan heb je er ook niets aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het probleem is dat op een ander en mezelf na niemand Nederlands of Engels spreekt...
Ja... ik ga na de kerstvakantie naar een haakclubje op de dinsdag denk ik (nu komt dat slecht uit)quote:Op donderdag 14 november 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel heel vervelend, dan heb je er ook niets aan.
Misschien een ander groepje zoeken?
Waarom stoppen die andere er mee dan> Kan je niet met hun samen een clubje beginnen?
Misschien dat je dan samen kan kijken of je dan wel sfeer hebt?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ga na de kerstvakantie naar een haakclubje op de dinsdag denk ik (nu komt dat slecht uit)
En ik weet het niet precies, ze missen de sfeer in de groep. En daar kan ik me wel in vinden.
Ik weet het even op het moment nietquote:Op donderdag 14 november 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien dat je dan samen kan kijken of je dan wel sfeer hebt?
Het is geen ramp he, het is jammer maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het even op het moment niet
Moet er even over nadenken
Een dinsdagclubje is ook prima. Kleiner en rustiger geloof ik. En eens per maand kom ik met een groep vrouwen samen om te handwerken
Dit kwam gewoon nogal rauw op mijn dak vallen en ik moet ik nog even beslissen wat ik ermee ga doen...
Ja, maar ik mag me wel even naar voelen komt wel weer goed. Geef me eventjes een uurtje of zoquote:Op donderdag 14 november 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen ramp he, het is jammer maar niets aan te doen.
Laat het je hunmeur niet bederven
Oke een uurtje en dan weer hoppa krijg je een schopje onder je billenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag me wel even naar voelen komt wel weer goed. Geef me eventjes een uurtje of zo
40 minuten krijg je *schop*quote:Op donderdag 14 november 2024 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag me wel even naar voelen komt wel weer goed. Geef me eventjes een uurtje of zo
Gelukkig Top gedaan kanjertquote:Op donderdag 14 november 2024 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben weer rustig. Alleen moe en koud nu, dus misschien zo eventjes naar bed. Of koffie en thee, weet dat nog niet
Ik denk dat ik dat eerder doe ivm kou ipv moequote:Op donderdag 14 november 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig Top gedaan kanjert
Duik je even je bed in en pak je zo een bakkie drinken als je weer wakker bent
Succes 🥳quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:25 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen. Was 5 uur al wakker.
Zo naar m'n oude huis en daarna alles klaarmaken in het nieuwe. Morgen verhuizen.
Fijn! En goedemorgen!quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:25 schreef Donna het volgende:
Zo naar m'n oude huis en daarna alles klaarmaken in het nieuwe. Morgen verhuizen.
Dat is mooi op tijd, o dacht dat je van de week al ging verhuizen. Succes vandaag met je verhuizingquote:Op vrijdag 15 november 2024 06:25 schreef Donna het volgende:
Morguh Mutske:Wquote:
Morguh Nixxxquote:
Morgen twee kids hockey wedstrijden, dan wil ik nog een stukje hardlopen en ‘s middags terug naar mijn geboortestad voor 75 jarig bestaan van mijn oude middelbare school en daarna eten met vrienden daar. Zondag nog niets 🤣quote:
Welke stad is dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen twee kids hockey wedstrijden, dan wil ik nog een stukje hardlopen en ‘s middags terug naar mijn geboortestad voor 75 jarig bestaan van mijn oude middelbare school en daarna eten met vrienden daar. Zondag nog niets 🤣
Gorinchem ga ik je tegen komen daar?quote:
Zou wel gezellig zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gorinchem ga ik je tegen komen daar?
A je gaat geld uitgeven vandaag ben benieuwd met wat je thuis komt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks naar de handwerkbeurs. Bus van 10.00
en vanavond via videobellen met een vriendin tekenen
Topdag dus
Haha ik denk niet zoveel hoor. Vooral even de deur uit en rondkijken Even het huis uitquote:Op zaterdag 16 november 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je gaat geld uitgeven vandaag ben benieuwd met wat je thuis komt.
Geniet er van maak er een mooi dag van
Ga je alleen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik denk niet zoveel hoor. Vooral even de deur uit en rondkijken Even het huis uit
Ja. Ik ken geen handwerkers in de buurt.quote:
O lekker toch, lekker doen wat je zelf wilt en geen rekening met iemand te hoeven houden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja. Ik ken geen handwerkers in de buurt.
En eerder deed ik dit soort dingen met mijn moeder, maar ja... dat gaat niet meer. Dus ee zelfstandig worden en alleen gaan. Met de Deventer Boekenbeurs ging dat ook goed (lekker op eigen tempo, met niemand rekening houden) dus nu ook
Ja... drukte moet je je mentaal wel op voorbereiden. Dat is wel de uitdaging.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker toch, lekker doen wat je zelf wilt en geen rekening met iemand te hoeven houden.
Ben nog nooit naar de Deventerboekebeurs geweest en woon er toch redelijk in de buurt. Het is daar altijd zo mega druk
Met de scootmobiel is dat niet te doen in de drukte. Je bent dan alleen druk om mensen te ontwijken en je komt niet bij een kraampje in de buurt,quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... drukte moet je je mentaal wel op voorbereiden. Dat is wel de uitdaging.
Dat bedacht ik me ook idd... Dan zit je je enkel te ergerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de scootmobiel is dat niet te doen in de drukte. Je bent dan alleen druk om mensen te ontwijken en je komt niet bij een kraampje in de buurt,
Ja groen en geelquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook idd... Dan zit je je enkel te ergeren
voordeel voor de billenmensen onder onsquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja groen en geel
Je kijkt alleen tegen de konten van mensen aan in zo massa
Ja is ook sneu, vooral in de giga drukte.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
voordeel voor de billenmensen onder ons
(dat vind ik ook altijd sneu voor kinderen in buggies. Kijken de hele dag naar konten...
Ja en ik erger me dood aan alle mensen die met een fiets aan de hand (of onder de kont) door een menigte gaan... Echt, zet hem weg of loop omquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook sneu, vooral in de giga drukte.
Of al die honden die ze meesjouwen naar zoiets
Ja, ook zoiets. Zijn natuurlijk bang dat die gejat wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ik erger me dood aan alle mensen die met een fiets aan de hand (of onder de kont) door een menigte gaan... Echt, zet hem weg of loop om
Daar zijn sloten voorquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. Zijn natuurlijk bang dat die gejat wordt.
Ik vind het ook storend hoor, net zoals honden die ze meenemen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zijn sloten voor
maar goed, misschien ben ik een simpele ziel
lekker mopperen op de vroege morgen, dat kunnen wij wel
Dat vind ik zo zielig voor die beesten (en eng voor mezelf).quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook storend hoor, net zoals honden die ze meenemen.
Dat heb je goed gedaan, zo ga je niet met dieren om.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zielig voor die beesten (en eng voor mezelf).
Net zoals mijn onderbuurman die vorig jaar met O&N zijn hond op het balkon opsloot omdat hij het piepen en blaffen vervelend vond. Ik heb direct de politie gebeld toen.
Ik ben echt geen hondenliefhebber (heb er de pleuris aan), maar dat betekent niet dat ik vind dat je zo met die beesten om kan gaan
(Überhaupt ben ik geen dierenmens. Ben tegen dierenleed, dus vegan, maar geen huisdieren, geen behoefte om te aaien of zorgen. Leven en laten leven)
Poezen bij een ander vind ik echt leuk... ik vind het echt grappige beesten. Maar niet aaien, niet op schoot, gewoon kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan, zo ga je niet met dieren om.
Ik heb ook geen huisdieren, heb zelf niets met poezen.
Dat heb ik dus met ook met die katten, ik vind ze niet leuk en schattig. Ik ontwijk ze zoveel mogelijk, maar ze komen altijd bij mij zitten ggrrrrquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poezen bij een ander vind ik echt leuk... ik vind het echt grappige beesten. Maar niet aaien, niet op schoot, gewoon kijken
Helaas willen die katten nooit alleen naar mij kijken en zitten ze toch op mijn schoot. Ik durf ze er ook niet vanaf te duwen.
Alleen moet wel altijd om ze lachen
Ja...alsof ze het wetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met ook met die katten, ik vind ze niet leuk en schattig. Ik ontwijk ze zoveel mogelijk, maar ze komen altijd bij mij zitten ggrrrr
Katten voelen dat idd aan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met ook met die katten, ik vind ze niet leuk en schattig. Ik ontwijk ze zoveel mogelijk, maar ze komen altijd bij mij zitten ggrrrr
Ja, dat hoor ik wel vakerquote:
Koffie nu en zo los!quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaker
Hoe is het gegaan met de verhuizing?
Wanneer ga je nu echt verhuizen dan, voor mij gevoel ben je in deze verhuizing al twee keer verhuisdquote:
Ik heb er ondertussen 4 hier rondlopen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poezen bij een ander vind ik echt leuk... ik vind het echt grappige beesten. Maar niet aaien, niet op schoot, gewoon kijken
Helaas willen die katten nooit alleen naar mij kijken en zitten ze toch op mijn schoot. Ik durf ze er ook niet vanaf te duwen.
Alleen moet wel altijd om ze lachen
Wat viel er tegen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De beurs viel erg tegen. Volgend jaar niet weer
[..]
(beetje langer bericht geworden dan verwacht )quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat viel er tegen?
Ik had het wel al tijden in mijn agenda staan, maar toch besloten niet te gaan. Heb alles al.
Als je mij maar niet verwijt dat je je het entreegeld had kunnen besparen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
De tip van de beurs waardeer ik wel enorm trouwens! Dus ik wil je niet afbranden, hopelijk ervaar je dat niet zo, want ik ben je wel dankbaar
Natuurlijk ben ik woest op jou omwille dat tientje entree en paar euro busgeldquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je mij maar niet verwijt dat je je het entreegeld had kunnen besparen.
Ik ben juist wel van het quilten, maar het lukt me nooit zo goed om rustig uit te zoeken als het zo dringen is bij van die kramen. Overigens weet ik nog wel van vorige beurzen dat ik ook bepaalde shops ‘te tuttig’ vind.
Het breien en haken ligt helemaal stil. Had op een gegeven moment wel genoeg sokken.
Ik bestel toch meestal liever op internet. Heb net vulling binnen om pannenlappen en ovenhandschoenen mee te gaan maken (thermolam).
Ja, ik zit wel geregeld achter de naaimachine. Laatste maaksel was een sweater!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik woest op jou omwille dat tientje entree en paar euro busgeld
Ja, kan me voorstellen van die sokken en andere kledingstukken?
Oooooh wat leuk project. EN dat doe je quiltend/naaien? Klinkt als een leuk en nuttig project
Er waren zo weinig kramen dat het eigenlijk geen dringen was. Ruimte genoeg. Stiekem is online veel slimmer. Alleen af en toe vind ik een beurs gewoon leuk. Allemaal creatieve mensen, leuke ideeën...
(ik zou echt niet zonder haken kunnen, naja zou vast wel kunnen, maar niet willen)
Haha we zijn tegenovergesteld in soort projectenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zit wel geregeld achter de naaimachine. Laatste maaksel was een sweater!
Sowieso stik je voor pannenlappen en ovenwanten de stof door om de lagen op elkaar te fixeren. Voor pannenlappen doe ik dan ook wel patchwork. Ovenwanten heb ik nog nooit zelf gemaakt maar ik denk dat patchwork dan misschien wat onhandiger is. Eigenlijk zijn pannenlappen een soort mini-quilts. En ze zijn nuttig, wat ik altijd wel een plus vind.
Op de foto’s en filmpjes zag het er wel druk uit, op donderdag en vrijdag. Zou het dan vandaag rustiger zijn geweest?
Fijn dat het wel een geslaagd uitje was!
Haha nee hoor. Vandaag ging ik verhuizen. De afgelopen dagen klussen enzo. 4 nov. had ik de sleutel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt verhuizen dan, voor mij gevoel ben je in deze verhuizing al twee keer verhuisd
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Vandaag ging ik verhuizen. De afgelopen dagen klussen enzo. 4 nov. had ik de sleutel.
Nou als het goed is zit je er nu in.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Vandaag ging ik verhuizen. De afgelopen dagen klussen enzo. 4 nov. had ik de sleutel.
Jammer dat het tegen viel. Verder moet je piet maken zoals jij hem hebben wil.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De beurs viel erg tegen. Volgend jaar niet weer
Wel een leuk pakketje gekocht van een Piet en Sint om te haken
(en ik weet nu al dat de helft van mijn omgeving gaat zeuren over de kleur van Piet. Als ik hem zwart maak (doe ik niet) krijg ik mensen over me heen. Als ik hem blank maak (doe ik wel) krijg ik mensen over me heen. Stomme discussie maar ik vind het pakketje zo leuk dat ik het stelletje wil haken...)
Doe ik zeker ook!quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het tegen viel. Verder moet je piet maken zoals jij hem hebben wil.
Jaaaa .quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als het goed is zit je er nu in.
Fijn. hopelijk heb je het daar beter naar je zin.quote:Op zondag 17 november 2024 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa .
En mijn jongste jarig vandaag. Vanavond komt ze thuis.
Mogguh! Nog even lekker in bed lummelen hier hoorquote:
Kinderen uit huis… voor mijn gevoel duurt dat nog heel lang, maar de oudste zit nu al in 4vwo…quote:Op zondag 17 november 2024 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa .
En mijn jongste jarig vandaag. Vanavond komt ze thuis.
Leuk om elkaar dan na zoveel jaar terug te zien he.quote:Op zondag 17 november 2024 08:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Nog even lekker in bed lummelen hier hoor
Dat jubileum van mijn middelbare school was wel grappig, sommige mensen herken je meteen en anderen weer helemaal niet, sommige mensen echt oud geworden. Meisjes die vroeger knap waren nú niet meer zo en meisjes die vroeger nerds waren nu knappe vrouwen geworden. En ze hebben in de gang een paar grote terraria staan met een slang en twee grote leguanen.. dat had in mijn tijd echt niet gekund daar was dan zoveel ongein mee uitgehaald.
Na afloop nog lekker gegeten met een groepje vrienden waar ik altijd contact mee gehouden heb. Geslaagde avond
O dat is fijn, heb je het er nog over gehad of hij al aan vervanging toe is?quote:Op zondag 17 november 2024 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Dotteke De CV-ketel is gerepareerd
Ze zijn er mee bezig, maar kunnen niet zeggen wanneer dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 17 november 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, heb je het er nog over gehad of hij al aan vervanging toe is?
Ja, die zullen allemaal wel even oud zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig, maar kunnen niet zeggen wanneer dat gaat gebeuren.
Het gaat dan voor het hele appartementencomplex gelden.
Hybride warmtepompsysteem mag wel en dat heeft dit appartementencomplex.quote:Op zondag 17 november 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zullen allemaal wel even oud zijn.
Is ook lastig natuurlijk, straks moet iedereen weer van het gas af en dan moeten ze weer wat anders plaatsen.
O ja dat vertelde je al.quote:Op zondag 17 november 2024 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hybride warmtepompsysteem mag wel en dat heeft dit appartementencomplex.
Dus dat is geen probleem.
O je bent een tasje voor Child aan het maken?quote:Op zondag 17 november 2024 13:12 schreef nixxx het volgende:
Zo Child, onderdelen voor je tasje geverfd
[ link | afbeelding ]
Oh jaloers!!!quote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Het ruikt hier zalig in huis, naar appelcake die in de airfryer staat
Als je dicht bij had gewoond had ik je een stukje gebrachtquote:
Oef, lekkerquote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
In de airfryer? kan dat?quote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Mijn eerste klantquote:Op zondag 17 november 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent een tasje voor Child aan het maken?
O wat leuk zeg, nu hopen dat er veel volgenquote:
Heb je daarvoor een speciaal bakblik?quote:Op zondag 17 november 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan, maak er taarten en alles in
Deze heb ik vnadaag gemaakt, een appelcake
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een cakevorm, maar die is klein.quote:Op zondag 17 november 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je daarvoor een speciaal bakblik?
Ik heb van die airfryer accessoires en die passen ook net.quote:Op zondag 17 november 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een cakevorm, maar die is klein.
Ik heb wel van die bakken waar je ook groente en zo in kan doen of kip. Daar bak ik ook de cake in
O deze passen allemaal goed, zijn speciaal voor de XXLquote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb van die airfryer accessoires en die passen ook net.
Ik heb niet zo grote airfryer.
Ik ben van plan om airfryer kookbijbel te kopen deze week.
Zoiets had ik ook al besteld maar mijn airfryer is geen xxl of xl, dus gezocht op kleinere formaat die bijna nergens te krijgen is.quote:Op zondag 17 november 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dit hele setje aangeschaft toen
https://www.bol.com/nl/nl(...)W-at-HBoCBtYQAvD_BwE
O dat is vervelend, maar je kan ook een silicone vorm kopen als ze die in een kleine maat hebben. Heb ook een siliconen bakblikquote:Op zondag 17 november 2024 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al besteld maar mijn airfryer is geen xxl of xl, dus gezocht op kleinere formaat die bijna nergens te krijgen is.
Deze dan?quote:Op zondag 17 november 2024 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al besteld maar mijn airfryer is geen xxl of xl, dus gezocht op kleinere formaat die bijna nergens te krijgen is.
Ik heb al zoiets maar zijn niet zoveel accessoires als in de link die jij poste.quote:Op zondag 17 november 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.airfryertotaa(...)or-kleine-airfryers/
Nee, dat is waar. Bij Temu hebben ze wel heel veel, maar dat is zo goed uitkijken wat je daar koopt altijdquote:Op zondag 17 november 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al zoiets maar zijn niet zoveel accessoires als in de link die jij poste.
Daar koop ik niet vanwege 2 redenen: Er zit geen EU veiligheidskeurmerk op en de Chinese overheidsspionage.quote:Op zondag 17 november 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Bij Temu hebben ze wel heel veel, maar dat is zo goed uitkijken wat je daar koopt altijd
O oke, chinese overheidsspionage?quote:Op zondag 17 november 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar koop ik niet vanwege 2 redenen: Er zit geen EU veiligheidskeurmerk op en de Chinese overheidsspionage.
Temu neemt niet zo nauw met privacy en alles.quote:
O oke, nou volgens mij kan er weinig gebeuren, ik betaal alles via Klarna niet via temuquote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Temu neemt niet zo nauw met privacy en alles.
Ja daarom. Valt hier helemaal niets te halen. En boeiend ben ik ook niet 🤣quote:Op zondag 17 november 2024 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook altijd in zo boeiend ben ik niet.
Ik vind dit zo'n lastige he. Kan je uitleggen hoe jij daar in staat en waarom? Ik heb het een tijdje van m'n telefoon gehad hierom, maar ze hebben zoveel leuks.quote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Temu neemt niet zo nauw met privacy en alles.
https://www.hartvannederl(...)elen-en-berichten-tequote:Op zondag 17 november 2024 19:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n lastige he. Kan je uitleggen hoe jij daar in staat en waarom? Ik heb het een tijdje van m'n telefoon gehad hierom, maar ze hebben zoveel leuks.
Ohja ik gebruik het al zoals zij adviseren. Incognito.quote:Op zondag 17 november 2024 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)elen-en-berichten-te
Onder andere
Hahaha ik moet erg lachen om je reactie. Ze hebben idd veel van die 'handige' dingen ja. Die bestel ik dan weer niet.quote:Op zondag 17 november 2024 19:29 schreef Serinde het volgende:
Naast het privacy aspect, vervuilen aliexpress, temu etc zowel letterlijk als figuurlijk de markt
Ik heb er nooit besteld en ik mis niks in mijn leven
Mijn moeder bestelde er wel veel. Allerlei "handige dingen". Gelukkig kon ik haar ervan overtuigen dat ik geen handige dingen nodig heb. Had ze weer vreemde siliconen dingetjes om op je aangesneden komkommer te doen in de koelkast?! Stinken die dingen... ik snij gewoon een klein plakje van de komkommer (die ik overigens zelden aangesneden bewaar maar dat is een ander punt)
Volgens mij ligt al die rommel die ze ooit besteld heeft, werkeloos in bakjes, die volgens mij ook daar vandaan komen
quote:Op maandag 18 november 2024 03:05 schreef nixxx het volgende:
Mogguh !
Hehehe ben voor Dot wakker, hoera! /s
Maar even uit bed voor een half uurtje en dan poging twee
Mogguh voor het echie nu ja nog wel een uur of twee Dotquote:Op maandag 18 november 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx
Hopelijk heb je nog een paar uurtjes kunnen pakken
Morguhquote:Op maandag 18 november 2024 07:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh voor het echie nu ja nog wel een uur of twee Dot
Morguh childquote:Op maandag 18 november 2024 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Drukke dag vandaag, maar wel prima
Wel een Fijne dag?quote:Op maandag 18 november 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh child
Ik heb vandaag helemaal niets geen planning
Bizar hè.. mijn oudste zit al in 4vwo… wtfquote:Op maandag 18 november 2024 18:05 schreef Donna het volgende:
Mijn jongste ging vandaag voor het eerst echt naar de basisschool.
Waar blijft de tijd??
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud en versletenquote:Op maandag 18 november 2024 18:05 schreef Donna het volgende:
Mijn jongste ging vandaag voor het eerst echt naar de basisschool.
Waar blijft de tijd??
Jij bent ook lekker optimistischquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud en versleten
het is een feit, voor je het weet zijn de jaren voorbij gevlogenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker optimistisch
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het is een feit, voor je het weet zijn de jaren voorbij gevlogen
Het is echt zo. De tijd gaat zo snel. Ik weet nog wel dat ik 18 werd en nu komt de 35 er al aan. Op naar de 40. Mijn oudste broer is al bijna 50.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud en versleten
Jeetje, wow haha!quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bizar hè.. mijn oudste zit al in 4vwo… wtf
En mogguh.. komt denk ik geen slaap meer aan