Hahahaha.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Disclaimer: Dat was geen aanbieding
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Geen interesse dan ook hoor. Dan houd ik het bij een satisfyer.
Vervangen door een stuk rubber met een elektromotorquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Geen interesse dan ook hoor. Dan houd ik het bij een satisfyer.
Het moet niet gekker worden hè.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vervangen door een stuk rubber met een elektromotor
Wachten op de eerste vrouw die een satisfyer met een Teslabot integreert..dat is ook hobby en creativiteitquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wachten op de eerste vrouw die een satisfyer met een Teslabot integreert..dat is ook hobby en creativiteit
Mogguhhquote:Op woensdag 13 november 2024 06:47 schreef nixxx het volgende:
Mogguh Allen, Dot dat was weer een latertje/vroegertje
Morguh Childquote:
Morguh Nixxx. Ja een vroegertje.quote:Op woensdag 13 november 2024 06:47 schreef nixxx het volgende:
Mogguh Allen, Dot dat was weer een latertje/vroegertje
Hoi hoi hoe is die vandaag?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Donna wat Dot zegt! Veel succes met verhuizen en veel plezier in je nieuwe huisje
Ookprima, vandaag ook helemaal niets op de planning staan.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima
Lummel dagje
En daar?
Heerlijk!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ookprima, vandaag ook helemaal niets op de planning staan.
Ze komen zo wel mijn vloerkleed ophalen om te laten reinigen, dan heb ik dat ook weer schoon
Ik heb laatst al mijn schilderspullen en boeken er over weggegeven, kan het toch niet meer doenquote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk!
Fijn van je kleed
Hier borduren, tekenen en straks schilderen
Helloquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb laatst al mijn schilderspullen en boeken er over weggegeven, kan het toch niet meer doen
quote:
Vorige week een terugval gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |