De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud en versletenquote:Op maandag 18 november 2024 18:05 schreef Donna het volgende:
Mijn jongste ging vandaag voor het eerst echt naar de basisschool.
Waar blijft de tijd??
Jij bent ook lekker optimistischquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud en versleten
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker optimistisch
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]het is een feit, voor je het weet zijn de jaren voorbij gevlogen
Het is echt zo. De tijd gaat zo snel. Ik weet nog wel dat ik 18 werd en nu komt de 35 er al aan. Op naar de 40. Mijn oudste broer is al bijna 50.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud en versleten
Jeetje, wow haha!quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bizar hè.. mijn oudste zit al in 4vwo… wtf
En mogguh.. komt denk ik geen slaap meer aan
Ja echt he, zo ben je mama en zo ben je omaquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is echt zo. De tijd gaat zo snel. Ik weet nog wel dat ik 18 werd en nu komt de 35 er al aan. Op naar de 40. Mijn oudste broer is al bijna 50.
Ja, al 45 maar ik voel me jongerquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Jeetje, wow haha!
Wat was je vroeg?!
2 bonuszoons van 19 en 17 hier. Das ook een heel ander leven dan ik met m'n meiskes van 6 en 4 haha!quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, al 45 maar ik voel me jonger![]()
Dat slapen gaat alleen niet zo soepeltjes meer :’)
Oh wow! Ja dat is even wat andersquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
2 bonuszoons van 19 en 17 hier. Das ook een heel ander leven dan ik met m'n meiskes van 6 en 4 haha!
Middag! Dames.quote:
Geeen idee wat dat is?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Middag! Dames.
Ik zit nu een cherimoya te eten, nooit eerder op, maar is lekker.
Mooi Child, ik nietquote:
Smaakt zoetig, beetje consistentie van een peer. Veel pitten erin maar wel grote die er makkelijk uit komenquote:
O ik heb er nog nooit van gehoord. Geen idee ook hoe ze er uit zienquote:Op woensdag 20 november 2024 15:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Smaakt zoetig, beetje consistentie van een peer. Veel pitten erin maar wel grote die er makkelijk uit komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |