Dat heb ik dus met ook met die katten, ik vind ze niet leuk en schattig. Ik ontwijk ze zoveel mogelijk, maar ze komen altijd bij mij zitten ggrrrrquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poezen bij een ander vind ik echt leuk... ik vind het echt grappige beesten. Maar niet aaien, niet op schoot, gewoon kijken
Helaas willen die katten nooit alleen naar mij kijken en zitten ze toch op mijn schoot. Ik durf ze er ook niet vanaf te duwen.
Alleen moet wel altijd om ze lachen
Ja...alsof ze het wetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met ook met die katten, ik vind ze niet leuk en schattig. Ik ontwijk ze zoveel mogelijk, maar ze komen altijd bij mij zitten ggrrrr
Ja echt hequote:
Katten voelen dat idd aan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met ook met die katten, ik vind ze niet leuk en schattig. Ik ontwijk ze zoveel mogelijk, maar ze komen altijd bij mij zitten ggrrrr
Ja, dat hoor ik wel vakerquote:
Koffie nu en zo los!quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaker
Hoe is het gegaan met de verhuizing?
Wanneer ga je nu echt verhuizen dan, voor mij gevoel ben je in deze verhuizing al twee keer verhuisdquote:
Ik heb er ondertussen 4 hier rondlopen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poezen bij een ander vind ik echt leuk... ik vind het echt grappige beesten. Maar niet aaien, niet op schoot, gewoon kijken
Helaas willen die katten nooit alleen naar mij kijken en zitten ze toch op mijn schoot. Ik durf ze er ook niet vanaf te duwen.
Alleen moet wel altijd om ze lachen
Wat viel er tegen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De beurs viel erg tegen. Volgend jaar niet weer
[..]
(beetje langer bericht geworden dan verwachtquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat viel er tegen?
Ik had het wel al tijden in mijn agenda staan, maar toch besloten niet te gaan. Heb alles al.
Als je mij maar niet verwijt dat je je het entreegeld had kunnen besparen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
De tip van de beurs waardeer ik wel enorm trouwens! Dus ik wil je niet afbranden, hopelijk ervaar je dat niet zo, want ik ben je wel dankbaar
Natuurlijk ben ik woest op jou omwille dat tientje entree en paar euro busgeldquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je mij maar niet verwijt dat je je het entreegeld had kunnen besparen.![]()
Ik ben juist wel van het quilten, maar het lukt me nooit zo goed om rustig uit te zoeken als het zo dringen is bij van die kramen. Overigens weet ik nog wel van vorige beurzen dat ik ook bepaalde shops ‘te tuttig’ vind.
Het breien en haken ligt helemaal stil. Had op een gegeven moment wel genoeg sokken.
Ik bestel toch meestal liever op internet. Heb net vulling binnen om pannenlappen en ovenhandschoenen mee te gaan maken (thermolam).
Ja, ik zit wel geregeld achter de naaimachine. Laatste maaksel was een sweater!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik woest op jou omwille dat tientje entree en paar euro busgeld
Ja, kan me voorstellen van die sokkenen andere kledingstukken?
Oooooh wat leuk project. EN dat doe je quiltend/naaien? Klinkt als een leuk en nuttig project
Er waren zo weinig kramen dat het eigenlijk geen dringen was. Ruimte genoeg. Stiekem is online veel slimmer. Alleen af en toe vind ik een beurs gewoon leuk. Allemaal creatieve mensen, leuke ideeën...
(ik zou echt niet zonder haken kunnen, naja zou vast wel kunnen, maar niet willen)
Haha we zijn tegenovergesteld in soort projectenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zit wel geregeld achter de naaimachine. Laatste maaksel was een sweater!
Sowieso stik je voor pannenlappen en ovenwanten de stof door om de lagen op elkaar te fixeren. Voor pannenlappen doe ik dan ook wel patchwork. Ovenwanten heb ik nog nooit zelf gemaakt maar ik denk dat patchwork dan misschien wat onhandiger is. Eigenlijk zijn pannenlappen een soort mini-quilts. En ze zijn nuttig, wat ik altijd wel een plus vind.
Op de foto’s en filmpjes zag het er wel druk uit, op donderdag en vrijdag. Zou het dan vandaag rustiger zijn geweest?
Fijn dat het wel een geslaagduitje was!
Haha nee hoor. Vandaag ging ik verhuizen. De afgelopen dagen klussen enzo. 4 nov. had ik de sleutel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt verhuizen dan, voor mij gevoel ben je in deze verhuizing al twee keer verhuisd
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Vandaag ging ik verhuizen. De afgelopen dagen klussen enzo. 4 nov. had ik de sleutel.
Nou als het goed is zit je er nu in.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Vandaag ging ik verhuizen. De afgelopen dagen klussen enzo. 4 nov. had ik de sleutel.
Jammer dat het tegen viel. Verder moet je piet maken zoals jij hem hebben wil.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De beurs viel erg tegen. Volgend jaar niet weer
Wel een leuk pakketje gekocht van een Piet en Sint om te haken
(en ik weet nu al dat de helft van mijn omgeving gaat zeuren over de kleur van Piet. Als ik hem zwart maak (doe ik niet) krijg ik mensen over me heen. Als ik hem blank maak (doe ik wel) krijg ik mensen over me heen. Stomme discussiemaar ik vind het pakketje zo leuk dat ik het stelletje wil haken...)
Doe ik zeker ook!quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het tegen viel. Verder moet je piet maken zoals jij hem hebben wil.
Jaaaaquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als het goed is zit je er nu in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |