Dromen zijn wel idioot. Ik droom ook veel. En dat gaat na het wakker worden soms nog verder..quote:Op donderdag 7 november 2024 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Goed geslapen vannacht maar wel echt superveel/raar gedroomd.
O dat is minder Sarabiquote:Op donderdag 7 november 2024 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Goed geslapen vannacht maar wel echt superveel/raar gedroomd.
Weinig slaap Child, hopelijk doe je nog een paar uurtje doorbrengen in dromenland.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier het zeven uur zien worden
Draai me zo nog even om boot nog een poging
Misschien is slaapmiddelen een optie.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier het zeven uur zien worden
Draai me zo nog even om boot nog een poging
Ja ik neem vanavond wat inquote:Op donderdag 7 november 2024 13:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien is slaapmiddelen een optie.
Slaaptekort is niet bevoordelijk voor je welzijn.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Nee was geen succes.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder Sarabi
[..]
Weinig slaap Child, hopelijk doe je nog een paar uurtje doorbrengen in dromenland.
Dan maar hopen dat je vannacht beter slaaptquote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee was geen succes.
Uiteindelijk wel een dutje gedaan
Maar ik ben geen succesnummer
Ja... ookquote:Op donderdag 7 november 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je vannacht beter slaapt
Komt dat door het zware gesprek wat je hebt gehad?
O je vriendin ook, wat heftig voor je.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ook
En ik zit gewoon in een heel onrustige fase (moeder terminaal....vriendin ook... medicijnen die niet helemaal fantastisch zijn etc)
Maar goed... zoals we in Groningen zeggen: nait soezen moar broezen
Beetje veel iddquote:Op donderdag 7 november 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je vriendin ook, wat heftig voor je.
En dan ook medicijnen die niet goed zijn.
Het is een beetje veel momenteel dus
Pas je goed op jezelf en trek je op tijd aan de bel?
Fijn dat er goede begeleiding is en ze klaar staan voor je.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje veel idd
En ja ik word goed begeleid. Sta ook op het crisisbord (zodra ik contact zoek is er direct een hulpverlener paraat en daar maak ik ook gebruik van).
Vandaag is zo'n dag dat ik het liefst met een zak chips op de bank wegkruip, onder een dekentje, Harry Potter-films kijk en lezen. Alleen ik ben een volwassen vrouw, dus netjes aan mijn bureau en we snoepen niet. Wel een serietje en een boekje, zo maar ook een kop thee...
het is wat het is
Ja klopt wel... maar eerst een lekker kopje thee. Even warm worden. Het is koud in huis en als ik over een uur nog die verlangens heb geef ik er misschien aan toequote:Op donderdag 7 november 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat er goede begeleiding is en ze klaar staan voor je.
Ook een volwassen vrouw mag met een zak chips onder een dekentje op de bank zitten en tv kijken toch?
Ik hbe hem op 17 staan en heb het warm, maar de ramen werden aan de binnenkant iets vochtig, moet dus wel de verwarming even aan om het vocht.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt wel... maar eerst een lekker kopje thee. Even warm worden. Het is koud in huis en als ik over een uur nog die verlangens heb geef ik er misschien aan toe
Het is niet vochtig en 15 graden is op zich te doenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hbe hem op 17 staan en heb het warm, maar de ramen werden aan de binnenkant iets vochtig, moet dus wel de verwarming even aan om het vocht.
Niet te koud gaan zitten he schat, is ook niet goed voor je
Groot gelijk lief zijn voor je zelfquote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet vochtig en 15 graden is op zich te doen
Misschien zet ik hem zo ook even aan, voor het comfort
Ach doe dat nu
Met zeventien graden heb ik het ook echt warm.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk lief zijn voor je zelf
Ik had het gisteren hier 14,5 graden, kreeg bezoek dus op 17 gezet pppffff ik had het toch een portie warm
Heb nu laminaat liggen wat moet aclimatiseren, gaan ze zondag liggen dus moet wel iets stoken nu.
Het is echt de donkere dagen voor kerstmisquote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is vandaag ook wel echt fris.
Vanmiddag tijdens het wandelen voor het eerst weer handschoenen aan gedaan.
Vanavond gaan we naar een wandeling over het LaTrappe terrein, even denken wat ik aan ga trekken
Het was vies waterkoud vandaag bbbrrrrquote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is vandaag ook wel echt fris.
Vanmiddag tijdens het wandelen voor het eerst weer handschoenen aan gedaan.
Vanavond gaan we naar een wandeling over het LaTrappe terrein, even denken wat ik aan ga trekken
ik hou niet zo van die donkere dagen.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt de donkere dagen voor kerstmis
Veel plezier vanavond!
Morguh Child.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de psychiater en daarna mijn begeleider en dan weekend
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de psychiater en daarna mijn begeleider en dan weekend
Als met een boel knutselspullen me opsluiten plannen zijn, dan jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child.
Nog plannen voor het weekend?
Vandaag komen ze laminaat eruit halen, dus wordt vanmiddag en morgen behelpen. De ondervloer blijft liggen maar daar kan ik niet met mijn trippelstoel over.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als met een boel knutselspullen me opsluiten plannen zijn, dan ja
En jij?
Sorry net wakker, van je vloer wist ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag komen ze laminaat eruit halen, dus wordt vanmiddag en morgen behelpen. De ondervloer blijft liggen maar daar kan ik niet met mijn trippelstoel over.
Zondag komen ze het nieuwe leggen. Dan kan alles weer naar beneden gesjouwd worden want veel van beneden is naar boven gezet
Ik heb nog soep in de vriezer, dat kan ik zo in de magnetron doen. En het weekend zie ik wel kan ook voor een kreertje wat bestellen of vragen of mijn dochter wil koken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry net wakker, van je vloer wist ik
Kun je dan wel koken of is het liflafjes?
Het is wel een heel project zeg :0
Je lijkt mijn moeder wel, die weigert ook zoveel mogelijk alle hulpquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog soep in de vriezer, dat kan ik zo in de magnetron doen. En het weekend zie ik wel kan ook voor een kreertje wat bestellen of vragen of mijn dochter wil koken.
Zal ik trouwens niet snel doen iemand dat vragen.
O weigeren is een groot woord, als ze aan de deur staat met een bak eten zeg ik echt geen neequote:Op vrijdag 8 november 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel, die weigert ook zoveel mogelijk alle hulp
Gelukkig kun je wel wat eten anders word je ook zo naar en slapjes
Lekker hè, ik fiets bijna altijd naar mijn werk, half uurtje ongeveer, deze temperatuur is precies goed dat ik niet ga zwetenquote:
Ik fiets ook. Elektrische fiets wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lekker hè, ik fiets bijna altijd naar mijn werk, half uurtje ongeveer, deze temperatuur is precies goed dat ik niet ga zweten
Gisteren leuk met collega’s gevolleybald. En daarna thuis wel mijn winkelmandje volgegooid maar nog niet besteld.
Goed bezig! Voor mijn handschoenen aan gaan moet het nog wat kouder wordenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik fiets ook. Elektrische fiets wel.
Goed ingepakt vanmorgen.
Ik zal eens zoeken naar betere handschoenen, want heb alsnog koude vingers...
Oeps 13 graden is wel heel koud voor in huis Child bbbrrr niet goed voor de bottenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was koud op de fiets
en kwam thuis in een huis dat 13 graden was
Kachel nu op 15.5 en vanavond op 17.5
Winterrrrr
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps 13 graden is wel heel koud voor in huis Child bbbrrr niet goed voor de botten
Koelt wel hard af bij jou binnen.quote:
Ja , oud huis en zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koelt wel hard af bij jou binnen.
En het wordt vandaag ook niet echt warm weer 6 gr maar
Ja die koele vaak snel af.quote:
Gefeliciteerdquote:
Dat is goed nieuws. Gefeliciteerdquote:
Oh wat fijn voor julliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |